نیسان با آغاز ماه آوریل پیشفروش نسخه بهروز شده لیف را در بازارهای اروپایی شروع خواهد کرد. این خودرو در مدل ۲۰۲۲ خود فاقد بهبودهای تکنولوژی چشمگیر است اما ظاهر آن بهتر شده است و برخی آپشن های شخصیسازی نیز وجود دارند که باعث میشود تقاضا برای این خودروی الکتریکی در حد خوبی باقی بماند. شایعات زیادی درباره جایگزینی این خودرو با یک قدبلند الکتریکی در سال ۲۰۲۵ به گوش رسیده است.
لیف ۲۰۲۲ اساس همان خودرویی است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد اما ظاهر آن با رینگهای ۱۶ و ۱۷ اینچی جدید ارتقا یافته است. لوگوی بهروز نیسان نیز روی جلوپنجره، رینگها و پشت خودرو جا خوش کرده است. این خودرو هماکنون با چندین رنگ از جمله ترکیب دورنگی عرضه میشود.
نیسان میگوید لیف در اروپا همچنان با دو گزینه باتری قابل خریداری خواهد بود اما ژاپنیها به جزئیات این باتریها اشاره نکردهاند هرچند دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این باتریها همان نسخههای ۴۰ و ۶۲ کیلووات ساعتی لیف سال پیش نیستند. مدل لیف e پلاس که به باتری بزرگتر مجهز است حداکثر شعاع حرکتی ۳۸۵ کیلومتری دارد.
لیف ۲۰۲۲ همچنین دو ویژگی پیشرفته خود یعنی پروپایلوت و e پدال را ارائه خواهد کرد. پروپایلوت باعث میشود خودرو بهصورت خودکار حرکت و توقف کند و فاصله مناسبی را نیز با خودروی جلویی ایجاد نماید. عملکرد e پدال هم به راننده اجازه میدهد تا فقط با یک پدال اقدام به افزایش و کاهش سرعت و توقف نماید. جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان نیز با اندروید اتو و اپل کارپلی همراه شده است.
یکی از مدیران نیسان گفته است:
از آنجایی که محبوبیت خودروهای الکتریکی افزایش مییابد، نیسان به گشایش فصل جدیدی در تاریخ حملونقل الکتریکی ادامه میدهد. لیف نقشی کلیدی در شکلگیری دید نیسان به بهبود حملونقل ایفا کرده است و به همین خاطر میخواهیم محصولات جدید الکتریکی شامل ۱۵ محصول تمام الکتریکی را تا سال ۲۰۳۰ تولید کنیم
مردیم از خوشی
۷ اسفند ۱۴۰۰بستگی به قیمت داره اگه نسخه باتری بزرگ زیر ۳۵ هزار باشه ارزش خرید داره
Humer
۷ اسفند ۱۴۰۰نظر شما چیه
هونداe= لایک
نسان لیف = دیس لایک
The man in black
۷ اسفند ۱۴۰۰اگه من باشم اینو نمی خرم چون گزینه های بهتری هم است.هونداe رو بهتر میدونم
Hosein
۷ اسفند ۱۴۰۰اگر افزایش قیمت نداشته باشه فقط دو هزار دلار از تارا اتوماتیک گرون تره 😅 تازه من با قیمت کارخانه حساب کردم ، واقعا این کجا و آن کجا؟؟