نیسان

نیسان تایتان و عبور از آلاسکا

نیسان تایتان (تیتان) خودروی پیک‌آپ فول سایزی است که از سال ۲۰۰۳ و به‌صورت ویژه برای بازار آمریکای شمالی تولید می‌شود. حالا یک نسخه نظامی ویژه آلاسکا نیز از این وانت با نام این پروژه عبور از آلاسکا ساخته شده است.

Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
پروژه ساخت این خودرو بر اساس نسخه کابین‌دار تایتان Pro-4X می‌باشد. طرفداران این نوع خودرو در آمریکا در ۱۰ زمینه مختلف از مشخصات این خودرو رأی مثبت به این خودرو داده‌اند. از تکنولوژی‌های نوینی که در این خودرو به کار برده شده سیستم digital-camouflage می‌باشد که قادر است با ارسال پالس‌های الکترومغناطیسی رادارهای زمینی را در تشخیص مکان این خودرو دچار دردسر کند.
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
سیستم خنک‌کننده و سیستم اگزوز این خودرو توسط NISMO که خودروهای اسپرت نیسان را تیون می‌کند، ساخته شده است. نیسان تایتان از یک موتور ۵.۶ لیتری V8 بهره می‌برد که قادر است این خودرو را در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی به پیش براند. نیروی تولیدی این موتور ۳۱۷ اسب بخار و گشتاور آن ۵۲۲ نیوتن‌متر است. این خودرو در یکی از سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و جغرافیایی یعنی آلاسکا به‌طور کامل تست شده و از تمام آزمون‌های این تست سربلند بیرون آمده است.
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
چراغ‌های LED هوشمند نظامی این خودرو قادر است با اندازه‌ی کوچکش منطقه بزرگی را روشن کند. صاحبان وانت‌بارهای آمریکایی این خودرو را وانت نمی‌دانند بلکه یک کامیون پرقدرت می‌دانند که قادر است توپ 203mm را که فقط کامیون‌های بزرگ قادر به کشیدن آن هستند به راحتی به دنبال خود بکشد. این خودرو از تایرهای D525 بهره می‌برد که دارای قابلیت‌های تنظیم باد و تغییر انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف می‌باشد.
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab
همچنین این خودرو از سیستم باک خودرو Revolver بهره می‌برد که مجهز به ۳ باک می‌باشد که امکان این عمل را به خودرو می‌دهد که در هنگام خالی شدن باک اصلی دو باک دیگر به‌طور اتوماتیک سوخت‌رسانی به خودرو را ادامه دهند و خودرو در میدان جنگ از حرکت باز نایستد.
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab Interior
Nissan Alaska ready Titan Crew Cab Interior
داخل این خودرو هم با چرم Katzkin چرم کاری شده است که این موضوع را نشان می‌دهد که نیسان در میدان جنگ همچنان لوکس بودن خود را حفظ می‌کند؛ و همچنین این خودرو به شیفتر پشت فرمان نیز مجهز است و ده‌ها امکانات دیگری که این خودرو را به برترین خودرو نظامی در این کلاس تبدیل می‌کند؛ و سربازان ارتش هیچ‌وقت نباید از رسیدن تدارکات و انتقال مجروحان خود ناامید شوند چون نیسان تایتان همیشه سر موقع همان‌جایی است که باید باشد.
ترجمه: محمدحسین توفیقی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. مک میسل

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2687 ديدگاه)

    توفیقی جان دستت درد نکنه.
    به درد اینجور جاها میخوره.
    برای جنگ و تسهیلات نظامی عالیه.

    1. Saeed.shariati

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (475 ديدگاه)

      @عاغا اینو به من بدین من حاضرم برم به جنگ داعش
      والا

      1. Mostafa

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        بیوفته دست داعش دیگه واویلاست!

      2. رضا ... فقط مرسدس بنز

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        میگم میلاد شانس آوردیم6*6 G63 مرسدس کاربرد نظامی ندارن و گر نه داعش تا حالا نصف خاور میانه رو گرفته بود…….. :D

        1. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2277 ديدگاه)

          میلاد فعلا رخ نشون نمیده…

    2. sj

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (184 ديدگاه)

      کلا ژاپنی ها ماشبنایی ک میسازن اینقدر مقاومتشون خوبه تو جنگ پر استفادست و هر جا صعب العبور ولی خیلی از ماشینها فقط واسه فخر فروشیه مثل مرسدس و بی ام دبیلیو ی کلیپ میدیدم از تصادف تویوتا وانت و کامیون بنز ماشین داغون شده بود ولی راننده زنده بود زنده باد ژاپن

  2. یاسین

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    توفیقی ممنون لاستیکا رو نیگاابهت و هیکلش منو کشته حال میده با این از رو

    اسپورتیج رد شی !!D: {شوخی بود اسپورتیج سوارا ناراحت نشن}

    1. مک میسل

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2687 ديدگاه)

      شوخی بدی بود یاسین!الان که20000000000000تا انلایک خوردی میفهمی!

      1. Mostafa

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        اولا مک میسل جان مگه چند نفر میان تو سایت…یا اصلا مگه جمعیت ایران چه قدره که20000000000000تا دیس لایک بخوره؟!

        1. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2277 ديدگاه)

          مصطفی چرا رنگ و تیپ عوض کردی؟؟؟!!!
          خبریه ناقلا ؟ :D

  3. مک میسل

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2687 ديدگاه)

    لامصب3باکست!بنزینش تمومی نداره!خخخخخخخخخخخخ!

    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      کسری نظرت در مورد ماشین های فوق قدرتمند ارتش فوق فوق قدرتمند ایران چیه؟ :D ……به نظرت ممکنه این آلاسکا به گرد پای اونا برسه؟واقعا ممکنه؟؟؟!!!

    2. مک میسل

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2687 ديدگاه)

      رضا،در مورد ایران باید بگم که ماشین های ایران(نظامی ها)پاترول هایی هست که مربوط به دوره خیار شور شاه و موتور های ان از موتور اولیه تراکتور فرچیو لامبورگینی بهره میبرد.حدود100-50سال پیش.
      رضا جان البته،چرا نمیتونه برسه؟اصلا ایران به قدری قدرت داره که امریکا هم زده جلو!البته از نظر چپوندن مردم……………….
      خلاصه این حکایت در دوکلمه خلاصه میشود.
      (شییییییییییییییییییییب ملایم)

  4. یاسین

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    انلایک مهم نی مهم اینننننن غولههههه

    1. Mostafa

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (350 ديدگاه)

      حالا قیمتش چنده؟

      1. رضا ... فقط مرسدس بنز

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        هر چقدر که باشه مطمئن باش من و تو نمیتونیم بخریم :D

  5. یاسین

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    شما داشی نگران انلایک من نباش قوربونت هرکس

    خوشش بیاد لایک وهر کس خوشش نیاد دیس میده

    این قانون دیس لایک و لایکه اصن برا همین

    ساخته شدن

  6. Mostafa

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    باور کنید جاده های خراب و درب و داغون ایران برای تست این جور ماشینا از هر جای دیگه ای بهتره.

  7. توفیقی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    همه مردم دنیا یعنی 8 میلیارد نفر چه لایک بزنن چه دیس بزنن من بازم حرف خودم رو میزنم و کار خودم رو میکنم.و نظر احدالناسی برام مهم نیست.

    حالا بزن دیسلایک قشنگه رو

  8. توفیقی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    در مورد نیسان باید بگم خودرو خوبی برا جنگ هست.ولی بازم دائش تویوتا رو ترجیح میده .

    1. Ahmad..F12

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2536 ديدگاه)

      ممنون از مطلبت توفیقی جان

  9. توفیقی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    القاعده و طالبان هم عاشق تویوتان

  10. توفیقی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    آمریکایی ها هم عاشق هامر و جیپ و فورد
    منم کلا خودروهای نظامی رو دوست دارم.

  11. وحید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    اون قسمت که توپ 203mm جابجا میکنه جالب بود نیسان آبی هم همینجوره لامصب واسه خودش کامیونه. برام جالبه نیسان تنوع محصولاتش تو ایران خیلی کمه اما طرفدارای دو آتیشه زیادی داره

    1. datsun

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      به خاطر اینکه کلی باهشون خاطره داریم

  12. datsun

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    بچه غول نیسان قدرت و گشتاور بالای داره

  13. محمدحسین پورکیوان

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    سلام
    میگم این همون نیسان پاترل خودمونه پیشرفت کرده!!!
    یه تبلیغ ازش نشون میداد “تلویزیون” یدونه ایرباسو میکشید!!!!

    1. datsun

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      رکورد کشیدن هواپیمای مسافربری 155 تنی در دست نیسان پاترول نسل ششه که در گینس هم ثبت شده

      1. وحید

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        گفتی پاترول یه موضوع کم ربط: دقت کردی با 100 cc کمتر از لندکروز 5700cc شتاب صفر تا صد اعلامیش تقریبا 1.5 ثانیه کمتره و قدرت خروجیش حدودا 30 اسب بیشتره؟

      2. غصه و درد

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        ببخشید اگه دقت کنی 170 تنی و هواپیمای باربری روسی هست و به طول 50 متر کشیده نه هواپیمای مسافربری 155 تنی

        1. datsun

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (3953 ديدگاه)

          155 تنه داداش

        2. غصه و درد

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6 ديدگاه)

          تو اپارات بنویس (خاطره ای از نیسان) خودش میاد و نگاش کن

  14. مجتبی (ساروی)

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (548 ديدگاه)

    از فردا یه گله از اینا رو که وانت شده میبینیم که داعشی ها با صورت ها پوشونده شده دارن با چراغای روشن رد میشن

  15. sl65

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اینکه قدرتو گشتاورش از لنکروز هشت سیلندر کمتره!!!!آفرود مشتی میخوای فقط کلاس g

    1. datsun

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      این پیکاپ فول سایزه و ربطی به لندکروز نداره اینو باید با تویوتا توندرا مقایسه کرد

    2. غصه و درد

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      من نمیدونم اطلاع داری یا نه ؟؟ لندکروز 20008 به بالا چه gxr چه vxr دوتا توربو فابریک کمپانی تویوتا دارند ولی نیسان تایتان موتور نفس کش است

  16. سجاد

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    حیف اسم نیسان نیست بزارن روی این نیسان فقط یکدونه اونم نیسان ابی ایرانههههههههههههههههههههه

  17. صادق

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    کلا از نظر خودرو های جنگی همیشه آمریکا و ژاپن از بقیه جاها یه قدم جلوتر بودن

    تو جنگ خودمون هم من موندم اگه تویوتا نبود چجوری جنگ و تموم میکردیم؟؟!؟!!!

    لامصب از عوامل بسیار تاثیرگذار بود

    در مورد این نیسان، گشتاور خیلی خوبی داره، وزنش هم احتمالا از 2 یا 2.5 بیشتر نیست، وگر نه قدرت حمل بارش کم میشد

    سیستم ضد رادارش هم جالبه

    3 باک هم جالبه، کاشکی پیکان هم 4-5 تا باک داشت، از بسکه باید ببریش پمپ بنزین، دهنت سرویس میشه!!!

    1. matin

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (230 ديدگاه)

      یکی تویوتا یکی F16 بعد ایران یه عالمه اسلحه و تسحیلات داشت که این همه نیرو رفتن جنگیدن

  18. حامد MASERATI GT

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (304 ديدگاه)

    به به چه لذتی داره رانندگی با نیسان

  19. علی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    کارنیسان درست هست.

  20. Ahmad..F12

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2536 ديدگاه)

    تایتان جوری ساخته شده که سرسخت ترین هارو شکست بده

    واقعاً لذت بردم از این همه سرسختی

    همه چیزش ماهرانه طراحی و ساخته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا