نیسان از فیسلیفت سدان آلتیما با تغییرات ظاهری جزئی و تکنولوژیهای بیشتر پردهبرداری کرده است تا بتواند آن را همچنان در دنیایی که تحت سلطهٔ شاسیبلندها است حفظ کند. فیسلیفت آلتیما با جلوپنجرهٔ V شکل جدیدی که در تیپ SR با کروم مشکیرنگ احاطه شده از نسخهٔ قبلی متمایز شده است. این جلوپنجرهٔ جدید نمای اسپرتتری به خودرو بخشیده است و با رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی جدید تکمیل میشود. نیسان همچنین دو رنگ بیرونی جدید خاکستری آسمانی و قرمز متالیک را هم برای آلتیما مدل ۲۰۲۳ ارائه کرده است.
مهمترین بهروزرسانی داخلی این سدان ژاپنی تجهیز به نمایشگر بزرگتر ۱۲.۳ اینچی است که از آرمادا گرفته شده و جایگزین نمونهٔ ۸ اینچی قبلی میشود. این نمایشگر از اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم، ناوبری کامل و خدمات نیسان کانکت بهره میبرد. آلتیما بسته به تیپ با تجهیزاتی مثل صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی، صندلیهای جاذبه صفر با روکش چرمی سفارشی، تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلی راننده، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند، وای فای داخلی، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۹ بلندگو و سیستم مقابله با سروصدا ارائه میشود. همچنین تمام تیپهای خودرو بهصورت استاندارد به پکیج ایمنی Safety Shield 360 نیسان هم مجهز هستند.
آلتیما در تیپهای مختلفی شامل S، SV، SR، SL و SR VC-Turbo به بازار عرضه میشود که همگی بهصورت استاندارد محرک جلو هستند اما برای تیپهای SV، SR و SL سامانهٔ چهارچرخ محرک هوشمند نیسان هم قابل سفارش خواهد بود. ای ماشین همچنان با همان پیشرانههای ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و ۲ لیتری چهار سیلندر توربوی ضریب تراکم متغیر قابل خریداری خواهد بود. موتور اول در نسخهٔ محرک جلو ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور و در نسخهٔ چهارچرخ محرک ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
پیشرانهٔ توربوشارژ قویتر اما که فقط در تیپ SR VC-Turbo و بهصورت محرک جلو ارائه میشود، ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی هردو موتور از طریق یک گیربکس CVT صورت میگیرد که از تیپ SR به بالا به پدالهای تعویض دندهٔ دستی هم مجهز است. تیپ SR همچنین از تنظیمات تعلیق اسپرتتری هم بهره میبرد. فروش نیسان آلتیما مدل ۲۰۲۳ از پاییز امسال در ایالاتمتحده آغاز میشود.
مهدی
۲۰ خرداد ۱۴۰۱صندلی جاذبه صفر یعنی چی ؟
لطفا توضیح بفرمایید . ممنون
نوید AJ
۲۰ خرداد ۱۴۰۱نمیدونم چه موادی استفاده میکنن. ولی بهترین صندلی های این کلاس رو داره. حس خیلی خوبی میده.
Erfan
۲۰ خرداد ۱۴۰۱این صندلی هارو فکر کنم برای اولین بار ناسا درست کرد چون هنگامی که فضا پیما شروع به حرکت میکنه سه برابر وزن مسافر ها به بدنشون نیرو وارد بشه با تولید صندلی های جاذبه صفر و طراحی خاصی که داشتند باعث شد فشار بر تمام بدن افراد تقسیم بشه و قسمت عظیمی از فشار از روی ستون فقرات گردن و لگن برداشته بشه.سال ۲۰۱۳هم فکر کنم نیسان این فناوری رو با نیسان آلتیما رو نمایی کرد و نیسان ایکس تریل هایی هم که وارد ایران شدند در نسل آخر این ویژگی رو داشتند.این صندلی ها با طراحی خاصی که دارن باعث میشن خستگی بدن کمتر بشه در نتیجه اسید لاکتیک کمتری ترشح میشه و اکسیژن رسانی بهتر انجام میشه و در طولانی مدت نسبت به صندلی های عادی و ماشین های دیگه درد گردن و کمر و لگن کمتر هست به خاطر همون ارگونومی (شرایطی که بدن در اون کمترین فشار به اعضای بدن وارد میشه و همه اعضا فشار یکسانی رو تحمل میکنن)
احمدرضا
۲۰ خرداد ۱۴۰۱یکی از مورد علاقه ترین سدان ها از نظر من هستش
فوق العاده زیبا و جذابه
قیمت بسیار خوبی هم داره البته اگه گرون نشده باشه که بعید میدونم نیسان همچین کاری بکنه
جناب ایکس
۲۰ خرداد ۱۴۰۱طراحی واقعا زیبایی داره
JDM lover
۲۰ خرداد ۱۴۰۱هیکاش قیمتش هم مینوشتید
Nima
۲۰ خرداد ۱۴۰۱نیسان با CVT پیوند خونى داره انگار!
بیخیال بابا.
TML BN
۲۰ خرداد ۱۴۰۱نیسان هم الحق سدان های خوبی میسازه
قاطر فروش
۲۰ خرداد ۱۴۰۱شیک
کاش نیسان و مخصوصا مزدا یه فکری برا گیربکسشون میکردن
حسن
۲۰ خرداد ۱۴۰۱مزدا ها گیربکس شش سرعته اوتوماتیک دارن، که قراره با نمونه هشت سرعته در نسل جدید عوض بشه.
جنوب
۲۰ خرداد ۱۴۰۱کی میای ایران ای نیسان !
دکتر استاپ
۲۰ خرداد ۱۴۰۱نیسان نمیاد ایران
ما باید از ایران بریم
شهاب
۲۰ خرداد ۱۴۰۱از این نیسان آبیها که داخل ایران فراوانه😂😂
محسن
۲۰ خرداد ۱۴۰۱صندلی با جاذبه صفر،طرحیست که شرکت نیسان با همکاری سازمان ناسا برای خنثی کردن هر نوع تکانهای طولی و عرضی صندلیهای خودرو اجرا کرده است.
پدرام
۲۰ خرداد ۱۴۰۱جان هر کی دوست داری رو هر ماشینی که می سازید cvt نندازید! می خواهید بهینه بشه سیستم هیبرید اضافه کنید
datsun
۲۰ خرداد ۱۴۰۱همین موتور کمپرس متغیر رو با سامانه چهارچرخ و گیربکس ۹ سرعته جدیدش مچ میکرد یه سدان اسپورت خفن ازش در میاد.
javadhy
۲۰ خرداد ۱۴۰۱چقدر طراحی جذابی داره ولی شخصا تویوتا آوالون trd رو به این ترجیح میدم
datsun
۲۰ خرداد ۱۴۰۱آوالون رقیب ماکسیماست
javadhy
۲۰ خرداد ۱۴۰۱آره درسته آلتیما سدان میدسایزه و آوالون فول سایزه تفاوت قیمتیه بالایی هم دارن
از اینکه ذکر کردین ممنون
رامتین
۲۰ خرداد ۱۴۰۱جالبه اکثر برندها مثل کیا نیز وقتی نسخه توربو هم میزارن که توان بالایی ایجاد میکنه اما به شکل محرک جلو فقط عرضه میشه! این برام جای سئوال هست.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۰ خرداد ۱۴۰۱قشنگ میشه انجین 4 سیلندر توربو رو که قدرت نزدیک 280 هم داره با سیستم 4چرخ متحرک و گیربکس جدیدش کهذرو پثفایندر. گذاشته مچ کنه و نسخه نیسمو رو عرض کنه
فقط کاربرات هشت دهنه
۲۰ خرداد ۱۴۰۱عجب babe ژاپنی خوشگلی این babe توی ایران بودن ………… ایران گلستان می شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!