نیسان

گودزیلا در هاوایی

طرفداران نیسان GT-R هنوز باید این خودرو را با همین شمایل تا چند سال آینده و حدود سال ۲۰۱۸ نیز تحمل نمایند. با این وجود، نمی‌توان این خودرو را از مد افتاده یا نازیبا خطاب کرد.

Nissan GT-R
Nissan GT-R
مهم‌ترین ویژگی‌های نیسان GT-R نه در ظاهر خشن آن که در باطن هیولایی و آتش‌فشانی آن یافت می‌شود. به همین دلیل است که به آن لقب گودزیلا داده شده است.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۸ ثانیه آن بسیاری از سوپراسپرت ها را به زانو درآورده است. جالب اینکه این خودرو از یک موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری با توربو شارژر دوقلو سود می‌برد که ۵۴۵ اسب بخار نیرو و ۶۲۸ نیوتن‌متر گشتاور، حاصل آن است. نسخه نیسمو هم ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۹۶ مدل نیسمو هم ۲.۴ ثانیه است. این نسخه توانسته پیست نوربرگ رینگ را در زمان ۷ دقیقه و ۸ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه دور بزند که یکی از بهترین رکوردهای تاریخ این پیست محسوب می‌شود.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
تصاویر جدید و زیبایی از این خودرو در هاوایی منتشر شده که شما را تماشای آن‌ها دعوت می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    خیلی از مسابقات و درگهایی که GT-R توشون پیروز شده و به سوپراسپرت کش معروف شده نسخه های تیون شده بودن،مثلا با 1000 اسب بخار یا 1500 تا یا بیشتر که این هیچ افتخاری برای GT-R نیست،هر ماشینی رو اینقدر تیون کنن میتونه بوگاتی رو شکست بده،کلیپ های درگ نسخه های استاندارد GT-R تو اینترنت زیاد هست که از 458,911,AVENTADOR,SLS,SL65, شکست میخوره یا حتی با اختلاف کمی از M5 برنده میشه،این ماشین خیلی سریع و قدرتمند و عالیه ولی در حد و کلاس خودش
    این مطلب رو در مورد GT-R بخونید،خیلی جالبه:
    http://www.car.ir/news/Foreign-Company/nissan-gt-r-review

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. احمد

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      صفر تا صد نسخه استاندارد این ماشین ۲.۴ هست
      این خودش تا همین جا کلی حرف ولسه گفتن داره
      ۱ سری هم به سایت نورنبرگ بزنید و ببینید توی رکورد بسیار خوبی که زده کنار چه ماشین هایی ایستاده و چه غول های زیز اون هستند توی لیست
      و همه این اتفاقات با نسخه استاندارد افتاده
      البته حرف شما رو هم قبول دارم دوست عزیر که خیلی ها از اون غول ساختن و اغراق کردند
      ولی اکه دقت کنیم جی تی ار واقعا ۱ غول
      قیمت باور نکردنی
      صفر تا صد اعجاب انگیز ۲.۴ ثانیه
      و خیلی خصوصیات اعجاب انگیز دیگه که خیلی ها رو عاشق خودش کرده
      چرا تا حالا هیچ خودرو سازی در دنیا نتونسته با این قیمت همچین ماشین با همچین امکاناتی بزنه ؟؟؟
      جی تی ار توی دنیای خودرو ها واقعا ماشین قابل احترامی هست

      1. سعید

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1483 ديدگاه)

        جی تی آر کاملا قابل احترامه،توی نوبرگ رینگ هم رتبه 4 رو داره پس از 918،
        اما من هرچی سایت ماشینیه گشتم ولی هیچ جایی نگفته شتابش 2.4 هست،بیشتر جاها یا گفتند 2.8 یا 2.9 ،تو درگهای موتورترند هم به 911 و آونتادور باخت و یک چهارم مایل رو 11.1 ثانیه رفت
        http://www.caranddriver.com/nissan/gt-r
        در مورد قیمتش هم 150هزار دلار همچین کم نیست،ماشینای آمریکایی با قدرت بیشتر قیمتی زیر 100هزار دلار دارن مثل کوروت،وایپر،هلکت که رکورد نوربرگ رینگ خیلی خوبی هم دارن،با 30هزار دلار بیشتر هم میشه 911 توربو اس خرید که جی تی آر رو شکست میده

        1. احمد

          ۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          نسخه نسیمو جی تی ار صد تا صد برابر ۲.۴ ثانیه داره که تو همین مقاله هم بهش اشاره شده و تو اغلب سایت ها هم با اعجاب بهش اشاره شده شما اگه همین مقاله رو درست و با دقت مطالعه میکردی میتونستی اینو متوجه شی :
          “” نسخه نیسمو هم 600 اسب بخار قدرت و 652 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا 96 مدل نیسمو هم 2.4 ثانیه است. این نسخه توانسته پیست نوربرگ رینگ را در زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه و 68 صدم ثانیه دور بزند که یکی از بهترین رکوردهای تاریخ این پیست محسوب می‌شود.””
          البته اگه اون مقاله کار اند درایور که شماره اشاره کردی نوشته :
          C/D TEST RESULTS:
          Zero to 60 mph: 2.9 sec
          Zero to 100 mph: 7.0 sec
          Cd test یعنی نتایجی که که در تست انجام شده بوسیله کار اند درایور انجام شده در حالی که ۲.۴ تست انجام شده توسط کارخانه در شرایط کاملا استاندارد هست که تو تست تون خود کار اند درایور هم بهش اشاره شده کخ خیلی وقت ها و در مورد خیلی از سوپر اسپرت ها اختلاف ۰.۵ ثانیه ای هم مشاهده شده

          همونجور که اشاره شد جی تی ار تو همین ابتدا ی کار خیلی از سوپر اسپرت هایی رو که چند برابر اون قیمت دارن رو شکست میده .

          البته من نمیدونم شما قیمت ۱۵۰ هزار دلار رو از کجا اوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          توی خود سایت نیسان قیمت جی تی ار و رو ۱۰۰ هزار دلار اعلام کرده
          http://www.nissanusa.com
          توی قسمت ماشین های اسپرت میتونید قیمت رو مشاهده کنید
          که این قیمت برای همچین ماشینی واقعا اعجاب اوره
          میدونید قیمت اونتادوری رو که شما داری با جی تی ار مقایسه میکنی چنده ؟ قطعا نمیدونید
          بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار دلار یعنی ۴ برابر جی تی ار
          http://www.caranddriver.com/lamborghini/aventador
          http://www.thecarconnection.com/price/lamborghini_aventador_2015_base

          و قیمت ۹۱۱ حدود ۱۵۰ هزار دلار که در همه سایت ها هست ۵۰ هزار دلار بیشتر که اصلا مبلغ کمی نیست

          شما اگه یک سری هم به سایت پیست نورنبرگ بزنی به نتایج جالبی میرسی

          https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

          همونطور که میبینی جی تی ار نیسیمو در رده چهارم هست و خیلی از ابر خودرو ها با قیمت های ۲ تا ۴ برابر اون در رده های زیر اون قرار دارند
          دوج وایپر در مکان ششم

          پورش ۹۱۱
          در مکان نهم

          کوروت zr1. مکان ۱۲

          لمبورگینی اونتادور مکان نوزدهم

          فراری انزو ۲۰ ام

          مرسدس اس ال اس amg بیست و دوم

          پس با توجه به شتاب صفر تا صد بسیار عالی جی تی ار و قیمت باور نکردنی اون
          و رکورد اعجاب انگیز اون در نورنبرگ که بسیاری از غول ها رو به زیر کشیده و واقعا یک ماشین اعجاب انگیز و بسیار قابل احترامه
          در اخر هم از دوستان میخوام اگه بحثی دارن با منابع موثق و درست که مطمینن وارد بحث شن که ارزش بحث کردن باشه
          صرفا با دیدن چند تا کلیپ و اطلاعات کوچه بازاری کسی ماشین باز حرفه ای نمیشه

        2. cifex

          ۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (81 ديدگاه)

          اقا احمد من واقعا از کامنتت لذت بردم
          و کلی هم استفاده کردم از اطلاعات بسیار خوب و مفیدت
          من معمولا نظرات رو نمیخونم نظر هم نمیزارم اما بین این همه نظرات احساسی و اشتباه وقتی 1 نفر میاد با امار درست و اطلاعات خوب کامنت میزاره خیلی خوشحال کنندست

        3. سعید

          ۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (1483 ديدگاه)

          شما جواب منو نمیخواد بدی،این لینک که گذاشتم رو برو بخون،سایتشو هم پدال اون بالا لینکش رو گذاشته،میبینی که نیسان در ارائه اعداد و ارقام دروغ گفته:
          http://www.car.ir/news/Foreign-Company/nissan-gt-r-review
          در مورد شتاب هم مهم اینه که در عمل چه شتابی ثبت میشه نه اینکه به اطلاعات کارخونه بسنده کرد،در ضمن در اکثر مواقع نتیجه تستهای کارانددرایور کمتر از کارخونه میشه مثلا هوراکان که شتاب اعلامی توسط کارخونه 3.2 هست ولی تو این سایت زده 2.6، یا مثلا در مورد اس ال اس که شتاب اعلامی از مرسدس 3.6 هست ولی تو این سایت زده 3.2 و خیلی موارد دیگه،حالا چطور در مورد جی تی آر تست این سایت نیم ثانیه هم بیشتر شده؟!!!
          حتی سایت ادموندز شتاب مدل پایه رو زده 3.2
          http://www.edmunds.com/nissan/gt-r/2015/?tab-id=reviews-tab&sub=nismo
          سایت پدال یه سایت منبع نیست که به اطلاعاتش استناد میکنی؛چون خودش جی تی آر رو تست نکرده
          سایت موتورترند و کارانددرایور از معتبرترین سایتهای خودرویی جهان هستن که خیلی از مجلات و سایتها به این دو سایت استناد میکنن،اون درگهای گروهی هم که ترتیت دادند از معروفترین درگها هستن،تو هیچکدوم شتاب نیسان زیر سه ثانیه نشده،اگه شما به اطلاعات موتورترند میگی اطلاعات کوچه بازاری که من دیگه هیچ حرفی ندارم
          در مورد قیمت هم من قیمت مدل نیسمو رو گفتم چون قویترین مدلش هست و من با پورشه 911 توربو اس مقایسه کردم که قویترین مدل 911 هست و 180 هزار دلار قیمتشه
          http://www.nissanusa.com/sportscars/gt-r?next=header.vehicles.postcard.vlp.image

        4. احمد

          ۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          دوست عزیز ببحشید اینو میگم ولی به علت فقر اطلاعات شما در زمینه خودرو و خودرو ساز ها بحث کردن با شما کاملا بی فایدست چون برای ادامه همچین بحث هایی الزاما باید اطلاعات فنی و عمومی دو طرف در سطح بالایی باشه که الان متاسفانه اینطور نیست .
          شما 1 کامنت گذاشتی که سر تا سر اون اطلاعات کذب و غیر واقعی و بر اساس حدسیات شخصی خودتون هست که هر کدومو قبلا توضیح دادم.
          توی همون مقاله ای که خودت گذاشتی همه جواب ها توی همون هست .
          وقتی شما هنوز قیمت خودرو های مورد بحث رو نمیدونی و درباره شتاب صفر تا صد هم از کامنتت مشخصه که کلا بی اطلاعی من واقعا برا چی باید بحث رو با شما ادامه بدم .
          وقتی توی همین سایت پدال داری زوزی 10 بار میای و نمیدونی 98 درصد مطالب پدال ترجمه سایت ها و مجلات بسیار معتبر خودرویی واقعا من چی باید بگم .
          وقتی 1 ماشین 100 هزار دلاری ویا بهتر 150 هزار دلاری رو در مقام قیاس با 1 ماشین 400 هزلر دلاری قرار میدی چی ؟
          وقتی توضیحات خود کار اند درایور رو درباره شزایط تست متوجه نمیشی چی ؟
          جواب همه پرسش های خودت و همه ابهاماتت توی همون لینک هایی که حودت گذاشتی به وضوح همه جئاب هات قابل مشاهدست .
          در ضمن برا اینکه ابهاماتت کلا بر طرف شه با دقت 1 بار دیگه به نتایج نورنبرگ نگاه کن و بگو این همه غول مثل مرسدس و کروت چرا زیر جی تی ار قرار دارند و چه طور اینو توجیه میکنی

        5. سعید

          ۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (1483 ديدگاه)

          من جوابمو کامل دادم و همه حرفام مستند بود،شما هم خیلی از حرفای منو نتونستنید جواب بدید و فقط دروغ پراکنی و توهین میکنید و تهمت کمبود اطلاعات میزنید و میگید اطلاعات سراسر کذب!!! یا اینکه قیمت خودروها رو نمیدونم!!! در حالیکه من فقط و فقط هرچی گفتم از سایتهای معتبر بود و همه رو با لینک منبع گذاشتم و از خودم هیچی نگفتم
          من دیگه جوابی به شما نمیدم،بدرود

    2. M5

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (293 ديدگاه)

      نیسان است دیگر !
      این ماشین کارش درسته!

  2. MOHAMAD TBAG

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    فوق العادس …..
    چراغ های پشتش خیلی خوب و زیباست …..
    غولیه برای خودش ….

    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      گودزیلای پیر

    2. shahryar

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (236 ديدگاه)

      شک نرم اگه ببینمش گریه میکنم،یه کمم امید دارم بش برسم،
      ولی میدونم به سوپر اسپورتای دیگه نمیتونم برسم

  3. Pooya

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    GTR یک زمانی گودزیلا بود الان هیچ چیز جز اسم و ادعا نیست.

    1. نوید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      چرا الان هم چیزی هست
      بهتره به جای به کار بردن اون لفظ
      بگیم
      گودزیلای پیر

      1. ASTON MARTin

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        جی تی ار ماشینیه که با یه مبلغ پایین خیلیا رو به ارزویی میرسونه که واس عربا خاطره شده
        گرفتی نکته رو :|

    2. MOHAMAD TBAG

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (146 ديدگاه)

      من با همین ( اسم و ادعا که میگی )
      تو most wanted …..
      lambo galardo …..benz sls … bmw m5 …. aston martin …. Porsche 911
      Marussia B2 ….. Shelby Cobra 427 S/C … Audi R8 … و خیلی خودروهایی که ادعاشون میشد رو با خاک یکی کردم ….
      آره دادا ………………

      1. godfather

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        داش اون بازیه
        تو بازیم هوش و شعور انسان همیشه به هوش کامپیوتر غلبه میکنه مگر اینکه…..
        پش این معیار درستی نیست

      2. Pooya

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (398 ديدگاه)

        Most Wanted بازی است و در دنیای واقعی بعضی از این و بعضی دیگر رو نمی تونه شکست بده.

        1. CBR400

          ۸ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          من از طرفداران و عاشقان واقعی نیسان جی تی آرم . منظورم از حرفهایی که در ادامه میخونی این نیست که دروغ میگی . نه اشتباه نکن و این منظور را ندارم . ولی اگر مثال بزنی خیلی خوبه و اونایی که بهت دیسلایک میدن راحت حرفت را باور میکنند .

    3. CBR400

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقا پویا نیسان جی تی آر الان هم گودزیلاست و تا ابد این نام روی این خودرو گودزیلا خواهد ماند . چون هر چقدر هم که نقطه ضعف داشته باشه بازم اصالت و پیشینه پر افتخارش نه خدشه دار میشه و نه چیزی از این خودرو کم میشه .

      1. godfather

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        داش cbr تو گوگل سرچ کن نقذ مورترند درباره نیسان gtr اون وقت میفهمی که gtr یه متقلبی بیش نیست

        1. CBR400

          ۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای پدرخوانده من زبان انگلیسیم خیلی ضعیفه و نمیتونم مقاله های انگلیسی رو بخونم . اگه خودت مقاله موتورترند رو که میگی خوندی خلاصه ای از اون مطلب را در یک کامنتت بزار . در ضمن نه gtr مثلا متقلبه نه نیسان . نیسان راه و روش تقلب کردن را خیلی خوب بلده و اگر میخواست تقلب کنه یا جی تی آر رو نمیساخت یا اگر هم تولید میکرد تفاوتش با این گودزیلا زمین تا آسمون فرق داشت .

  4. امیدبرتر

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    عاشق صدای موتورشم…

  5. datsun

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (3944 ديدگاه)

    وقتی قرار باشد نیسان جی تی ار به پا خیزد، خیلی از سوپر اسپرتهای گران قیمت باید از اسب پیاده شوند..
    این جمله رو که پدال تو یکی از مطالب جی تی ار نوشته بود هیچ وقت فراموش نمیکنم
    جی تی ار همین الان هم واسه خودشه گودزیلایه
    زمانی هم که تولید نشه و نسل جدیدش بیاد به یه اسطوره تو قلب طرفداری نیسان تبدیل میشه مثل جدش اسکای لاین

  6. Zora

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (480 ديدگاه)

    زیبایی و توانایی هاش جای خودشو داره
    ولی از حق نگذریم طراحیش یکم کسل کننده شده ,منسوخ نیست,شاید به این خاطره که در طول 7 سال هیچ تغییر ظاهری خاصی نداشته.
    در حقیقت زیبایی هاش در توانایی هاشه !

  7. shayan

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام من که با پول کمتر میرم سراغ دوج چلنجر هلکت یا کوروت c7 zo6 که هردوشم از جی تی ار بهتره.

  8. amir5

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    این لینک خودش یه دنیا حرف توشه
    http://www.aparat.com/v/ydsar
    عاشق اینهgtr م که همه دارن خودشونو جر میدن از این ماشین ایراد بگیرن
    دیسلایک هاتون باعث دلگرمی ماست این ماشین مثل 458 و اونتادور نیست که بچه های 5ساله ازش خوششون بیاد

    1. نوید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      داداش چن تا مطلب
      1 اینی که اون بالا گذاشتی لینک نیست
      2 کی میگه همه با جی تی آر مخالفن
      فقط اون بنده ی خدا بالا یه چیزی گفت که از بس همه جوابشو دادن خودش فهمید

    2. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      آقا امیر باهات موافقم gtr ماشین بزرگیه چون 10 سال مهندسی بی نظیر نیسان پشتشه و با موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری توان رقابت با خیلی از سوپر اسپرتها رو داره من جدا دوسش دارم
      ولی اینکه بخوای با کوبیدن سوپر اسپرتهای مطرح دنیا ببریش بالا کار خوبی نیست.بچه 5 ساله تا پیر مرد 95 ساله میدونن سوپر اسپرت فقط فراری و لامبورگینی

    3. سعید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      آقا امیر این لینکی که شما گذاشتی یه ماشین تیونینگ شده هست،هر ماشینی رو میشه اینجوری تیون کرد،نیسان جی تا آر 545 اسب و در مدل نیسمو 600 اسب بخار قدرت داره،یک چهارم مایل رو حدودا توی 11 ثانیه میره،در بهترین حالت 10.8 ثانیه،ولی تو درگهای معروف موتور ترند غالبا بین 11 تا 11.2 ثانیه براش ثبت شده،میتونید تو سایتهای معتبر ببینید

      1. مهدی 911

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        همین نیسمو تو درگ 2014به 911توربو اس باخت فیلمشم موجوده فکر نکنم شتاب 2/4رو بزنه تو اون درگ 400مت رو با 11/1 در 201 کیلومتر زد

      2. TEAMA

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        واقعا به نظرات اقا سعید خندم میگره
        یکم اطلاعاتتون رو ببرید بالا بعد بیاید بحث تخصصی کنید
        اون لینک مسخره car.ir هم بزارید برای خودتون که اصلا نمیدونن راجب چی دارن صحبت میکنن
        بزار بحث رو یکم تخصصی بکنیم و یه کوچولو از اون سایت ایراد بگیریم که ببینه چه طوری باید مقایسه کنه
        اقا سعید توی اون لینکی که شما گذاشتید مثالی زده که پراید تقویتی میتونه ماکسیمای 3000cc رو بگیره ولی درحالت عادی نمیتونه از سمند هم جلو بزنه
        خوب عزیزه من اون ماشینی که تو داری میبنی پراید نیست اون موتور bp هست که مربوط به شرکت مزدا که میندازن روی پراید،پراید که درحالت عادی فقط میتونه توربوی الکتریکی بخوره که شتباش بشه 10ثانیه!!!!!!!
        درضمن این تایم هایی که gt-r میزنه افتخاری برای شرکت های مثل ams یا هر شرکت دیگه ای نیست این افتخاری برای خوده نیسانه چون gt-r 2000hp با یه lambo 2000 hp مسابقه میده gt-r میبره با هر شرایطی (حجم کمتر وزن زیادتر سیلندر کمتر) همه چی به تیون و موتوره،حالا همین gt-r 2000hp از یه gt-r 2000hp که مربوط به شرکت ets هست میخوره.همین شرکت ams روی 911 هم کار کرده ولی دیگه ادامه نداده و الان فقط وفقط روی ماشین های ژاپنی کار میکنه مثل gt-r وlancer
        اگر بخواهیم gt-r رو با سوپر اسپرت هایی مثل اوانتادور مقایسه کنیم باید شرایطشون یکسان باشه نه اینکه یه ماشین 540 اسبی 3800 cc رو بیاییم با یه ماشین 700اسبی مقایسه کنیم.
        اون 911 توربو که میگید راحت gt-r رو میگره خواهشا یکم دقت کنید تو مشخصات ماشین 911 از یه گریبکس 7 دنده و وزن کمتر و…. بهره میبره درصورتی که نیسان gt-r
        از یه گریبکس 6 دنده و وزن بیشتر بهره میبره که اینا اصلا غیر قابل مقایسه هستند
        همه میدونن که
        ماشین های ژاپنی به درد تیون شدن میخورن
        مثلا همین mitsubishi galant تاحالا که حالاس داره تیون میشه و توی مسابقات رکورد میزنه،اصلا چرا راه دور میریم mitsubishi lancer 1992 که تیون شده تا 500 اسب بخار چرا توی مسابقات تهران پورشه 911 توربو با اسب بیشتر و حجم بیشتر سیلندر بیشتر حریف یه ماشین 2000cc و 4سیلندر که موتورش ماله عهد دقیانوسه بشه
        لطفا قبل از اینکه جواب بدید خوب مطالعه کنید بعد با سند و مدرک حرف بزنید نه اینکه با دیدن چند تا کلیپ و خوندن دوسه تا مشخصات ماشین بیایید شرکت های بسیار بزرگ مثل nissan رو به تهمت دروغ متهم کنید

  9. اصغر

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    افرین به کارخانه نیسان که ماشین ساخته در عین سادگی بسیار کاربردیه

  10. Mclaren

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    غول کشیه واسه خودش…این ماشین با قیمتش خیلی از غول های میلیون دلاری رو به چال کشیده

  11. h112

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    گودزیلا…داغونم کردی…
    آخه یه خودرو تا چقدر میتونه خواستنی باشه…
    فقط فک کنم این نمونه کیت بنده داره…چون خیلی چسبیده به زمین..

  12. saleh.cars.motorcycles

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (467 ديدگاه)

    به همه ی کسانی که به nissan gt r علاقه دارن ویا به تیونینگ پیشنهاد میکنم حتما حتما به این پیج سر بزنن تا کلی حال کنن
    http://www.rssportscars.com/galleries/2013-nissan-gt-r-liberty-walk-1/photo-34

  13. amir5

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    احمد جان والا من از پدربزرگم میپرسم بهترین ماشین چیه میگن شورولت نوا
    هیچوقت با سوپر اسپرت های ایتالیایی حال نکردم و نمیکنم و با اینکه نیسان اونارو سر جاشون نشوند بشدت حال کردم ومیکنم فقط زمانی که پنج سالم بود ازین ماشینا خوشم میومد بعد فهمیدم عملکرد به ظاهر نیست اگه قرار باشه بهترین سوپر اسپرت رو انتخاب کنم بدون شک مکلارن رو انتخاب میکنم.
    در جواب اقا سعید داداش غیب میگی من نمیدونستم تقویته خوب شد گفتی احسنت واقعا!
    هیچ ماشینی رو نمیشه مثل این ماشین و سایر ژاپنی ها تیون کرد عزیز اسب گرفتن کار هر کشوری نیست از گالاردو 10 سیلندر 2000 اسب گرفتن بعد تست نابود شد بعد ادعای خدایی هم میکنن ولی این ماشین فقط 6 سیلندر و 3800 سی سی هست
    نوید
    1.شما فاضل
    2.من منظورم با اون دوستی که بالا نظر داد نبود تنها مشکل این ماشین اینه که ظاهر فانتزی مثل ایتالیایی ها نداره که از نظر من بهترین حسنه ولی خیلیا که عقلشون تو چشمشونه ازش بدشون میاد خیلیا چشم دیدن این ماشینو ندارن همشم از زمانی شروع شد که 458 رو زد

    1. سعید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      من که هرچی درگ از جی تی آر دیدم شکست خورده توش،از 911،آونتادور،sls<sl65 و…
      حالا شما هی بیا و از شرکتهای تیونینگ تعریف کن که چقدر میتونن اسب بگیرن!!!

    2. سعید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      شما این مقاله که حقایق ناگفته در موررد جی تی آر هست رو بخون:

      http://www.car.ir/news/Foreign-Company/nissan-gt-r-review

      ((شاید بتوان گفت 90% شهرتی که GTR در بین مردم ایجاد کرده بیشتر از آنکه به مدلهای استاندارد آن مربوط باشد به مدلهای تقویت شده آن ربط پیدا می کند،نمونه های تقویت شده یک خودرو هر چقدر هم سریع باشند ربطی به نمونه استاندارد آن ندارند و مثلا یک GTR تقویت شده هر چقدر سریع باشد افتخارش برای نیسان نیست بلکه برای تیونر آن است که توانسته این خودرو را به این سطح برساند. اگر قرار بود خودروهای تیونینگ شده ملاک مقایسه باشند چه بسا نمونه های بیشماری از پراید های تقویت شده می توان پیدا کرد که در شتابگیری حتی از پس ماکسیمای 3000 سی سی هم بر می آیند ولی آیا می توان بر اساس آنها این نتیجه را گرفت که پراید از ماکسیما سریعتر است؟! مسلما نه! زیرا پراید استاندارد حریف سمند هم نمی شود.
      *پس برتری شتاب نمونه های تقویت شده یک خودرو نسبت به دیگر رقبا را به حساب سازنده آن خودرو نگذارید بلکه فقط تیونر آن را تحسین کنید.* ))

  14. مجتبی(ساروی)

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    تو تخت گاز این هفته جیمز می بهش گفت بهترین ماشین دنیا و جرمی کلارکسن هم تایید ش کرد واقعا جی تی ار براورده شدن ارزوی اوناییه که هیچ وقت پول خریدن سوپر اسپرت رو ندارن

  15. amir5

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    شما تست موتور ترند رو نگاه کن بعد نظر بده اون دوتا مرسدس که گفتی رو له کرده داداش برو نگاه کن اگه از چشم تعصب نگاه کردی بنز برده وگرنه امکان نداره جون من بیا بگو از جنیسیس هم خورده!.
    اونتادور هم 150 اسب از gtr قویتره عقل شما چی میگه کدوم برندست ؟
    بله gtr فابریک از ونوم هم میخوره از بوگاتی هم میخوره ولی وقتی قدرت یکسان باشه جرات کل کل دارن؟؟؟

    1. سعید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      تو تست موتورترند از 911 توبور اس 560 اسبی شکست خورد،میبینی که قدرتشون خیلی نزدیک همه
      اون دو تا مرسدس هم که من گفتم تو تست موتورترند نبود،یه درگ دیگه بود،کلیپاش تو اینترنت هست،برو ببین
      ضمنا من به هیچ برندی تعصب ندارم
      ما درباره جی تی آرفابریک صحبت میکنیم،اگه تقویت شده باشه که دیگه نباید به حساب جی تی آر گذاشت

    2. سعید

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      تو همون تست موتورترند که شما میگی مرسدس له شد!!! با کمترین اختلاف ممکن نسبت به جی تی آر دوم شد،جی تی آر 11 ثانیه،اس ال اس 11.1 ثانیه
      اگه شما به این اختلاف کم میگی له شدن معلومه کاملا از روی تعصب حرف میزنی.
      موتورترند تاحالا چندتا تست گروهی ترتیب داده،شاید شما یکیشو فقط دیده باشی
      من فقط از روی فیلم و تست و مجلات و سایتهای معتبر حرف میزنم،از خودم هیچی نمیگم

  16. amir5

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    http://www.aparat.com/v/QeV5h
    http://www.aparat.com/v/QeV5h
    پس اگه از gtr فابریک صحبت میکنی نباید با اونتادور مقایسش کنی پورش رو قبول دارم
    اون مرسدس سری بلک با اینکه قویتر بود بازم gtr زدش من منظورم sls قبلی بود
    شما تو پست های قبلی گفتی gtr از مرسدس خورده چی شد؟! به همین زودی!

    1. سعید

      ۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      عزیز من یه درگ که نبوده تاحالا،اونی که من گفتم درگ در حال حرکت بود که جی تی آر عقب افتاد،وگرنه تو درگ موتورترند که به خاطر چهارچرخ متحرک بودن پیش افتاد

  17. سامی

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    بعضیا جوری کامنت میزارن که انگار شرکت نیسان و بی ام دبلیو و شورلت و بنز و … واسه باباهاشونه ک اینقده با تعصب و عصبی نظر میدن .

  18. essi

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نیسان gtr نسبت به حجم موتورو وزن زیادتر نسبت به سوپر اسپرتهای دیگر
    کارواقعا عالی انجام داده

  19. amir5

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    شما میگی هر چی درگ از جی تی ار دیدم باخته الان یه چیز دیگه چند دیقه بعد یه چیز دیگه میگی!
    همون موتوری که رو پراید میبندن موتور مزداست موتور فاربریک پراید رو توربو کنی به ثانیه نرسیده میترکه همونطور که گالاردو هم ترکید ولی از موتور فابریک این ماشین 2000 اسب گرفتن این واقعا باورش سخته کدوم موتور 6 سیلندر همچین طاقتی داره من به جای تیونر به کارخونه تبریک میگم
    همین موتور فابریک این ماشین روی خیلیارو کم کرده 458.sls.r8 امریکایی ها با اون اسب بخاراشون که بماند!

  20. سیا

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بابا جی تی ار اخرشه

  21. كورش تيپ ٥ مدل ٨٣

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این ماشین آخرتشه اونوقت طرف یه پیچ گوشتی نمی تونه بگیره دستش اومده در مورد شتاب جی تی آر بحث میکنه ، بابا این ماشین رو دنیا تحسین کرده اونوقت تو میای چی میگی خداوکیلی؟؟ تو برو سمندتو سوار شو باهاش تو سر زیری گاز بده شاید رفت رو ۲۰۰

  22. مهدی

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    شتاب فقط نیسان

  23. american muscle

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (98 ديدگاه)

    مغزای ژاپنی.خوراک تیون شدنه لامصب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا