پس از اینکه نسل قبلی نیسان فرانتیر برای بیش از پانزده سال روی خط تولید باقی ماند، سازندهٔ ژاپنی سرانجام نسل جدید این پیکاپ میان سایز را برای مدل ۲۰۲۲ معرفی کرد تا در این بخش رقابتی بازار آمریکا دوباره بتواند عرضاندام کند. حال قیمت فرانتیر برای مدل ۲۰۲۳ کمی افزایش یافته است و از ۳۰,۴۸۵ دلار آغاز میشود درحالیکه این رقم برای مدل ۲۰۲۲ از ۲۹,۹۸۵ دلار شروع میشد. نیسان همچنین برای مدل ۲۰۲۳ پکیج جدیدی بنام میدنایت ادیشن ارائه کرده است.
این پکیج که برای تیپ SV دو کابین قابل سفارش است، سپرها، جلوپنجره، آینههای جانبی، رینگهای ۱۷ اینچی و نشانهای بیرونی مشکیرنگ به همراه چراغهای جلو و عقب و مه شکنهای LED و همینطور تریم مشکیرنگ داخلی با آستر سقف مشکی را به همراه دارد و ۱,۷۹۰ دلار به قیمت پیکاپ اضافه میکند. تیپ SV دو کابین فرانتیر در دو نسخهٔ کوتاه و کشیده به بازار عرضه میشود که نسخهٔ کشیدهٔ آن بهصورت استاندارد به پکیج راحتی مجهز است. این پکیج شامل گرمکن غربیلک فرمان، کاور اسپریشده اتاق بار، چراغهای داخل اتاق بار و گرمکن صندلیهای جلو میشود.
برای مدل ۲۰۲۳ همچنین مدلهای Pro-X به اپل کارپلی بیسیم مجهز شدهاند و پکیج پرو پریمیوم هم با دوخت داخلی قرمز بجای مشکی بروز شده است. مدلهای Pro-X فرانتیر فقط با اتاق بار ۱۵۰ سانتیمتری ارائه میشوند اما تیپهای S و SV با دو اتاق بار ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتیمتری قابل انتخاب خواهند بود. نسخهٔ یکونیم کابین این پیکاپ ژاپنی هم فقط با اتاق بار ۱۵۰ سانتیمتری و صرفاً در تیپهای S و SV عرضه میشود.
هرچند نیسان نسل جدید فرانتیر را برای مدل ۲۰۲۲ معرفی کرد اما پیشرانهٔ آن را در آخرین سال تولید نسل قبلی معرفی کرده بود. این یک موتور ۳.۸ لیتری V6 است که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این پیکاپ در نسل جدید خود از طراحی بیرونی کاملاً جدیدی بهرهمند شده و در داخل نیز از کابین بسیار مدرنتر با نمایشگر ۸ اینچی لمسی اطلاعاتی-سرگرمی استاندارد بهره میبرد. نیسان هماکنون فروش فرانتیر مدل ۲۰۲۳ را آغاز کرده و بعید است که این افزایش قیمت جزئی تأثیری روی تصمیم خریداران آن بگذارد.
AmirAli
۱۰ مهر ۱۴۰۱خدایا
یدونه ازینا
meysam
۱۰ مهر ۱۴۰۱ببینیم تاکوما چی رو میکنه
این که خیلی خوب شده
miladzm
۱۰ مهر ۱۴۰۱پادشاه پیکاپ ها بی شک امریکایی مثل همه موارد دیگه . اینو من نمیگم بلکه امار فروش میگه که شاه پیکاپ ها امریکایی هستن و بقیه فعلا ته جدول میان یه موز بر میدارن میرن .
عارف
۱۰ مهر ۱۴۰۱این داشبورد برای سال 2023؟ اصلا جالب نیست.
متاسفانه نیسان داخل ماشین های لوکسش هم تقریبا از همین طراحی استفاده میکنه
پدرام
۱۰ مهر ۱۴۰۱پاترول جدید همینطور که میگی بود اما بعد از فیس لیفت داشبوردش به روز شد
اتفاقا این سبک داشبوردی که مانیتور مثل یه تبلت بالای داشبورد باشه دیگه خیلی داره استفاده می شه طوری که همه ماشین ها کابینشون شبیه هم شدن تقریبا
عارف
۱۰ مهر ۱۴۰۱واقعا نمیدونم چرا روی تعصب منفی میدید. من خودم نیسان رو دوست دارم ولی برید ماشین های رقیب مثل جی ام اس کانیون رو ببینید چه داشبوردی داره.
اینم عکسش:
https://s6.uupload.ir/files/gmc-canyon-12_ui2e.jpg
پاتریوت
۱۱ مهر ۱۴۰۱این طرح برای آفرود و جاده خاکی خشن خیلی جوابه. اصلا دست و پا گیر و سوسولی نیست.
پدرام
۱۰ مهر ۱۴۰۱یه سوال فرانتیر با ناوارا فرق داره چون قدیما به برخی مدل های ناوارا که تو ایران با نام نیسان پیکاپ می شناختیم می گفتن فرانتیر
datsun
۱۰ مهر ۱۴۰۱نسل های قبل تفاوت چندانی نداشت فقط تو بازارهای مثل امریکا به اسم فرانتیر بود با فیس تغیرات جزی و تو بازار آمریکا با موتور شش سیلندر بنزینی و توربو دیزل ارائه میشد تو اروپا هم تغیر فیس جزئی با موتور ۴ سیلندر بنزینی و توربو دیزل ولی این نسل فرانتیر و ناوارا کاملا متفاوتن ولی پلتفرم مشترکه و از پلتفرم اف آلفا استفاده میکنن
Alan.r
۱۰ مهر ۱۴۰۱نسبت به قیمتش واقعا عالیه امکانات ایمنی و رفاهی و مشخصات فنیش خیلی خوبه
۹۱۱
۱۰ مهر ۱۴۰۱هم خوشگله هم ارزونه هم کار آمد.
کاش ایرانم بیاد تا از دست دمپایی سازها راحت بشیم
امیر
۱۰ مهر ۱۴۰۱تخخخ برو بابا نیسان
چینیا پیکاپ فرانتیر میزنن با قیمت ۳هزار دلار
مثلپیکاپ توندرا
حالا صبر کن ببین
Arshia m3csl
۱۰ مهر ۱۴۰۱با زیر ۱ میلیارد میشه فرانسیس خرید بعدش اونوقت اینجا با این پول وانت های مخرف چینی رو میدن باورم نمیشه پول نیسان فرانسیس رو میدن مردم به وانت های مزخرف چینی
Arshia m3csl
۱۰ مهر ۱۴۰۱فرانسیس = فرانتیر
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۰ مهر ۱۴۰۱یه نیسان ناوارا سوار شدم اینقدر نرم بود که فکر می کردی سوار ابری
سعیدرحیمی
۱۰ مهر ۱۴۰۱نیسان یک کمپانی معتبر است، آمریکاییهام یک ملت با لیاقت هستند، انواع مدلهای نیسان با ظاهر زیبا و باطن باکیفیت و با آلیاژ درحال ارائه خدمت به ملت آمریکا هستند..