نیسان

معرفی رسمی کمپر ون‌های نیسان در اسپانیا

سامر ایز کامینگ!
حدس می‌زنیم وقتی صحبت از خودروهای خانه‌به‌دوش (کمپر ون‌ها) می‌شود شما نیز همانند ما به فکر گشت‌وگذار در طبیعت می‌افتید این‌طور نیست؟ خب اگر این‌گونه است خبرهای خوبی برای شما (منظور از شما، شمای آنور آبی‌هاست!) داریم زیرا دیگر نیازی نیست که ون‌های نیسان را به گاراژهای متفرقه ببرید زیرا این خودروساز ژاپنی هم‌اکنون به‌صورت رسمی کمپر ون e-NV200 را معرفی کرده است.

کمپر ون‌های نیسان
این خودرو که برای اولین بار در خلال موتورشوی مادرید به همراه مدل احتراق داخلی NV300 معرفی شده به راحتی می‌تواند دو نفر را به یک سفر بدون آلایندگی ببرد.

کمپر ون‌های نیسان
اگرچه ایده تولید چنین خودرویی بسیار بامزه است اما فکر سفر طولانی‌مدت با این کمپر ون را از سرتان بیرون کنید زیرا باتری ۴۰ کیلووات ساعتی e-NV200 برای چنین خودرویی مناسب نبوده و حداکثر محدوده حرکتی آن بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر است؛ اما اگر نزدیک دریا یا کوه زندگی می‌کنید نیسان کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

کمپر ون‌های نیسان

کمپر ون‌های نیسان
احتمالاً مورد مناسب برای افراد ماجراجو کمپر ون NV300 است که بر پایه نسخه باری عادی این خودرو ساخته شده است. نیروبخش این ون پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی است که محدوده حرکتی بسیار بیشتری نسبت به برادر برقی خود دارد.

کمپر ون‌های نیسان

کمپر ون‌های نیسان
فرایند تبدیل این خودرو به یک ون خانه به دوش با بالا رفتن سقف و پدیدار شدن آشپزخانه کامل به همراه یخچال، سینک و ظرف‌شویی و اجاق تکمیل می‌شود. این ون حداکثر ۴ نفر را می‌تواند در خود جای دهد و فضای خواب کافی وجود دارد.

کمپر ون‌های نیسان

کمپر ون‌های نیسان

کمپر ون‌های نیسان
مدیر ارتباطات نیسان اسپانیا می‌گوید:

کمپر ون‌های جدید نیسان به اکثر افراد ماجراجو اجازه می‌دهند تا دیدی فوق‌العاده در باورنکردنی‌ترین مکان‌های دنیا داشته باشند و از حس مسافرت با خانواده یا دوستان لذت ببرند.

نیسان اشاره‌ای به عرضه جهانی این خودروها نکرده و تنها گفته که مشتریان در اسپانیا می‌توانند به نمایندگی دلخواه مراجعه کرده و یک کمپر ون را سفارش داده و آن را بنا به علائق خود شخصی‌سازی کنند.

کمپر ون‌های نیسان

کمپر ون‌های نیسان

کمپر ون‌های نیسان

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mohammadreza

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    خود بنده شخصا تو این سگمنت هیچ چیزرو به فولکس کالیفرنیا اوشن ترجیح نمیدم. خدای دنیای کمپرها واقعا فولکس هستش.

    1. تیاگو

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (99 ديدگاه)

      به نظرم بهترین شون بنز Vclassمارکوپوله ولی گرونه

    2. noori

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (7 ديدگاه)

      سگمنت؟ مگه این دوتا اندازه همن؟
      فولکس ترانسپورتر با نیسان nv-300قابل مقایسه هست نه با ۲۰۰. شاید با ۴۰۰
      بعدم قیمتشونو ببینید
      فکر کنم تو المان یا بریتانیا یه شرکتی بود این نیسانها رو به صورت افتر مارکت تبدیل به کمپر میکرد که تحت لیسانس مستقیم نیسان نبود ولی گارانتی هاش معتبر بود. شاخه ی اسپانیام دست به همین کار زده و فرقش اینه که تحت نظارت کامل خود کمپانی نیسانه

      اون شرکتی که تو بریتانیا یا المان دست به تبدیل نیسان به کمپر میزد سفارش زیادی داشت و مردم اروپا خیلی خوب ازش استقبال کردن به علت بازار مشترک اروپام صادراتش خیلی ساده هست و یه فرد به صورت شخصی میتونه بخره ببره کشور خودش و بعدم اسنادشو تو کشور خودش ثبت کنه
      یه چیزی که ما بهش دقت نمیکنیم اینه که تو کشورای غربی یه محصولی همیشه برای بازار تولید میشه بنا به درخواست بازار. مردم نه مجبورن بخرن و نه اینکه براش دست بشکونن. خواستن خوششون اومد میخرن نخواستن نمیخرن. بحث قیمتشم هست
      قیمت این کمپر رو در نیاوردم ولی پولسار تو سایت رسمی نیسان افر سیزده هزار یورویی داره. خیلیا نمیتونن کالیفرنیا یا مارکوپولو بخرن ولی این کمپر نیسانو میتونن بخرن
      تو اروپا طوری خیلیا کمپر دارن یا موتور هوم به قول المانیا. خیلی از جووناشون ونای دست دوم میخرن و تبدیل به کمپر میکنن و بعدم یکی دوماه اروپا رو میگردن. به جز این تمام جوونای اروپایی از امسال وقتی به هیجده سالگی میرسن یه کارت قطار یک ماهه مجانی میگیرن و کل اروپا رو میگردن. من خودم اروپا رفتم و با چشمام دیدم که میگم
      من خودم قاچاقی تا خود المان رفتم چون سربازی نرفتم پاسپورت نمیتونم بگیرم ولی بعدش یه طورایی دیدم شانس گرفتن پناهندگی ندارم برگشتم. تابستون که میشه فقط و فقط موتورهوم یا از این کمپرهایی که مثل خونه هست میبینی
      حتی پلاک چین و ژاپنم دیدم من که با کمپر میومدن
      خیلیام با ماشین اینور تابستون میرن حتی از ایرانم خیلیا رفتن و میرن

  2. ایمان

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (4064 ديدگاه)

    منظور از شما ، شمای آنور آبی هاست ????

  3. کوروش

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1129 ديدگاه)

    بد نیست با اینکه فولکس و بنز نسخه های بسیار بهتری دارند نسخه بنزینی این نمونه نسبتا مناسبی هست

    1. noori

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (7 ديدگاه)

      اتفاقا برای این سفرها همه نسخه های دیزل میخرن
      بعدم اندازشون خیلی فرق میکنه مارکوپولو و کالیفرنیا بزرگترن و قیمتشونم اگه من حدسی بگم حداقل دوبرابر گرونتره
      کالیفرنیا فکر کنم تقریبا  شصت هزار یورو در بیاد ولی این کمپر فکر کنم سی چهل هزار یورو بشه
      وقتی مقایسه میکنین به این چیزام فکر کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا