با وجود نیسان 370Z و GT-R در خط تولید ژاپنیها دو نمونه از قدیمیترین محصولات پرفورمنس را روانه بازار میکنند. اگرچه نسل جدید نیسان Z بهصورت رسمی تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد اما فعلاً خبری از پدیدار شدن نسل جدید گودزیلا نیست؛ اما به تازگی مجله ژاپنی Best Car Web گفته که نسل جدید GT-R حداقل تا سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد.
گودزیلا نسل R35 ظاهراً در سال ۲۰۲۲ و با معرفی نسخه فاینال ادیشن ۷۱۰ اسب بخاری از بازار وداع خواهد کرد. در این صورت گودزیلای فعلی سن حدود ۱۵ ساله خواهد داشت. انتظار میرود این نسخه سفارشی تنها به تعداد ۲۰ دستگاه تولید شود. شاید قدرت یاد شده برای شما آشنا باشد زیرا این خودرو احتمالاً از همان قوای محرکه GT-R50 ایتال دیزاین استفاده کرده و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متری خواهد داشت.
همانگونه که میدانید GT-R50 از نسخه ارتقا یافته پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو استفاده کرده و دارای توربوهای خودروی مسابقهای GT-R GT3 میباشد. این نیروگاه آهنین همچنین از اینترکولرهای بزرگتر، انژکتورهای بهتر و گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه تقویت شده سود برده است.
مجله ژاپنی همچنین میگوید GT-R R35 فاینال ادیشن قیمت ۴۰ میلیون ینی در این کشور خواهد داشت که معادل ۳۷۷,۳۰۰ دلار میباشد. به این ترتیب قیمت این خودرو بسیار گرانتر از GT-R نیسمو ۲۰۲۱ با بهای ۲۱۰,۷۴۰ دلار خواهد بود. البته این قیمت در مقایسه با بهای ۱ میلیون دلاری GT-R50 ایتال دیزاین بسیار کمتر است.
اما همچون همیشه به نظر میرسد چنین خبرهایی با آبوتاب فراوان منتشر شدهاند. با این وجود وداع گودزیلا با معرفی نسخهای قویتر و سفارشی منطقی به نظر میرسد.
blackburn
۲۲ شهریور ۱۳۹۹خیلی بد قبلیش بهتر بود
راستی جوونی کردیم یه چیزی گفتیم به دل نگیرید از ما من مخالف گرونی هستم
ممد ژانگولر
۲۲ شهریور ۱۳۹۹داداش گرونی از رومون اسکی کرد رفت
دیگه هم بر نمیگرده
همه با هم به فنا رفتیم ?
فقط خدا کنه حداقل یارنشو بریزن به حسابمون غمگین از دنیا نریم
ولی این نیسان جی تی جدیده عجب چیزیه
تویوتا حالا حالاها باید بدوه تا دستش به دم نیسان جی تی برسه
SF90 STRADALE
۲۲ شهریور ۱۳۹۹یک خداحافظی باشکوه حق گودزیلای افسانه ای هست
شک ندارم نسل جدید GT_R مثل سابق پا به پای همه سوپر اسپرت ها و حتی بعضی هایپر کارها میاد و به راحتی باج نمیده
Mf1
۲۲ شهریور ۱۳۹۹خیلی زیباست در حد نسل های قدیمش هست
AMG///
۲۲ شهریور ۱۳۹۹نیسان GT_R
من هنوز زنده ام
گودزیلا هنوز نفس می کشد
AMG///
AMG///
۲۲ شهریور ۱۳۹۹راستی اون ایمیلی که توش 600 تا دیدگاه داشتمو مسدود کردن با ایمیل جدیدم اومدم
نگین ترولی
AMG///
Hussein
۲۲ شهریور ۱۳۹۹GTR عالیه و شایدبشه اسمشو گذاشت سوپر اسپورت فقیر ها
اما واقعا نیسان دیر اونو فیس لیفت کرد شاید اگه زود به زود فیس لیفت میکرد فروشش خیلی خوب میشد
اگر توجه کنید نیسان و تویوتا ماشین هاشون خوراک تیونر هاست خیلی خیلی خوب تیون میشن البته نسبت به بقیه برند ها
مهرداد كمال
۲۲ شهریور ۱۳۹۹نسل جدیدش بیاد وای به حال رقبا !!!!
همین الانشم پرفورمنس تاپی داره
نکته آزار دهنده این نسل فعلی قیمت خیلی تند اون هست و خودتون قضاوت کنین این ماشین برند نیسان هست. لااقل از برند اینفینتی از اول استفاده میکردن که میشد این قیمت رو هضم کرد.
Nissan...Japan
۲۲ شهریور ۱۳۹۹در عوض برند gtr انقدر معروف و محبوبه که نیسان میاد با خیال راحت روی gtr50 قیمت یک ملیون دلاری میزنه و تازه کلی هم سفارش پیش فروش بدست میاره!
Hadi
۲۲ شهریور ۱۳۹۹خیلی خوب…
خیلی گران…
NISSAN GTR SOLTAN
۲۲ شهریور ۱۳۹۹نسل بعد گودزیلا پرفورمنسی خواهد داشت که رقبا حداقل تا ده سال بعد باهاش بتونن رقابت کنن
به شخصه زیاد از این ایتالیا دیزاین خوشم نمیاد