نیسان این سالها از ساختارهای شناخته شده و کلاسیک به سمت طراحیهای مدرن و ساختارشکن روی آورده است و در این راه نیز توانسته جلب توجه زیادی کند. حالا شاید بعد از جوک و جی تی آر نوبت ماکسیمای معروف باشد که ردایی تازه و مدرن بر تن کند.
سدان متوسط (یا حتی بزرگ) ماکسیما میتواند به طراحی ارائه شده خود ببالد. حتی اگر هیچ گاه چنین طرحی به خط تولید سپرده نشود. با این حال الگو گیری از نمونه های مفهومی نیسان و المانهای اسپرت GT-R را میتوان در این خودرو دید. از جلوپنجره V شکل جدید نیسان تا چراغهای کشیده بومرنگی و گلگیرهای برجسته و سقف کوتاه و رو به پایین همه دست به دست هم دادهاند تا تصویری قدرتمند و جلب توجه کننده برای نسل آینده ماکسیما ایجاد کنند.فضای کابین باید در حد مدلهای فعلی ماکسیما جادار و حتی بیشتر از آنها باشد. با وجود سقف کوتاه و شیب دار ممکن است فضای سر سرنشینان کمی محدود به نظر برسد. در عوض با زاویه بیشتر صندلیها این مورد جبران خواهد شد.
در زیر کاپوت میتوان انتظار یک موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر V شکل با توربوی دوقلو را داشت. یعنی موتور حال حاضر GT-R اما معقولتر به نظر میرسد که نیسان از موتور ۳.۵ لیتری ماکسیمای فعلی بهره ببرد تا موتور غول آسای GT-R.
انتقال نیرو به چرخهای عقب یا هر چهار چرخ نیز یکی از گزینه های مطرح میباشد. با این حال استفاده از پلتفرم توسعه یافته آلتیما و پت فایندر که دیفرانسیل جلو و یا دو دیفرانسیل را ارائه میکنند، احتمال بهره بردن از سیستم AWD را بیشتر میکند.
وقتی پای مقایسه و رقابت باشد، نیسان ماکسیما باید به مصاف رقبایی چون فورد تورس، دوج چارجر، تویوتا آوالون و شورولت ایمپالا برود. این در حالیست که نیسان با تکیه بر خصوصیات اسپرت و لوکس توأمان خود و پیشینه قابل قبول قادر به مبارزه ای تمام عیار با رقبا خواهد بود.
پیش بینی میشود نسل آینده نیسان ماکسیما در نمایشگاه دیترویت سال آینده معرفی شود و سال ۲۰۱۵ نیز به بازارها وارد شود.
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲خیلی خوشگله . موتور gtr رو بزارن روش بیاد تو ایران فروشش می ترکونه!!!!!
شهاب
۲۲ آبان ۱۳۹۲ما که تو کف دو سه نسل قبلیش موندیم ، کی میشه نسل جدیدشو اینجا ببینیم ،
مدل دنده ای همین نسلی که تو ایران هست ، تو جاده مثل ببر میمونه و ماشینای هم قیمت خودش و حتی بالاترو راحت قورت میده
به قول دوستمون زنده باد ژاپن . . .
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲قبلا یعنی 6-7 سال پیش از هرکی می پرسیدی چه ماشینی خوبه می گفت ماکسیما با اون موتور 3000 سی سی اش!!!!!
Kurosh
۲۳ آبان ۱۳۹۲نیسان همیشه همراه خودش احساس امنیت وآرامش وکلاس کارو داره…
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲کسی میدونه اون موقعی که نیسان ماکسیما می زد هیوندا و کیا چیکار می کردن؟؟؟؟
reza.b
۲۴ آبان ۱۳۹۲از ژاپن موتور گازی وارد میکردن.(یعنی حتی نمیتونستن مونتاژش کنن)
ایراندوست
۲۶ آبان ۱۳۹۲فرغون درست میکردند
پرهام
۲۵ آبان ۱۳۹۲شانس آوردیم ، رنو تو سال 1999 نیسانو از ورشکستگی درآورد و دوباره به اوج رسوند…
مهدی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ای دوست همون نسل 2003 اش که تو خیابونه رو گیر بیاریم بسته تا چه برسه به این
ایران ماشین بیار بود نسل 2010 یا 2009 اینو میاورد
توفییقی
۲۲ آبان ۱۳۹۲من همیشه گفتم و بازم میگم نیسان سرور تمام خودروسازان ژاپنیه هم از اسمش خوشم میاد هم از قدرتش هم از طراحی داخلی و خارجیش و هم از مه جاش خوشم میاد.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲نیسان تجربه اش تو ساختن ماشین های اسپرت و مسابقه ای از بقیه ی ژاپنی ها بیشتره . از قدیم تا حالا!!!!
REZA-BENZ
۲۵ آبان ۱۳۹۲باسلام.دوستان محبوبیت و کیفیت نیسان که عالیه ولی شما لکسوس رو فراموش کردین که در بین ژاپنیها بی نظیره—البته این نظر منه
nima
۲۲ آبان ۱۳۹۲طراحی فوق العاده ای داره . و از کانسپت های مزخرف سوزوکی و تویوتا خیلی بهتره . طراحی نیسان قشقایی جدید هم خیلی قشنگه . افرین به نیسان
محمد
۲۲ آبان ۱۳۹۲باید منتظر طرح اصلی باشیم
این رندر خیلی از شناختی که ما از ماکسیما داشتیم فاصله داره :)
ولی خیلی اسپرت و خشنه و جذابه
mahsa-faghat alman
۲۲ آبان ۱۳۹۲بابا اینو که از رو اپل زده .کدوم طراحی؟
حامد MASERATI GT
۲۲ آبان ۱۳۹۲کانسپتش که اینقدر قشنگه خود اصللش چی باشه ایول نیسان
reza
۲۲ آبان ۱۳۹۲خوشم میاد نیسان مدل مفهومیشم آبی زدهD;
km
۲۲ آبان ۱۳۹۲عجب چیزی شده!! ولی این کانسپته
mojtaba..designer
۲۲ آبان ۱۳۹۲نیسان این مدل رو از کانسپت خودش friend-me الهام گرفته….
در کل نیسان چند ساله عالی کار میکنه
hero
۲۲ آبان ۱۳۹۲ایول ایول داش ماکیسما رو ایول
محسن.د
۲۲ آبان ۱۳۹۲شباهتهایی هم به مدلهای جدید اینفینیتی داره که البته طبیعیه.
VAHID JINPACHI
۲۲ آبان ۱۳۹۲زیگما ممنونم…
ممنونم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کردی…
نه-!!!!!!!!!!!
امین
۲۳ آبان ۱۳۹۲ماشین فقط ژاپنی.
1.تویوتا
2.نیسان
3.هوندا
4.میتسوبیشی
5.مزدا
سرور هرچی ژاپنیه لندکروز و پاترول :-D
amir.t.
۲۳ آبان ۱۳۹۲ایول امین جون دمت گرم حرف دلم رو زدی.فقط تویوتا …
tghixdnfh
۲۸ آبان ۱۳۹۲تا حالا با ما کسیما تیپ قدیم تو ایران 250 تا رفتی اگه رفته بودی می دونستی ماکسیما چیه
خودم با ماکسیما از دست الگانس پلیس در رفتم و قورتش دادم !!D:
VAHID JINPACHI
۲۲ آبان ۱۳۹۲زنده باد ژاپن….
زنده باد نیسان…
hero
۲۲ آبان ۱۳۹۲ماکسیما همیشه ثابت کرده که قدرت رقابت با خودروهای کلاس بالاتر خودش رو داره
نیما
۲۲ آبان ۱۳۹۲خیلی با طرح نسل قبلش فاصله داره بای دببینم چند درصد به تولید انبوهش نزدیکه
من فکر کنم این طرح به این زیبایی به همین شکل به خط تولید نره
البته اگر کیا بود میشد احتمال داد که همی نطرح رو با جسارتی که در طرح های جدیدش دیدیم به خط تولید ببره
Sina.fb
۲۲ آبان ۱۳۹۲بسمه تعالی
**بازم مثل همیشه نیسان با این طراحی زیبا خودش رو نشان داد**
اسی 2160
۲۳ آبان ۱۳۹۲سفینه ای زده دمش گرم واقن خیلی ردیفه
feri
۲۳ آبان ۱۳۹۲فقط میتسوبیشی
jalal
۲۳ آبان ۱۳۹۲ببینیم این سامورایی چه کار میکنه .
amir.t.
۲۳ آبان ۱۳۹۲من که مدل های قبلیش رو هم نداشتم چه مدل جدید بزنن چه نزنن فرقی به حال من نداره ولی خیلی قشنگه …
ali
۲۳ آبان ۱۳۹۲حالا حالا ها مونده نیسان دوباره یه ماکسیما در حد ماکسیمای که تو ایران منتاژ میشه رو بسازه … یعنی این ماکسیما چهار نسل قبل که ما داریم به لطف مدیرای خودرو سازیمون و خریدارای مشتاق! تا ده دوازده ساله دیگه جا داره تولید شه!
masoud v12
۲۳ آبان ۱۳۹۲با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اقا اباعبدالله الحسین ع خدمت دوستانه عزیزه سایت خبری پدال اگه بیاد ایران قیمتش از 300 میلیون بیشتر میشه! تو اون رنج قیمت بنده که ساکن تبریز هستم میتونم یک اس 350 جدید2014 با قیمت تقریبی هشتاد الی صد هزار دلار با پلاک منطقه ازاد ارس بگیرم این کجا و اون کجا! متاسفانه با شرایط گمرکی و با این وضع تعرفه و سود کلان دلالهای بازار ازاد خودرو باید ما یک ماکسیمای پلاک ملی رو با بنز اس 2014 پلاک منطقه ای مقایسه کنیم! البته در مناطق ازاد کشور: ارس_ اروند_ انزلی_ کیش. بنده بنز اس جدید رو انتخاب میکنم شما چطور؟ همان طور که شما میتونید به جای یک مازراتی گرن توریسمو پلاک ملی با قیمت تقریبی یک میلیاردو چهار صد میلیون یک لامبورگینی اونتادور با قیمت 450 هزار دلار بگیرین!
hero
۲۳ آبان ۱۳۹۲در مورد قیمت با شما موافق نیستم چون اگه 300 میلیون قیمت داشته باشه
نمیتونه با خودرو های همکلاس خودش مثل تویوتا اریون رقابت کنه که قیمتی حدود 200 میلیون داره
مگه اینکه نیسان بخواد این ماشین رو با سطح امکانات و یا عملکرد بالاتری
به بازار عرضه کنه که اون هم بعیده چون دیگه اسمش رو باید اینفینیتی
گذاشت نه نیسان
مهدی62
۲۳ آبان ۱۳۹۲نیسان خیلی کارش درسته طراحی این خودرو هم که چشم نوازه.
masoud v12
۲۴ آبان ۱۳۹۲در مورد جواب دوست عزیزم باید عرض کنم که اگه اینفینیتی بیاد که میشه 600 یا 700 میلیون مثال بارزش هم قیمت خودروها در نمایشگاه ها هستش رقیب اینفینیتی لکسوس هستش الان یک لکسوس ال اس460 مدل2014 حدود 600 میلیون قیمت داره یا شاسی بلند لکسوس ال ایکس تا 700 میلیون در بازار قیمت داره.
Mahdi
۲۵ آبان ۱۳۹۲تورو خدا اینقدر ماکسیمای لگنو گنده نکنید.
چون دنده ایشو باجنسیس سدانم ترکوندمش تو کورس.
مهدی62
۲۵ آبان ۱۳۹۲احتمال نداره بخاطر رانندش باشه؟
Ashkan
۱۴ خرداد ۱۳۹۳100% همینطوره دوست من… :D
Ferya
۲۵ آبان ۱۳۹۲آرم نیسان رو جلوپنجره ش نبود قطعا میگفتم یه مدل جدید از ولوو هست :|
ممنون از شرکت نیسان برای روشن کردن هویت ماشین :-/
سالار
۲۷ آبان ۱۳۹۲طراحیش واقعا عالیه
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۴ دی ۱۳۹۲درود.
به نظر میاد موفق بشه.
ولی طرح شیشه هاش خیلی شبیه محصولات ساب شده.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۴ دی ۱۳۹۲درود.
به نظر میاد موفق بشه.
ولی طرح شیشه هاش خیلی شبیه محصولات ساب شده.
((( ایران و المان ))).
ashkan
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بسیار زیباست اما BMW i8 بسیار به آینده نزدیکتر است تا این مدل ماکسیما
حسین مرادی
۱۰ اسفند ۱۳۹۳قیمت این ماکسیما چندمیشه؟؟