پس از رونمایی GT-R بهروز شده، حال نیسان تراک سنگینوزن خود را به میدان آورده است. البته این بار این تراک غولپیکر با بنزین سیراب میشود.
زیر کاپوت حالا پیشرانهی ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری قرار دارد که ۳۹۰ اسب بخار نیرو و ۵۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق گیربکسی ۷ سرعته و اتوماتیک به چرخها منتقل میشود.نیسان خط تولید این تراک فول سایز را با افزودن دو شاسی جدید (ازنظر اندازه) و پیشرانههای دیزل و بنزینی گسترش داده است. مدل نیم تن جدید در ابتدا در نسخهی Crew Cab در دسترس خواهد بود، سال بعد نیز مدل King Cab به بازار خواهد آمد. با ۵.۷۶ متر طول، تایتان حدود ۳۷ سانتیمتر از برادر بزرگتر خود یعنی XD کوتاهتر است.
فرد دیاز مدیر بخش تراک ها و خودروهای سبک تجاری نیسان آمریکا میگوید: “تایتان نیم تن ۲۰۱۷ و تایتان XD کابین مشابهی را به اشتراک میگذارند و تایتان کوچکتر هم همان استحکام و دوام برادر بزرگتر را پیشنهاد میدهد البته باید گفت شاسی تایتان نیم تن کاملاً متمایز از مدل XD است.” نیسان تکنولوژی VVEL (باز و بسته شدن متغیر سوپاپها) و تزریق مستقیم سوخت را به پیشرانهی ۸ سیلندر بهروز شده اضافه کرده و کارایی بهتر و مصرف سوخت بهینهای را به دست آورده است. نسبت تراکم حالا ۱۱.۲ به یک است که این نسبت به خاطر طراحی پیستون جدید و کنترل چندگانهی سوپاپها حاصل شده است. (نسبت تراکم مدل قبلی ۹.۸ به یک است.) نتیجهی همهی این تغییرات حاصل شدن ۳۹۰ اسب بخار و ۵۴۴ نیوتن متر گشتاور است. نیسان همچنین میگوید که در آیندهای نزدیک پیشرانهی ۶ سیلندر بنزینی کوچکتری را ارائه خواهد داد.
دیاز می گوید:
تایتان XD از موقعیت منحصربهفردی در سگمنت تراک های فول سایز برخوردار است. حالا با اضافه شدن پیشرانهی ۸ سیلندر بنزینی جدید، دست خریداران بیشازپیش بازتر خواهد بود.
AHMADREZA
۸ فروردین ۱۳۹۵داخل کابین دیوونم میکنه عالیه
edris
۹ فروردین ۱۳۹۵نیسان تایتان + + + +
نیسان جونیور – – – –
D:
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵چقدر شبیه محصولات جنرال موتورز امریکاست.
نوید جهرمی
۸ فروردین ۱۳۹۵فورد F-150 باز ی چیز دیگس.
اگر بخوام ژاپنی بگیرم میرم سراغ این نیسان. از ناوارا و تیتان بیشتر از تاکوما و توندرا و هایلوکس خوشم میاد.
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵درود
دنده هفت
۹ فروردین ۱۳۹۵سلام
محبوبیت F-150 بخواطر قیمت پایینشه طبق گفته ی جرمی کلارکسون ، احتمال خیلی زیاد این باید سرتر باشه .
(*مهرداد*)
۹ فروردین ۱۳۹۵جرمی کلارکسون فقط یک اجرا کننده برنامه تلویزیونی هست و خیلی از نظراتش قابل اتکا نیست ..
بهنام طیبی
۹ فروردین ۱۳۹۵با مهرداد عزیز موافقم
Hitler
۹ فروردین ۱۳۹۵هایلوکس پیک آپ سایز متوسط با چهارسیلندر هس،شما چی رو با چی مقایسه میکنی؟
احسان(احسان سابق)
۸ فروردین ۱۳۹۵این وانت مثل توندرای تویوتا توی امریکا و توسط طراحان امریکایی طراحی شده و تو امریکا ساخته میشه واسه همین شکل و شمایلی کاملا امریکایی داره
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵دمت گرم.دقیقا درست گفتی
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵دقیقا درست گفتی
asa
۹ فروردین ۱۳۹۵دوستان چون این پیج متعلق به یک ماشین ژاپنی هست این نظر سنجی رو میکنم، به این دلیل که خیلی وقت بود میخواستم از نتیجش مطلع بشم.
ماشین های امریکایی :لایک
ماشین های المانی:دیسلایک
لطفا اگر قرار هست لایک یا دیس بزنید به دلیل چیز دیگه ای یا همینجوری عشقی نزنید و لطفا سعی کنید نظرتون مطابق این نظر سنجی باشه . واقعا ممنون!!!!!
GT
۹ فروردین ۱۳۹۵واقعا خیلی نظرسنجی جالبیه.چون من این پستو دیدم و تقریبا یک ربع بعد دوباره اومدم تو این پست و لایک ها که برا ماشینای آمریکاییه از 3 به 10 رسید.ولی جالبه که لایک ها و دیسلایک های نظرات کاربرای دیگه افزایش پیدا نکرده.یعنی کاملا مشخصه یه نفر با چنتا browser اومده و لایک داده.در حالی که الان دیر وقته ساعت 4 صبحه.تقریبا 3.45 که اولین بار سر به این پست زدم تعداد لایک ها 3 تا بود.یعنی ممکنه در این ساعت از روز 7 _8 نفر دیگه این پستو دیده باشن و فقط به نظر کاربر asa لایک یا دیسلایک داده باشن؟؟!???
D:
احمد باقری
۹ فروردین ۱۳۹۵غولی شده واسه خودش، نمای داخل کابین و بیرونش هم که حرف نداره.
sm
۹ فروردین ۱۳۹۵ماشین خیلی خوبیه ولی هنوز جا داره تا به f150 برسه داخلش واقعا خوبه من خوشم اومد ☆☆☆☆☆☆☆☆☆
امیر
۹ فروردین ۱۳۹۵پرچم آسیا بالا!
(*مهرداد*)
۹ فروردین ۱۳۹۵خوبه و شاگرد خلفی هست برای استادش (فورد)
Nima
۹ فروردین ۱۳۹۵جالبه استایلش . دنده فرمونى ساختن.یعنى اصل اصل اصل آمریکایى