خودروهای معدودی میتوانند به اندازه نیسان اسکای لاین R32 GT-R در بین تیونرها و دنیای افترمارکت محبوب باشند. نسخهای از این خودرو که مشاهده میکنید با تغییرات وسیع رخ داده قدرت فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخاری داشته و احتمالاً سریعترین اسکای لاینی است که این اواخر دیده شده است.
این خودرو اخیراً در سری ویدئوهای AutoTopNL رؤیت شده است. R32 موردبحث در سال ۲۰۰۷ از ژاپن وارد بریتانیا شده و از کیت بدنه پهن ویل ساید سود میبرد. به این موارد باید پوشش بدنه ویژه و رینگهای فورج کاری شده سهتکه را اضافه کرد.
تغییرات زیادی روی پیشرانه مشهور RB26 صورت گرفته بهگونهای که از پیستونهای کاملاً جدید، یاتاقانها و توربوشارژر G35-1050 گرت استفاده شده است. همچنین منیفولد ۶ بوست و گیربکس ۶ سرعته سکونشئال نیز وجود دارند. سیستم سوخت نیز ارتقا یافته تا با ذات دگرگون شده این هیولا هماهنگی داشته باشد.
با تمامی این تفاسیر، اسکای لاین GT-R موردبحث خروجی ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۷۶ نیوتن متری داشته اما سازندگان میگویند به دنبال کسب قدرت بالاتر هم هستند.
AutoTopNL با این خودرو توانسته شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خیرهکننده ۳.۹۵ ثانیهای و حداکثر سرعت تائید شده ۳۰۲ کیلومتر در ساعتی را ثبت کند.
علاوه بر پرفورمنس و شتاب فوقالعاده، این خودرو صدایی باورنکردنی دارد. اسکای لاین GT-R در جاده میغرد و گیربکس نیز تعویضهای اعتیادآوری دارد.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ آبان ۱۴۰۰صفر تا ۲۰۰ چهار ثانیه؟؟؟؟؟ برگام چجوری ماشینه از هم باز نمیشه!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ آبان ۱۴۰۰جالبه نزدیک ۱,۵میلیون کیلومتر هم راه رفته!
Twin H Power
۲۷ آبان ۱۴۰۰صدو پنجاه هزار تا .
رقم اول از سمت راست یک دهم کیلومتر یا صد متر میشماره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۰ آبان ۱۴۰۰آها ممنون🙏
Ninja
۲۷ آبان ۱۴۰۰داخل متن صفر تا دویست اشتباهه صد تا 200 درسته
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۰ آبان ۱۴۰۰درسته منم کمی به فیلم دقت کردم منظورش ۱۰۰تا۲۰۰هست…
Iman99
۲۷ آبان ۱۴۰۰شتاب صد تا ۲۰۰ کیلومتر ۳.۹۵ شده تایم جالبیه
تو خودروهای جاده ای اگه درست گفته باشم رکورد دست پورشه 9ff Salvatore هست با ۲.۶ ثانیه
تسلا هم که دوست داره با شتاب موتور های الکتریکی همه جا خودشو جا کنه اونم تایمش اندازه همینه ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم چون واسه این کارا درون سوز باحال تره
Joker
۲۷ آبان ۱۴۰۰تسلا پلاستیکی کدوم تایمش مشابه اینه مهندس؟ تسلا هزار سال دیگم نمیتونه نزدیک به پرفورمنس درونسوزها بشه،یه جاروبرقی با مواد بازیافتی ساخته شده که فقط شتاب صفرتاصد داره با یه تلوزیون و یه فرمون که نصفشو موش کور خورده و نفهمیده چه ..هی خورده!
Iman99
۲۷ آبان ۱۴۰۰آره دیگه گفتم منم ازش خوشم نمیاد ولی ظاهراً این تایم واسش ثبت شده دور از انتظار هم نبوده چون تو درگ یکی از بهترین تایم ها رو ثبت کرده
ولی قطعا درون سوز یه چیز دیگس مثلا پورشه ۹۹۲ که لانچ و شتاب اولیه به قدری عالی داره که خودش یه جورایی شبیه الکتریکی ها شتاب گیری میکنه
یا مثلا کی حاضره داج چلنجر هلکت یا دیمون رو ول کنه و تسلا رو انتخاب کنه فقط بخاطر چند دهم شتاب بیشتر
AMG GT R
۲۷ آبان ۱۴۰۰نیسان gtr کلا تیون خورش خوبه
Aboaldazl demon
۲۷ آبان ۱۴۰۰عالی
mohamadreza
۲۷ آبان ۱۴۰۰خدایی یه عده با چه رویی خودروسازی ژاپن رو با کره مقایسه میکنن ؟!
اونموقع که ژاپن این هیولا رو میزد ؛ کره تازه داشت از توی پوست موز درمیومد :)))))))
M@M@DRZ
۲۷ آبان ۱۴۰۰کی حالا مقایسه کرد؟؟
کره توی این چند ساله پیشرفت خیلی خوبی داشته ولی هنوز خیلی خیلی راه داره تا به ژاپن و پرفورمنس ژاپنیا برسه ……
mohamadreza
۲۷ آبان ۱۴۰۰من نمیدونم چند وقت هست که اومدی پدال
ولی یه زمان ۸۰ درصد توهین ها و کل کل و دعوا ها مربوط به جنگ ژاپن و کره بود …
روی سخنم با اونایی بود که کره رو برتر از ژاپن دونسته و به ژاپن توهین میکردن ….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۰ آبان ۱۴۰۰برادر من این ماشین تا خرخره تیون شده! اگه دقت کنی محدودیت سرعت توی ژاپن وجود داره که بیشتر از ۱۸۰تا نمیتونن برونن! روی خود کیلومتر شمارشم هست! الانم که کره واقعاً عالی عملکرده طرفداری نمیکنم شما خودت مقایسه کن خودروهای الکتریکی هیوندای با تویوتا و سوبارو،پیشرفت کرهای ها هم عالی بوده…
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۲۷ آبان ۱۴۰۰این نسل gtr واقعا میشه گفت شزوع جدی افسانه gtr بود یه ماشین اسپرت با ظاهری ساده ، شاید جالب باشه که بدونید یکی از اصلی ترین دلایل ساخت این gtr به این گونه خارق العاده قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ ژاپن بود ، موتور این خودرو هم نسبت به گذشته کاملا دگرگون شده بود از تغییراتش میتونم به بلند تر شدن سیلندر ها و طول حرکت پیستون هاش اشاره کنم که باعث تراکم بیشتر موتور این ماشین ( RB26DETT ) نسبت به موتور نسل قبلی ( RB25 ) شده ، توربوشارژر نصب شده و قدرتش بسیار بسیار بیشتر شده بود ، با سیستم تعلیق و شاسی انعطاف پذیرش و سیستم چهارچرخ محرکش هندلینگ بسیار خوبی داشت و مهمتر از همه به هدفش رسید و ۲۹ قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ کسب کرد ، این موفقیت به حدی زیاد شده بود که فدراسیون مسابقات برای جلوگیری از کسل کننده شدن مسابقات ، قانون هارو عوض کرد و اونهارو به نفع آمریکایی ها کرد که حتی این هم باعث باخت این ماشین نشد ، به غیر از این پیروزی توانت در سال ۱۹۹۰ قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته نوربورگرینگ بشود ، در پیست اسپا و ماکو هم برنده شد ، اما داستان اسم گودزیلا از کجا شروع شد ؟ در واقع از همینجا ، گیبسون اسپورت که یک تیم اتومبیلرانی استرالیایی بود با کمک بخش نیسموی نیسان یه خودرو با قطعات موتوری ارتقاع یافته ، سیستم تعلیق بهبود یافته ، معرفی کرد که توانست سه سال پیاپی قهرمان مسابقات تورینگ استرالیا شود ، این ماشین قهرمانی های بسیار دیگه ای هم کسب کرده و البته به لطف موتور تیون پذیرش به خودروی مورد علاقه تیم های شخصی مختلف و تیونر های مشهور تبدیل شده بود
datsun
۲۷ آبان ۱۴۰۰R32 پر افتخار ترین gtr نیسان بود و طبق نظر سنجی که نیسمو برگزار کرد محبوب ترین gtr هم هست
datsun
۲۷ آبان ۱۴۰۰موتورهای rb شاهکار بودن و توبرخی نسخها مثل rb30 تا ۱۱ هزار هم دور میگرفتن
Jamshid
۳۰ آبان ۱۴۰۱اصلا اسمش روشه ! برای انعطاف پذیری و تیون خور خیلی خوب موتور Balanceاسم response روش گذاشتن . که مخفف آر بی هست . و این موتور ها همه خطی هستن و بین دو تا سه لیتر موتور های نسل آر بی حجم دارن . شاهکار ژاپن هست
Karl Benz
۲۷ آبان ۱۴۰۰آره واقعا عالیه ولی بنظر من r34 جذابتره
Iman99
۲۸ آبان ۱۴۰۰نیسان دوست داشتنی هست ولی خیلی بهتر از اینم هست مثلا پورشه که واقعا پیشرو و بهتر از اونه
یا مثلا مرسدس تو فرمولاوان که بالاترین سطح هم هست به قدری پیشروتر و جلوتر از تیم های دیگه عمل کرده و بهترین و قوی ترین موتور تو فرمول یک رو ساخته که بخاطر عملکرد بالاتر ماشین مرسدس مجبور شدن قوانین رو عوض کنن تا تیم های دیگه باهاش کمی رقابت کنن کلا شرکت های آلمانی و امریکایی همیشه جلوتر از زمان خودشون عمل کردن و از همه نظر تو همه چیز بهترین بودن
همین خودروهای نیسان با کمک شرکت های اروپایی و امریکایی طراحی و ساخته شدن مثلا خودروی لمانز نیسان که توسط شرکت هایی تو اروپا که تو موتور اسپرت سابقیه زیادی داشتن ساخته شده
میثم
۲۷ آبان ۱۴۰۰واقعا چی شد ژاپن از اون دوران فاصله گرفت و شد یه سازنده اقتصادی صرف؟؟؟؟
شاپور
۲۸ آبان ۱۴۰۰از اینکه عاشقان ماشین و تیونرها بعد چند دهه به اسکای لاین gt r32 توجه میکنن تعجب نکنید چون هنوز هم اصالت خاص ژاپنی داره و برا اونی که بخاطر عشقش اینو از ژاپن پیدا کرده و برده انگلیس تا بهش برسه و در عوض روح و روانشو با رانندگی لذتبخش محض به آرامش طولانی برسونه تعظیم میکنم
آمریکایی باز
۱۴ آذر ۱۴۰۰صدارو برم چقدر سریعه ❤️❤️
چطور از هم باز نمیشه🤔🤔🤔🤔😂😂