کمی بیش از دو سال پیش، نیسان به مناسبت پنجاهسالگی مدل افسانهای GT-R، نسخۀ ویژه و تولید محدودی از این خودرو را که با همکاری ایتالدیزاین طراحی شده و GT-R50 نام گرفته بود معرفی کرد. از این خودرو تنها ۵۰ دستگاه ساخته شد اما برای کسانی که در آن زمان یک میلیون دلار برای خرج کردن داشتند اما آنقدر خوششانس نبودند که بتوانند یک دستگاه از این GT-R منحصربهفرد را بخرند، خبر خوبی وجود دارد زیرا یک نمونه از این ماشین برای فروش گذاشته شده است.
GT-R50 که بهعنوان یک GT-R رها شده از محدودیتهای کاربردی و صرفهجویی در هزینهها توصیف میشود، برای اولین بار در جشن سالگرد پنجاهسالگی GT-R و ایتالدیزاین در قالب یک کانسپت به نمایش درآمد. این کانسپت در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد اما نیسان بعداً اعلام کرد که تولید این خودرو به دلیل انجام اصلاحات لازم برای امکان تردد در جادههای عمومی تا سال ۲۰۲۰ به تعویق خواهد افتاد. سپس در می سال ۲۰۲۰ اولین نمونهٔ تولیدی GT-R50 در ایتالیا معرفی شد و در جولای امسال نیسان اعلام کرد که تمام ۵۰ دستگاه آن فروخته شدهاند.
برای این خودرو رنگهای مختلفی ارائه شد که یکی از آنها همین رنگ نقرهای مایع است که در این نمونهٔ فروشی دیده میشود. به گفتهٔ فروشنده، این رنگ یک آپشن ۲۵ هزار یورویی بوده است. زیر کاپوت GT-R50 همان پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد اما این پیشرانهٔ دستساز توسط نیسمو تقویت شده و در اینجا ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
هرچند خریدار این خودرو امکان شخصیسازی و سفارش آپشنهای مدنظر خود را نخواهد داشت اما این نمونهای جذاب با رنگ گرانقیمت است که به بال عقب هیدرولیکی ۳۵ هزار یورویی هم مجهز است. همچنین به گفتهٔ فروشنده، خودرو کاملاً صفرکیلومتر بوده و از زمان تحویل هرگز با آن رانندگی نشده است. GT-R50 در زمان فروش اولیه ۱.۱ میلیون دلار قیمت داشت اما فروشندهٔ این نمونه قیمت آن را اعلام نکرده و بنابراین نمیدانیم قیمت آن از زمان پایان پذیرش سفارشات خرید در جولای امسال افزایش یافته یا عدم امکان سفارشیسازی به سلیقهٔ خریدار ارزش آن را کاهش داده است.
Muty
۱۷ مهر ۱۴۰۱1.1 میلیون دلااااار
مگه پول علف خرسه
࿗
۱۷ مهر ۱۴۰۱تازه کجاشو دیدی امسال یک میلیونه ۵۰ تاش که فروش رفت اصلا فروشندش پیدا نمیشه که قیمت داشته باشه😂
࿗
۱۷ مهر ۱۴۰۱البته الان فهمیدم که سال ۲۰۲۰ پولش رو دادن
Reza Waffen SS
۱۷ مهر ۱۴۰۱قیمت مناسبیه میرزه . کارهای ایتالدیزاین رو روهوا میزنن
بهراد
۱۷ مهر ۱۴۰۱اینا بیشتر ارزش کلکسیونی دارن تا واسه استفاده. ولی شما مطمئن باش کسی که اینو میخره ۱ میلیون دلار واسش اصلا رقم نیست
Iman99
۱۸ مهر ۱۴۰۱نسخه طراخی ایتال دیزاین با تولید محدوده دلیل قیمتش همینه
phonix
۱۹ مهر ۱۴۰۱اها یعنی اینکه ماله ژاپنه و نیسان ساختتش اصلا تاثیری بر ارزشش نداره
صرفا چون ایتالدیزاینه:)
امان از دست تو ایمان
Iman99
۲۰ مهر ۱۴۰۱ربطی نداره چرا خودتو به نفهمی میزنی فقط برای اینکه جواب منو بدی من جواب همتون رو میدم به آبم میخورم روس چون هنوز مونده تا به حرفای من برسید
برید از عقلتون استغاده کنید تا در این تحیر و تعجب و شگفتی ها باقی نمونید و دوباره حرف اضافه نزنید
نسخه های تولید محدود سفارشی هر خودرو و شرکتی گران تر از نسخه های عادی هستن
وگرنه هر آدمی که کمی از خودرو و مهندسی این ماشینها سردر بیاره میدونه قیمت واقعی اینماشین یک دهم این قیمت هم ارزش نداره
این پولی که برای این ماشین میدن
دلیلش همون تولید محدود بودن و سفارسی بودن و طراحی توسط ایتال دیزاین هست و بس
پس دیگه لطفاً خودتو با این جوابایی که از سر نادانی و تعصب میاد بیشتر ضایع نکن
مهردادکمال
۱۷ مهر ۱۴۰۱قیمت یک فراری و یک لامبورگینی اوانتادور روی هم خیلی کمتر از این نیسان میشه !
دیوانه خانه اس رسما
phonix
۱۷ مهر ۱۴۰۱GT-R در حالت عادی هم گرونه
حالا یه نسخه فابریک شرکتی از یک مدل مشهور اونم تولید محدود این قیمت رو داره
مثل اینکه بگین برای چی ماشین های تولید محدود فراری یا لامبو کلی پولشه و این دزدیه و…
ولی کسانی که این پول رو دارن بالاخره یک جا خرجش میکنن یکی ایتالیایی دوست داره و میره دنبال اونا یکی هم JDM دوست داره و میره دنبال اینا
من خودم بودم این پولو میدادم تنها ماسل کار غیر امریکایی هست که الان تولید میشه و ارزش داره
Sobhan
۲۳ مهر ۱۴۰۱بیشتر هم می ارزه تولید محدوده خیر سرش برو قیمت لامبور های تولید محدود رو نگا🙌
Royal Driver UK 70
۱۷ مهر ۱۴۰۱خیلی خیلی عجبیه شبیه پروتوتایپ ها و کانسپتاست.
Si
۱۷ مهر ۱۴۰۱Gt_r افسانه هست باید در کتاب گینس همراه با چارجر 1968 ثبت بشه و ارزش میلیون دلاری داره
Alan.r
۱۷ مهر ۱۴۰۱ارزششو داره بسیاااااار قوی و زیباست
سامان اذری
۱۷ مهر ۱۴۰۱من به شدت عاشق جی تی ارم
حتی عکس پروفایلمم با مدل نیسمو گرفتم
ولی رقیب اصلی این ماشین پورشه ۹۱۱ توربو و توربو اس بود
که هر چند سال یه بار نسل جدید میده با تکنولوژی و قدرت بیشتر طراحی بروزتر ولی این ماشین از ۲۰۰۷ یه شکل مونده با همون پلتفرم و همون انجین
محمدهادی
۱۸ مهر ۱۴۰۱به شخصه اگه ثروتمند و کلکسین باز بودم حتما براش این پولو خرج میکردم
بشدت میارزه
البته بقول دوستمون صرفا جهت نگهداری کلکسیون داری
نه استفاده از خودرو
سامان اذری
۱۹ مهر ۱۴۰۱برا کلکسیونی بودن R34 nismo خیلی عالیه
phonix
۱۹ مهر ۱۴۰۱اتفاقا به نظرم باید ماشین رو روند و لذت برد حالا کمی با دقت یه چیزی ولی نه اینکه اصلا سوار نشی
حتی اگه نسخه تک ساخت فراری باشه
ماشینی که نشه ازش لذت برد به چه دردی میخوره؟
Khosrow
۱۷ مهر ۱۴۰۱فقط نمای جانبی زیباست / عقب افتضاح و بی شخصیت / جلو بی هویت / کابین و متریال کابین در حد لیگ دسته دو / قیمت خنده دار ..
بهنام
۱۷ مهر ۱۴۰۱هویت ؟ لیگ دسته دو ؟ گهربار بود
امیرحسین
۱۷ مهر ۱۴۰۱دره کارخونه دوج رو ببندید 😔
new reventon
۱۷ مهر ۱۴۰۱نوکیا N97😂
بی خیال اسم
۱۷ مهر ۱۴۰۱عاشق جی تی ارم😍
aliHOZA
۱۷ مهر ۱۴۰۱چقدددددر خوشگله…
کاشکی مال من بود.
اما داخلش عه.
i.am.mohamad
۱۸ مهر ۱۴۰۱فقط قاب قرمز دریچه هوا
یاد قطعات داشبورد پراید افتادم که رنگ می کنن.
ولی در کل خیلی قشنگیه.
aryan
۱۹ مهر ۱۴۰۱کیفیت از سر روش میباره
Sobhan
۲۳ مهر ۱۴۰۱خیلی دوستش داشتم ولی پشتش میتونست بهتر باشه 🥰👏
امپراطوری خورشید
۲۶ مهر ۱۴۰۱گودزیلا ارزش خرید بالایی داره چه نسخه معمولی چه سفارشی