در جهان تحت سلطه کراساوورها، در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو نیسان از SUV فول سایز خود با نام آرمادا با سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب رونمایی کرد.
آرمادا ۲۰۱۷ از یک طراحی جعبه مانند شبیه به اینفینیتی QX80 برخوردار است، که هرچند به اندازه آن مجلل نیست اما با اضافه شدن DNA نیسان و مقدار زیادی از کروم در سراسر آن ارزنده شده است. پلتفرم این خودرو با نیسان تیتان مشترک است. نیسان آرمادا جدید را در سه سطح SV، SL و Platinum عرضه خواهد کرد و فروش آن در ایالات متحده آمریکا از تابستان امسال آغاز خواهد شد. ویژگیهای استاندارد در همه مدلها شامل یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش رنگی ۸.۰ اینچی، گرمکن صندلیهای جلو، سیستم صوتی بوز به همراه ۱۳ بلندگو، و برخی از ویژگیهای ایمنی مانند اخطار امکان برخورد از جلو، پوشش نقاط کور، سیستم پشتیبانی و جلوگیری از برخورد و نمایش اطراف با تشخیص اشیا، خواهد بود. با قیمت ارزان بنزین در آمریکا، موتور ۵.۶ لیتری V8 آن نباید یک نقطه ضعف محسوب شود، حتی با وجود اینکه این موتور در زیر کاپوت اینفینیتی QX80 توان ۴۰۰ اسب بخار تولید میکند و با کمی تقویت کمتر در زیر کاپوت آرمادا توان ۳۹۰ اسب بخار تولید میکند. با این حال هنوز هم ۷۳ اسب بخار بیشتر از نسخههای قبلی در اختیار دارد و با یک گیربکس ۷ سرعته در نسخههای 2WD یا 4WD عرضه میشود. ظرفیت بکسل آن نیز به صورت استاندارد ۳۸۵۵ کیلوگرم است.
[دانلود ویدئو] منبع: carscoops
داود
۲۵ بهمن ۱۳۹۴این مدل جایگزین پاترول شده؟؟
مثل لندکروز قطعاً خودروی ارزنده ای هست.
کاش یکم تزئینات کروم بدنه کمتر میشد.
احسان ارسنالی
۲۵ بهمن ۱۳۹۴نه جایگزین پاترول نشده.
پاترول یه میان سایز افرود هستش که قابلیت نصب 7 صندلی هم داره ولی این از پایه فول سایز هستش و اون امکاناتی که تو سطوح بالاتر پاترول وجود داره و تو مدل پایه این ماشین می گذارند.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۵ بهمن ۱۳۹۴پاترول فول سایزه
Hitler
۲۵ بهمن ۱۳۹۴تلفیقی از اینفینیتی وپاترول
عاشقش شدم
خیلی گولاخ هس
سامان اذری
۲۵ بهمن ۱۳۹۴تویوتا لندکروز 2016+++++
نیسان ارمادا——
واسه خودم لندکروز یه دنیای دیگه هست که با هیچی عوضش نمیکنم
اشکان
۲۵ بهمن ۱۳۹۴دادا تو دوبی از نزدیک دیدم پاترولو…..میخ کوپ شدم…..صدای موتورش واقعا ترسناک تر و با ابهت تر از لندکروزه…..بدون تعصب نگاه کنیم انصافا پاترول 2016 یا همین آرمادا از نزدیک خیلی بزرگ تر به نظر میرسه…….صندلی های عقبش هم نسبت به لندکروز راحت تره…..ولی خب هر کسی عقیده ای داره….من پاترول
mohsen
۲۵ بهمن ۱۳۹۴افرود حضرت جای خود دارد
كوروش
۲۵ بهمن ۱۳۹۴100% ارمادا و پاترول از نزدیک ببینید واقعا جا میخورید دقیقاً همونطور که دوستمون گفت صدای موتورش شاهکاره زمین رو می لرزونه اصلاً لندکروز v8 همچین ابهتی نداره ولی خب توی ایران اصلاً نیستش که بشه مقایسش کرد
سامان اذری
۲۵ بهمن ۱۳۹۴من پاترول جدید نه ولی ایتفینیتی QX80 رو از نزدیک دیدم به نظر من ا
lx570 ازش سرتره
محمد
۲۵ بهمن ۱۳۹۴میگما دنیا وصعنعت وتکنولوژی این همه پیشرفت کردن حتی چینم کلی پیشرفت کرده…و اینکه روزی ایران شرکتی داشت یه روزگاری واسمش ایران ناسیونال بود..اون موقع کره صنعت خودروسازی نداشت..چین نداشت وخیلی کشورها دیگه ولی ایران ماشین تولید میکرد والانم پسرفت کرده به جای پیشرفت!!!!
میگم دنیا که این همه پیشرفت کرده احیانا حجابشون رو خیلی خوب رعایت میکنن!!!!
امیر.عارف
۲۵ بهمن ۱۳۹۴گذشته از ظاهر(سلیقه). همین که فول سایز هست و آدم تو اینجور ماشینها احساس امنیت زیادی میکنه و نشان و مارک معتبری رو پیشونیش خورده قابل تحسینه. موتور 8سیلندر باید غولی باشه واسه خودش. خدایا ما چه گناهی کردیم که فقط باید از رو عکس ماشینها در موردشون نظر بدیم
Mohammad
۲۵ بهمن ۱۳۹۴داشبورد چققققققدر داغونه……تنها چیزی که بنظرم بهش نمیاد،از بغل مدیونید اگه فکر کنید شبیه لنکروزر هستش.
tv
۲۵ بهمن ۱۳۹۴همه جاش خوشگله الا سپر عقبش خیلی ناجور از بدنه زده بیرون… درکل دوست داشتنیه
احسان(احسان)
۲۵ بهمن ۱۳۹۴اینکه انگار همون نیسان پاتروله.زیبا نیست اما باشکوهه
Amir
۲۵ بهمن ۱۳۹۴به نظر من با این قیمت جمس یوکان دنالی گزینه بهتریه چون هم 6.2 لیتریه هم 8 دنده… برتری زاپنیا تو دوامشونه… کلا از نظر من بهترین این سگمنت (از نظر اندازه) کادیلاک اسکلید هستش…
همایون
۲۵ بهمن ۱۳۹۴کادیلاک تو کلاس آرمادا و لندکروز نیست با اینفینیتی و لکسوس مقایسه میشه که البته درسته تو کلاسش بهترینه
در کل از لحاظ کارایی پاترول و آرمادا از لندکروز سر هستن ولی چهره لندکروز واسه بعضیا بیشتر به دل میشینه.یادتونه نره پاترول همونه که اون هواپیمای روسی رو کشید بدون هیچ تیونینگی
Hamid
۲۵ بهمن ۱۳۹۴شورلت تاهو یه چیز دیگه است.
احسان
۲۵ بهمن ۱۳۹۴من پاترول گذر موقت دیدم خیلی از لندکروز بزرگتره
moein
۲۵ بهمن ۱۳۹۴خیلی شبیه نیسان پاتروله
با ای که خاطرات زیادی با پاترول منتاژ شده در ایران دارم و قطعا پاترول خودروی ایده عالیه
ولی از نظر طراحی لندکروز رو بیشتر می پسندم
احمد باقری
۲۶ بهمن ۱۳۹۴طراحیش میتونست بهتر باشه.
LP 700-4
۲۷ بهمن ۱۳۹۴واقعا قبول دارم نیسان تنها کمپانی هستش که SUV هاش تو صحرا میتونند جلوی LAND CRUiSER بایستند…
اما واقعا حضرت مخصوصا این 2016 هاش تو صحرا دیدنی میشه!