نیسان به تازگی یک عکس تبلیغاتی از قشقایی ۲۰۱۴ منتشر کرده است و قرار است این خودرو را در تاریخ ۷ نوامبر به صورت رسمی رونمایی کند. این کراس اوور آمده است تا جنجالی جدید در میان کراس اوور ها به راه بیندازد.
در تصویر منتشر شده طراحی جلویی کاملاً مشخص است و میتوان به ظاهر جدید این خودرو پی برد. چراغهای جدید با طراحی متمایز که در آن LED DRL گنجانده شده است یکی از برجستهترین عناصر طراحی این کراس اوور به شمار میآیند.
شرکت سازنده میگوید:
این خودرو تعریف دوباره کلاس کراس اوور است و با استاندارد های جدیدی عرضه میشود.
قرار است روی این خودرو یک موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژ بنزینی نصب شود تا علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، عملکرد خوبی هم داشته باشد.
نیسان، قشقایی ۲۰۱۴ را اینگونه مینامد:”مهمترین ماشین در تاریخ مدرن خود”.
انتظار میرود قیمت این خودرو از حدود ۲۰ هزار پوند آغاز شود.
علی
۱۳ آبان ۱۳۹۲به نظر طراحیش عالی میاد و امیدوارم شاهد یه بچه پاترول(البته مدل 2013) خلف باشیم
شهاب
۱۴ آبان ۱۳۹۲احسنت به نیسان ، فیسش زیباست .
ما که هنوز نفهمیدیم نام گذاری این ماشین بر چه اصولی بوده ؟
این که تو کلاس کراس اوورها هست و SUV نیست ، پس خیلی قابلیت خارج از جاده نداره ، حالا چرا اسم ایل قشقایی رو انتخاب کردن . . . . ؟؟؟؟
djb
۲۳ تیر ۱۳۹۳طراح اولیه این ماشین یک انگلیسی بوده . و به خاطر ایرودینامیک بودن فوق العاده این ماشین در سال 2000 جایزه برترین ماشین را دریافت کرد. به همین دلیل طراح ماشین به خاطر چابک بون طراحی صورت گرفته ماشین را به قوم ایرانی که همیشه سوار کارانی چابک و سوار بر اسب هستند و مدام از یک سو به سوی دیگر میروند تشبیه کرد . وبه همین خاطر ماشین را قشقایی اعلام کرد. ( منظور عشایر ایل قشقایی بوده)
علی
۳۱ تیر ۱۳۹۳شهاب جان قوم قشقایی همواره از پرافتخارترین قوم های ایرانی بوده همینجوری این اسم را انتخاب نکردند 1000 تا اسم دیگه بوده مدیر طراحی نیسان دلیلشو گفته
sorena330
۱۳ آبان ۱۳۹۲از فعلیش خیلی سرتره…
alireza
۱۳ آبان ۱۳۹۲خب معلومه که از نسل قبلی سرتره !!! اصن برا همین نسل جدید میدن بیرون…
چه کامنتایی میذارن !
sorena330
۱۴ آبان ۱۳۹۲شما که کامنتهای درست و حسابی میذاری این نسل های ناموفق جدید ترو یه نگاه بنداز نظرت عوض میشه:1.آریون 2013 که واقعا قابل مقایسه با نسل قبل نیست 2.لندکروزر2014 با اون گرافیک 3 رنگ چراغ عقب و سپر بسیار بلند که چرخ هارو حتی از نسل قبل (که همش انتقاد میکردن کوچیکه)کوچیک تر نشون میده.4.کمری 2014 از بحث تویوتا که بگذریم،5.نیسان میکرا6.نسل جدید سوزوکی سوئیفت7.داتسونgo
راجع به شبه خودروسازهای داخلی هم که عملا نسل جدیدی از هیچ خودرویی تولید نشده اما میتوان به فیس لیفت های خیلی موفقی! از قبیل زانتیا2، 206اس دی ، 132،و به خصوص پارس تندر اشاره کرد…
علیرضا جان کافیه؟میخوای بازم نمونه بیارم…
راستی خواهشا را جع به تویوتا تعصبی برخورد نکنید این مدل هایی که من گفتم نظر شخصی من نبود،نظر خیلی از کارشناسان این حوزه بود…
حامد MASERATI GT
۱۳ آبان ۱۳۹۲نسل قبلیش خیلی ساده بود .فکر کنم موفق بشه اینبار
اسی 2160
۱۳ آبان ۱۳۹۲نیسان مورانو از قشقایی بهتره قشقایی پارس خودرو خیلی بد خر بود
محسن.د
۱۳ آبان ۱۳۹۲خوبه ولی حریف قدر هم زیاد داره!
VAHID JINPACHI
۱۳ آبان ۱۳۹۲باز هم مثل همیشه عالی هست و خواهد بود..
زنده باد ژاپن…
LAMBORGHINI DIAM
۱۴ آبان ۱۳۹۲اینو نگفتی . زنده باد نیسان !!!!!!
VAHID JINPACHI
۱۴ آبان ۱۳۹۲از این که گفتی ممنونم…
یه پسل باهوش
۱۳ آبان ۱۳۹۲واقعا جلو پنجره ی جذابی داره
Kurosh
۱۳ آبان ۱۳۹۲نیسان ترکونده..!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۴ دی ۱۳۹۲درود.
طراحیش خیلی خوبه.
من نیسان رو خیلی قبول دارم.
((( ایران و المان )))
امین
۱۳ آبان ۱۳۹۲از اون ظاهر بد ترکیب و داشبورد زشتش اومده بیرون. خییلی زیبا شده . مشخصات فنی چی ؟
altima3600
۱۴ آبان ۱۳۹۲بچه ها به این جمله دقت کردین (قرار است روی این خودرو یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی نصب شود تا علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، عملکرد خوبی هم داشته باشد.)بنظر شما این ماشین با این هیکل بزرگش به این موتور نیاز داره یا موتوری با حجمی 2000 به بالا,کودومش قبول دارین
LAMBORGHINI DIAM
۱۴ آبان ۱۳۹۲وقتی توربو شارژ بگذارند بازده اش خیلی بهتر می شه . یعنی قدرتش زیاد می شه بدون این که مصرف بره بالا و گشتاور بیشتری تولید می کنه . پس یعنی موتور1.2 لیتری از پسش بر میاد . ولی من موتور بزرگ و حجیم رو دوست دارم . عاشق موتور 8.4 لیتری وایپر هستم!!!!!
altima3600
۱۴ آبان ۱۳۹۲هر موتوری رو برای ماشین میسازند که با تنفس طبیعی قدرت بالایی داشته باشه نه با سیستم های مصنوعی قدرت پیدا کنه این همه آدم که سوار ماشین میشن سر در نمیارن که توربو شارژ کارش چی هست واسه چی میزارند مردم ماشین ساده با بهترین قدرت میخوان و از لحاظ شلوغی موتور هم خوش شان نمی آد و از لحاظ هزینه کم خرج باشه . عاشق موتور 8.4 لیتری وایپر
سالار
۱۴ آبان ۱۳۹۲کلا قشقایی ماشینه موفقی بوده اماره فروششم کاملا گویای این مسله هست.
و اینکه دوست عزیز اسی 2160 مقایسه مورانو با این کاره اشتباهیه کلا هم از نظر کلاسبندی و هم از نظر قیمت با هم تفاوت دارن.
اسی 2160
۱۴ آبان ۱۳۹۲سالار جان من از نظر موتوری گفتم مورانو متورش 3500 سی سی یه قشقایی رو تو هوا میخوره
امین
۱۴ آبان ۱۳۹۲1200cc که از 206 هم کمتره!
بهتر بود برای یه کراس اوور از یه موتور حداقل 2000cc استفاده میکردن
سالار
۱۴ آبان ۱۳۹۲اسی 2160 معلومه مورانو قویتر از قشقایی هست اولا با قیمت (مورانو فول اپشن) میشه تقریبا 2 تا قشقایی خرید دوما مورانو از نظر کلاسبندی باید با rx یا glk یا edge مقایسه بشه و قشقایی هم با خودرو هایی مثل ix35 یا sportage
اسی 2160
۱۴ آبان ۱۳۹۲قبول دارم حرفتو سالار راست میگی ok
شایان
۱۴ آبان ۱۳۹۲هرچی باشه خیلی از ماشینهایه انگلیسی سرتره البته این ژاپنیه
ویکی
۱۵ آبان ۱۳۹۲نیسان قشقایی جدید با کیفیت خوبش میتونه یه رقیب سرسخت واسه حریف های خودش باشه
jalal
۱۵ آبان ۱۳۹۲ماشینش بدک نیست .
HAMED_Z3
۱۵ آبان ۱۳۹۲یه کراس اور دوست داشتنی که شاید بتونه مثل مورانو موفقیت آمیز باشه
Sina.fb
۱۵ آبان ۱۳۹۲بسمه تعالی
یه ماشین توپ رو مایه های پاترول این واقا عالیه.) نیسان سلطان شاسی بلند.(
e.scamp
۱۶ آبان ۱۳۹۲نیسان = کیفیت
WWW.APARAT.COM/SPORTAGEMAN
۱۹ آبان ۱۳۹۲و بازم مثل همیشه زشت و تاکسی صفت و بدون هیچ نکته اعجاب آوری در طراحی آن .بسیار تاسف بار است