نیسان پاترول برای مدل ۲۰۲۲ پس از افزایش فروش در سال گذشته، بهروزرسانی جزئی را تجربه کرده است. این SUV ژاپنی در دو تیپ Ti و Ti-L عرضه میشود. لوگوی جدید نیسان و دریچههای هوای بازنگری شده روی گلگیرهای جلو از مهمترین تغییرات ظاهری پاترول مدل ۲۰۲۲ هستند. همچنین برای تیپ Ti یک جلوپنجرهٔ مشکیرنگ جدید هم ارائه شده اما در تیپ Ti-L همچنان همان جلوپنجرهٔ کرومی قبلی حفظ شده است.
قیمت تیپ Ti پاترول از ۸۲,۱۶۰ دلار استرالیا معادل ۵۸,۶۰۰ دلار آمریکا و قیمت تیپ Ti-L از ۹۵,۱۰۰ دلار استرالیا معادل ۶۷,۸۵۰ دلار آمریکا آغاز میشود. تیپ دوم از تجهیزات بیشتری برخوردار است که این اختلاف قیمت را توجیه میکند. بهعنوانمثال، Ti-L سه ردیف صندلی دارد و به حافظهٔ صندلی راننده، کول باکس، سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو، دو نمایشگر ۸ اینچی برای صندلیهای عقب با هدفون و ریموت کنترل، نمایش هوشمند نمای عقب، درب صندوق برقی، ریلهای روی سقف، سانروف، گرمکن و سردکن صندلیهای جلو و تنظیم برقی ستون فرمان مجهز است.
هردو تیپ پاترول در استرالیا با یک پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی عرضه میشوند که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک هوشمند متصل شده تا پاترول برای پیمودن هر مسیری آماده باشد. پاترول سال گذشته در استرالیا بهترین فروش خود از سال ۲۰۰۸ را تجربه کرد. بیشترین فروش این خودرو طی سال گذشته در استرالیا در ماه سپتامبر با ۶۱۲ دستگاه رقم خورده است. مدیرعامل نیسان استرالیا طی بیانهای دراینباره گفته است:
نیسان پاترول همیشه در استرالیا خودرویی افسانهای بوده است و این شرایط افسانهای در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است. این ثابت میکند که پاترول با هر نسخهٔ جدید بهتر و محبوبتر میشود
ehsan fa
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ژاپنی ها یجوری خودرو میسازن مرگ نداره ،پدرم و دوستاش پاترول ۴ درب مدل ۷۷ چهارسیلندر که تولید پارس خودرو هست رو فقط برا آفرود استفاده میکنند فقط آفرود آخ نگفته
محمدهادی
۲۵ بهمن ۱۴۰۰اصن اصل ماشین قلدر شاسی همین پاترول فقط
من رخ و هیکلشو به لندکروزم ترجیح میدم
خیلی خاص ترم هست
سلمان
۲۴ بهمن ۱۴۰۰خودروهای ژاپنی در استرالیا و آمریکا و خاورمیانه و مخصوصاً تویوتا در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بازار خوبی دارن و حتی در ایران البته در صورتی که کشور تحریم نبود و خیلیها هم دوستشان دارند ، اما با همه این حرفها نباید افتضحات ژاپنیها رو نبینیم و فراموش کنیم !!! به عنوان مثال این مشکل در استرالیا 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://www.pedal.ir/toyota/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7/
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰فعلا با همین افتضاحات فروششون چند برابر کره ای هاست.
فروش مزدا به عنوان ششمین خودروساز ژاپنی تو استرالیا 1/5 برابر کیا هیوندا هست!
تویوتا و بقیه رو که بیخیال!!
سلمان
۲۴ بهمن ۱۴۰۰با تو رگ گردنت از رو تعصب زد بیرون😂😂😂 بنده خدا منم که بدون تعصب همین رو گفتم که در استرالیا و آمریکا و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بازار خوبی دارن ، اول بخون ببین چی نوشتم بعد غیرتی شو😂😂😂
سامان اذری
۲۴ بهمن ۱۴۰۰خیلی عالیه مخصاصا با این قیمت بسیار معقولش
ولی کاش نیسان یه دستی به داشبوردش بکشه اخه حیف نیست ماشین به این خوشگلی همچین اسکرینی داشته باشه ؟ کیفیت اسکرین انگار آتاری ۲۰ سال پیش بازی میکنی 😑
ناشناس
۲۵ بهمن ۱۴۰۰تو مدل سفارش آمریکا داشبورد برای سال 2021 به روز شده و اسکرین 12 اینچی با رزولوشن بالا داره .
Pooriya.BMW_Germany
۲۴ بهمن ۱۴۰۰فسیل
amir-iranpour
۲۴ بهمن ۱۴۰۰پاترول خیلی خوبه ولی دارن بهش کم لطفی میکنن بهترین نسلش اون نسلی بود که بدنه دورنگ داشت اگه اشتباه نکنم مدل ۲۰۰۵ ولی الان دگه واقعا از نظرم نمی ارزه باید تغیر وتحول زیادی روش اعمال کنن این کابین مال۱۰۰ سال پیشه به بدنه بیرونیش نمیخوره با این قیمت و تقریبا همین کارایی افرودری توان و دوام میشه تویوتا سکویا خرید و هم کابین بهتری داره و هم طراح بیرونی خوب و خیلی بروز تره
amir-iranpour
۲۴ بهمن ۱۴۰۰کابین با طراحی بیرونی در تضاد کامله طرف بیرون رو میبینه بره توش بشین حس میکنه سوار ماشین زمان شده
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰نسل های پاترول
4w60
60
160 پاترول های موجود در ایران این نمونه هستن، پارس خودرویی
Y60
Y61 همون مدلی که شما میفرمایید ۲۰۰۵ . هنوزم نمونه های صفرش تولید میشه و تو خاورمیانه و استرالیا و… خیلی طرفدار داره
Y62 که ماشین همین مقاله هست
Y61 در حال حاضر با موتور ۴۸۰۰ شش سیلندر خطی با کد موتور TB48de تولید میشه که ۲۸۰ اسب و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور داره. عربا موتور رو تا ۲۰۰۰ اسب هم تقویت میکنن!!
amir-iranpour
۲۴ بهمن ۱۴۰۰mamnon
amir-iranpour
۲۴ بهمن ۱۴۰۰همین اتاقی که شما میفرمایید رو بندرعباس ازش یکی دیدم واقعا زیبا و استسنایی بود رنگ سفید و مشکی واقعا طراحی عالی ای داشت
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰چرا داشبورد مدل استرالیا رو جدید نکردن؟؟؟
بقیه دنیا طراحی داشبورد به روز تر شده و خیلی بهتر.
amir-iranpour
۲۴ بهمن ۱۴۰۰اونم زیاد چنگی به دل نمیزنه این حداقل قدیمیه اون جدیده بیریخته
Mehdi
۲۵ بهمن ۱۴۰۰عکس اشتباه گذاشته
میثم
۲۴ بهمن ۱۴۰۰۶۱۲ تا تو یک ماه خیلی زیاده؟
مگه قبلا چقدر فروش داشته که الان انقدر خوشحالن به این عدد رسیدن؟ 😂😂😂
ژاپنیها کلا از باقی رقبا کمکارتر شدن متاسفانه
مثل سابق تلاش نمیکنن ماشین بزنن همه کف کنن
اسم و رسمی بدست آوردن که انصافا بجا هم هست چون خیلی براش سختی کشیدن ولی دلخوش این اسم و رسم شدن و کمی تعلل تو کاراشون دیده میشه
تا حدی میشه گفت بیشتر از اینکه مثل گذشته نه چندان دور پیشرو باشن، دنبالهرو هستن
ehsan fa
۲۴ بهمن ۱۴۰۰تویوتا دنباله رو کی هست ؟ تویوتا سی تا مدل برقی آماده کرده تا ۲۰۲۸ بده بیرون . همه برقی فروش ها احساس خطر کردن ، سوزوکی و سوبارو عقب موندن ، نیسان رو هم پژو خراب کرد ولی تویوتا و هوندا همچنان میتازن
میثم
۲۴ بهمن ۱۴۰۰انقلابی که تویوتا با پریوس کرد رو میتونست با الکتریکیها هم بکنه، اونم در زمانی که حدود ۲۰٪ سهام تسلا رو در دست داشت.
اما این فرصت رو ندید.
حتی پیشرفتهای روزافزون تسلا رو هم نادیده گرفت.
البته دلایل منطقی داشت ولی روند بازار رو اولویت پایینتری قرار داد وگرنه الان تسلایی وجود نداشت و تویوتا حرف اول و آخر برقیها رو میزد.
هرچند در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه و یه استراتژی خوبی که تویوتا داره اینه که اگر اشتباهی هم بکنه، خیلی زود عبرت میگیره و سریع جبرانش میکنه و پافشاری بیخود نمیکنه که معرفی یکباره ۲۶ مدل برقی حاصل همین رویکرده. و از طرفی روی منابع انرژی جدید هم داره سرمایهگذاری سنگینی میکنه.
بنظر من تویوتا و هیوندای در بین خودروسازان آیندهای دارن که الان کسی اصلا تصورشو نمیکنه.
این دو شرکت بشدت در زمینههای مختلف دارن کار میکنن و تک بعدی پیش نمیرن.
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰فروش خودرو در استرالیا خیلی پایینه. و بازار خیلی کوچکی هست.
پرفروش ترین برند استرالیا تویوتا هست که ۲۰۰ هزار میفروشه، فروش تویوتا در امریکا ۱.۸ میلیون!!!
فروش کرولا در چین حدود ۴۶۵ هزار!! فقط کرولا!
بنابراین فروش ۶۰۰ دستگاهی در ماه در استرالیا خیلی خوب حساب میشه.
Navid_A.J
۲۴ بهمن ۱۴۰۰فکر کنم اگر وارداتش به ایران آزاد بود، با وجود تعرفه و قیمت چند برابری، خیلی بیشتر میفروخت.
ماشین دوست
۲۴ بهمن ۱۴۰۰تو استرالیا خوب میشه پول درآورد
کاش میشد بتونم برم استرالیا
رفتنش الان سخت شده
کارگر اونجا بیشتر از دکتر اینجا درآمد داره
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰خوب هزینه زندگی هم اونجا چند برابر ایرانه.
درامد پزشک اونجا ۴۰ هزار دلار استرالیا هست که ۲۴ هزار دلارش میره بابت مالیات!!!
هزینه اجاره خونه اونجا کمتر از ماهی ۳۲۰۰ هزار دلار نیست!!
میثم
۲۴ بهمن ۱۴۰۰یعنی ۶۰٪ مالیات میدن؟
مطمئنی؟
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ارادت
اره اشتباه کردم ۴۰درصد حقوق میره بابت مالیات، کارگر ساده شاید ۱۰ درصد مالیات بده.
۱۶ هزار دلار میدن مالیات، ۲۴ هزار برای خودشون میمونه.
هر چی در آمده بیشتر باشه، درصد مالیات هم بیشتر میشه(ایران هم چندسالی هست که برا اساس میزان درآمد مالیات ها رو در نظر میگیره)
MOHAMMAD.n.r
۲۴ بهمن ۱۴۰۰** ۲۴هزار براشون میمونه
۱۶ هزار میدن مالیات
net
۲۴ بهمن ۱۴۰۰کرگدن زشت
Mehdi
۲۵ بهمن ۱۴۰۰آقا عکس های بیرونی که گذاشتید برای مدل ۲۰۲۰ هست و عکس داخل هم برای ۲۰۱۷ لطفا درست کنید فقط بلدید از سایت موتو وان نوشته ها رو کپی کنید،پاترول 2022 اصلا اینجوری نیست
حسین
۲۵ بهمن ۱۴۰۰کلی عرض میکنم که تویوتا توی ایران بیشتر از نیسان طرفدار داره. و هیوندا بیشتر از کیا. در صورتی که در اروپا و آمریکا برعکس است و ما فکر میکنیم کل دنیا ایران هست . ماشینهای نسل جدید آمریکایی را سرچ کنید ببینید شاید به چشم ما ضمخت بیاد
ولی کیفیت بسیار بالای دارن. شاستی و راحتی صندلی و خیلی چیزهای دیگه نیسان از تویوتا سرتر است.
Arsalan
۲۹ بهمن ۱۴۰۰گاهی ادم با این که اصالتش رو دوس داره سرزمینش رو دوست داره دلش بگه کاش ایرانی نبودم بلکه بتونم از امکانات روز دنیا استفاده کنم یه ماشین چیه که ادم نتونه ازش لذت ببره حالا بماند چیز هایه دیگه مگه ما چند بار به دنیا میایم…