اسب بخار در صحرا و بیابان خیلی به درد نمیخورد!
به نظر میرسد که نیسان روز لودگی در ماه آوریل را خیلی جدی گرفته و اول کانسپتی مخصوص سگها تدارک دیده و حالا هم نوبت به این خودرو رسیده است. نیسان این خودرو را “قدرت شتر صحرا” میخواند و در واقع معیاری برای تخمین چگونگی عملکرد خودرو در شرایط آفرود صحرا و بیابان است؛ و اگر فکر میکنید این خودرو هیجانانگیز نیست بهتر است در تفکر خود تجدیدنظر کنید. تیم خاورمیانهی نیسان با نشنال جغرافی ابوظبی همکاری کرده تا این معیارهای جدی را به همگان شرح دهد.
نیسان معتقد است اسب بخار معیاری کافی برای تخمین چگونگی عملکرد خودرو در شرایط آفرود نیست؛ بنابراین بجای اسب بخار، نیسان بر پایهی علوم واقعی فرمولی را خلق کرده است که در آن با محاسبهی وزن، حجم و مسیر گذرگاه به معیاری جدید دست یافته است. خروجی این فرمول در نهایت به قدرت شتر تبدیل شده است.
در ویدئو مهندسان نیسان از چهار خودروی متفاوت به منظور تست تئوری خود استفاده کرده اما پیش از آن، مهندسان از شتر سود بردهاند! از همان مسیر شاهد راندن هر خودرو در همان سطح هستیم تا قدرت شتر تخمین زده شود.
نیسان قدرت شتر را چه قدر جدی گرفته است؟ این شرکت یافتههای خود را در ادارهی استانداردسازی و مقیاسهای امارات ثبت کرده و برنامههایی برای استفاده تجاری و بازاریابی از قدرت شتر در خاورمیانه دارد.
محمد
۲۶ اسفند ۱۳۹۵چند وقت دیگه واسه سنجش میزان حمل بار از خر بخار هم استفاده میشه و نیسان آبی هم میشه قویترین ماشین تو اون نوع آزمایش
Mahdi DODGE
۲۶ اسفند ۱۳۹۵شتر!!!! ؟! ؟! ؟! ؟! ؟!
چه جالب
ولی راست میگن اصلا اسب بخار تو افرود اهمیتی نداره خودم بعضی وقتا افرود میرم
البته یه نکته مهم درباره افرود بهتره گشتاور تو دور های پایین باشه
فرید
۲۷ اسفند ۱۳۹۵دقت کنید عربه *** اول فیلم خلیج فارس راباعنوان خلیج عربی اسم میبره !!!
ahmad
۲۷ اسفند ۱۳۹۵از بچه های پدال تقاضا میکنم اون قسمتی از کلیپ که اون شخص چنین زری میزنه رو کات بزنن و پاک کنن…
peyman
۲۶ اسفند ۱۳۹۵باریک به نیسان.حالا ببین چقد بازار عربستان براشون مهمه که به فکر بیابان گردی عرب ها هم هستند.افسوس وقتی مسولان خودمون به فکر ملت نیستند از دیگران چه انتظار??
پرسپولیس
۲۶ اسفند ۱۳۹۵تیم خاورمیانه ای نیسان مطمئن هستم منظورش کشورهای حاشیه خلیج همیشگی پارس هست ماه هروز تواخبارشبکه یک میشنویم که بایدازورودخودروجلوگبری شود انجا شترهایشان ملاک تولید وتکنولوژی برای خودروسازان میشودمتاسفانه ومتاسفانه
شوي شول
۲۶ اسفند ۱۳۹۵پاترول هایی که تو ایران. بودند در کویر بد عمل نمی کردند. حالا ببین این که مختص برای کویر ساخته شده. چی کار میکنه. پاترول=یکی از سلاطین افرود ،
audi sq7
۲۶ اسفند ۱۳۹۵دقیقاً درسته،این کار بر میگرده به بازار یابی قوی نیسان در این منطقه
اتفاقا یکی از مسئولین این طرح جوزف رشیدالهاشم از مهندسین نیسان است که اصالتا عرب هست
datsun
۲۶ اسفند ۱۳۹۵پاترول شاهکار نیسانه شش نسل و شصت و پنج سال تاریخچه پشت سر این ماشینه و یکی از بهترین های آفروده
موتور v8 و چهارصد اسب و 560 نیوتن متر گشتاور دیگه حرفی واسه گفتن نمیزاره
پرسپولیس
۲۶ اسفند ۱۳۹۵انتظارداریم ژاپنی ها بیایندتکنولوژیشان را مثلا براساس سرعت یوزپلنگ ایرانی پیش ببرند چنانکه رفتن کشورای حایشه خلیج پارس ازشتربرای تکنولوژی الهام بگیرندنه بااین روندهیچ وقت نمیشه ما هرروز تواخبارمیشنویم جلوگیری ازواردات خودرو ارزخارج میشود انگارفقط کشورماواردات داره خوب ماهم زعفران ونفت وگاز وطلا وخیلی صنایع هم داریم برای صادرات وورود ارز به کشور
ونوم اف ۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۵شبکه ی یاس اسپرت رو نگاه میکردم یه شتر تو مسیر مستقیم مشغول تاخت تاز بود حدود ۲۰۰ تا شاسی بلند تویوتا و نیسان و انواع امریکایی بدرقه میکردن از پشت سر
ونوم اف ۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۵واحد قدرت پراید هم پشه بخار میباشد
Radison
۲۶ اسفند ۱۳۹۵دمت گرم..
عجب چیزی گفتی! کلی خندیدم ولی خنده ی من از گریه غم انگیز تر است!
TTRS
۲۶ اسفند ۱۳۹۵توی صحبتهاش گفت خلیج عربی ، لطفاً به جای این خطای گفتاری بوق بگذارید
NOBLE
۲۶ اسفند ۱۳۹۵.
شتر ، اولین کراس اووری که بشر کشف کرد.
ياسر
۲۶ اسفند ۱۳۹۵نمیدونم دلیل اینکه حتی با ماشین حجم بالا مخالفن چیه بابا ما که نفتمون صادر میشه به دنیا چرا نتونیم ماشین هشت سیلندر سوار شیم یه بار بهونه بنزین بود نیست تحریمیم یبار ارز
ما که ماشالله همه مخالف دلار هستیم چرا واسه نگهداریش قانون مذخرف بزاریم که از کشور نره بیرون بزار این پول کثیف امریکای جهانخوار از کشور بره بجاش ماشین بیاد بهتره که
یاسین
۲۶ اسفند ۱۳۹۵فکر کنم یه جا خوندم یه تیونر زیر نظر همین تیم مهندسی بود که اون پاترول 1900 اسب بخاری رو تولید کرد
در خیلی از سگمنت ها کاری ندارم ولی در سگمنت پیک اپ تراک ها و SUV ها نیسان رو یکی از سلاطین دنیا میبینم واسه همینم هست که تو کشورهای حاشیه خلیج فارس انقدر طرفدار داره بخدا یه زمانی گروهی عرب ها رو مسخره میکردن میگفتن بابا اینا اقتصاد تک محوری دارن یه روز نفتشون تموم میشه دوباره شتر سوار میشن
این عربا انقدر زیرک بود این سالها با پولهایی که در اوردن انقدر زمینه های مختلف اقتصادی تو صنایع مادر درست کردن که ما تخت گازم بریم هرگز بهشون نمیرسیم
من خودم تو صنعت دریا کار میکنم همین امارات سی سال پیش اصلا دوتا اسکله درست حسابی نداشت الان خطوط کانتینری امارات متحده عربی یکی از ده تای اول دنیاس یعنی اینا نفتشونم ازشون بگیری فقط با صنایع مرتبط با دریا زندگیشون عین الان میچرخه بماند از گردشگری و صنایع خودرو و هزار تا راه که یاد گرفتن
ASA
۲۶ اسفند ۱۳۹۵امروز تو خیابون دوستم این حرفو زد، تا یه ساعت تو فکر بودم
تا که این پست رو دیدم و واقعا کار نیسان رو تحسین میکنم
سهيل
۲۶ اسفند ۱۳۹۵آره خر بخارم باید برای جاده های کوهستانی به کار بره
پرهام
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ن اونجا بزکوهی بخار به کار میاد?