نیسان زبان طراحی جدید خود را با پرده برداری از کراس اوور خود به رزونانس در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشت.
این خودرو که توسط استودیو کالیفرنیا طراحی شده است، پیش نمایشی از نسل بعد مورانو میباشد اما همان طور که پیداست با ظاهری متفاوت و آیندهنگرانه طراحی شده است. طول این خودرو 4840mm میباشد و طراحی آن دارای ویژگیهای منحصر به فردی مانند جلو پنجرهٔ مشبک و چراغ های (بومرنگ) مانند، میباشد. در کل ظاهر آن به نسل فعلی مورانو ربطی ندارد!
همچنین کابین خودرو هم مانند سایر کانسپت ها ظاهری فضایی و لوکس دارد و امکانات و تکنولوژی های زیادی در آن به کار رفته است.
فرانسیس بانکون مدیر کل نیسان میگوید:هنگامی که طراحان مشغول کار بر روی این پروژه بودند سعی میکردند پیشرفتهای صنعت خودروسازی را به نمایش بگذارند. رزونانس در واقع یک کراس اوور جدید با ظاهر و طراحی متفاوت و خیره کننده میباشد.
اگر چه اطلاعات فنی از این خودرو منتشر نشده است اما مشخص است که این خودرو دارای سیستم هیبریدی است همچنین این خودرو چهار چرخ متحرک است.این خودرو تا دو سال دیگر به عنوان نسل بعدی مورانو عرضه خواهد شد.
سالار
۲۹ دی ۱۳۹۱مورانو همیشه طراحیش زیباوخاص بوده که نسله بعدیه این ماشینم 100% مثل همیشه زیبا و کارامد خواهد بود
slr722
۲۹ دی ۱۳۹۱مورانو که خودش یه دوست…خیلی خیلی مرده
ولی این کانسپت خیلی دیگه شلوغ کرده فضایی شده…
slr722
۲۹ دی ۱۳۹۱مورانو که یه دونست… خیلی خیلی مرده…
فقط خیلی دیگه تو این عکس کانسپت شلوغ کردن…یه جورایی فضایی شده…
آرش
۳۰ دی ۱۳۹۱مورانو همیشه آشغالی بیش نبودهوهمه مورانوها بعد از گذشت 2 سال به مشکل فنی در موتورشون برمیخورند.
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴چراغ جلوش خوب نیست
امیر
۲۹ دی ۱۳۹۱قد و بالای تو رعنا رو بنازم
Hesam
۲۹ دی ۱۳۹۱چرا اینقدر کنسول ماشین رو بد طراحی می کنن تو کانسپت ؟
alireza
۲۹ دی ۱۳۹۱نظر ندی نمی گن کامپیوتر بلد نیست!!
Hesam
۲۹ دی ۱۳۹۱من فقط نظر خودم رو گفتم ، چون داشبورد ماشین های کانسپت رو تو همین سایت دیدم که ، قابل مقایسه با داشبوردی که الان طراحی می کنن نیست و اصلا به درد نمی خوره .
ترسیدم که کسی نفهمه بلد نیستم
mamoot
۲۹ دی ۱۳۹۱مورانو از اولشم فضائی بود!!
:دی
حسین
۲۹ دی ۱۳۹۱ایشالا این نسل بیاد
نسل قبلیش ارزون ترشه
مابیشتر ببینیمش!
peiman09
۳۰ دی ۱۳۹۱هه هه نیسان چیه اخه .. ماشینای ژاپنی رانندگی باش هیچ لذتی نداره به اندازه خودروهای اروپایی
AMIN
۳۰ دی ۱۳۹۱مطمئن باش لذتی که از رانندگی با لنسر اوو یا سوبارو ایمپرزا میبری از ماشینهای اروپایی نخواهی برد(البته تو این رنج قیمت)…
رهام
۳۰ دی ۱۳۹۱خیلیییی خوبه
peiman09
۳۰ دی ۱۳۹۱من هیچ وقت ژاپنی نداشتم ولی دوستان گرامی عرب پسند هستن و خودرو ژاپنی سوار میشن و من زیر پاشو تست کردم اما بی ام و داشتم بنز هم داداشم داشته ولی اینو بدونین پورشه لذت واقعی رانندگی
eli
۳۰ دی ۱۳۹۱عزیز دلم پدر گرامی کارمند کجاست؟
عرفان
۳ بهمن ۱۳۹۱سلام پیمان جووووون
مـــن تو ایـــــران زندگی می کنم..
انواع پیکانارو داشتم( جوانان – گوجه ای…)
انواع پژو رو داشتم (405 -206 – Rd _Roa -مولایی و…)
انواع پراید(کره ای-111-141-132-H back-نسیم…)
ولی پشت ماشین هایی که تو میگی هنوز نشستم
بابا هم یدونه زیردریایی داره که باهاش میره مسافرکشی
البته خودم هم تو نونوایی شـــــاتر هستم
ashkan
۳۰ دی ۱۳۹۱جدیدآ مد شده هزکی میاد چاخان میکنه که چی داشته من هم آستون مارتین وان -77 دارم
اون عزیزی که اسمش پیمانه میگه به پای ماشین اروپای نمیرسه
چند سوال دارم قیمت این کجا و اون کجا
اصطحلاک ماشین ژاپنی بیشتره یا آلمانی؟
در ضمن کی گفته نیسان عربا سوار میشن اون تویوتاست که عزبا سوار میشن
اگه هم به این خوش به حالشون که تویوتا سوار میشن حتمآ این اعراب آدم تر از ما بودن که همچین مدیرای با لیاقتی دارن که به طور متواضآ پول نفتو بینشون تقسیم میکنن
+
ای کاش تمامه خودروها موقع عرضه همون کانسپت میموندن
peiman09
۱ بهمن ۱۳۹۱اشکان حق با شماست هرچی پوله بیشتر لذت رانندگی بیشتر .. من هم در مورد اوج لذت گفتم نه جنس ژاپنی .. از دید من ماشین ژاپنی عرب پسنده و شما دیدگاهت یه جور دیگه .. من که واسم مهم نیست اگه 1000 نفر اینجا دیسلایکم کنن چون خودم میدونم چی هستم .. شمام استون مارتین داری مبارکت باشه
peiman09
۱ بهمن ۱۳۹۱همتون بچه این و فقط عشق ماشینین .. جای این کارا و ادعاهایی که دارین کار منین تا به چیزایی که میخواین برسین
مهرداد
۳ بهمن ۱۳۹۱اینم مشخصات فنی
Nissan Resonance Concept – Technical
Specifications
Wheelbase: 113.2 inches
Length: 190.6 inches
Width: 78.7 inches
Height: 68.1 inches
Wheels/Tires: Five-spoke 22-inch aluminum-alloy wheels / 265/40R22 tires
Drive Configuration: Four-wheel drive Hybrid Electric Vehicle (HEV)
Engine/Motor: 2.5-litre DOHC internal combustion petrol engine, high-performance electric motor with advanced control technologies, one-motor/two-clutch hybrid technology
Transmission: Next-generation Xtronic CVT® (Continuously Variable Transmission)
Battery: Compact laminated lithium-ion battery, intelligent battery charging control
Suspension: Lightweight four-wheel independent suspension – independent strut front, multi-link rear
مهرداد
۳ بهمن ۱۳۹۱برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید
http://www.carbodydesign.com/2013/01/nissan-resonance-concept/
ستاره
۳ بهمن ۱۳۹۱پورشه یه چیز دیگه ست
میلاد
۴ بهمن ۱۳۹۱ماشین تیتیش مامانی بود
علی
۴ بهمن ۱۳۹۱آدم دلش میخواد فقط نگاش کنه
علی
۵ بهمن ۱۳۹۱تو ماشین های آسیایی فقط نیسان
omid
۱۲ اسفند ۱۳۹۱دوستان سلام نظر من اینه که باید نظر دادن در موردکیفیت هرماشینى به اندازه اطلاعات بنویسیم نه بیشتر در مورد مورانو مدل ۲۰۰۸ به پایین مشکل گیربکس داره نه موتور : ولى مدل ۲۰۰۹ اتاق جدید مشکل رفع شده . واین که مدل ۲۰۰۹ : ۲ مدل هست که سفارش امارات و سفارش امریکا که سفارش امریکا به مراتب قویتر وپرشتابتر وکاملتر که با مقایسه با رقیب خود لکسس rx۳۵۰ به مراتب بهتره : نشانه مد ل امریکایش رینگ ۲۰ اسپرت روش سواره
f.s
۱۱ فروردین ۱۳۹۲فضایی
Farid Davoodi
۲۲ شهریور ۱۳۹۳درود.اشتباه نکنید.مورانو حتی ۲۰۰۸ به پایین. هم مشکل جعبه دنده نداشته.مشکل موتوری هم همینطور نداشته.اگر کسی مشکلی پیدا کرده تماس بگیره تا بگم دلیل مشکلات چیه.
f.technic@hotmail.com