نیسان تیانا هم فیس لیفت شد. اما این جراحی زیبایی آنقدر ظریف و خفیف است که به سختی قابل تمایز می باشد. عمده تغییرات در چراغهای عقب و چرخهای آلیاژی قابل مشاهده اند.
پروژکتور چراغ جلو نیز تغییر یافته اما این طرح پیش از این در مدلهای مخصوص بازار چین تیانا هم استفاده شده بود. سپر جلو هم برای مطابقت با این پروژکتورها تغییر کرده است. چرخهای آلیاژی جدید ۱۷ اینچی و دو تریم داخلی قابل انتخاب روشن یا تیره با روکش چرم و تزئینات چوبی از نکات قابل توجه تیانای جدید می باشند.
گزینه های سابق موتور همچنان پابر جاست. موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری و موتور V6 2.5 لیتری با ۱۸۲ اسب بخار که اندکی قویتر شده اند. گشتاور مدل ۳.۵ لیتری هم از ۳۲۶ به ۳۳۵ نیوتن متر افزایش یافته است. مدلهی دو دیفرانسیل تیانا هم تنها با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ارائه می شوند.
آرش
۴ مرداد ۱۳۹۱اصلا سواری نرمی نداره.کلا ماشینهای نیسان سواری خشکی دارند هر چند از شتاب خوبی نسبت به موتورشان بهره مندند.
milad
۴ مرداد ۱۳۹۱چه عجب نگفتی اشغاله سوناتا اینو میخوره….
آرش
۴ مرداد ۱۳۹۱اولا عجب به جمالتون.دوما من حرف بی ربط نمیزنم.در ضمن من نگفتم ماشین بدی هست.من تعصب کورکورانه ندارم.یک بار گفتم 100 بار دیگه هم میگو نیسان سواری خشکی در مقایسه با هیوندای و کیا داره وولی حقیقت موضوع اینه که از شتاب بهتری نسبت به اونها برخوردار هست.مثلا شتاب ماکزیمای 2012 نسبت به کادنزا و آزرا بیشره.این امثال شما ها هستید که کورکورانه قضاوت میکنید نه من که این ماشینها رو تست کردم.
نوید
۵ مرداد ۱۳۹۱شما تا حالا چندتا نیسان سوار شدی؟ یه لحظه برو سوار IX55 که ماشین 2 تنی هست بشین بعد برو سوار موورانو بشو. فرقشونو بعد می فهمی. بعد ببخشید نیسان تینا اگه خشک هست دلیل نمی شه که هرچی نیسان هست تو جهان خشکه.شما یه نگاه به نظرا بکن ببین چند نفر میگن خوبه چند نفر میگن بده.
ناصر
۵ مرداد ۱۳۹۱آرش جان همه نمایشگاه دارای ایران میدونن که از محصولات نیسان فقطططططططططططط تیانا سواری خشکی داره و الا مابقی محصولات نیسان توی کلاس خودشون عالی هستن و من بعید میدونم که شما تمام این ماشینایی که اسم بردی مثل کادنزا و ماکسیما و آزرا و تیانارو سوار شده باشی
پس خواهشا بیخود به خودرویی که 2 سال پیاپی توی استاندارد های ایران اول میشه برچسب نزن (هرچند مطمئنم الان میگی استاندارد های ایران به درد نخوره وغیره)
آرش
۵ مرداد ۱۳۹۱آقا نوید عزیز با سلام.اگه شما سوار مورانو شدین ما تو کیش سوار مورانوی کانورتیبل که فکر نمیکنم تو ایران باشه شدیم.اگه تو ایران شما فقط قشقایی و تیانا و مورانوی نیسان رو سوار شدین من اینجا ماکزیمای 2012 نیسان GTR , Z370 رو هم تست کردم.همه این ماشینها سواری خشکی دارند.
D
۱۹ آبان ۱۳۹۱اشغاله………. فقط بنز کلاس s
سیب
۴ مرداد ۱۳۹۱کلاً ژاپنیا به خصوص تویوتا و نیسان و هوندا با این طرحهای زیبایی!!! که بیرون میدن چشم خوروسازهای بزرگ و کلاً بازار را درآورده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!( من نمیتونم هیچ موقع خودروسازهای اروپابه خصوص آلمان را هم رده اینا قرار بدم.)
milad
۶ مرداد ۱۳۹۱اقا ارش اینقدر ادعای کیش رو میکنی و میگی همه ی ماشین هارو تست کردی اینم بگو که چه محدودیت سرعت هایی توی کیش هست و عمرا بتونی بیشتر از 120 بری….
sadegh
۲۵ مرداد ۱۳۹۱120تا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا اونجا که یادمه فکر کنم 80تا بیشتر نباشه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ!!!!!!
محسن
۷ بهمن ۱۳۹۲من چند خودرو از کیا و هیوندای تا حالاداشتم الان تیانا دارم از نظر نرمی از سوناتا هم نرم تر من نمی دونم چرا میگن خشکه !!!!!
مسعود
۴ مرداد ۱۳۹۱سلام نظر ارش درسته نیسان تینا تعلیق خشکی داره مخصوصا محور عقب که تو دست انداز می افته خودشو گم میکنه .
ساسان
۱۳ مرداد ۱۳۹۲تا الان بهترین ماشینی که توی کلاس D اطاق بزرگ و سدان دیدم یکیش تینا بوده که به نظرم بهترین تو ایرانه و بعدش هم تویوتا اریون گرند که سواری فوق العاده ای دارن
فرید
۴ مرداد ۱۳۹۱تو فروم که هر کی تیانا داره میگه ماشین خیلی نرمیه!
من ندیدم کسی بگه ماشینش خشکه.
sadegh
۲۵ مرداد ۱۳۹۱چون واقعا نرمه.80KG بار که بذاری صندوق عقب خفن کپ میشه. . .اگه پشتش نسبتا سنگین باشه دست اندازها خیلی کم احساس میشه.مال ما تو جاده که میرفتیم باهاش کف ماشین میخورد به دست انداز و جرقه میزد ولی چیزی احساس نمی شد.اونوقت ماشین عقبی که سورنتو بودمیخورد زمین میرفت بالا و نمیدونی تا کجا میرفت.به نظر من باگ های این ماشین یکی حجم موتوره که اگه 3500cc بود شاید حریف آریون میشد.یکی شتابه(البته فقط 0تا60 یکم تنبله ولی بعد از اون واقعا میرهههههه)یکی دیگه آپشناشه که…..آخری هم اینه که دنده اش حالت manual نداره ……….
البته من 17 سالمه.ببخشید اگه جلوی اساتید نظری دادم.ولی یه شب با این ماشین ساعت 2شب یه کارایی با این ماشین کردم که……… D:
اقایون وسیله واسه ی اسپرت کردن تینا تو ایران هست؟؟اگه هست خواهشا میگین چیا هست؟؟؟؟؟
سام*
۱۶ مهر ۱۳۹۱من تیانا رو نمیدونم اما اریون دارم خودم.2 حالت کلی از نظر نرمی تو اریون هست.وقتی تو شهر و مخصوصا کوچه پس کوچه که هستی در اثر کیفیت پایین اسفالت ماشین خیلی تکون داره.یعنی با سرعت پایین و اسفالت خراب تکانهای ریز خیلی زیاد هست.ولییییییییییی وقتی کیفیت جاده خوب باشه و مخصوصا بیرون شهر و سرعتهای بالاتر واقعا بدون صدا و تکون میشه.در ضمن کف ماشین هم خیلی پایین هست.ولی تو شتاب گیری و قدرت موتور و سریع و نرم بودن گیربکس واقعا عالی هست.اگه راننده باشی میتونی جنسیس کوپه رو با اریون اذیت کنی یا شاید و ندرتا تو کورسهای خیابانی بگیریش.
ای ول
۴ مرداد ۱۳۹۱تیانا بهترین ماشین در ایران میباشد طبق رده بندی کیفی خودروهای موجود در کشور
سهیل 561
۴ مرداد ۱۳۹۱بهترین رو نمیشه بگی
بهترین مونتاژیه داداش
حرفتو قبول دارم واقعا خودروی خوبیه
حامد
۴ مرداد ۱۳۹۱با این پولی که میدی میخوای رولزرویس سوار بشی
2AKShz
۴ مرداد ۱۳۹۱آرش جان..راست میگی ..واقعا ماشین خشکی..پراید بخر از رو یه سرعت گیر تا چهارراه بعدی برات موج مکزیکی میره..خیلی نرمه..
پیمان
۵ مرداد ۱۳۹۱خشک بودن تینا نسبت به ماشینای مشابه مطرحه نه اینکه کلا ماشین خشکی باشه
محمد حسین
۴ مرداد ۱۳۹۱آقا آرش چون نیسان کمک فنرهاش اسپرته که نمی گن ماشین خشکیه….هر چی باشه نیسان یه خودروساز لوکس ژاپنیه…مشخصه خودروهای لوکس هم نرمی و راحتیشونه…ولی آزرا لوکس نیست یا کادنزا لوکس نیستند اینا نیمه لوکس هستند……
من هم ماشین های ژاپنی رو به کره ای ترجیح میدم…البته تویوتا و مزدا رو حذف کنید که اصلا ازشون خوشم نمیاد…منظورم نیسان و اینفینیتی و لکسوس خیلی بهتر از هیوندا و کیا و سئونگ یانگ هستند….کره 8 ساله که خودروسازیش جون گرفته…موتورهای کیا موتورز هم مال جنرال موتورزه…نه اصیل کره ای…ولی موتورهای ژاپنی کیفیتشون عالیه و کم استهلاکتر هستند نسبت به موتورهای آمریکایی…ناراحت نشی داداش گلم
آرش
۵ مرداد ۱۳۹۱محمد حسین خان عزیز سلام.تا جایی که من میدونم نیسان خودروساز لوکس نیست.برند اینفینیتی که زیر مجموعه نیسان هست ماشینهای لوکس تولید میکنه نه خود نیسان.
نیما
۱۳ مرداد ۱۳۹۱ارش جان برند اینفینیتی ماله کارخانه نیسان
پس نیسان یک سازنده برند لوکسه
سام*
۱۶ مهر ۱۳۹۱شما که تویوتا رو قبول نداری ولی میگی لکسوس رو قبول داری حتما میدونی که لکسوس زیر مجموعه تویوتا هستش.برا اینکه نگی خوب طراحی موتورشون فرق میکنه میگم که اریون ولکسوس es350 و لکسوس rx هر سه از یک موتور 3500cc بهره میبرن که توی اریون و es350 حتی گیر بکس و دیسکها علاوه بر موتر مشترک هست.لکسوس یعنی تویوتا با دیزاین بهتر و اپشنهای خیلی بیشتر و متریال داخلی گرانتر.
عباس
۴ مرداد ۱۳۹۱اقا جان ما کجاییم شما کجایید با هزار قرض و وام بدبختی میخایم 5 تومن بدیم یه پراید اندازه هزاتا بنز ذوقشو میکنیم مهم اینه که رضایت قلبی داشته باشی مهم سلامتیه و جون ازاد خوش به حالتون ما که تو شهرمون تا حالا این چیزاو از نزدیک ندیدیم
ای خدا اختلاف طبقاتی تا چه حد
سعید
۵ مرداد ۱۳۹۱داداش 6 تومن بزار رو پولت
عباس
۵ مرداد ۱۳۹۱تازه 83 شو میخام بگیرم
علی
۴ مرداد ۱۳۹۱عجیبه، واقعا حداکثر سرعتی که تو کیلومترشمارش نوشته شده 180 کیلومتر بر ساعته؟
parham 15
۵ مرداد ۱۳۹۱واقعا واسه این خودرو متاسفم پراید 180 زده تازه پیکان 40سال پیش هم 200 زده بود ما چقدر پیشرفته هستیم .قدر خودمونو نمیدونیم
اسی
۵ مرداد ۱۳۹۱اون مایل هست نه کیلومتر
علی قضایی
۶ مرداد ۱۳۹۱اسی عزیزم من هر چی به اون عکس دقت کردم km/h(کیلومتر)نوشته بود.
هادی
۵ مرداد ۱۳۹۱شرکت های کره ای هیچ وقت به پای جاپون نمیرسن. تو ژاپن هم نیسان که اینفینیتی رو داره از همه خرتره چه تو طراحی چه موتور.
ali.af
۵ مرداد ۱۳۹۱کفتی اینفینیتی کردی کبابم . جات خالی یه suv شو تو کوچه ذغالیا دیدم عجب تانکی بود .
مهرداد
۹ مرداد ۱۳۹۱نمی شه گفت خودوری خشک ولی قبول دارم تو جذب ضربات کمی بد عمل می کنند.
ماکسیما هم نمونه بارزشه.تعلیق عقب این خودرو خیلی موفق عمل نمی کنه.
برای من روزهای اول عجیب بود و فکر می کردم ایراد داره.ولی کم کم عادت کردم .ولی تو این چند سال سیستم تعلیق اصلا کوچکترین ایرادی پیدا نکرد
عرفان
۱۶ مرداد ۱۳۹۱پدر من نیسان تیانا مدل xv250 دارد واز نظر من که همیشه مسافر این ماشین هستم از نظر نرمی بسیار بهتر از ازرا و سناتا است واز نظر اپشن بسی بالاتر از سناتا2012 و ازرا2012 است فقط سنسور و دوربین و جی پی اس و تی وی ندارد که با خرج1200000 همه را با بهترین مارک میتوان گذاشت فقط بدی ان چرم کرم است که همیشه کثیف میباشد1.
محمدحسین
۱۷ مرداد ۱۳۹۱نیسان خودرویی لوکسی آقا آرش…لکسوس هم همینطور اینفینیتی هم همینطور…
داخل نیسان مورانو بشین صندلیش چرمیه…دور فرمان چرم و چوب دسته دتده و داش برد چرم…چطور میگی لوکس نیست…ولی پرادو نیمه لوکسه چون چرمش مصنوعیه و فرمانش پلاستیکی……خوشگلم……نیسان یه ایرادی که داره مصرف موتورش زیاده و زود موتورش داغ می کنه……این ایراد بزرگشه….بعد 60 سال هم نتونستن برطرفش کنن……..
sadegh
۲۵ مرداد ۱۳۹۱دوستان اگه کسی اطلاعات کامل تری از سیستم صوتی و فنی و… داره از این ماشین بذاره لطفا…
مهران
۲۹ مرداد ۱۳۹۱واقعا ماشین محشریه قبل از این پدرم یه مرسدس E230 مدل 2005 داشت واقعا چیزی ازش کم نداره
علی-اصفهان
۴ شهریور ۱۳۹۱من یک سوال دارم من درحال حاضر مگان 2000 دارم وچون معمولا 2سال یک بار ماشین عوض میکنم درحال حاضر که تصمیم به خرید دارم وبین نیسان تینا و نیوازرا ونیو سونوتا وهیوندا گرنجور یکی را باید انتخاب کنم اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید نظر پایه خودم روی نیسان تینا میباشد
احمد رضا
۱۴ شهریور ۱۳۹۱سلام در این که محصولات نیسان خشکن شکی نیست حالا شاید مرانو هم یه استثنا باشه ولی واقعا کیفیت موتور و رانند گیشون بیسته
/برای آقا علی از اصفهان هم پشنهاد دارم اگه رنج قیمت مهم نیست جنسیس ولی اگه می خوان تو مایه های تینا بخرند الان هم کرولا هست هم کیا سراتو و مزدا3
و اگه می خوان در رنج قیمت بالا بخرن suv های خوبی هم هست + جنسیس و سوناتااز هیوندای و کمری + کیا اپتیما
در تو رنج اول پیشنهاد میشه که کرولا بخرید+ مزدا3
در رنج دوم suv مثل موهاوی و مورانو + جنسیس
khomeini
۱۵ شهریور ۱۳۹۱اقا ارش بجه کجایی ؟
رضا
۲۵ شهریور ۱۳۹۱کاملا با محمد حسین موافقم.
ماشینای کره ای در مقایسه با ژاپنی مثل اسباب بازی هستن. ممکنه تینا خشک باشه ولی از ماشینای تویوتا که ۲ ساعت بیشتر نمیشه رانندگی کرد خیلی راحتتره ، خیلی هم بی سر و صدا تره ، البته همه ی ماشینای نیسان ساکتن. از نظر کیفیت داخلی هم نیسان از تویوتا واقعاً بهتره
علی
۲۹ شهریور ۱۳۹۱واقعا ماشین عالیه
هم سواری نرمی داره هم چسبندگیش تو پیچ ها فوق العادس امکاناتش هم که حرف نداره
خیلی سر تر از آشغالای کره ای مثل سوناتا آزراس
نیسان و مزدا بهترین کمپانی های آسیای هستند
علی
۳۱ شهریور ۱۳۹۱ژاپن بهترین آسیاس و نیسان بهترین ژاپنه
نسبت به قیمتش تینا فوق العادس آنقدر صندلی های برقیش نرمه که نمی خاین ازش پیاده شین سواریش هم که حرف نداره
محسن
۲۸ آذر ۱۳۹۱واقعا جای سواله که چرا کیلومترش تا 180 هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرین
۶ دی ۱۳۹۱من تیانا دارم وکیلومترش 260 است
ارشیا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست من الان مهم حداقل سرعت نیست الان اگه میخوای تند بری گیربکس مهمه
وحید
۱۷ دی ۱۳۹۱سلام به دوستان…
من کرولا2006دستی داشتم چهارسال سوارش شدم از نظرکیفیت و استحکام بینظیره.الان هم دوس دارم از بین تیانا و کرولا 2013 یکی رو انتخاب کنم قیمتش مهم نیس از امکانات تیانا آگاهم اما از کیفیتش آگاهی کامل ندارم لطفا کمکم کنید. بین رنج قیمتی110تا 115 تومان.دنبال سدان خانوادگی و با ابهت هستم.ضمنا از نظر امکانات وارداتی بهتره یا شرکتی//منتظر راهنمایی کارشناسانه شما هستم.از شیراز…
مسعود
۲۸ شهریور ۱۳۹۴از 2007 تا الان یعنی 2015 کرولای اتومات داریم 300 هزار تا کار کرده .رضایت کامل داریم از ماشین.روغن و آب هم نمی ریزیم تو ماشین.جاده خاکی وسنگی باهاش می ریم.جلوبندی عالی.ولی ژاپنیه این جدیدا ژاپنی نیستن ونمشه در موردشون اظهار نظر کرد
پویا
۲۳ دی ۱۳۹۱بنظر من ماشینهای ژاپنی از اصالت بیشتری برخوردارند
وتا چند سال کلاس خودرو رو حفظ میکنن اما کره ای ها
توی یه سال چند بار مدل عوض میکنن بدون تغییرات اپشنی خاصی
فرهاد
۷ اسفند ۱۳۹۱به نظر من کسانی که حتی 100 کیلومتر با تیانا رانندگی نکردن در باره اون نظر ندن لطفا…من 2 سال تیانا سوار میشم از نظر من این ماشین حرف نداره جالب اینه که یکی از محاصن این ماشین اینه که فوق العاده نرمه .هر کسی توی ماشین من میشینه میگه چرا این ماشین اصلا دست اندازها رو نشون نمیده؟؟؟ شتاب فوقااعاده ای داره و وقتی شما سوارش میشین به معنای واقعی لوکس بودن رو احساس میکنین…قیمتش هم نسبت به این کره ای های تو بازار خیلی مناسبه و اگه بخوایم با سونوتا و آزرا مقایسه کنیم این ماشین 200 میلیون هم می ارزه چون از اونا خیلی سره…
فرهاد
۷ اسفند ۱۳۹۱به نظر من مردم هنوز این ماشین رو خوب نمیشناسن و در موردش اطلاعات ندارن …اگه شناخت مردم زیاد بشه دیگه کسی سراغ کره ای های توی بازار اون هم با قیمت های گزاف نمیره…
Nosrat
۱۹ اسفند ۱۳۹۱با سلام
دوستانی که ندونسته درباره خشکی تیانا نظر میدن بهتره اول به لینک زیر مراجعه کنن و بدش نظر بدن ، با تشکر فراوان
http://www.nissan.in/en/web/models/TEANA/Performance/87645_302701.htm
لینک بالا حاوی متن زیر می باشد :
Isolated from noise and vibration in TEANA’s spacious cabin you won’t notice what’s going on below. That’s because TEANA’s multi-link rear suspension and its shock absorbers are optimized in the most efficient position on the all-new Nissan D platform. The result is carefree, confident handling and an especially smooth ride.
نیما
۶ مرداد ۱۳۹۲سلام خدمت همه دوستان ، خواستم بگم که من الان حدوده 2 ماهه که یه نیسان تیانا گرفتم ، از نظر من که به کیفیت ماشین بیشتر از چیزای دیگه اهمیت می دم ماشین خیلی با کیفیت و خوبیه ، سواری نرم کاملاً آپشنال و به روز ، از نظر قیمت هم به نظر من تو این قیمتای نجومی بازم به نسبت کلاس و امکاناتش قیمت معقول تری داره (البته این قیمتا هیچ کدو معقول نیست ولی خوب مقایسه ای می گم) راستشو بخواین من خودم اول ، قبل از خرید فقط با قیافش مشکل داشتم و بین تیانا و ُاپتیما شک داشتم چون ُاپتیما از نظر ظاهری زیبا تره ولی خوب فک کردم که ظاهر بعد چند وقت عادی می شه اون موقع کیفیت و موندگاری ماشین تازه خودشو نشون می ده ، در کل از خریدم کاملاً راضیم و به نظرم یه خرید کاملاً معقول و منطقی بوده نه احساسی ، ممنون از وقتتون.
amir
۸ آذر ۱۳۹۲به نظر من مگه آدم بیشتر از 5 سال میخواد ماشین نگه داره . و محصولات هیوندا و کیا تا 5 سال کیفیتشان مثل روز اول هست پس از نظر من هیوندا و کیا برای آدمی که میخواد 5 سال بیشتر ماشین نگه نداره بره سمته این کره ای های پر امکانات .
amir
۸ آذر ۱۳۹۲البته هیچ شکی نیست که ژاپن فنی بهتری نسبت به کره داره . یکی از دوستانم میگفت فامیلشون ماکسیما داره و 900000 کیلومتر تو جنوب راه رفته تو شرایطی که اگه برای تا سر کوچه هم بری باید کولر بگیری . اونوقت 1 بارم کاپوت ماشینو برای ایراد موتور بالا نزده. و میگفت فامیلشون به آدم کله خره و همیشه دنده هارو تا دور موتور 7 پر میکند . رفیقم میگه اگه ماشین فامیلش آزرا بود تو این شرایط باید اندازه پولی که برا ماشین داده خرج موتور ماشین میکرد