نیسان ماکسیما اوین بار در سال ۱۹۸۱ و به عنوان داتسون ۸۱۰ وارد بازار خودروی آمریکا شد. این خودرو از پیشرانه ۲۴۰Z و گیربکس ۵ سرعته سود میبرد. تا اواسط دهه ۸۰ میلادی ماکسیما از نشان نیسان و پیشرانه ۶ سیلندر برخوردار شد. هماکنون و پس از گذشت ۴۰ سال از آن زمان نیسان در حالی گرامی داشت این اتفاق با مدلی سفارشی برای مدل سال ۲۰۲۱ میباشد. نیسان میگوید این خودرو به تعداد محدود تولید خواهد شد هرچند اشارهای به سقف تولیدش نشده است.
این مدل بر پایه تریم پلاتینیم بنا شده است. مشتریان شاهد بدنه دو رنگ منحصربهفرد شامل خاکستری و سقف مشکی، رینگهای ۱۹ اینچی تیره، خروجی مشکی اگزوز و نشانهای تیره روی بدنه خواهند شد.
داخل کابین خیلی تغییر نکرده است. در نسخه سفارشی ماکسیما برای گرامی داشت ۴۰ سالگی میتوان شاهد صندلیهای عقب گرم شونده و پشت آمپرهای سفیدرنگ بود. نیسان نشان سالگرد ۴۰ سالگی را نیز روی صندلیهای چرمی خواهد دوخت. از دیگر موارد متمایز داخل کابین این خودرو میتوان به دوخت متضاد قرمزرنگ و تریم کروم ساتین تیره اشاره کرد.
این پکیج ویژه برای تریم های SV، SR و پلاتینیم قابل سفارش است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متر و گیربکس CVT بهصورت استاندارد در دسترس میباشد.
نیسان خیلی از ریشههای اسپورت ماکسیما دور نشده و همیشه این خودرو را با توجه میراث پیشین خود ساخته است. این خودروساز ژاپنی میگوید مشتریان ماکسیما جزو وفادارترین مشتریان کمپانی هستند.
قیمت پکیج یاد شده فعلاً مشخص نیست اما نیسان میگوید در آینده جزئیات کامل خانواده ماکسیما ۲۰۲۱ را منتشر خواهد کرد. قیمت ماکسیما ۲۰۲۰ از ۳۴۴۵۰ دلار شروع میشود.
[دانلود ویدئو]
amg 63
۱ مهر ۱۳۹۹عاشقتم
بنیامین
۱ مهر ۱۳۹۹من بیشتر
NAVID۰۰۹۸
۱ مهر ۱۳۹۹منم بیشترترتر…
از اون دست خودروهائیه که با اومدنش به ایران ، با چشم بر هم زدنی ، فروش میکُنه در حد لالیگا .
ماکسیما بد نداره ، البته که ای کاش نیسان از گیربکس cvt میکشید بیرون .
NISSAN GTR SOLTAN
۱ مهر ۱۳۹۹سلطان اومد
من عاشق این ماشینم
بی نهایت دوسش دارم
همین ماکسیماهایی که الان توی ایران هستن شرف دارن به صد تا ماشین کره ای
موقعی که اولین بار ماکسیمای دنده ای سوار شدم شتابش توصیف ناپذیر بود
هنوز هم یه ماشین خاصه توی ایران و هیچوقت قدیمی نمیشه
فقط ای کاش روی نسل جدیدش گیربکس cvt سوار نمیشد ولی باز هم ماشین فوق العاده ایه
قطعا ارزش 34 هزار تارو داره
احمد
۱ مهر ۱۳۹۹اونایی تو ایرانه ماکسیما نیست نیسان سفیرو است ماکسیما از سفیرو کوچکتره
Malt hill
۱ مهر ۱۳۹۹خفنِ دوست داشتنی
زیزیگولو
۱ مهر ۱۳۹۹نیسان ماکسیما یه ماشین سدان ۴ درب شیک که تعداد انگشت شماری از تغیرای تجهیزاتی رو تو هر نسل جدید که هر سال معرفی میشه اضافه میکنه ولی متاسفانه بیشتر فقط مدلای قدیمیش تو ایران موجوده و مدلای مثل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ وارد ایران نشده …. خودتون قیمت ماکسیماهای تو ایران که با تکنولوژی ۲۰ سال پیش هستنو سرچ کنید تا ببینین قیمت مدلای ۲۰ سال پیشش چطوری سر به فلک کشیده
NAVID۰۰۹۸
۱ مهر ۱۳۹۹مشکل ما ایرانیها همینه دیگه !
تا اسم تکنولوژی میاد ، چشممون را روی سواری و کیفیت میبندیم و میایم مثلاً چینی یا کرهای تکنولوژیک جدیدتر را میخریم و قِید ماکسیمای قدیمتر با اون سواری بینظیر و کیفیت نابش را میزنیم ، چون اصلاً ماشینشناس نیستیم و فقط میگیم چون اون جدیدتره پس بهتره ، در صورتی که یه ژاپنی ۲۰ ساله تمیز و سالم ، هزاران بار شرف داره به چینی و کرهای بیکیفیت و بدسواری .
بخدا آدم میشناسم ثروتمند که خودروهای به روزی داره از ژاپنی و آلمانی ، اما ماکسیما مدل ۸۱ سواره و هیچگاه نمیتونه اَزَش دل بکنه ، گویی که عضوی از خانوادشه و جالبه که با اینکه خودرو زیاد داره اما ماکسیما را حتی به بنز S و تویوتا راو۴ و یاریس ترجیهش میده و خودش میگه که نمیدونم چرا هیچوقت خراب نمیشه که ازش دل بکنم و بفروشمش? .
.
۱ مهر ۱۳۹۹متاسفانه ما ایرانی ها عادت داریم بعضی چیزا رو خیلی بیشتر از چیزی که هستن بزرگشون کنیم از بس بازار خودرومون محدود بوده هنوز ملت تو فکر سلطان ماکسیما هستن هیچ جای دنیا دیگه نگاشم نمیکنم
NAVID۰۰۹۸
۲ مهر ۱۳۹۹دقیقاً خودتون جواب خودتون را دادید !
اینجا ایران است !
جایی در میان انبوهی از خودروهای زشت و مضخرف بیکیفیت ، این ماکسیماست که سلطان به چشم میاد و اگر نه که اینجا نه آمریکاست و نه دوبی با انبوهی از سلطانها .
MehdiTurbo
۲ مهر ۱۳۹۹کسی که ماکسیما رو به اس کلاس ترجیح بده واقعن مشکل داره یا پولش نداره یا واقعن مخش تاب داره کسی که بتونه بخره خیلی خودروهای بهتر تو بازار هست با کیفیت سواری خوب برای کسی که پول زیاد داشته باشه.
NAVID۰۰۹۸
۲ مهر ۱۳۹۹شما مشکل داری …
جدول زندگی و علایق آدمها برای خودشون اهمیت داره و شاید اون آدم حالی که با ماکسیما میکنه را با هیچ خودروی دیگری نمیکنه .
آدم زیاد میشناسم که عاشق ماشینهای مدل پائینشون هستند با اینکه هم مدل بالاتر دارند و هم توان تهیه خیلی از خودروی برتر را .
سورنا
۲ مهر ۱۳۹۹وجدانن دیگه اغراق و بزرگ نمایی در چه حد ؟
F22RAPTOR
۱ مهر ۱۳۹۹تو این کلاس بیوک لاکراس و ماکسیما بهترین انتخاب هستند
حسین دهمرد
۱ مهر ۱۳۹۹مزدا تو زنده نگه داشتن موتور وانکل چندان موفق نبود ولی مثل اینکه سماجت نیسان روی cvtداره جواب میده.اینکه با این اعتماد به نفس روی یه ماشین با قدرت ۳۰۰ اسبی چنین گیربکس بی حالی بزاری و فروش خوبی هم داشته باشه معلومه که فکر همه جاشو کردی. ولی طراحی های مزدا یه سر و گردن بالاتره .کاش یه حریف واسه گودزیلا بسازه.
Sina
۱ مهر ۱۳۹۹ولی کار مزدا رو اسکای اکتیو ایکس جواب داده ومشخصات خیره کننده اون موتور واقعا عالیه.
البته قیافه ی ماکسیما خیلی عالیه
عرفان
۲ مهر ۱۳۹۹این ماکسیما زیباتر از هر طرحی از ماشین های تولیدی مزداعه از نظر من…
مهدی
۱ مهر ۱۳۹۹سلام. من آلتیما را بیشتر از ماکسیما می پسندم. هم از نظر طراحی داخلی و هم از نظر طراحی خارجی.
Sina
۱ مهر ۱۳۹۹واقعا جذاب و بی نظیره.
این ماشین هیچ نیازی به نسل جدید نداره انقدر که زیباست
محمدهادی
۱ مهر ۱۳۹۹اگر درست از ماکسیما بهره ببره باورکن این سگمنت به تنهایی این توانایی رو داره که نیسانو از بحران بیرون بیاره
انقد خودروی قدرتمندیه در کلاس خودش
Hadi
۱ مهر ۱۳۹۹وقتی اسم ماکسیما میاد تو ذهن ما ایرانیا ماشینی قدرتمند و باکیفیت و راحت نقش میبنده…
نسل بعدیش احتمالا تمام الکتریکیه قدرتی بیشتر از ۳۰۰ اسب داره…
ارشیاSVJ
۲ مهر ۱۳۹۹ای کاش awd بود…
عرفان
۲ مهر ۱۳۹۹چقدر زیباست