در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۶ نیسان کانسپت های زمستانیای را رو کرد که بر پایه مدلهای پث فایندر، مورانو و روگ ساخته شده بودند. هر سه خودرو بجای لاستیک از چرخهای برفی استفاده میکردند. نیسان بار دیگر از این رویداد خودرویی به منظور برجسته کردن کانسپت برفی دیگری استفاده میکند که نام آن آرمادا اسنو پاترول ۲۰۱۸ بوده و البته در کنار آن نیز مدل خاص 370ZKi حاضر خواهد بود.
نیسان به منظور ساخت این خودرو از مدل استاندارد آرمادا که مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک میباشد سود برده است. این خودروساز ژاپنی رینگ و لاستیکها را جدا کرده و بجای آنها لاستیکهای آفرود سری ۶۱ نسخه MT2 که سایز ۲۰ اینچی دارند را نصب کرده است. ژاپنیها همچنین سیستم تعلیق را چند میلیمتری بالاتر بردهاند.
بیلی هایس نائب رئیس بخش خودروها و پیکاپ های تجاری نیسان آمریکای شمالی میگوید:
درحالیکه آرمادا ۲۰۱۸ سواری مشابه یک سدان لوکس داشته اما به اندازه نیسان پاترول از میراثی آفرود برخوردار میباشد. به عنوان بخشی از برنامه حضور پررنگ در نمایشگاه شیکاگو، ما خواستیم که به مالکان و طرفداران این خودرو بگوییم آرمادا آماده بردن خانوادهها به کوهها و هرجایی هست که آنها میخواهند.
سپر جلو نیز با بخش یک تکه آفرودی جایگزین شده که دارای میله محافظ جلوپنجره و وینچ ۵۴۴۳ کیلوگرمی است. رکابهای جانبی، مه شکنهای LED، چراغ میلهای دو ردیفه LED، پلههای جانبی، پوشش سفارشی بدنه با لوگوی آرمادا اسنو پاترول و ریل سقف تکمیل کننده تغییرات بدنه این شاسیبلند توانا هستند.
در کابین این خودرو شاهد تغییرات حداقلی هستیم. نیسان دست به اصلاح صندلیها زده و چرم ویژه با دوختهای متضاد را اضافه کرده است. این خودروساز همچنین لوگوی خاص خودرو را روی صندلیها بکار برده است.
همین ماه شاهد حضور آرمادا اسنو پاترول مفهومی در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ خواهیم بود.
حسین
۱۷ بهمن ۱۳۹۶اتفاقا امروز یه پاترول گذر دیدم تو محل!
چه گازی هم میداد!!
محمد
۱۷ بهمن ۱۳۹۶شدیدا”شیفته سدانهای لوکس بودم
از زمانیکه با آرمادا آشنا شدم… نگاهم به اس یو وی ها دگرگون شد
(Ali (Chevy nova
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ىه شرکت روسى بود ىه مىنى بوس رو مثل اون نىسان 370 زىرش چرخ زنجىرى گذاشته بود و با مىنى بوس مىرفتن تو کوهاى برفى
F۲۲RAPTOR
۱۷ بهمن ۱۳۹۶پس شما رپتور کن بلاک رو ندیدی
داشی
F۲۲RAPTOR
۱۷ بهمن ۱۳۹۶دوستان ژاپنی باز میتونین توضیح بدین یه ماشین برف نورد مثه این مدل z370 سقفش کروکه؟
تو اون سرما؟
NAVID۰۰۹۸
۱۷ بهمن ۱۳۹۶بخاطر اینکه اینقدر آدرنالین از هیجان سواری با این خودرو ژاپنی تو این شرایط تَرَشح میکنی که دیگه سرمایی مشاهده و حِس نمیکنی و تنها راه چاره دسترسی به تمام محیط اطرافه تا گرمای بدنت به سرعت خارج بشه.((مزاح بود))☺
سلطان دریفته Z 370.
خیلی ها در زمان رونمایی آرمادا از فرم سپر عقب اون انتقاد میکردن ولی من خیلی از سبک بیرون زده سپر آرمادا خوشم میاد مثل ماکسیما در ایران یا میتسوبیشی گالانت دهه ۹۰ میلادی .یادتون میاد
لندکروزر ۲fو 3f و ۴.۵ . البته هنوزم برای استرالیا و خاورمیانه تولید میشه با این مدل سپرها.بنظرم هم زیباست و هم محافظ درب عقب خودرو بحساب میاد
یاس ی
۱۸ بهمن ۱۳۹۶عجب هیبتی داره لعنتی، با این لاستیکها و سپر داره به جنگ برف و یخ میره.
دمشون گرم با این ماشینهایی که میسازن،
دیروز یکنفر پیام داده بود تورو خدا به جک اس 5 نگین شاسی بلند لندکروزر و پاترول اگه بشنون حتما میرن معتاد میشن که اس 5 را همه رده اونا قرار میدین.
خداییش اگه اس5 شاسی بلنده اینا چی هستن ؟
اس 5 و هایما خوبن باز اونایی که به ایکس 22 میگن شاسی را کجای دلم بزارم، دیروز دو نفر از نزدیکان من داشتن به هم ماشین پیشنهاد میدادن یکی مگفت ایکس 22 اون یکی گفت شاسیه اولی جواب داد آره مثل ایکس 33 شاسیه، نزدیک بود خودمو بزنم.