پس از پیشنمایشی که چندی قبل ارائه شد، حالا نیسان رسماً نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ سدان ماکسیما را برای مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه لسآنجلس معرفی کرده است. به گفتهٔ معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی نیسان آمریکای شمالی، ماکسیما یکی از مهمترین محصولات برند نیسان محسوب میشود زیرا این باسابقهترین نام نیسان بوده و در طول چهار دهه عمر خود، عملکرد، کیفیت و استایل جذاب را ارائه کرده است. ماکسیما ۲۰۱۹ در پنج تیپ مختلف شامل S، SV، SL، SR و پلاتینوم به بازار عرضه خواهد شد.
هرچند ماکسیما ۲۰۱۹ چندان متفاوت از نمونهٔ قبلی به نظر نمیرسد اما بااینحال تغییرات قابلتوجهی در آن صورت گرفته است. با نگاه به نمای جلویی خودرو بلافاصله متوجه سپری جدید با دو مه شکن کوچک میشویم که در قابی مشکیرنگ جای گرفتهاند. در چراغهای جلو هم تغییراتی صورت گرفته و با استفاده از LED، گرافیک داخلی پیچیدهتری را به نمایش گذاشتهاند؛ اما تغییرات ظاهری ماکسیما ۲۰۱۹ صرفاً به بخش جلویی آن محدود نشده و در عقب آن نیز اصلاحاتی صورت گرفته است مثل چراغهای عقب که بروز شدهاند.
علاوه بر این، سپر عقب هم تغییراتی را تجربه کرده و در آن چهار سر اگزوز زیبا تعبیه شده که نمای اسپرتی را ایجاد کردهاند. در همین حال، نسخهٔ اسپرتتر ماکسیما SR به یک اسپویلر ظریف مجهز شده است. تمامی پنج تیپ ماکسیما با رینگهای جدیدی عرضه خواهند شد اما نیسان بهطور اختصاصی برای تیپ پلاتینوم رینگهای ۱۹ اینچی ویژهای را با نام «هایپر سیلور» طراحی کرده است. به لیست رنگهای بیرونی ماکسیما رنگ جدیدی بنام غروب خورشید نیز اضافه شده است.
در داخل ماکسیما فیسلیفت نیز نیسان تغییراتی جزئی را اعمال کرده که ازجملهٔ مهمترین آنها میتوان به صفحه آمپر، رو دریها و پوشش سقف جدید به همراه متریال بهتر صندلیها با دوخت متفاوت و همینطور بلندگوهای جدید در ستونهای A اشاره کرد. البته بسیاری از این ویژگیها در تیپهای مختلف خودرو باهم تفاوت دارند. تمامی تیپها بهغیراز تیپ S اما به رادیوی ماهوارهای و ناوبری مخصوص نیسان مجهز هستند. همچنین برای تیپهای SR و پلاتینوم نیز پکیجی بنام Reserve قابل سفارش است که شامل طرح و تریم متفاوتی در صندلیها و پوشش سقف و ستونها میشود.
برای ماکسیمای جدید برای اولین بار پکیج ایمنی Safety Shield نیسان ارائه شده است. این پکیج شامل سیستمهایی چون ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و ترمز اتوماتیک عقب میشود. پکیج «سپر ایمنی» در تیپ پلاتینوم بهصورت استاندارد ارائه میشود اما در تیپهای پایینتر با پرداخت هزینهٔ اضافی قابل سفارش خواهد بود.
در زیر کاپوت این سدان بروز شدهٔ ژاپنی اما همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 قبلی قرار دارد که مثل قبل ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال این نیرو بهصورت استاندارد توسط یک گیربکس CVT صورت میگیرد. پذیرش سفارشات خرید ماکسیما ۲۰۱۹ از چند هفتهٔ دیگر آغاز میشود و از اواسط ماه دسامبر به نمایندگیهای فروش خواهد رسید. هنوز قیمتگذاری این خودرو اعلام نشده است اما احتمالاً افزایشی جزئی را نسبت به قیمت پایهٔ کنونی ۳۳,۴۲۰ دلار تجربه خواهد کرد.
[دانلود ویدئو]
با پوشش کامل و لحظهبهلحظهٔ اخبار و رویدادهای نمایشگاه خودروی لسآنجلس ۲۰۱۸ همراه شما هستیم
Mohammad
۹ آذر ۱۳۹۷بنده تجربه سواری ماکسیما2017 رو داشتم شتاب خیلی خوب کیفیت خوب فضای کابین کافی و البته قیمت مناسب مهم ترین عوامل فروش خوب این ماشین هستش
Mohammad
۹ آذر ۱۳۹۷و یه چیز دیگه این ماشین از نزدیک طراحی عضلانی پهن و خشنی داره
Efk
۹ آذر ۱۳۹۷من که از نزدیک دیدمش خوشم نیومد طراحی تپلی داره انگار پلاستیکیه بخصوص عقبش
ولی خب اسمش دلرباست قطعا ماشین خوبیه
فیس لفتش خیلی بهترش کرده
شاهين
۱۰ آذر ۱۳۹۷چراااااا؟ آخه چرا یه غول میسازین بعد میزنید فلجش میکنین با دست خودتون؟ ٣٠٠ اسب بخار واسه این هیولا نیرو گذاشتین بعد گیربکس cvt نصب کردین؟ از وقتی نیسان با رنو ادغام شده داره بی وقفه به من ضد حال میزنه
shirko
۹ آذر ۱۳۹۷بسیار بی نظیر ، به نظر من که در سطح بالاتری از خودروهای کره ای قرار داره .
حامد
۹ آذر ۱۳۹۷ملکسیما کلا خاصه نه فقط کره ای بلکه از رقیبای آمریکاییش و ژاپنیش هم در سطح بالاتری قرار داره
Omid
۹ آذر ۱۳۹۷از اولشم شکی در بهتر بودنش نسبت به کره ای ها نبود
NAVID۰۰۹۸
۹ آذر ۱۳۹۷مگه اصلاً با کره ای قابل مقایسست این نازنین
ایمان
۹ آذر ۱۳۹۷عادتشه بیاد دلبری کنه بره ردِ کارش ….
خلاصه مطلب اینه که بدجور دوست داشتنیه این ماشین
ماکسیما در محصولات نیسان مثل نگینی درخشان می مونه
امیر
۹ آذر ۱۳۹۷نمایشگاه لس انجلس طبق معمول هیجان انگیز وپراز خودروی جدید وجالب ماکسیما ومورانو جفتشون زیبا فیس لیفت شدن
Dante
۹ آذر ۱۳۹۷فقط طراحی بیرونیش بده ، از کنار که بهش نکاه میکنی انگار تصادف کرده و جمع شده ، این شکمی که به کاپوت دادن نمای کناری و خیلی بد کرده …
وحید
۹ آذر ۱۳۹۷اتفاقا به نظر من نمای جلو و کناریش خیلی خوب شده!
اون قوسی که به کاپوت داده و گلگیر عضلانیس خوب در اومده
مزدا
۹ آذر ۱۳۹۷برادرDante یه بار دیگه خوب نگاه کن شاید نظرت عوض بشه
Dante
۱۰ آذر ۱۳۹۷سلام
عکس دوم خیلی توی ذوق میزنه ولی بقیه عکس ها به این شدت نیست ، بالاخره در خوب بودن این خودرو شکی نیست و نوش جون هر کسی که سوارش میشه ، از توان ما که خارجه .
این شکمی که به کاپوت دادن اگر کاپوت و یکم طولانی تر میکردن یا یکم دماغه کاپوت و پایین میاوردن شاید میتونست خیلی هم زیبا بشه ، در هر صورت عکس دوم برای من یکم توی ذوق میزنه .
NAVID۰۰۹۸
۹ آذر ۱۳۹۷دوستت دارم ، فقط همین .
تاجیک
۹ آذر ۱۳۹۷زیباست ولی به نظرم تویوتا اوالون جدید بهتره
محمد
۹ آذر ۱۳۹۷این ژاپنی ها دارن با روح و روان ما چیکار میکنن؟؟؟
البته نمای بغل کمی شلوغه اما باز هم در کل خیلی گیرا دراومده
مجتبی
۹ آذر ۱۳۹۷خیلی زشته خیلی خیلی زشته
optima
۹ آذر ۱۳۹۷محشره??❤
از این بهتر نمیشه…
#ali.m#
۹ آذر ۱۳۹۷بدون شک زیبا ترین ماشین کلاس خودشه .و رقیب شایسته ی اوالون .
درضمن باید یاداوری کنم که این ماشین یه روز توی ایران مونتاژ میشد .
?ماکسیما?
Nissan...Japan
۹ آذر ۱۳۹۷کلا نیسان ماشینایی میسازه که نمیشه عاشقش نشد!!!بخصوص با طراحی وی موشن جون دوباره ای به محصولاتش بخشید..
سامان
۱۰ آذر ۱۳۹۷عاشق عکس شیشم شدم چقدر رنگش ابهتشو بیشتر کرده .خدایا جوانی را آرزو به دل مگذار☹️