کمپانی نیسان، نسخهٔ دوم کراس آور کانسپت جوک R را با عملکردی بالا معرفی کرد.
نسخهٔ دوم این خودرو نسبت به مدل پیشین تغییراتی ظاهری داشته که سپر جلوی فیبر کربنی، ورودی هوای بزرگتر، سپر عقب سبکوزن، رکابهای فیبر کربنی کناری و دیفیوزر کربنی جدید تعدادی از این تغییرات ظاهریاند. چراغهای عقب و بیشتر ویژگیهای دیگر این خودرو مثل گلگیرهای جلو، چراغهای جلوی کوچک و بزرگ مانند مدل استاندارد این خودرو طراحی شدهاند. مهمترین ارتقای این خودرو مربوط به موتور آن است. موتور توربو شش سیلندر و ۳.۸ لیتری نیسان GT-R نیسمو به درون کاپوت نیسان جوک راهیافته و باعث شده که این خودرو ۶۰۰ اسببخار نیرو و ۶۵۲ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. تنها ۳.۷ ثانیه زمان نیاز است تا این خودرو از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. گرت دانزمور، مدیرکل ارتباطات بازاریابی نیسان اروپا دراینباره گفت:نیسان جوک-R تبدیل به نماد کراساوورهای سوپر اسپرت شد، با تولید آخرین نسل جوک در سال گذشته، انتخاب این خودرو، قدرتمند کردن و بهبود استیل این خودرو انتخابی بدیهی بود.
این خودرو در فستیوال سرعت گودوود امسال حضور پیدا میکند.
سامان از تبریز
۶ تیر ۱۳۹۴یه بار هم چند سال پیش یه جوک رو تیون کرده بودند که با بوگاتی درگ بزاره
ولی خداییش خفن شده
فرض کن با بی ام و ام6 یا بنز cls تو چراغ قرمز بغل یه جوک باشی چراغ که سبز شد محو شدن تو افق نیسان جوک رو شاهد باشی :)
سجاد
۶ تیر ۱۳۹۴juke = شاهکار طراحی کراس اورها
آرمااااان
۶ تیر ۱۳۹۴خیلی توپه ،ولی خب اگه قیمتش رو هم بدونین بد نیست چون وحشتناک گرونه
ShoMpeT
۶ تیر ۱۳۹۴حیف که خیلی زشته! آنچنان تغییری هم نسبت به نسل قبل نکرده از لحاظ قیافه. همچنان شبیه به قورباغه هست!
Elring-aventador
۶ تیر ۱۳۹۴داداش شما یه قسمت ناهنجار تو این ماشین نشون بده که با بقیه ی بدنه مطابقت نکنه . به نظر من این بهترین طراحی نیسان بعد از GTR هست . الانم که قدرت و شتابش در حد عالی هست .
خیلی عالی هست
AHMADREZA
۶ تیر ۱۳۹۴وقتی توشب از نزدیک ببینیش میبنی که زشته مخصوصا جلوش
ShoMpeT
۶ تیر ۱۳۹۴ناهنجار؟ تمامی قسمت جلوی ماشین ناهنجار هست! کافیه نگاهی به چراغ ها بکنید! البته این نظر شخصی من هست. خیلی ها هم هستند که از این طراحی های افتضاح و زشت به وجد میان چون از بس پراید و سمند دیدند…
در مورد قیمتش هم اگر اشتباه نکنم توی یکی از سایت های خارجی دیدم ذکر شده قرار هست بالای 590 هزار دلار قیمت بزارند روش. در صورتی که Juke Nismo RS با 215 اسب بخار، قیمتش از 28 هزار دلار شروع میشه! معلوم نیست هر اسب بخار رو چقدر حساب کرده کمپانی برای این نسخه!
حالا شما قضاوت کنید، اگر بهتون 600 هزار دلار پول بدن، حاضر هستید پولتون رو برای این ماشین هزینه کنید؟
ali agha
۶ تیر ۱۳۹۴داداش یه جوری حرف میزنی انگار فقط تو بنزو بوگاتی دیده ای…
رضا
۶ تیر ۱۳۹۴چه خبره 590 هزار دلار!!!!!!!!!!
فک کنم اشتباه میکنی
شایدم منظورت 59هزارتا باشه
احسان
۹ تیر ۱۳۹۴داداش من اگه اینقدر پول داشتم لامبورگینی اونتادورsv یا لامبورگینی هوراکان ویا کوروت استینگری z06 میخریدم
AliZeus
۶ تیر ۱۳۹۴جسارتا زیادی بد سلیقه و بی ذوقی!
اصلا طراحیش واسه خودش یه سبکیه…خاصه.
شلبى
۶ تیر ۱۳۹۴چقدر این روزها از این ماشین مسخره مطلب گذاشته میشه
سچاد
۶ تیر ۱۳۹۴ولی به نظر من خیلی دوس داشتنیه، اگه اشتباه نکنم قیمتش خیلی نجومیه فکر کنم بالای پونصد هزار تا باشه ،من که دوسش دارم در هرصورت.
tadano
۶ تیر ۱۳۹۴فقط من موندم موتور GTR رو چجوری جا دادن تو این یه ذره ای.
سجاد
۶ تیر ۱۳۹۴مثل اینکه این دوتا ماشین رو از نزدیک ندیدی!
یا GTR تو خیالاتت بزرگتر از اون چیزی هست که واقعاً هست ، یا JUKE کوچکتر. . .
alireza gerami
۶ تیر ۱۳۹۴سلام
من توی لاهیجان زندگی میکنم اینجا نیسان جوک زیاده با قیمت 60 ملیون میشه خرید البته منطقه ازاد هستن . ابعاد ماشین در حد لیفان x60و شاید کوچکتر . یه جوریه ماشینش من لقب زشت تو دل برو بهش دادم بیشتر خانم ها سوار این ماشین ها میشن .
سجاد
۶ تیر ۱۳۹۴پس JUKE دیدی ،
GTR ندیدی . . .
متین
۶ تیر ۱۳۹۴سلام …
واقعا با این کارشون یه ماشین یا بهتر بگم یه کراس اوور عالی رو ساختن … مخصوصا با گذاشتن موتور GTR نیسمو … واقعا یه هیولا ساختن … فک کنم باید یه اسم جدید واسش بزارن (مثلا امپراطور!!!!!) …
روزخوش …
sina
۶ تیر ۱۳۹۴زشت و گرون … یه بچه کوچول هم اینو نگاه کنه میفهمه حالا چجور بعضیا نمیبینن…
از فراری و استون و پورشه و…بگذری 590هزارتا بدی بالا این خنده داره
فقط این ماشین واسه ایی ساخته شده که قابلیت نیسمو رو ب نمایش بگذازه همین
من باشم این رده شاسی بلند این اندازه ای تیون شده میرم پورشه کاین تیون شده داداش منصوریو میگیرم که کلا قد یه کوه از این بد ترکیب مضخرف با ابهت تره
sina
۶ تیر ۱۳۹۴http://www.pedal.ir/%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%b4%d9%87/powerbox-%d9%85%d9%86%d8%b5%d9%88%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86/
اینو میگم نگاه خدایش یه نگاه بش بنداز این از همه از این بد ترکیب سرتر نیست…
بابک
۶ تیر ۱۳۹۴هر کس یه سلیقه ای داره و نمیشه به کسی گفت بد سلیقه و به یه چیزی گفت زشت
شاید از نظر شما زشت باشه ولی ماشین جالب و قشنگیه از نظر خیلیای دیگه
اگه این انجین رو روی پراید هم بذارن بازم خواهان داره ولی قیمتش رو احتمالا اشتباه نوشتن بچه ها چون هر جرو فکرش رو میکنم نمیشه که نیسان این ماشین رو با این قیمت عرضه کرده باشه
علی
۶ تیر ۱۳۹۴بی خیال میخوای پرواز کنی باهاش مگه؟؟؟؟؟؟؟
samurai
۶ تیر ۱۳۹۴بسیار خاص و باکیفیت و پر قدرت
قیافه عجیب و زیباش میارزه به کل بنز و بی ام و و پورشه
نوید جهرمی
۶ تیر ۱۳۹۴خداییش دیگه جوگیر شدیا :)
ALL CARS
۶ تیر ۱۳۹۴یک ماشین عجییییییییییب که یا عده ی صددرصد قبولش دارن ویا صد در صد متنفرن وحد میانه ی براش منکه ندیدم
اما با تغییرات ظاهری که روش انجام دادن نسبت به قبل ظاهربهتری پیدا کرده وتغییرات انجینش هم که بنظر عالی میاد برای این کلاس واین خودرو
amir
۶ تیر ۱۳۹۴دوستان عزیز دقت کنید که نیسان واقعا بر خلاف کمپانی های خودرو سازی عمل میکند.بیشتر کمپانی های موجود به سمت طراحی های محافظه کارانه میرن.مثلا همین سوناتا 2015.ولی واقعا نیسان این شهامت و جرئت رو داره که طراحی های جسورانه ای رو داشته باشه.تاریخ نشون داده که چنین کمپانی هایی در نهایت پیروز میشن.ماکسیما 2016 ابتدای این پیروزی هست.کافیه به طراحی های جدید اینفینیتی و خود نیسان نگاهی بندازین تا بفهمین دارم چی میگم.همیشه کمپانی هایی موفق بودن که ساختار شکن بودن.
لانتا
۶ تیر ۱۳۹۴این کراس اور با قىمت خىلى بالاى عرضه مىشه و حتما تولىد محدودى داره با قىمت 600 هزار دلارى که داره مىشه با نصف پولش کلى اتومبىل اسپرت هست که بخریش که عملکرد بهترى هم دارن اىن ماشىن فقط. به درد مجموعه دار ها مىخوره.
علی25
۷ تیر ۱۳۹۴سلام دوستان
بین هوندا آکورد و سوناتا 2015 کدومیک بهتره؟یعنی هوندا 50 میلیون بیشتر از سوناتا می ارزه؟
hero
۷ تیر ۱۳۹۴چه رنگ کربنی زیبایی داره!
Carnoter.com
۷ تیر ۱۳۹۴یک کراسآور جوان پسند با کلی قابلیتهای دینامیکی…
ممنون از مطلب شما
محمد داوری
۷ تیر ۱۳۹۴دوستان توجه کنید که این یه ماشین کانسپته.
معلومه که گرون در میاد ساخت چند تا از اون.
اما جوک معمولی قیمتش فک کنم 26 هزارتا بود.
eagle
۸ تیر ۱۳۹۴طراحی بی نظیر!! اما درشتاب و قدرت نسبت به هم تراز شدن با ماشین های امروزی ضعیف!
اما نیسان هم تونست حرفشو بزنه