برند اقتصادی نیسان یعنی داتسون برای جذب جوانان اندونزیایی، کانسپتی بنام Go Live را در نمایشگاه خودروی این کشور رونمایی کرده است. این کانسپت که در اصل بر اساس هاچبک داتسون گو ساخته شده، به ویژگیهای سفارشی بسیاری مجهز شده و به همین دلیل به نظر میرسد کانسپت Go Live بجای خودروساز، توسط یک تیونر ساخته شده باشد.
تغییرات این کانسپت شامل رنگ بدنهٔ استتاری، تریم زردرنگ، جلوپنجرهٔ ششضلعی بزرگ، چراغهای جلوی جدید، گلگیرهای برآمده، سپرهای متفاوت، رکابهای جانبی اسپرت، اسپویلر روی سقف و رینگهای آلیاژی ۱۷ اینچی میشود.
مدیر اجرایی برند داتسون آقای «Kei Kyu» در رابطه با این کانسپت گفته است:
«ما در کانسپت Go Live نمیخواستیم صرفاً با کاهش ارتفاع و عریضتر کردن بدنه، یک طرح اسپرت را اجرا کنیم چراکه این اقدامات در دنیای امروزی بسیار معمول و قابل پیشبینی هستند. در عوض ما میخواستیم نشان دهیم که این خودرو زبان طراحی قدرتمندی را برای خریداران ما ایجاد میکند».
داتسون هیچ تصویری از داخل این کانسپت منتشر نکرده و باید برای دیدن کابین آن باید به محل رونمایی آن یعنی نمایشگاه خودروی اندونزی مراجعه کرد. همچنین مشخصات قوای محرکهٔ این کانسپت نیز اعلام نشده است ولی نسخهٔ استاندارد تولیدی آن با یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری بنزینی نیسان در کنار یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی عرضه میگردد.