نیسان

نیسان GT-R نیسمو با شتابی فوق العاده

گزارش های جدید حاکی از آن است که نسخه نیسموی نیسان GT-R شتاب صفر تا صد نزدیک به ۲ ثانیه خواهد داشت .

nismo-r35-gtr-motorauthority-001_100206898_l

به گزارش Auto Express ، یکی از کارکنان شرکت در فستیوال گود وود به این موضوع اشاره کرده است که این خودرو شتاب ۰-۶۰ MPH یا به عبارتی دیگر ۰-۹۶ km/h ، دو ثانیه ای خواهد داشت. این امر به کمک فرمول کاهش وزن و افزایش قدرت محقق شده است. شایعات نشان می دهد که قلب این گودزیلا یک موتور ۳.۸ لیتری V6 مجهز به توربوی دوقلوست که قدرتی معادل ۵۷۰ اسب بخار را داراست.

نیسان GT-R Nismo حاصل همکاری ژاپنی ها با شرکت مهندسی Williams Advanced Engineering می باشد. یکی از مهندسین این شرکت در این رابطه گفته است: شما از میزان بهبود عملکرد این خودرو سورپرایز خواهید شد، چرا که شما انتظار بهترین تیونیگ را از Williams باید داشته باشید و این دستاوردی بزرگ خواهد بود.

گذشته از این تغییرات، تغییرات ظاهری همچون استفاده از تریم های کربنی و همچنین تغییر در سیستم اگزوز متصور خواهد بود. این خودرو توانسته در پیست Nürburgring  زمان ۷ دقیقه و ۱۸ ثانیه را برای خود ثبت کند. GT-R Nismo نیمه دوم سال بعد میلادی به بازار خواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2949 ديدگاه)

    میشه پرایدم بیان تیونینگ کنن و تو تو اون پیسته ببرن دل ما هم خوش باشه!!

    1. حسین

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (2949 ديدگاه)

      راستی یه سوال از سایت پدال که امید وارم به خاطر سابقه ام که شده جواب بده!
      این عکسایی که تو صفحه قبلی(ایرانخودرو شاسی بلند می سازد)گذاشتی و مردم کلی به این عکسا خندیدن و به خاطرش کلی کامنت گذاشتن و البته فوشم به ایرانخودرو و مسئولینش دادن!!از کجا اوردی و منظورت از این که نسخه نهایی نیست چیه؟نسخه نهایی چی نیست?
      باتشکر

      1. yashar

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (174 ديدگاه)

        بذار به جای پدال من بهت بگم این عکسا چی بودن!اینا یه سری طراحی هایی هستن که بعضی افراد خوش ذوق بعد از اومدن این جور خبرا که مثلا یه ماشین جدید تو راهه دست به کار میشن و ایده هاشون رو درمورد اون محصول رسم میکنن که فقط زاده ذهن کنجکاو افراد معمولی هست و هیچ ربطی به نسخه اصلی نداره…تو خارج هم همین طوره مثلا حتی تو زمینه موبایل هم میبینیم که قبل از اومدن گالاکسی s4 چندین طرح شایعه شد ولی در آخر دیدیم که چیزی شبیه s3 بود!

    2. slr722

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      قبلا هم گفتم الانم میگم نیسان gtr عجیب ترین سوپر اسپرته…

      1. امین

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (228 ديدگاه)

        میتونه با بوگاتی رقابت کنه D: فوق العادست

    3. احسان 16v

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (131 ديدگاه)

      یا خدا دمشون گرم اینا دقیقا هزار سال از لگن سازی ما جلوترن؟؟؟؟

  2. رامین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام این نیسان جی تی ار اصلا همه مدل هاش خیلی به دل میشینه خیلی با ابهته اصلا نمیشه جایی حالا هر جا تو هر پیستی مهمی این جی تی ارها نباشند معرکه هستندواقعا گودزیلاست این غول بی شاخ ودم

    1. سام*

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      نیسان GTR خودرویی از سرزمین سامورایی ها.

  3. نخود آش

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    جون مادرتون ظاهرشو تغییر بدین تو رو خدا. نه که زشت باشه ولی حالم داره از یکنواخت بودن به هم میخوره

    1. tato group

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ظاهرش باید عوض شه اما نه بخاطر یک نواختی.برای ایرودینامیک که مشکله اصلیه این ماشینه تو سرعتای بالا جلو بقیه کم میاره ولی تو شتاب نه!!

  4. نيما

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    عالیه ،شتاب معمولی جی تی آر عالیه الان هم که بهتر شده باید موشک باشه دیدین که تو درگ خوب عمل کرد من عاشقش شدم .

  5. یه پسل باهوش

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    نمی دونم من این مشکل رو دارم یا مربوط به بقیه هم میشه

    تو همین ایران نیسان ماکسیما نیسان قشقایی مورانو …

    اما هر وقت که اسم نیسان می اد من یاد این نیسان آبی ها می افتم

    1. P.P

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      میدونی چرا پسل باهوش؟چون اولین نسل آبی نیسان بوده ماایرانی هاهم تاهمین اواخرفقط به آبی میگفتیم نیسان دیگه واسمون توذهنمون ملکه ملکه شده تامیگیم نیسان یادآبی میفتیم

  6. محمد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    به نظر من ماشیینه خوبیه ولی در مقایسه با شورلت کرووت اون بهتره

  7. حامد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    یه تیکه آهن پارس این ماشین. بزن دیسلایکو ولی حقیقته

  8. کیوان

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    همه دنیا دارن توی صنعت ماشین پیشرفت میکنن اما ما باین 2 تا گاری ساز باید پسرفت کنیم

    1. داریوش

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      بده که ما تو دنیا تکیم؟اول نبودن مهم نیست تک بودن مهمه(از فرمایشات بروسلی)

  9. AMIR1992

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    دوست دارم گودزیلا

  10. I Love Ferrari

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (153 ديدگاه)

    خیلی شاخه.

  11. VAHID JINPACHI

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (845 ديدگاه)

    من که عاشق نیسان جی تی ار هستم.
    فقط نیسان جی تی ار.
    فقط ژاپن.

  12. AMIN

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    بازم مثل همیشه میخواد آلمانیا و بالاخص آمریکایی ها رو مچاله کنه…
    واقعا محشره…
    آخه کوروت چی داره؟ یه موتور حجیم با بیش از 6 لیتر حجم بازم به این سنگین وزن کمتر از 4 لیتر حجم نمیرسه… نه تنها کوروت بلکه همون داج وایپرم(8 لیتری) نمیتونه…
    در آینده نزدیک امیدوارم تو شتاب بوگاتی روهم مچاله کنه…
    میدونم لایکو نمیزنید پس بزن آنلایکو

    1. جلال

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      هرچند من عاشق ژاپنیها هستم و همین طور این یکی مدلش ولی انصافا یه خورده با خودتون فکر کنین شتاب 2 ثانیه؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من شتاب 2ثانیه ای فقط در حد حرفه. اگه میگفتن 3 ثانیه قابل باورتر بود!

  13. ali

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    کارشناس صنعت خودرو:
    راه خودروسازی ایران از ابتدا بی راهه بود
    پرشین خودرو: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: رفتن رنو از ایران مشکلاتی را در خط تولید تندر90 ایجاد خواهد کرد.
    علی جزایری در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تندر 90 تحت لیسانس شرکت رنو تولید می شود و با توجه به اینکه برخی از قطعات این خودرو از طریق واردات تأمین می شود، رفتن شرکت رنو از ایران باعث بروز مشکلاتی در تولید این خودرو خواهد شد.
    وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که از ابتدای تولید تندر وجود داشت، تصریح کرد: هم اکنون با رفتن شرکت رنو خط تولید تندر 90 دچار رکود می شود و این امکان وجود دارد که خودروسازان بتوانند قطعات این خودرو را از طریق شرکت های خارجی تأمین کنند.
    این کارشناس صنعت خودرو عنوان کرد: پروژه تندر از ابتدا نیز طرح موفقی نبود و محصولات شرکت رنو نتوانستند مانند محصولات پژو که رقیب اصلی این شرکت در ایران است بازار را به انحصار خود درآورند.
    وی تأکید کرد: رفتار نادرست مسئولین در تعاملات خارجی موجب شد تا قرارداد منعقد شده با رنو چندان مناسب نباشد و موفقیت چشمگیری نصیب محصولات این شرکت در ایران نشود.
    به گفته عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی رفتار مناسب مسئولین در رابطه با شرکت رنو می توانست این شرکت را تبدیل به رقیب اصلی پژو در ایران کند.
    جزایری در پایان با اشاره به اینکه راه خودروسازی از ابتدا درست نبود، خاطرنشان کرد: صنعت خودروسازی ایران پس از 50 سال فعالیت توانایی طراحی و ساخت خودرو ندارد که تنها دلیل این امر عملکرد ضعیف مسئولین این صنعت است.

  14. mamad GTR

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا ماشین سوپر اسپرت خوبیه نسبت به قیمتش ، من که عاشق این ماشینم …
    باید کلیپ هاش رو نگا کنید تا ببینید چه غولیه واسه خودش .

    **************> JUST > GTR ***************

  15. P.P

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    :-) GTR عاشقشم میدونید چرا جون برپایه ی SKYLINEساختنش :-) :-) :-)

  16. حمزه

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    من کلا این ماشینو میپرستم. روانی نیسان جی تی آر هستم. از بس داغونشم، نمیدونم چطوری ازش تعریف کنم؟! پرچمش خیلی بالاست…

  17. حامد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    وقتی درگش و با ائودی و لامبور نگاه کنی متوجه میشی ژاپن چی ساخته .سرعت و شتاب اولیه اش فوق العاده است

  18. P.P

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    ولی بازم هرچی فکر میکنم این دوثانیه تو کتم نمیره یعنی بوگاتی با اون پتانسیل بالاش بااون ایرودینامیک محشرش باGTRمثل هم؟
    البته جوابشم دارم:نیسسسانه………….

  19. پویا

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کشور ما پیشرفت نمیکونه میدونین چرا ؟؟؟؟؟

    چون به جای نظر دادن میان اینجا واسه خودشون لایک جم میکنن این سایتو با فیس بوک اشتباه گرفتن…

  20. فقط سری۳

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه ولی باید اینو درنظر گرفت که تمام سوپراسپورت ها حجم زیاد دارن ولی بصورت تنفس طبیعی کار میکنن ولی نیسان ۲عدد توربو داره که خیلی تفاوت ایجاد کرده .

    1. AMIN

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (201 ديدگاه)

      با اجازت اکثر سوپر اسپرتها توربو یا سوپر دارن، بجز بیشتر مدل های فراری… شما از بقیه یه نمونه نام ببر که مثلا توربو نداره…
      مکلارنم توئین توربوس…
      و اینم بگو نیسان درسته 2 عدد توربو داره ولی حجم موتورش خیلی کمتره…فکر کنم لامبورگینی بهتر توربو نداشته باشه آخه موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری کجا و 6 سیلندر 3.7 لیتری کجا؟ اگه توجه کنی تکنولوژی خودروها که سرچشمه اون از فرمول یک میاد داره به سمت حجم کمتر و پر خورانی میره جلو…
      و لامبورگینی یه خودروییه که با احساس آدم بازی میکنه و نه منطق.. وگرنه مصرف سوخت وحشتناک و گزارش خرابی های زیاد(مورسیه لاگو)…
      البته فراری هم با احساسات بازی میکنه هم با منطق و واقعا خودروی محشریه…
      ببینید یا کم حجم و توربو دار یا پر حجم اتمسفریک… اسب بخار و گشتاورشون که معلومه نیسان کمتر از لامبورگینیه ولی عزیزم نیسان یه خودروی اسپرته ولی به فرض مثال لامبورگینی، سوپر اسپرته با حداقل 3 برابر قیمت …
      عزیزم فراری هم تا چند سال دیگه مجبوره با توربو با بقیه رقابت کنه چون واقعا اگه پر خوران نداشته باشه کم میاره… این شتاب های عالیه فراری بیشتر مدیون نسبت قدرت به وزنه و همچنین گیربکس های پیشرفتشه تو مایه های فرمول یک… اگه توجه کرده باشی گشتاور فراری نسبت به هم قطاراش پایین تره که مربوط به همین پر خورانیه که نداره… مدیر عاملشم گفته در آینده دوباره به سمت موتورهای پرخوران میریم…
      اوه کف کرد دستام

      1. فقط سری ۳

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (130 ديدگاه)

        عزیزم شرکتهای تیونینگ انواع فراری ولامبورگینی رو تقویت کردن مثلا شرکت نورویک تک روسو فراری رو تقویت کرده که حدود ۸۰۰اسب بخار تولید میکنه .ولی این ماشینا رو باید طبیعی نگاه کرد شما نگاه کن پورشه ۹۱۱بااین که حجم کمتری نسبت به نیسان داره ولی اون هم شتاب زیر ۳ثانیه رو تجربه کرده .

      2. AMIN

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (201 ديدگاه)

        ببینید(فقط سری 3) بهتر ه واقعیت ها رو ببینیم..
        منم دوست دارم به جای نیسان پورشه رو داشته باشم چون هم زیباتره هم کیفیتش ساختش بالاتره و هم اینکه گرونتره… ولی الان تو شتاب پورشه رو عقب روند… این چیزیه که همه میبینن تو کلیپ
        اگه بحث تیونینگه باور کن نیسان جی تی آر با 1500 اسب هم تولید کردن با همین 6 سیلندر(تو سایت اسپید بکس یا ماکس اسپید کلیپش هست) ولی به قول خودت اینها تولید انبوه ندارن پس از گردونه رقابت خارج هستن و اینکه موتور اینجور ماشینا عمر زیادی هم ندارن و از بحث ما خارجه…
        حجم موتور پورشه دقیقا هم حجم موتور نیسانه و اینکه نیسان بیش از 150 کیلوگرم از پورشه سنگین تره ولی باز توی کلیپ موتور ترند تو شتاب پورشه رو پشت سر میذاره…
        و اینکه همین Porsche 911 Turbo S مدل 2013 پیست نوربررینگ رو تو زمان 7:30 ثانیه به پایان برده که باز به نیسان باخته
        و اینم مشخصات مدل Porsche 911 GT3
        3.8-litre flat engine with 475 hp
        0-100 km/h: 3.5 s
        که میبینی حجم موتورش حتی 0.1 لیتر از نیسان هم بیشتره(شوخی)

  21. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.واقعا عالیه.یه پیچ چرخش میرزه به صد تا فراری و لامبورگینی.ولی به گرد بوگاتی نمیرسه.
    V12

    1. پژمان

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      یه چرخ فراری رو با صد تا gtr عوض نمیکنم ماشین توربودار هر رکوردی بزنه ارزش نداره مثل ورزشکار دوپینگیه فراری 458 اگه مثل gtr توئین توربو بود هیچ ماشینی حریفش نمیشد زمانی که فراری رو اوج بود بعضی از کارخونه ها هنوز ساخته نشده بودن

    2. پژمان

      ۸ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      میلاد تو خیلی بی سوادی که اینو میگی یه چرخ فراری و لامبورگینی رو با 10000000000000000000000000000000000 جی تی ار عوض نمیکنم

  22. محمد

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    خیلی مسخرس این ماشین.من تیبا رو به این ترجیح میدم. خاهشا با ابر ماشینایی مثل لامبو و فراری مقایسه نشه این تیکه آهن. با یه سرعت سنج غیر معمول شتابش رو بردن بالا.آبروی سوپر اسپورت رفت دیگه. الان سوپر اسپورت ها هم اعتبار ندارن

  23. arash zx

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ژاپن خیلی پیشرفت کرده . با این که این ماشین از خیلی ماشینا حجمش کمتره و… بازم توان رقابت با ابر قدرت ها رو داره . آفرین بر مهندسان ژاپنی . کاش یه ذره مهندسان ایران خودرو و سایپا از ژاپنی ها یاد بگیرن!!!!!!!!

  24. 911

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ماشین خوبیه و شتاب زیادش بخاطر تیونش هست . در لحضه شروع تیک نمیزنه و همش تبدیل میشه به سرعت. کلا تیونش خیلی خوب بوده, منم نمی گم ماشین بدیه , ولی تا آخر درگ بوگاتی ولش میکنه.

  25. داریوش

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    این ماشین تو ایران مجوز تردد داره؟باشه قیمتش چنده؟

  26. حامد

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    واقعا که مهندسی ژاپن خیلی ضعیفه. ببین چه چیز مزخرفی ساخته

  27. legend_8

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    آقا این gtr و z350 بد جور منو حشری کردن
    کسی میدونه میشه این دوتا رو به ایران اورد یا نه؟ اگه میشه هزینشون رو میشه بگید خیلی لازم دارم …
    خیلی ممنون

  28. پژمان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    ماشین بدی نیست ولی هیچ وقت این ماشینا رو با فراری مقایسه نکنید فراری یعنی شاهکار مهندسی

  29. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    یه هیولا.لامبورگینی آونتادور”فراری 458″پورشه کاررا S”همه زیر چرخ های این هیولا له شدن ولی از پس بنز و بی ام و بر نیومد.

  30. Eva AliE

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    – یکی از راهای که تولید کنندهای داخلی برای اینکه از مصرف بنزین ماشین کم کنن این که قطر ورق بدنه کمتر کنن
    یکی از مزایای این روش در تصادفات است که اگر شدت تصادف یه کم بیشتر بود راننده تکلیف خودش میدونه
    و هزار مزایای دیگه و راههایی که تولیدکننده داخلی برا رفاه مشتری انجام میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا