نیسان

کیت Jotech برای نیسان GT-R

شرکت تیونینگ جو تک موتوراسپرت یک پکیج ویژه برای نیسان GT-R را به سفارش یک مشتری برزیلی ساخته و از آن پرده برداری کرد.

Nissan GT-R Jotech Motorsports
Nissan GT-R Jotech Motorsports

همراه با کیت بدنه آئرودینامیک، تجهیز مهمتر و اصلی این خودرو در دو مرحله صورت می گیرد. یک بروزرسانی سیستم سوخت رسانی، سیستم انژکتور، شمع های ایریدیوم و پمپ های سوخت دوگانه است. همچنین ورودی هوا از جنس آلومینیوم جلا داده شده و اگزوز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. تا تنفس روانتری صورت پذیرد.

Nissan GT-R Jotech Motorsports
Nissan GT-R Jotech Motorsports

ارتقای مرحله دوم شامل تغییرات نرم افزار موتور GT-R برای استفاده توام از بنزین و اتانول E85 می باشد. این تغییرات باعث شده اند تا این خودرو با استفاده از بنزین اکتان ۹۳ بتواند ۵۵۰ تا ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند و همچنین با استفاده از اتانول E85 که در برزیل بعنوان سوخت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، نیروی ۵۸۰ تا ۶۰۰ اسب بخار را تولید نماید.

با وجود عملکرد چشمگیر این کیت، استفاده از آن هزینه نسبتا مقرون به صرفه ای دارد. چرا که ساخت و نصب آن تنها ۱۰,۲۵۰ دلار (۳۵ میلیون تومان) برای خریدار هزینه دارد.

آریا وفاجو – همدان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. سايه سفيد

    ۱۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خیلی از قیافش خوشم اومد از نرمی بدنش کم شده و مثل یه ماشین عظلانی به نظر میرسه

    1. slr722

      ۱۳ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      نیسان gtr عالیه عالیه…

      1. slr722

        ۱۳ دی ۱۳۹۱
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        من یه چیزه دیگه بگم فکر نکنم کسی باشه که nissan gtr دوست نداشته باشه…

    2. hesan

      ۱۵ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      رقبتم نمی کردم توش بشینم امابرای دومین بار که رفتم نشستم رانندگی کردم خوب بود اما نه به اندازه بنتلی در حد خودش خوب بود.

  2. رهام

    ۱۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    نیسان تو ساخت موتور کارش حرف نداره

  3. HAMED

    ۱۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینقدر طراحی خلاقانه و بروزی داره که هر کیتی که براش تهیه کنن بازم جزء زیباترین هاست

  4. دانیال

    ۱۶ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (606 ديدگاه)

    GT-R جیگر منه . لپاش کجاس میخوام لپاشو بکشم

  5. حمید

    ۲۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    این ماشین، خداست .

  6. parsa

    ۲۹ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا هرکی میخواد ماشین تیون کنه میره سراغ GTR!؟!؟!؟!؟

    1. BEST CAR

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      چون تحمل موتورش خیلی بالاست همین موتور وی6 2000اسب ازش بیرون کشیدن بدون اینکه بلوکه و قطعات موتورش رو عوض کنن کلا همه ی ماشینهای ژاپنی نسبت به دیگر رقبا تحمل موتورش در برابر فشارهای شدید وارده بر موتور محکم هستند
      . . . . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا