فیسلیفت نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ در حال انجام تست در کالیفرنیا مشاهده شده است. این خودرو که در نگاه اول نشان میدهد که از بسیاری از عناصر مدل قبلی استفاده کرده، ولی با این حال برخی اصلاحات جزئی ممکن است در زیر این پوشش استتار پنهان شده باشند. در حال حاضر، چندان تفاوتی در مدل جدید دیده نمیشود، امّا به نظر میرسد که چراغهای عقب جدیدی در این خودرو استفاده شدهاند.
در نقطه کنونی، اطلاعات کمی در مورد این مدل وجود دارد، ولی هیروشی تامورا (Hiroshi Tamura) مدیر برنامه نیسان GT-R اخیراً از برنامههایی برای بهبود هندلینگ خودرو، کیفیت سواری و سطح نویز، لرزش و خشونت (NVH) خبر داده است. در نتیجه، میتوان انتظار داشت که مدل جدید مجهز به تنظیمات متفاوت در سیستم تعلیق، یک تجدیدنظر در سیستم فرمان و متریالهای اضافه برای عایق صدا باشد. «تامورا» همچنین به این موضوع اشاره کرده که این کمپانی علاقه دارد جایگاه سطح بالایی برای GT-R در بازار خودرو داشته باشد و بنابراین این خودرو، «البته نه یک خودروی تجمّلی، بلکه یک مدل پرمیوم واقعی» خواهد بود. برداشتها از این گفته میتوانند ابهامات زیادی داشته باشند، ولی «تامورا» میگوید که GT-R اگویست ادیشن، نمونهای مناسب از چیزی است که باید انتظار آن را داشته باشیم. این مدل خاص از GT-R در سال ۲۰۱۰ معرفی شده و دارای امکاناتی چون طراحی چرم داخلی پرمیوم، یک نشان “Wajima Maki-e” بر روی غربیلک فرمان و یک سیستم صوتی Bose با تنظیمات مخصوص نسبت به «موقعیت رانندگی هر راننده» بوده است. موتور دو توربوشارژر ۳/۸ لیتری V-6 برای مدل جدید GT-R نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، البته اینکه چه تغییراتی در عملکرد آن صورت گرفته، هنوز دقیقاً مشخص نشده است. این موتور در حال حاضر، قدرتی برابر ۵۴۵ اسببخار در مدل استاندارد دارد و در نسخه «نیسمو» این قدرت به ۶۰۰ اسببخار میرسد.۲۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
BMW ///M
۱۳ دی ۱۳۹۴جی تی آر ماشین خوبیه و از نظر مردم هم بهترین سوپراسپرت ژاپنی است.
ولی دیگه باید بجای فیس لیف یک مدل کاملا جدید و بهبود یافته نسبت به نسخه ی قبل درست کنن، دلیل برای حرف هام هم ویدیوهای تست های جی تی آر با ماشین های دیگه هست.
رامتین
۱۳ دی ۱۳۹۴شک نکنیم با اختلاف بهترین سوپر اسپرت ژاپنی، لکسوس lfa است. اصولا طراحی، جنس بدنه و آیرودینامیک lfa در برابر gtr بسیار برتره. فاکتور قیمت اصلا اینجا ملاک نیست.
BMW ///M
۱۳ دی ۱۳۹۴من طبق نظر سنجی ها گفتم که مردم جی تی ار رو بهترین سوپراسپرت ژاپنی می دونن.
در ضمن LFA بی نظیره و همتا نداره. ولی در کلاس ماشین سوپراسپرت و حتی جی تی هم قرار نمی گیره و در کلاس اسپورت قرار داره که مردم و حتی من هم می گم سوپراسپرت هست. تا اسپورت.
shahab
۱۸ دی ۱۳۹۴lfaخیلی سطح بالاتر از GTRهستش ینی اصلا قابل قیاس نیستن اینا
ds
۱۴ دی ۱۳۹۴واقعا این نیسان GTR اومده روی هرچی خودروی اروپایی ازجمله پورشه و فراری و لامبورگینی رو کم کرده .با 3.8لیتر شتاب 2.6 ثانیه معجزه است پورشه با 8 سیلندر و فراری و لامبورگینی با12 سیلندر وچند تا توربوشارژ به گردش هم نمیرسند
این ژاپنیا واقعا دست آلمانیا رو از پشت بستن. ولی فیس لیفت تکراری ویکنواخت از نیسان بعیده .تکرار مکررات کار bmw است که 50 ساله خودروهاشو با کمی خط ونشان اضافی وتغییر گوشه و زاویه چراغ باهمان طراحی یکنواخت وقدیمی تولید میکنه .نیسان باید از شکست bmw در بازار جهانی درس بگیره !
BMW ///M
۱۴ دی ۱۳۹۴تکرار مکرر کار بی ام و هست در ۵۰ سال با کمی تغییر در ظاهر، جان!؟
شما طرح هایو ماشینهای بی ام و رو تو ۱۰ سال گذشته نگاه کن چقد از نظر ظاهری متفاوت ولی با حفظ اصل طراحی ساخته شدن و آمار فروش و آمار رضایدمندی مشتری ها رو هم در ۱۰ یا به قول خودت ۵۰ سال نگاه کن ببین چه مقدار از مردم در جهان راضی چه مقدار ناراضی هستن از بی ام و و محصولات خودرویی آلمان.
در ضمن نیسان و بی ام و کلا مقایسه ی صنعت خوروسازی آلمان با ژاپن درست نیست چون هر کدوم سبک خاص خودشون رو برای ساخت ماشین دارن.
حرف زیاد دارم ولی زیادی طولانی میشه.
حمید
۱۴ دی ۱۳۹۴دوست محترم
این عبارت رو گوگل کنید تا ببینید جی تی ار در حال غیر تیون شده هیچ حرفی برای زدن نداره
bmw m5 stock vs gtr stock
حمید
۱۴ دی ۱۳۹۴به عنوان مثال، فیلم درگ جی تی ار. مک لارن، و پورشه 911 توربو اس رو تو سایت car.ir که لینکش پایین همین صفحه هست رو نگاه کن تا ببینی جی تی ار اخر شده
این تست هم توسط یه نشریه موتور اسپرت که بسیار معتبره انجام شده و همه خودروها غیر تیون هستن
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴بابا خیلی باحالی…
فراری و لامبورگینی با چندتا توربو شارژ؟؟؟؟
خخخخخ
فراری
لامبورگینی
توربوشارژ
:) :) :)
داود
۱۶ دی ۱۳۹۴خیلی جالبه هنوز خیلیها نمیدونن فراری ولامبورگینی توربو شارژ و سوپر شارژ داره بعد میان درمورد gtr نظر میدن .
دوستانی که میگن توربوشارژ ندارن بعنوان مثال فراری gtb tc 488
یعنی چی؟ باحجم موتور 3.9 شتاب 3 ثانیه باز هم به نیسان 2.8 ثانیه نمیرسه
البته دوستان باسواد میدونن ولی برای یه سری باید بگم tc مخفف turbo charge میباشد
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴gtr شتابش 2.6؟؟؟
والا نیسمو که بهترین مدلش بود شتابش 2.8 بود…
اصا باشه 0-100 2.6…
0-300 نیسان بیش از 4 ثانیه از 488 .آونتادور . f12بیشتره….
یعنی اون موقعی که یه فراری به 300 میرسه نیسان دوربر 250 هست…
بدو تا برسی…اصا هیچ موقع نمیرسی!!!!
REZA
۱۳ دی ۱۳۹۴gt-r از لحاظ فنی فوق العاده است اما ظاهرو قیافه ش خوب نیست
Ghost
۱۴ دی ۱۳۹۴من عاشق طراحی ساده اما اسپرت جی تی آرم !
AMIR REZA
۱۳ دی ۱۳۹۴همیشه تو درگ ها تن رقیبارو میلرزونه
Carbonado Aventador
۱۳ دی ۱۳۹۴درسته…
ولی تنها مشکلش اینه که تو دورموتور بالا کم میاره…!
تو سرعت های بالا هم ضعیف عمل میکنه…
نیسان باید واسه این دوتا فاکتور هم فکر بکنه که ماشینی واقعا هیولا از اب دربیاد!!!!
فقط 0-100 مهم نیست!!!!
king 918
۱۳ دی ۱۳۹۴زشت یا بد قیافه نیست برای یه ماشین با این عملکرد ظاهرش خیلی بزرگ و حالت ماشین های قدیمیه و انگار بزرگ شده ی نیسان اسکای لاینه یعنی هر کی در مورد جی تی ار اطلاعاتی نداشته باشه فکرش هم نمیکنه همچین توانایی داشته باشه ……..
Nissan...Japan
۱۳ دی ۱۳۹۴جی تی ار بخاطر طراحی حال حاضرش که در عین سادگی جذابه فن های زیادی پیدا کرده و به همین دلیل خیلی توی فیس لیفت ها محتاطانه عمل میکنه و تغییراتی که انجام میده توی ظاهر زیاد مشخص نیست درست مثل سری ۹۱۱ پورشه.ولی احتمالا وقتی نسل بعدیش بیاد دیگه به کل ظاهرش شبیه هایپر کارها بشه.
مهرداد شیدایی
۱۳ دی ۱۳۹۴برای فیس لیفت یک ماشین با این سابقه و افتخارات، بایستی خیلی دست به عصا حرکت کرد. من با این فیس لیفت موافقم و ازش خوشم آمد.
فرید آبادان
۱۳ دی ۱۳۹۴نیسان شرکت محبوب ایرانی هاست .تو بازار جهانی هم قیمتاش نسبت به بقیه شرکت ها و کیفیتی که داره واقعا عالیه
USA & JAPAN
۱۳ دی ۱۳۹۴عاشق این گودزیلام لامصب GTR حرف نداره
moein
۱۳ دی ۱۳۹۴به نظر من خیلی خوشگل شده خدا کنه شایعات حقیقت داشته باشه
sina
۱۳ دی ۱۳۹۴لامصب تو تستای درگ تایمز این گودزیلا چه عملکردی از خودش نشون داده فوق العادس???
Carbonado Aventador
۱۳ دی ۱۳۹۴تو درگ تایمز یه سره با لامبورگینی کل داره….
یه روز این رکوردو میزنه . فردا هوراکان رکوردشو میزنه!!!!!
تا اخرین باری هم که خبر دارم فعلا رکورد 1/2 مایل دست هوراکان هست…
خودم سعی میکنم حدالمکان درگ تایمز رو دنبال کنم!!!!
:)
Hamid
۱۳ دی ۱۳۹۴طراحی ارایه شده توسط ایندیودیزاین (دوتا عکس اول) خیلی زیباتر و پیشرفته تر از نمونه ی آزمایشیه. من که هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی نمیبینم.
ارمان
۱۳ دی ۱۳۹۴به نظر من هیچ نیازی به فیس لیفت نداره همینجوری خیلی دوست داشتنیه
m7
۱۴ دی ۱۳۹۴GT-R جزو معدود ماشین هایی هست که هرچقدر تیونینگ بشه جواب میده
نمونش gtr spe هست که نینجا h2r رو می خوره.
در صورتی که تو همون درگ نشون میده نینجا بو گاتی ویرون رو می گیره.
1350 اسب و 2.8 شتابش
نمونه ی دیگر هم black edition 2015 هست که در کیش هم اوردنش.
میلاد
۱۴ فروردین ۱۳۹۵دوستان GTR اول 6 سیلندر همه میدونن حجم موتور واقعا به نسبت فرای و لامبورگینی ومگلارن پایین این درست ولی قرار نیست این با لامبورگینی مقایسه کنی به نظرم نیسان بی نظیرچرا وزن نیسان 1740 کیلو 200 کیلو از لامبورگینی اونتادور بیشتر 400 کیلو از مکلارن بیشتر حالا حساب کن تو شتاب پابه پای اینا میره که کلیپ های زیادهم درموردش هست حالا شما حساب کنی وقتی میخواهی از ماشینی که با سرعت 60 کیلومتر درحال حرکت سبقت بگیری خب شتاب مهم نه حداکثر سرعت اون که ارزش داره درست همه سوپر اسپرت ها شتاب عای داره ولی نه تو این رنج موتور بعدش قیمت نیسان 100 هزار دلار کجا 700 هزار دلار لامبورگینی کجا خب معلوم نیسان مناسب تره قیمت برای همه مهم بعدش مصرف سوخت عالی موتور کوچک باقدرت بالا ولی مصرف به مرراتب کم تر درمقابل بقیه رقیب ها مطلب بعد موتورنیسان جلومثل پیکان باخودتون میگی چه ربطی داره درست نیسان 4 چرخ محرک ولی قدرت محرک هاش مثل اونتادورنیست اونتادور میتونه دریفت کنه و درجا دورخودش بچرخه که کلیپ هم داره ولی نیسان نمیتونه قدرتی که جلوش تو لید میکنه خیلی کم تر از عقب اگر دقت کنید تو پیکان وقت پا تون تا ته میزارید روی گاز باید یه قعطعات درگیربشن تا قدرت به چرخ عقب برسه مثلا گاردون خودش یا دف عقب باعث میشه انرژی ازدست بره یا کم بشه نیسان موقع لانچ ببینید وقتی میخواد حرکت کنه چرخ جلو مثال 30درصد عقب 70 پس توجه کنید اگر قدرت واقعی موتور نیسان مستقیم یا به چرخ جلو و عقب منتقل بشه نیروش بیشترمیشه مثل پورشه ک موتورش یه جورایی وسطه ولی با این حال که قدرت خیره کننده ای داره با این حالی که قدرت گشتاورش به مراتب پایین تر از پورشه هست نیسان اگر اصولی بخواهی حساب کنی با پورشه قابل قیاس یا مکلارن 8 سیلندر با فراری 8 سیلندر یا اونتادور 12 سیلندر با فراری F12 مقایسه بشه درست ؟ نه که بوگاتی با نیسان این مشکل همه هست وقتی بوگاتی نیسان میبره همه میگن خاک برسره نیسان اونجا باید بگی خاک برسره بوگاتی 16 سیلندر وزن 1850 کیلو و 4 توربو شارژ تا 100 کیلومتر با نیسان پا به پا میره!!!! فقط دریک کلام نیسان GTR بی نظیره