نیسان تیتان 4X4 PRO-4X یک تراک واقعی است. با وجود رقبای زیاد در این کلاس، تیتان پیکاپ، رقابت زیادی با بهترینها دارد. در ادامه به بررسی خودروی نیسان تیتان King Cab 4X4 با پکیج خارج از جاده PRO-4X میپردازیم. این خودرو برای آنهایی است که میخواهند یک هیجان واقعی را در مسیرهای با خاک خیس و لجنی و خارج از جاده، تجربه کنند.
لوگوهای PRO-4X است که بر روی صندلیها نقش بستهاند، بیش از همه، نشانهی استفاده از این پکیج در نیسان تیتان ۲۰۱۴ هستند. در همه تیتانها برای مدل سال ۲۰۱۴ یک میکروفن پیشرفتهتر به سیستم بلوتوث اضافه شده است و در دیگر زمینهها تغییری شاهد نیستیم. تریم PRO-4X با قیمت کلی ۳۷ هزار و ۴۹۰ دلار تنها با سیستم دیفرانسیل چهارچرخ متحرک عرضه میشود. در این پیکاپ، تایرهای عریض ۲۷۵/70R18 استفاده شده و سیستم تعلیق برای خارج از جاده آماده شده است. همچنین سپرهای به رنگ بدنه و باتری با طول عمر بالا، از دیگر امکانات این خودرو هستند. برخی از بهینهسازیهای انجام شده، تیتان را تبدیل به یک خودروی کامل خارج جادهای کردهاند؛ از جمله اینکه برای کارهایی مانند یدککشی در شرایط سخت کاملاً آماده است. همچنین سیستم دیفرانسیل میتواند بین حالت 2WD و 4WD متغیر باشد و راننده میتواند تا سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت با آرامش کامل بین این دو سیستم جابجا شود.
سیستم دیفرانسیل چهارچرخ متحرک دارای یک حالت ۴-LO نیز هست که برای شرایط سخت خارج از جاده درنظر گرفته شده است؛ در جایی مانند بالا رفتن از تپه و یا پایین آمدن از یک شیب تند که خودرو باید بسیار آهسته حرکت کند. همچنین این خودرو، دارای یک قفل الکترونیکی برای دیفرانسیل عقب است. ویژگی آفرود باعث میشود تا وسیله نقلیه نیرو را به صورت مساوی به دو چرخ عقب منتقل کند تا در مواقع موردنیاز، چسبندگی لازم را تأمین کند.
tormoz dasti
۲۱ اسفند ۱۳۹۲نیمیدونم چرا چراغا جلوش منو یادی فورد میندازِد؟
علیرضا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲عاشق شاسی بلندهای نیسانم چون ماشین های فوق العاده خر کاریه
طراحیش خوبه اما طرح فرمونش خیلی خیلی قدیمیه
والا به خدا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲اینم خوبه ولی فورد F-150 به راحتی قورتش میده… فکر کنم دیگه لازم به ذکر نباشه که در زمینه وانت پرچم امریکا(مخصوصا فورد) بالاست… اصلا اینجور وانتا نماد صنعت خودروسازی امریکا هستن!!!
اینترسپتور
۷ فروردین ۱۳۹۳پارک ژوراسیک زیاد نگاه می کنی نه؟؟؟
این پیکاپ در حد ال 200 میتسو, فورد رنجر، فولکس واگن آماروک، ایسوزو دی-مکس و تویوتا هایلوکس هست؟ مقایسه تو مث اینه که پراید رو با مقایسه کنی جفتش سدانه ولی از لحاظ ابعاد و حجم موتور و اهداف کاربری فرق دارن
اف-150 هم در مقابل تویوتا تاندرا حرفی برا گفتن نداره
Yashar
۲۱ اسفند ۱۳۹۲اینکه داداش بزرگه نیسان پیکاپه خودمونه انگار رفته سربازی برگشته الان زن می خواد!
AR@SH
۲۲ اسفند ۱۳۹۲الکی چراغاش تورو یاد فورد میندازه بو نیسان آرمادا رو نگاه کن جلو شبکش همینه فقط جتکابینشه این
Amir.MN
۲۷ اسفند ۱۳۹۲بیشتر شبیه رونیز هست تا فورد !
morteza
۲۱ اسفند ۱۳۹۲بد نیست ولی قیافش یه جوریه با این حال من توندرا روبه این ترجیح میدم
ali
۲۱ اسفند ۱۳۹۲خوبه ولی من سایپا 151ترجیح میدم به این.
amin
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ماشین خوبیه ولی مصرف سوختش افتضاحه واسه سال 2014
علیرضا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲به نظرم مصرف سوختش رو یه عدد طبیعی و قابل دسترس نوشتن وگرنه شما سوار لندکروز و پرادو و موهاوی 8 سیلندر بشی و بری مسافرت متوجه میشی مصرف بیش از این حرفاست
Ehsan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲این بسته های لوکس رو در کشور های خارجی به عنوان مثال میفروشن 3000 دلار که میشه 9 میلیون ، ولی اگر همین ماشین در ایران باشه ، خودروساز عزیز یک چیزی از این بسته کم میکنه وبعد قیمت 19 میلیون رو روش میگذاره
احسان(احسان سابق)
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ماشین خوبیه اما تو این کلاس 3 تا از هیولاهای واقعی امریکایی با توندرای تویوتا رقباشن که سهم بازار نیسان از همشون پایینتره.در اصل تایتان نیسان داره با سروران دنیای حمل و نقل نیمه سنگین رفابت میکنه.دنیای تراک ها که داشتن یکی از این غولها ارزومه
Kurosh
۲۱ اسفند ۱۳۹۲دوس داشنتیه…
من که خوشم اومد…
shayan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد
علی
۲۱ اسفند ۱۳۹۲فکر نکنم توان رقابت با سایپا 151 رو داشته باشهD:
Ehsan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲کسی میتونه یک خودرو تو کلاس سایپا 151 معرفی کنه به جز مزدا 1000
h111
۲۱ اسفند ۱۳۹۲12 خودرو باری پر فروش 2013 (امریکا)
1-ford f-series————-760,000
2-chevrolet silverado——480,000
3-dodge ram—————355,000
4-gmc sierra—————184,000
5-toyota tacoma———–159,000
6-toyota tundra————112,000
7-nissan frontier————62,000
8-honda ridgeline———–17,000
9-chevrolet avalanche——16,000
10-nissan titan————–15,000
11-chevrolet colorado——-3,400
12-cadillac escalade ext—–1,900
زیگما
۲۱ اسفند ۱۳۹۲داشبوردش از پلاستیک بی کیفیته.
موتوراش داغونه کلا.
قیافش افتضاحه.
فروشش همه چیزو نشون میده
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۱ اسفند ۱۳۹۲تو از کجا میدونی پلاستیک بکار رفته در داشبوردش بی کیفیته؟؟؟؟ پلاستیک داریم تا پلاستیک … تو به هر داشبوردی که از پلاستیک ساخته شده گیر میدی …. پرادو هم داشبوردش از پلاستیکه ولی بیا ببین چقدر سگ جونه و حتی یه خط هم نمیشه روش انداخت… تو رو چه حسابی میگی موتورش داغونه؟؟؟ فقط چون اسب بخارش کمه؟؟؟ یه نگاه به گشتاورش بندازی بد نیست … قیافش هم به سلیقه ی طرف بر میگرده … کاملا مشخصه که رو امریکایی ها متعصبی عمویی
علی عقیلی
۲۱ اسفند ۱۳۹۲برای اولین بار با سیگما موافقم !!!!!!1
h111
۲۱ اسفند ۱۳۹۲فروش خودرو در آمریکا برابر با 15.582.000 که نسبت به سال 2012 7.5 درصد رشد داشته.
آمریکا با جمعیتی حدود 350 میلیون نفر
فروش کل خودرو در چین حدود 21.800.000 که 4 میلیون از این آمار مربوط به خودرو های سنگین (اتبوس وکامیون) است.
چین با جمعیتی حدود 1.5 میلیارد نفر
فروش خودرو در اروپا حدود 12.800.000 بود.
اروپا با جمعیتی حدود 800 میلیون نفر
این آمار مربوط به 2013 میباشد و این اهمیت بازار آمریکا و چین را نشان میدهد.
دانشجو مملکت
۲۱ اسفند ۱۳۹۲این ژاپنی ها نامرد ها سایپا 151 را مهندسی معکوس کردن
armin
۲۱ اسفند ۱۳۹۲چشم بادومی ها می تونستن بهتر از این بسازندش!!!!
شورلت سیلورا خیلی بهتره!!!!
هم از لحاظ ظاهر هم از لحاظ باطن!!
آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲مزخرف به معنای واقعیه کلمه….
a-x1
۲۱ اسفند ۱۳۹۲مـــی خوامـــش :)
رضا
۲۱ اسفند ۱۳۹۲والا من مطلب رو دیدم فک کردم برا سال 2006 بوده اشتباهی گذاشتن اینجا…بخدا
خیلی قدیمیه از همه لحاظ
یه پا جونیوره واسه خودش!!!!!!!
مصطفی
۲۲ اسفند ۱۳۹۲دیزاینش خیلی ساده و قدیمیه کلا نیسان همینه ولی کیفیت اش همیشه عالی بوده