نیسان

بررسی تغییرات در نیسان ماکسیما ۲۰۱۶

آخرین باری که نیسان به فکر تجدید نظر کلی در طراحی «ماکسیما» افتاد، به سال ۲۰۰۸ میلادی باز می‌گردد. از آن زمان تا‌کنون، به‌جز یک آپدیت متعادل در سال ۲۰۱۲، بقیه‌ تغییرات آن‌چنان کوچک و جزئی بوده‌اند که بسیاری حتی متوجه آنها هم نشده‌اند. در همین حال، با معرفی مدل جدید ماکسیما ۲۰۱۶ در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵، همه‌ی این موارد دچار تغییر شده‌اند.

2016 Nissan Maxima Sedan
۲۰۱۶ Nissan Maxima Sedan
نیسان‌ با معرفی این نسخه جدید از ماکسیما، دوباره نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم ببینیم که این تغییرات، چقدر ارزش هنری داشته‌اند و یا اینکه از لحاظ مکانیکی، تأثیرگذار بوده‌اند.
2016 Nissan Maxima Sedan
۲۰۱۶ Nissan Maxima Sedan
نکات اولیه

نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ دومین مدل بعد از مورانو کراس‌اور است که از زبان طراحی جدید کمپانی استفاده می‌کند. برخی از جنبه‌های عمده این طراحی تهاجمی در مواردی چون چراغ‌های جلوی طرح بومرنگ، جلوپنجره‌های U شکل دوتایی، تلاقی خطوط بدنه، الگوهای کرومی در جلو و عقب، ستون‌های بدنه عقب طرح مشکی و طراحی برآمده پنل‌ها و گل‌گیرها ظهور پیدا می‌کند.

2016 Nissan Maxima Sedan
۲۰۱۶ Nissan Maxima
وقتی به داخل ماکسیما ۲۰۱۶ قدم می‌گذارید، به نظر می‌رسد که در داخل یک نسخه چهار در از یک سوپرماشین GT-R قرار می‌گیرید. این موضوع، زمانی بیشتر تأیید می‌شود که کنسول میانی را مشاهده کنید؛ طراحی این کنسول به مانند GT-R با ۷ درجه تمایل به سمت راننده صورت گرفته است. در نتیجه، تمام کنترل‌ها و سوئیچ‌های ضروری به آسانی در دسترس راننده قرار می‌گیرند و این کابین می‌تواند از این لحاظ، نمونه‌ای برای دیگران باشد.
2016 Nissan Maxima Interior
۲۰۱۶ Nissan Maxima Interior
عملکرد

سیستم پیشرانه و انتقال قدرت در نیسان ماکسیما مدل ۲۰۱۶ اساساً از نسل قبلی به همراه آورده شده و تنها یک سری تغییرات جزئی با هدف افزایش اندک قدرت و بهینه‌سازی مصرف سوخت در آن اعمال شده است. همانند نسل قبلی ماکسیما، تنها گزینه پیشرانه در دسترس، یک موتور ۳/۵ لیتری V6 تنفس طبیعی است که قدرتی برابر ۳۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند؛ یعنی به اندازه ۱۰ اسب‌بخار بیشتر از نسخه قبلی. ولی در همین حال، هنوز هم حداکثر گشتاوری برابر ۳۵۳/۸ نیوتن‌متر دارد.

2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
تمام قدرت تولیدی موتور از طریق یک سیستم CVT یا انتقال قدرت متغیر پیوسته به چرخ‌های جلو توسط ۶ دنده فاکس منتقل می‌شود. با وجود اندکی افزایش در قدرت خروجی موتورو، نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ از مصرف سوخحت بهتری نسبت به قبل برخوردار شده است. در حالی که در نسل قبلی، مصرف سوختی برابر ۱۲/۴ لیتر در شهر و ۹/۰۵ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر شاهد بودیم، خودروی جدید به مصرف سوختی برابر ۱۰/۷ لیتر در شهر و ۷/۸۴ لیتر در جاده با استفاده از بنزین پرمیوم بدون‌سرب دست یافته است.
2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
برای ایجاد چابکی بیشتر در شاسی و بهبود دینامیک رانندگی، نیسان برای مدل ۲۰۱۶ از ماکسیما، شرایطی از رانندگی را ارائه داده که در آن مواردی مانند میزان وزن سیستم فرمان، حساسیت پدال گاز، تیونینگ سیستم گیربکس و صدای موتور می‌توانند بین دو حالت «نرمال» و «اسپورت» توسط راننده تنظیم شوند.
2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
تنظیمات سیستم تعلیق در مدل جدید ماکسیما ۲۰۱۶ به این صورت است که از یک دامپر-استرات‌ها در جلو و سری مولتی‌لینک در عقب استفاده شده است. در همین حال، در تریم SR که در جهت عملکرد بیشتر ماکسیما طراحی شده است، سیستم تعلیق در جلو توسط دامپرهای با صلبیت بیشتر و میله‌های ضدّ لغزش ارتقا می‌یابد.
2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
به جز مدل پایه، تمام نیسان ماکسیما‌های ۲۰۱۶ اسپورت سدان می‌توانند از سیستم «کنترل سواری هوشمند» استفاده کنند؛ سیستمی که با اعمال ترمز به صورت جداگانه برای هر کدام از چرخ‌ها، باعث می‌شود که شاسی بر روی سطح جاده کاشته شود.
2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
تازه‌های مدل ۲۰۱۶

نسبت به نسل قبلی ماکسیما، نسخه ۲۰۱۵ به اندازه ۲۵ درصد دارای صلبیت بیشتر و ۳۷/۲ کیلوگرم وزن کمتر است؛ موضوعی که باعث می‌شود نسبت کلی قدرت به وزن کاهش یابد و در همین حال، موجب بهبود عملکرد و مصرف سوخت می‌شود.

نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ طولی به اندازه ۴۸۹۷ میلی‌متر دارد (یعنی ۵۶ میلی‌متر بیشتر از مدل قبلی). همچنین عرض آن ۱۸۵۹ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز ۲۷۷۶ میلی‌متر است. نیسان ماکسیمای جدید دارای ارتفاع سواری به اندازه ۳۳ میلی‌متر پایین‌تر از نسل قبل است؛ موضوعی که می‌تواند در عملکرد آن در پیچ‌ها و دینامیک کلی رانندگی مفید باشد.
2016 Nissan Maxima
۲۰۱۶ Nissan Maxima
درون کابین، سرنشینان جلو، به‌سرعت متوجه خواهند شد که فضای کلی برای سر، شانه‌ها و پاها اندکی بهتر شده است. ولی در عین حال، خبر بد آن است که در زبان طراحی جدید نیسان، سرنشینان عقب فضای کلی کمتری را نسبت به قبل احساس می‌کنند.

2016 Nissan Maxima Interior
برای مدل ۲۰۱۶، بالاترین سطح تریم، یعنی نیسان ماکسیما پلاتینیوم گزینه «نیسان کانکت» را در اختیار قرار می‌دهد. نیسان کانکت برنامه‌ای است که شامل سیستم کنترل قفل از راه دور، استارت از راه دور، نشانگر موقعیت، هشدار برخورد و یادآوری زمان سرویس‌های نگهداری و همین‌طور سرویس‌های ضروری می‌شود و به راحتی از طریق خودرو یا گوشی هوشمند قابل‌دسترسی است.

2016 Nissan Maxima Interior
۲۰۱۶ Nissan Maxima Interior
نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ که در ماه‌های آینده سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، در ۵ سطح تریم مختلف در دسترس خواهد بود. مدل پایه، تریم S نام دارد. این در حالی است که بالاترین سطح نیسان ماکسیما متعلق به تریم پلاتینیوم است. در نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ هیچ‌گونه آپشن اضافی مستقلی ارائه نمی‌شود و امکانات اضافی، در قالب سطوح تریم مختلف هستند. تریم پایه S دارای شروع قیمتی برابر ۳۳۲۳۵ دلار است که ۱۱۲۰ دلار بیشتر از مدل قبلی نشان می‌دهد. ولی در همین حال، امکانات جدید زیادی به آن اضافه شده که در نسل قبل در این سطح در دسترس نبوده‌اند. برخی از امکانات مهم در این مدل به شرح زیرند:
  • سیستم راهبری
  • دو نمایشگر ۷ و ۸ اینچی
  • استارت فشاری
  • سیستم کنترل هوای دوگانه اتوماتیک
  • چرخ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی
  • تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت و صندلی مسافر در ۴ جهت

سطح بعدی، تریم SV است که قیمت آن از ۳۵۲۱۵ دلار شروع می‌شود و امکانات زیر را به موارد استفاده شده در تریم S اضافه می‌کند:

  • صندلی‌های چرمی همراه با گرم‌کن
  • گرم‌کن آینه‌های بغل و همین‌طور یکپارچگی راهنماها با آنها
  • تنظیم خودکار پشتی صندلی
  • حسگرهای پارکینگ جلو و عقب

تریم متوسط SL دارای شروع قیمت ۳۷۷۱۵ دلار است که ویژگی‌های زیر را به نیسان ماکسیما اضافه می‌کند:

  • هشدار برخورد از جلو
  • گرم‌کن غربیلک فرمان
  • ترمز خودکار
  • سیستم صوتی Bose با ۱۱ اسپیکر و حذف نویز
  • تشخیص نقطه کور
  • سقف آفتاب‌گیر دو تکه
  • هشدار ترافیک پشت‌سر
  • سیستم کروز کنترل انطباقی

تریم SR که در جهت عملکرد بیشتر در نیسان ماکسیما طراحی شده، شروع قیمتی برابر ۳۸۴۹۵ دلار داشته و امکانات زیر را اضافه می‌کند:

  • طرح چرم فاکس و صندلی‌های چرمی آنیلین‌مانند
  • چرخ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی
  • پدال‌های آلومینیومی
  • چراغ‌های نوربالای LED
  • پدل شیفترها

«پلاتینیوم» بالاترین سطح نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ است که قیمت آن از ۴۰۶۸۵ دلار آغاز می‌شود و علاوه بر اینکه تمام امکانات گفته شده در تریم‌های قبل را شامل می‌شود، دارای تجهیزات زیر نیز هست:

  • دوربین نمای ۳۶۰ درجه پیرامونی نیسان
  • برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران
  • حافظه تنظیمات برای راننده
  • سیستم پایش خواب‌آلودگی راننده
  • سایبان پنجره عقب خودکار
در مجموع باید گفت که فارغ از هر تریمی که از نیسان ماکسیما اسپورت سدان ۲۰۱۶ تهیه می‌کنید، با مجموعه‌ای از امکانات متناسب با هزینه‌ای که پرداخته‌اید، روبرو خواهید بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    یعنی عشق است ماکسیما رو
    مدل 15 سال بیشش هنوز داره مثل ساعت کار میکنه
    این که دیگه جای خود داره
    طراحی اش هم که عالیه

    1. armin

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      کار که هیچ … رخشم حفظ کرده

    2. مهدی

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (158 ديدگاه)

      من فکر کنم نیسان با طراحی این سدان تفاوت ها رو ایجاد کرده و این ماکسیما واقعا خودروی متفاوتیه.من خودم کلا عشق ایتالیام.ولی این ماکسیما خاص بودنش منو عاشق کرد.

  2. ALL CARS

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    خیلی بهتر از قبل مخصوصا تغییرات ظاهری چه در بدنه وچه درون خودرو
    من که از دیدنش لذت بردم

    وسپاس از مسعود انیس حسینی

  3. Pooya

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    ماکسیما و زبان طراحی جدید نیسان رو دوست دارم. لطفا این عکس ها رو مشاهده کنید.
    http://8pic.ir/images/llbfdw30tg63c82k1kqw.jpg
    http://8pic.ir/images/nluieeu0vl0g8oofx5hu.jpg
    http://8pic.ir/images/to2eapnb76kd0apqfe7b.jpg

  4. علیرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (593 ديدگاه)

    این ماکسیما فوق العادس. واقعا عالیه. نمیشه این ماشین رو تحسین نکرد. مظهر قدرت، کیفت و نوآوری ژاپن این ماشینه.

  5. علیرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (593 ديدگاه)

    گرونترین مدلش با اون امکانات فوق العاده 40 هزار دلار قیمت داره که به پول ما میشه حدود 130 میلیون تومن. من دیگه حرفی ندارم… :-|

    1. shahryar

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (236 ديدگاه)

      داداش گمرکم کوفتیم هس،اگه اجازه بدن

      1. ارمان

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1306 ديدگاه)

        اقا گمرکم حساب من که ضرب در دو بشه بشه 260 تومن بیاد ایران بخدا اگه زیره 350 باهات حساب کنن

  6. afish

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (32 ديدگاه)

    باتشکر از آقای انیس حسینی فوق العاده وعالی طراحی شده و ای کاش دست ماهم بهش می رسید

  7. (((RETOLEX(((REZA

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    تا با نیسان زندگی نکنی نمیفهمی چیه
    معدن مس سرچشمه (که در دنیا جایگاه دوم رو داره )
    اونجا پر از نیسان پیکاپ هست
    ماشین های بیچاره بدون تعمیر و چک کردن شبانه روز تو برف بارون گل و اب دارن کار میکنن( اون جا ابش کاملا اسیدی هست به شکلی که رنگ تمام ماشین ها زرد شده )
    چند وقت پیش تو یه شب بارونی که همه جا پر از گل بود داشیم با یکیش میرفتیم که دیدیم کاملا جوش اورده . راننده اهمیت نداد و به راهش ادامه داد تا به مقصد رسیدیم اونجا وقتی در رادیاتور رو باز کردیم دیدیم یه قطر اب هم توش نیست ولی به طور باور نکردنی ماشین مشکلی پیدا نکرد
    وقتی اونجا بارون میاد چاله ها پر از اب میشن و اصلا دیده نمیشن و وقتی با ماشین میری تو اون چاله ها تا کاپوت ماشین میره زیره اب
    این فقط مقداری بسیار کمی از بدبختی های این ماشین ها بود
    خود من با همون ماشین ها تا 170 رفتم . باور نکردنی هس
    نمیدونم اینا چه طور دووم میارن
    تا خودتون نبینید باورتون نمیشه
    واقعا نیسان رو قبول دارم

    1. (((RETOLEX(((REZA

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      چند وقت پیش چندتا از این وانت های ریچ اوردن اونجا کاملا پشیمون شدن
      3 ماه نشد همشون از کار افتادن
      زنده باد نیسان

    2. Frankenstein

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (45 ديدگاه)

      دقیقا من هم به عینه دیدم……
      یکی از دوستامون یه کارگاه تو یه مکان کوهستانی داره….

      2 تا نیسان پاترول دارن…یکی وانت و دیگری معمولی….
      اینا بعد 20 سال کار کردن هنوز مثل روز اول کار میکن….واقعا جای تعجبه بعد 550 هزار تا کارکرد هنوز موتورش عیب نکرده باشه…اصلا هم با ماشین مدارا نمیکنن…
      دارم دنبال یه کلیپ میگردم خدا کنه پیداش کنم واستون آپ کنم…
      1/5 تن لوله پشت نیسان پاترو ل وانت بود.( برای لوله کشی تا بالای تپه برای آب رسانی)

      .من شاگرد نشسته بودم… ماشین رو تو دنده کمک گزاشت یعنی کوه رو رفت بالا…به طوری که نزدیک بو د ماشین از عقب برگرده ولی تا بالا رفت…..(واقعا ترسناک بود)

      در ضمن رکورد بکسل هم دست نیسان پاترول هستش…فکر کنم یه بوینگ140 تنی رو میکشید…کلیپاش تو یوتیوب هست

      موفق باشید….

  8. navid

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    حیف که ماشین های نیسان و مزدا در واردات مورد کم لطفی و مظلومیت واقع شده اند.

    کاش این مدل ماکسیما همراه با بازار جهانی به مملکت ما هم راه پیدا میکرد.
    خیلی ماشین قابل تحسینیه. با این که ژاپنی باز نیستم اما حرف نداره.
    منتظر بازخوردش در آزمایش ها هستم.

    1. shahryar

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (236 ديدگاه)

      نوید راس میگی واقعا ظلم شده،مخصوصا نیسان

  9. mehdi

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    Nissan its perfecttttttt

  10. datsun

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3946 ديدگاه)

    واقعا نیسان گل کاشته این طراحی زیبا، موتور پرقدرت و این امکانات با قیمتی مناسب

  11. SAEED

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (480 ديدگاه)

    درود خدمت دوستان عزیز

    یک سوالی داشتم (از بی ربطی به موضوع عذر میخوام)

    دوستان , کوروت Z06 2015 نسل جدید چند سوپاپ داره ؟؟
    16 یا 32 ؟؟

    1. سعید

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      فکر کنم 16 تا داره

      1. SAEED

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (480 ديدگاه)

        سلام آقا سعید گل
        مرسی از راهنماییت میخواستم مطمئن بشم
        ولی چند جا 16 دیدم و چند جای دیگه 32
        هنوز هم شک دارم چون منابع معتبر نبودند :|

        ارادت

    2. مایکل جکسون - تریلر

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      cbr400 و honda nsx rr mugen سابق . آقا سعید بهترین راه مراجعه به سایت خود شورولته که کمک زیادی بهت میکنه : http://www.google.com/search?q=chevrolet.com&hl=en-IR&gbv=2&oq=chevrolet.com&gs_l=heirloom-serp.3..0l9j0i10.1274744.1294711.0.1296783.15.11.1.3.4.0.841.4513.3-7j0j2j1.10.0.msedr…0…1ac.1.34.heirloom-serp..1.14.4588.WC3ui43pptQ

      1. SAEED

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (480 ديدگاه)

        درود
        ممنون از اطلاعاتی که دادی دوست عزیز
        استفاده کردیم قبلا هم این سایتو چک کردم ولی چیزی به چشم نخورده بود !

    3. ایمان

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (74 ديدگاه)

      موتور LT4 مانند اکثر V8های جنرال موتورز از نوع push rod و تک میل سوپاپ هست که در مجموع 16 سوپاپ دارد.

  12. سعید

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    خیلی قشنگه این ماشین،چقدرم آپشن داره!

  13. شایان

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    خیلی خوبه مخصوصا داخلش

  14. GT-R'

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    اوووووووووووووووووووف!!

  15. shahryar

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (236 ديدگاه)

    اصن بجور با نیسان حال میکنم

  16. hamid reza

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (381 ديدگاه)

    چرا واقعا نیسان حتی مدلهایی که زیر 2500 سی سی حجم دارن وارد نمیشن؟ این سوال خیلی وقته تو ذهن من هست. ایا مثل مزدا امتیاز ش دست شرکت خاصی هست که اجازه واردات نداره؟

  17. امین

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    انقد خوشگله دوست دارم لیسش بزنم

    1. احمد

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (15 ديدگاه)

      این حرفت داغونم کرد

    2. aria

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (163 ديدگاه)

      به قول ما مشدیا . ( برات بقوچم) یعنی له بشم

  18. سامان از تبریز

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    سلام به همه
    من مدل 2013 رو از نزدیک دیدم چندتایی تو تبریز هست ادم وقتی از نزدیک میبینه متوجه یه چیزی میشه یه چیزی تو طراحی این مدل هست که ماشین رو خیلی بزرگ و با ابهت. نشون میده
    از نزدیک خیلی زیباتر از عکس هست
    من که بهش ایمان دارم

  19. Yasin

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    چراقای عقبش به جلوش نمی خورن

  20. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یعنى کسى که اینو ول کنه بره آزارا یا هر لگن کره اى رو بگیره باید واسش فاتحه خوند

    1. مایکل جکسون - تریلر

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      cbr400 و honda nsx rr mugen سابق . آقای خودرو ملی انحصار ملی هیچ ماشینی لگن نبوده و نیست و نخواهد بود . کره ایها هم لگن نیستن .

  21. آبين

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    ماشینهای نیسان تو هر رده از سوپر اسپورتش گرفته مثل جی تی ار و – پیکاپ هاش و سواریهاش مثل ماکسیمها حتی ماشینهای کوچیکه شهریش ازلحاظ کیفیت حرف ندارن ولی ما ایرانیها و قشر متوسط به پایین محکوم استفاده از پراید و پژو و ماشینهای اشغال دیگه ایران خودرو و سایپا هستیم که 37 ساله خون مردم رو تو شیشه کردن

  22. احمد باقری

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا حرف نداره.

  23. مهدی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نیسان ماکسیما و دیگر هیییییییییییچ

  24. مسلم

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یعنی می شه ما هم یه روز بتونیم بخریم…

  25. sunmartin

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    ماکسیما و کلا برند نیسان بسیار بیشتر از تویوتا قبول دارم طراحی ماکسیمای جدید در یک کلام بی نظیره آفرین بر نیسان این خودرو د هدلایت ها حالت بسیار اسپرتی داره و بیشتر شبیه یک کانسپت هست نمای عقب خودرو آنچنان هماهنگی با جلو داره که بنظر من هیچ چیزی کمتر از BMW کم نداره و شاید زیباتر هم هست تریم داخلی هم بسیار دلپذیر و عالی طراحی شده البته نیسان به ساخت موتورهای قدرتمند شهره است و مدل های GTR این شرکت با بزرگانی مانند فراری قیاس میشن حتیماکسیمای 3 لیتری که در ایران وحود داره انصافا سوای طراحی قدیمیش که برای آن زمان خوب بود شتاب و قدرت بسیار خوبی داره که هنوز خیلی از خودروهای جدید یارای رقابت با اون ندارند کلا برند نیسان خیلی میپسندم بیشتر از سایر ژاپنی ها

  26. متین

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    ماشین شلوغیه! … منظورم اینه که زیاد طراحیش شسته رُفته نیست و خیلی شلوغه … نیسان سعی کرده با شلوغ کردن جلو تهاجمی تَرِش کنه اما (البته این سلیقه شخصیه) به نظرم زیاد جالب نشده و اگه یکمی قسمت یو شکل وسطی (U دومی که آرم نیسان روی اون هست) ظریف تر بود و نازک تر زیباتر می شد و بیشتر قسمت جلوی اون شبیه ماشین های کراس اوور شده تا یه سدان خانوادگی (منظورم ریخت و قیافه جلو هست نه ابعاد!) … موتورش هم به نسبت وزنش مناسبه و در محدوده قیمتی که داره (از لحاظ موتور و حتی جعبه دنده ) میتونه به راحتی مزدا 6 و هوندا آکورد و … سدان های هم محدوده قیمت خودش رو شکست بده … البته از لحاظ شتاب گیری شکست میخوره … در کل ماشین خوبیه و با اصلاحاتی که انجام شده نسبت به مدل قبلی بهتره … روز خوش

  27. kamran.qamgosar

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام.کسی از دوستان اطلاع داره موتور این شاهکار نیسان از زنجیر تایم استفاده میکنه یا تسمه تایم؟؟هرچند تجربه درمورد محصولات نیسان میگه می بایست از زنجیر تایم استفاده کنه تا هیجان رو برای رانندش به اوج برسونه.راستی قیمت بسیار رقابتی زیر صد میلیون این عجوبه تو بازار رقابتی و دنیای آزاد بسیار شگفت انگیزه.فقط تاسف که جوونی بی تکرار نسل ما به یغما رفت.با تشکر.

  28. Ahmad..F12

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    مسعود جان ممنون

    واقعاً لذت بردم، عــــــــــالیه اصن همه چی تمونه، اسپرت، لوکس، با کیفیت، با قدمت، با اصالت،

    زیبا و کاربردی، همه چیزش عالیه، واقعاً من هروقت ماکسیما رو میبینم حتی مدل قدیمش، میگم

    به تویوتا شرف داره، فوق العاده ست اصن، تویوتا که هیچی اصن فکرشم نکن به پای این برسه،

    من این مدل ماکسیما رو به تمام مدل های لکسس نمیدم

    ینی کل مدل های تویوتا و لکسس روی هم یه طرف، همین یه ماکسیما یه طرف..

    تویوتا طراحی و لاکچری بودن رو یاد بگیره.. خخخخخخ :D

    هیچ حرفی برای گفتن نمیذاره، از قیمت، از آپشن ها، از زیبایی از لاکچری بودن از همه چی…

    بسیار بسیار عالی

  29. mohamad

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رخش که توپه به نظر میاد پا خورشم توپ باشه…با این رخ اگه حجم موتورشو بیشتر میکردن خیلی جواب میداد.

  30. امیر

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    میخامت!

    واقعا” ماشین کاملیه

    تو همه چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا