نیسان

هزینه مالکیت و نگهداری نیسان GT-R R35 چقدر است؟!

اگر همیشه می‌خواستید بدانید مالکیت یک نیسان GT-R R35 چه حسی دارد بهتر است با کریگ لیبرمن که مشاور فنی دو قسمت اول فیلم سریع و خشن بوده همراه شوید. لیبرمن همچنین مالک یکی از این گودزیلاها بوده و بنابراین اطلاعات کاملی درباره این سوپرکار ژاپنی دارد.

نشان‌های اسکای لاین و GT-R به یک فرهنگ در صنعت خودروی ژاپن تبدیل شده‌اند. اسکای لاین GT-R در طول ۵ نسل خود قوی‌تر و بزرگ‌تر شده و به جایی رسیده که همه از این خودرو به عنوان محصولی قابل‌اعتنا و توانا یاد می‌کنند. گودزیلا با اینکه چندین سال پیش معرفی شده اما هنوز هم می‌تواند با سوپرکارهای مدرن سرشاخ شود و همواره جزو خودروهای موردعلاقه طرفداران صنعت خودرو باشد.

در زمان خرید هر خودرویی نادیده گرفتن هزینه‌های سالانه نگهداری آن غیرممکن خواهد بود. البته که هزینه‌های مالکیت و نگهداری یک خودرو به فاکتورهای گوناگونی از جمله الگوی استفاده بستگی دارد. همچنین ما می‌دانیم که ژاپنی‌ها علاقه زیادی به نصب قطعات افترمارکتی دارند تا خودروهای خود را متمایز کرده و از طرف دیگر پرفورمنس خودروهای خود را نیز ارتقا دهند.

کریگ لیبرمن و نیسان GT-R R35 2015 اولین بار در روز ولنتاین سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ملاقات کرده‌اند و او برای نشستن پشت فرمان این خودرو حدود ۱۰۴ هزار دلار خرج کرده است. کریگ و گودزیلایش ظاهراً هر سال کارکرد حدود ۱۱ هزار کیلومتر داشته و هر سال حدود ۵ روز نیز در پیست حضور یافته‌اند.

لیبرمن هزینه‌های نگهداری این خودرو در طول ۷ سال گذشته و کارکرد حدود ۷۷ هزار کیلومتری را به کلاس‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند. کل هزینه‌های مربوط به لاستیک‌ها برابر با ۷۷۰۰ دلار، هزینه روتورهای ترمز ۱۸۰۰ دلار، هزینه تعویض لنت‌های ترمز ۱۴۰۰ دلار، تعویض روغن ۱۶۰۰ دلار، تعویض روغن گیربکس ۲۷۰۰ دلار و برخی ریزه‌کاری‌های دیگر ۲ هزار دلار بوده که کل این هزینه‌ها به ۱۷۴۰۰ دلار می‌رسد که در سال برابر با ۲۴۸۵ دلار می‌باشد. این هزینه در مقایسه با هزینه‌های نگهداری خودرویی همچون فراری یا حتی مرسدس بنز E63 بسیار کم است.

تعجبی ندارد که لیبرمن ۱۹۴۰۰ دلار دیگر را نیز صرف ارتقای خودروی خود کرده است. GT-R او هم‌اکنون دارای اگزوز تیتانیومی، پمپ سوخت ارتقا یافته، رینگ‌های جدید، بال عقب و ورودی‌های هوا و… می‌باشد. لیبرمن با توضیح این موارد خط بطلانی بر شایعاتی مبنی بر گران بودن ارتقای گودزیلا در مقایسه با سایر خودروهای اسپورت می‌کشد.

البته باید گفت در بازار کنونی یک GT-R کارکرده هفت ساله قیمت حدود ۶۳ تا ۷۲ هزار دلار داشته و بنابراین این خودرو بین ۵۹ تا ۷۲ درصد قیمت اولیه‌اش را حفظ می‌کند. لیبرمن مدعی است این خودرو ارزش خود را بهتر از رقبای آلمانی حفظ می‌کند.

لیبرمن می‌گوید هم‌اکنون زمانی ایده آل برای خرید GT-R است زیرا در آینده نزدیک نسل جدید این خودرو پدیدار خواهد شد. البته قیمت این خودرو بسته به تریم و مدل تولید و قطعات افترمارکتی متفاوت خواهد بود. شکی وجود ندارد که مالکیت R35 هزینه بیشتری نسبت به سایر محصولات عادی‌تر نیسان در بر خواهد داشت اما در بین سوپرکارها و سوپر سدان های مطرح بازار، نیسان شاید گزینه‌ای ارزان‌قیمت و بی‌دردسرتر باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. Ninja

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (93 ديدگاه)

    فقط الان واسه پولدارا خرید جی تی ار به این گرونی میصرفه چون یجورایی کلکسیونی میشه در اینده ولی یکی میخواد یه گودزیلا که رقیبا به گرد پاش نرسن بخواد باید یه چند سالی صبر کنه اون موقع گودزیلا ارزون میشه و حدود ۱۰۰ هزار دلار باید باشه نشل جدید ولی این گودزیلا قبلا فقط ۸۰ هزار داشت و این جالبه !!!!

    موافقم 11
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      استهلاک و دوام ژاپنی ها حرف نداره.

      https://www.pedal.ir/نیسان/قابلیت-اطمینان-نیسان-gt-r-کارکرده/

      1. ماکسیمیلیان

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (646 ديدگاه)

        صحیح! احسنت!

  2. محمد رستمی نژاد

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    خب من در این بازه قیمتی که GTR قرار دارد ، قطعا داج وایپر رو انتخاب می‌کنم.

    یک جمله در مورد داج وایپر هست : داج وایپر را باید با مغز خود برانید.
    (انصافا داج وایپر همه مشخصاتش از این ماشین بالاتر هست ، از صدایش نگم که کَر کُننده است و بسیاری دیگه از ویژگی های مَحشَر)

    موافقم 5
    مخالفم 20
    1. Ninja

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      داداش صدای اینم کرد کنندس این الان برای این گرونه چون نسل جدید بزودی میاد و کلکسیونیه در ضمن این وقتی اومد قیمت ۸۰ هزار دلاری داشت درضمن داج وایپر فعلا کجا بود تازه تو اخرین سال تولید جی تی ار ار ۳۵ قیمت اون ۳۵۰ هزار دلار هست اگه دوج میخوای باید یه میلیونی اماده کنی

      1. محمد رستمی نژاد

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        منظورت رو متوجه نمیشم
        قیمت وایپر از حدود ۸۰ ،۹۰ هزار دلار شروع میشه خیلی هم بالا نمیره ، مگه مدل خاص. ACR ، تَهِ قیمت داج وایپر ۱۰۰ هزار دلار بود ، اون هم با سفارش تمام آپشن ها و ویژگی های پرفورمنس .

        موافقم 6
        مخالفم 5
        1. Ninja

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          خودت داری میگی ته قیمتش ۱۰۰ خزار دلار بود توجه کن بود الان نیست قیمت جی تی ار هم ۸۰ هزار دلار بود گرونترینشم ۹۰ هزار دلار بود اما بحث الانه داج ۳ میلیون فروش میره جی تی ار ۱۵۰ هزار دلار بنابراین چه در گذشته چه در الان من جی تی ار رو انتخاب میکنم

      2. Amirreza

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        خدا کنه نسل جدیدش واقعا بهتر باشه

    2. محمد رستمی نژاد

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      چه طور الان یک داج وایپر کار کرده ولی تمیز و کم کار ۳میلیون فروش میره .
      دقیقا چه طور داج وایپر ۳ میلیون فروش میره ، چه طور؟!

      موافقم 3
      مخالفم 6
      1. محمد رستمی نژاد

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        حالا اصلا بگو داج وایپر نو . چه طور ۳ میلیون ، هیچ جوره متوجه نمیشم؟!!!

        1. Ninja

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          داداش تو اینترنت یه سرچی کن خودت متوجه میشی

        2. Ninja

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          در ضمن اون رکورد نوبری که تو میگی برای acr هست که ۱۰ تا ازش ساخته شد مثل دیمون که موقع فروش ۸۰ هزار دلار بود ولی الان ۵۰۰ هزار دلارع تازع از دیمون حدود ۱۰ هزار تا ساختن ولی از این فقط ۱۰ تا تازه وایپر فقط یه اسپویلر داشت که یه تن نیروی رو به پایین داشت اگه اسپولرش رو برداریم خیلی چیزا تغییر میکنه رکورد اصلی برای جی تی ار هست که تو سال ۲۰۱۵ زد و از هر ماشینی تو زمان خودش سریع تر بود در باره فروش دیمون ولی مطمئن نیستم شاید هزار تا بود

        3. Ninja

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          الان رفتن دیدم از دیمون ۳۳۰۰ تا ساخته شده

        4. MOHAMMAD.n.r

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          وایپر و لکسس LFA چون تولید و محدود بودن و دیگه تولید نمیشن، قیمت نمونه های کم کار و صفرشون چند برابر زمان عرضه هست.
          لکسس LFA زمان عرضه حدود ۳۵۰ هزار قیمت داشت و الان نمونه صفرش یک میلیون قیمت داره.
          وایپر ۳ میلیون نیست ولی نمونه کارکرده اش هم خیلی گرونتر از GTR هست و درست نیست از نظر قیمتی مقایسه بشن.

        5. NAVID۰۰۹۸

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          کاربر محمد رستمی‌نژاد

          داج وایپر اصلاً تولید محدود نبوده که بخواد قیمتش را بالا ببره !!!
          این حرف‌هارو از کجاتون در میارید !
          داج وایپر یا دوج وایپر ، به دلیل شکست از رقیب‌هایش و موتوری حجیم و به نسبت کم بازده برای این خودرو نسبت به حجمش نتوانست دیگر رقابت کند و شکست در فروش را خورد !!!

          درسته که یه خودروی ناب و لذتبخش آمریکایی هست ، قبول ، اما قرار نیست برای اینکه در فروش شکست خورده ، سناریو سازی کنیم و اَلَکی بزرگش کنیم که این قیمت یا اون قیمت شده !

          جنس خوب ، قیمت و مشتری خودش را تائین میکنه و اون هم میشه در سایت ‌های خرید و فروش یا مزایده در آمریکا و باقی کشورها دید و نظر داد !

          پس لطفاً اغراق نفرمایید و شلوغ‌بازی نکنید !

          موافقم 1
          مخالفم 1
        6. محسن

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (170 ديدگاه)

          داداش دوج دمون رو سرچ کن ۱۰۰۰۰۰ دلار ریخته،عدد ۵۰۰۰۰۰ رو از کجا آوردی ؟؟؟؟

        7. Ninja

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          عزیز من اقای محسن
          اول دیمون رو نوشتین دمون
          دوم برو تو اینترنت سرچی کن دیمون ۵۰۰ هزار دلاره خودت همه چیو متوجه میشی الان لینک نمیزارم کامنتم برا تایید نره
          سوم اینکه حالا ازش ۳۳۰۰ تا وجود داره و قیمتش ۸۰ هزار دلار بود این شد وایپر acr که قیمتش ۱۱۰ هزار دلار بود و ۱۰ تا ازش ساخته شده و الانم دیگه حتی وایپر عادی تولید نمیشه بری بخری تیونش کنی و مثل acr بشه نیست قیمتش چقدره مثل همین دیمون ۵۵۰ هزار دلاری هم صفر کیلومتر و نو هستش ؟

      2. Reza

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        خوب قیمت اولین نمونه تویوتا سوپرا دو میلیون دلار قیمت فروش رفت ولی این دلیل نمیشه بگیم سوپرا یه خودرو میلیون دلاری هستش

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. محمد رستمی نژاد

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          کاملا درست ??????

          موافقم 1
          مخالفم 5
        2. Ninja

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          کاملا درست
          ولی اینکه تایم یه خودرو که 10 ازش ساخته شده رو با تایم یه خودرو که بیش از 10 ها هزار مدل از ان فروش رفته مقایسه کنیم درست نیست دارم میگم وایپر ارزش کلکسیونی داره چون تولیدش متوقف شده و دیگه از ان ساخته نمیشه نسخه ای که اقای رستمی میفرمایند واقعا قیمت برابر با 1 میلیون دارن و بقیه قیمت برابر با 250 هزار دلار که نیسان قیمتش کم تره اگه هم قیمت رو در نظر نگیریم نیسان سریعتره

        3. NAVID۰۰۹۸

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          کاربر Reza
          شما از قدیمی‌های پدال هستید ، بعید هست چنین تفکری !!!
          اون سوپرایی که میگویی جزو اولین نمونه بود و برای خیریه به فروش رسید و اگر نه که اصلاً این قیمت‌ها نمی‌ارزید !!!

          چرا آخه جو روانی به راه میندازید !
          این محمد رستمی نژاد با هدف میخواهد جو سایت را به هم بریزد !!!

          موافقم 1
          مخالفم 1
        4. Reza

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          آقا نوید تو تک بودن وایپر شکی نیست ولی بعید می‌دونم کسی بیاد چند میلیون دلار واسش پول بده.

        5. NAVID۰۰۹۸

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          آقا Reza جان
          خب حرف من هم همینه دیگه !
          من هم میگویم چرا برخی‌ها بزرگ‌نمایی میکنند و الکی با یک کامنت اشتباه ، بحث راه می‌اندازند !
          کدوم وایپری ۳میلیون دلاره پولشه !!!
          وایپر تولید محدود نبوده که !
          وایپر قافله‌ی بازی بازار را باخت و تمام !
          اما ما که نگفتیم ماشین بدیه !

          اتفاقاً ای کاش ، دوج بتونه دوباره این نام افسانه‌ای را زنده کنه و ما عاشقان خودرو را به وجد بیاره .

      3. NAVID۰۰۹۸

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        داج وایپر ۳ میلیون تومن فروش میره یا ۳ میلیون ریال !!!
        این داج وایپر نکنه قبلاً بوگاتی بوده ما خبر نداشتیم !

    3. محمد رستمی نژاد

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      یعنی میگی یک واج وایپر اندازه یک فراری انزو فروش میره!!!!!!!!!!!!!(اشتباه میکنی)

      1. Ninja

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        حالا اینو ولش کن ال اف ای یه مدل داشت نوربر رینگ ازش ۵۰ تا ساخته شد یکیش امضای اکیو تویودا داشت تو حراجی ۶ میلسون فروش رفت حالا فراری انزو رو ولش ۲۵۰ جی تی او که از حدود ۵۰ تا ساخته شده بود حدود ۷۵ میلیون فروخت تو حراجی دنیای خرید فروش ماشینای کلاسیک و کلکسیونی خیلی جالب و پیچیدست

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. Nima

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (7 ديدگاه)

          داداش الان به یکی از معتبرترین سایت های فروش ماشین تو امریکا یه نگاه انداختم، دوج وایپر acr 2016 کلا 12000 مایل کار کرده 229900 دلار
          شخصا دوجو به GTR ترجیح میدم ولی دیگه وایپر اونقدرم افسانه ای نیست، آخه سه میلیون دلار!!!

      2. Amin

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        وایپر ۳ ملیون….!
        درست ماشین خوبی هست، ولی ۳ ملیون خیلی بالاست، حتی اگر یخوایم ارزش کلکسیونی اش رو حساب کنیم
        با این پول یه 599xx میشه خرید که ۱۰ سال پیش نوربرگ رو بدون هماهنگی فراری زیر ۷ رفت صفر تا صد هم ۲.۸ میره ،ظاهرش هم گیرا تره
        البته از نظر ارزش کلکسیونی ارزش این دو ماشین رو حساب کردم
        بعد هم اکر یه هلکت بخرید ،که خیلی ارزونه به نسبت gtr ،با بزرگتر کردن سوپر شارژر و سیستم سوخت و برنامه ی مجدد ecu یه دیمون میشه تقریبا ،لازم به ۵۰۰ هزار تا نیست، البته اگر بخوای از ارزش معنوی اش صرف نظر کنی
        ودر آخر کسی انزو تر تمیز رو فکر نمیکنم زیر ۶ بفروشه آخه دیدم تو نمایشگاه ها تا ۸ ملیون هم با کارکرد هزار مایل قیمت میخوره

        1. porsche

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (749 ديدگاه)

          گزینه ج،یه ۹۱۸ یا لافراری یا p1بخرید اگه مشکل مالی هم بود بگین براتون دعا کنم?

    4. Reza

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      گودزیلا یه چیز دیگس ، با وایپر مقایسش نکن داداش

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. Amirreza

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        منم گودزیلارو بیشتر دوست دارم نسبت به وایپر معمولی

    5. Alien

      ۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      داداش جون اولاً دوج وایپر اونقدر کمه که تک و توک توی سایت های خرید و فروش خارجی پیدا میشه؛ دوما به خاطر نایاب بودنش قیمتش هم خیلی بیشتر از جی تی آره؛ و سوما جی تی آر توی قابلیت های تیونینگ حرف اول رو میزنه؛ اگه ۱۰۰۰hp بهش بدی، برات شیرون رو هم جا میزاره.
      همه چیز ماشین هم صدا و بک فایرش نیست؛ اگه اونجوری بود الان تسلا نباید اونقدر فروش میرفت/:

  3. آرین

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    خوش به حال اونا
    تو هزینه‌های GTR موندن
    ما هم تو هزینه‌های پژو موندیم
    ولی خیلی جالبه که مخارجش از مرسدس کمتره همچین انتظاری نداشتم

  4. Ninja

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    من اگه پول داشتم دسته دو رو میخریدم تو متن هم گفته ارزش خودشو بهتر از المانی ها حفظ میکنه

  5. R@m!n

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    باور نکردنی واقعا !!!!! یه سوپراسپرت انقدر کم خرج باشه. واقعا درود شرافت و وجدان کاریشون که انقدر محصول با کیفیتی می زنن.

    1. porsche

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      به پای ملکه تارا نمیرسه

  6. بهنام

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    به قاطعیت میگم هیچ خودروی دیگری غیر از نسل ماقبل اخر سوپرا یارای مقابله با این ماشین از نظر محبوبیت در نزد ماشین بازها نداره . تیونینگ های دیوانه وار این ماشین و دوام بسیار بالای موتور ان کاملا بیرقیبه و‌در متن هم گفته شده از همه ی رقبا بیشتر ارزش خود را حفظ خواهد کرد . نمونه های تمیز و لاکاغذی نسل قبل جی تی ار ارسی و چهار به قیمت پانصد هزار دلار هم در بازار خرید و فروش میشه که غیر قابل باوره .

  7. امیر

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    این ماشین صدای خوبی داره مخصوصا صدای استارت بعدش اینکه هر نسل GTR که آدم بخره ضرر نمی کنه چون همه نسل های این ماشین کاملا دست برتر رو داشتن
    در پاسخ به آقای رستمی نژاد که میگن توی این بازه قیمتی دوج وایپر رو انتخاب می کنم کار عاقلانه ای نیست وایپر درسته افسانه ای است صدای اگزوز محشری
    داره ولی اصلا به پای GTR نمی رسه وایپر هم که خریداری می کنه آدم باید نسل جدید بخره نسل های قدیم تر زیاد جالب نبودن. و الان فکر نمی کنم کسی وایپر رو ماشین
    حساب بکنه الان وایپر جاشو کاملا داده به کوروت و اینجا یه نکته دوم پیش میاد اونم اینکه ژاپنی ها هستن که استاد ساختن ماشین های اسپورت هستن.

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      دقیقا چرا وایپر در سطح gtrنیست . چون بازنشسته شد؟- این که دلیل نمیشه .
      تایم پیست وایپر خیلی ازgtr بهتر است، میتونید تایم نوربرگ گرینگ رو مشاهده کنید . صدای وایپر از همه آمریکایی ها بلند تر است ، حتی از انجین های هلکت ، و زیبا تر . چرا وایپر از نظر شما در حد gtr نیست؟؟!

      موافقم 2
      مخالفم 4
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        داداش چه گیری دادی به صدای بلند؟ عجیب ترین معیاری که تا حالا شنیدم همین بوده.
        بالا هم گفتی صدای بلند بهتره و…
        صدای بلند ایجاد کردن که کاری نداره. یه اگزوز ساز یا کیت اگزوز خوب کارتو راه میندازه.
        موتور ۱۲۵ بخر اگزوزش رو حذف کن صدا میده در حد قطار? به وایپر هم نیاز نداری

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          آقای محمد،صدای اصیل ماشین چیز دیگه اییه تا اینکه بری کیت اگزوز ببندی،با پرایدم میشه این کارو کرد اما صدای اصیل حس دیگه ای داره…

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. Amirreza

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2733 ديدگاه)

          آقا آبتین گفتی پراید یاد یکی تو اتوبان افتادم یه پرایدی بود که کیت اگزوز بسته بود تو یکی از جاده های خوزستان که داشتیم میرفتیم ( فک کنم اهواز دزفول بود ) ، بعدش یه چلنجرم کنار پرایده بود بعد صدایی که موتور این پرایده با سرعت ۶۰ تا میداد رو چلنجره با سرعت ۱۲۰ تا نمیداد ?

      2. Amin

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        تنفس طبیعی یه صدای دیگه ای داره،غیر قابل مقایسه با سوپر و توربو هست???

  8. زیزیگولو

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (6035 ديدگاه)

    هزینه های نگهداری از ماشین در طول سال بخشای مختلفی داره که یه سری از این هزینه ها اجباری هستنو واسه جلوگیری از هزینه های اضافی هستن ولی یه سری هزینه ها هم هستن که بخاطر نگهداری غیر اصولی از ماشین هستن مثلاً اگه تعویض روغن ماشینو درستو به موقع و تو زمان لازم انجام ندیم احتمال یاتاقان زدن ماشینو افزایش دادیم که همین میتونه چندین برابر هزینه عوض کردن روغن هزینه تعمیرات روی دستمون بذاره و قطعاً رسیدگی به موقع به مسائل فنی ماشین از یه سری صدمات احتمالی جلوگیری میکنه و میشه گفت یکی از مهمترین راه های کاهش هزینه سالانه خودرو انجام سرویسای لازمو چکاپ خودرو هستش، مثلا اگر موقع رانندگی صدایی از موتور ماشین به گوشمون رسید فوراً باید واسه سرویسو عیب یابی ماشین اقدام کنیم ………………

    1. Ninja

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      یه سری خرج دیگه تو این گودزیلا هست که برا تیونش میره اصن تو فکر کن یه گودزیلا داری نمیشه تیونش نکنی

  9. BenzSLR

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    تو ایران هم نیسان GTR داریم ؟

    1. Ninja

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      اره تو کیش یا قشم یه قرمزش هست فکر کنم

      1. Reza

        ۱ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        همین امروز یکیشو تو شیراز دیدم😭😭😭میگم قیمتش به پول ایران چقدره؟

    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      دو تا هست،یکی قرمز یکی مشکی…

    3. Alien

      ۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      تو تهران یه تیونینگ بادمجونیش رو دیدن؛ تو منطقه آزاد هم پیدا میشه

  10. حسن

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    گودزیلا نگو بگوهیولا یکی شو داشته باشی پیرنمیشی

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      بقول جیمز می این ماشین باعث میشه بری با پیری مبارزه کنی!?

      1. Amirreza

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        یکی از دلایلی که من همیشه عاشق سوپر اسپورتای بنز بودم ( slr , sls , amg gt ) این بود که کاپوتشون یه باند فرودگاه بود و من خیلی از این قضیه خوشم میومد تا اینکه هموند توی یکی از قسمتا گفت اگه از طراحی این ماشین خوشتون میاد پس ۹ سالتونه??

      2. Reza

        ۱ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        قیمتش به پول ایران چقدره؟نیسان جی تی رو میگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا