نیسان

نیسان ناوارا با قلب گودزیلا، تولد سریع‌ترین پیک‌آپ جهان

این روزها خبرهای زیادی در رابطه با مکتب “تاکومی” و گودزیلای نیسان یعنی GT-R شنیده می‌شود. حالا قلب جواهر GT-R که پیش‌ازاین در جوک و قشقایی هم دیده‌شده در پیکاپ نیسان ناوارا قرارگرفته است.

Navara-gtr
شرکت Severn Valley Motorsport یا SVM با استفاده از قلب تپنده‌ی ۳.۸ لیتری توئین توربو، این تراک ۸۰۰ اسبی را به‌عنوان یکی از بهترین کارهای انجام‌شده برای پیوند زدن پیشرانه‌ی GT-R به دیگر خودروها شمرده است. البته انتظار یدک کشی از این خودرو را نداشته باشید. می‌دانیم که خودرویی با این نوع پیشرانه برای بارکشی ساخته نشده، مخصوصاً آن‌طوری که تیونر ذکر می‌کند شما می‌توانید قدرت خودرو را تا ۱۵۰۰ اسب بخار افزایش دهید. جدا از داده‌های پرفورمنس، ناوارا تنها پروژه‌ی توسعه‌ای است که الآن توسط یک مصرف‌کننده سفارش داده‌شده است.
حداکثر سرعت این تراک ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت هدف‌گذاری شده است و برای دست‌یابی به این هدف، SVM تنها پیشرانه را جابجا نکرده، بلکه تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی را هم در شاسی صورت داده است. حتی اگر خواهان خودرویی خاص‌تر باشید، تیونر اجزای بدنه‌ی ناوارا را به سیستم انتقال قدرت R35 GT-R پیوند خواهد زد.
تاپ‌گیر می‌گوید که قیمت این خودرو (بدون مالیات) ۲۵۱,۷۷۲ دلار خواهد بود. مدیر شرکت SVM می‌گوید:

هر چیزی ممکن است، ما پذیرای ایده‌های جذاب هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    مدل ۱۵۰۰ اسبی اش چند?

    1. کیانوش

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (289 ديدگاه)

      اسبای خیلی گرونی داره ?

    2. ارش

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (72 ديدگاه)

      کاش از این عکسای اسپرت پیکاپ زیاد میزاشتی

  2. کیانوش

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (289 ديدگاه)

    اوه اوه چه شود این پیکااااپ …
    تصورشم ادمو به هیجان میاره با یه پیکاب بری مسابقه درگ …

  3. پرسپولیس

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (260 ديدگاه)

    هرچیزی ممکن است ماپذیرای ایده های جذاب هستیم بااین حساب وانت پرایدراهم تقو یت میکنندباموتورGT-Rباید روهواپروازکند

  4. عرفان

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (53 ديدگاه)

    مگه درگستر میخوان بسازن ک 1500 اسب بشه.پیکاپ برای کارای سنگین و شرایط سخته.با این حجم پایین و فشار بوست بالا استهلاکش سرسام آور میشه.مگه اینکه طرف بخواد ماشینو بزاره تو گاراژ نگاش کنه.
    من ب شخصه فورد اف150 رپتور با تیون هنسی رو ترجیح میدم.

    1. کیانوش

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (289 ديدگاه)

      دوست عزیز با توجه به قیمتش هدف از تیون کردن این ماشین اتفاقا ساختن یک درگستر بوده نه یه بارکش ?

  5. احمد باقری

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اینجوری که معلومه بیشتر برای حال بردن هست، چون به عنوان پیکاپ و یدک کش نمیتونه بر اساس قدرت موتور، قابلیت داشته باشه، به هرحال، غولی میشه.

  6. (*مهرداد*)

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (353 ديدگاه)

    تلاش نیسان ستودنیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا