نیسان تیانا هم فیس لیفت شد. اما این جراحی زیبایی آنقدر ظریف و خفیف است که به سختی قابل تمایز می باشد. عمده تغییرات در چراغهای عقب و چرخهای آلیاژی قابل مشاهده اند.
پروژکتور چراغ جلو نیز تغییر یافته اما این طرح پیش از این در مدلهای مخصوص بازار چین تیانا هم استفاده شده بود. سپر جلو هم برای مطابقت با این پروژکتورها تغییر کرده است. چرخهای آلیاژی جدید ۱۷ اینچی و دو تریم داخلی قابل انتخاب روشن یا تیره با روکش چرم و تزئینات چوبی از نکات قابل توجه تیانای جدید می باشند.
گزینه های سابق موتور همچنان پابر جاست. موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری و موتور V6 2.5 لیتری با ۱۸۲ اسب بخار که اندکی قویتر شده اند. گشتاور مدل ۳.۵ لیتری هم از ۳۲۶ به ۳۳۵ نیوتن متر افزایش یافته است. مدلهی دو دیفرانسیل تیانا هم تنها با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ارائه می شوند.
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۲من یک دونه کیا دارم بابام نیسان تیانا داره ولی واقعا از کیا شاخ داره درگ زدیم لول شدم ….
نعیم
۲۶ بهمن ۱۳۹۲من قبول دارم تیانا خشکه ولی دلیل نمیشه همه ماشیناش خشک باشه مامانم مورانو2009 داره از ماشین من که اسپورتیج 2014 دارم نرم تره.
الاشت+ی
۲ اسفند ۱۳۹۲اقا نعیم مورانو6سیلندر خورجینیه اما اسپورتیج4سیلندر خطیه هر چی تعداد سیلندر زیاد باشه ماشین نرم تر کار میکنه.