سرانجام خودروساز ژاپنی نیسان رسما از نسخه سفارشی جی تی آر پرده برداری کرد و جانی دوباره به طرفداران کودزیلا بخشید.
این نسخه که نیمه شب اوپال نام گرفته است به صورت محدود تولید خواهد شد،یعنی تنها ۱۰۰ عدد که پنجاه تای آن سهم آمریکا می باشد.اما این نسخه چه تفاوتی با نسخه استاندارد دارد؟اولین موضوعی که در طراحی مشخص است،رنگ خاص آن است که چشم را نوازش میدهد.البته یک اسپویلر فیبر کربنی و چرخهای آلومینیومی که با تیتانیوم پوشانده شدهاند هم بسیار جلب توجه میکنند. نکته جالب درباره این خودرو نصب پلاک پوشش طلا روی این نسخه میباشد که شماره سریال هر خودرو روی آن حک شده است.
اما زیر هود این خودرو بدون تغییر باقی مانده است،یعنی این خودرو میتواند مانند نسخه استاندارد ۵۴۵ اسب بخار قدرت و ۴۶۳ پوند فوت گشتاور تولید کند.قیمت این خودرو حدود ۶ هزار دلار گران تر از نسخه پرمیوم است که به ۱۰۶ هزار دلار می رسد و فروش آن از ماه سپتامبر شروع می شود.
حسین
۲۷ تیر ۱۳۹۲واقعا خسته نشید با این همه توضیح!!!
سعید
۲۷ تیر ۱۳۹۲حسین جان شما خسته نباشی چقد دیدگاه دادی. ازون قالب اول! به سایت سر می زدم. از بچه ها قدیمم feri007. slr727.sunmartin اینارو یادمه(ایجور اسم تکراری نی) ازو اولا بودن که اینقد نظر ندارن.مام ازی بعد 131 اضافه میکنیم. آقا از مسیح خبری نیس دیگه :-)
پلاک پوشش طلا که چی آخه
feri 007
۲۷ تیر ۱۳۹۲به این میگن یه ماشین بی ادعا ولی غول کش… من فیلماشو دیدم که این نیسان چطوری توی اتوبان فراری و لامبو و پورشه و… رو فقط با نیش گازش میخوره!!!
فرامرز
۲۸ تیر ۱۳۹۲خفنه ولی همچین بی ادعا هم نیست از نظر قیمت و قدرت!
slr722
۱۰ شهریور ۱۳۹۲واقعا نیسان تو ساخت این هیولا گل کاشت…
عليرضا a
۲۷ تیر ۱۳۹۲پدال دیکه داره حالم بد میشه.این چه قالبیه!
موافق این قالب +
مخالف // // –
نخود آش
۲۷ تیر ۱۳۹۲به نظر من gtr از خوب هم یه کم بالاتره اما شورشو در آورده هر روز یه رنگ میزنن بهش میگن نسخه ویژه. بسه دیگه یه مدل دیگه بدین بیرون
HOSSEIN
۱۲ شهریور ۱۳۹۲به نظر تو فقط رنکش تغییر کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عرفان
۲۷ تیر ۱۳۹۲راضیم ازش.
محمد
۲ مرداد ۱۳۹۲سلام دوستان…من چند وقتیه که به این سایت سر میزنم ومطالبش رو میخونم اما این اخیرا با کامنت های جالبی روبه رو میشم که یه طرف قضیه این آقای مسیح هست و طرف دیگه یه جمعیت کثیر و مشتاق ودوستدار خودرو…
دوستان نیازی نیست که اینقد اعصاب خودتون رو خورد کنید یا حتی بخواین وقت بذارید برای dissکردن این آدم…ایشون مطمئنا چیز زیادی هم از دنیای اتومبیل سرشون نمیشه و هدفشون ازینکه میاد اینجا وکامنت میذاره اینه که به ضم خودش اعصاب بقیه رو خورد کنه…فقط کافیه که به کامنتاش توجه نکنین و بذارین همینجوری با بیماریش کنار بیاد…
موفق باشید
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲یک محصول متفاوت برای مشتریان برزیلی…