تورم در ایالاتمتحده هماکنون به بیش از ۸ درصد رسیده که طی سالهای اخیر بیسابقه بوده است اما بااینوجود، نیسان برای طرفداران GT-R خبر خوبی دارد زیرا قیمت این سوپرکار سالخورده برای مدل ۲۰۲۳ نسبت به مدل ۲۰۲۲ افزایشی نخواهد داشت؛ بنابراین، قیمت این خودرو همچنان از ۱۱۳,۵۴۰ دلار آغاز میشود. البته این رقم هنوز هم بیش از دو برابر میانگین حقوق سالانهٔ آمریکاییها است (۵۴ هزار دلار در سال یا ۴,۵۰۰ دلار در ماه) و بنابراین تعداد کمی از مردم توان خرید GT-R را خواهند داشت.
همچنین، قیمت ۱۱۳,۵۴۰ دلاری که شامل ۱,۸۹۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد نمیشود، مربوط به GT-R معمولی است که پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. کسانی که خواهان نسخهٔ نیسمو هستند باید ۲۱۰,۷۴۰ دلار پرداخت کنند. البته این نسخه از ارتقاءهای زیادی مثل سیستم تعلیق متفاوت، بدنهٔ فیبر کربنی و ترمزهای کربن سرامیکی بزرگتر برمبو بهره میبرد. همچنین پیشرانهٔ GT-R نیسمو هم به توربوشارژرهای مدل مسابقهای GT3 مجهز شده که قدرت آن را به ۶۰۰ اسب بخار رسانده است. قیمت نیسمو هم نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است.
البته هرچند نیسمو نسبت به مدل استاندارد، سبکتر و سریعتر است اما به نظر میرسد نمیتواند قیمت دو برابری خود نسبت به GT-R استاندارد را توجیه کند. این در حالی است که برای مقایسه، پورشه ۹۱۱ GT3 با قیمت ۱۶۱ هزار دلاری به پیشرانهٔ کاملاً متفاوتی نسبت به ۹۱۱ کاررا پایه با قیمت ۱۰۷ هزار دلاری مجهز است؛ بنابراین اگر قصد خرید یک گودزیلا داشته باشیم، نسخهٔ معمولی را انتخاب میکنیم.
corvette
۷ آبان ۱۴۰۱نمیشه این ماشین رو دوست نداشت
هر چقدر سالخورده باشه
اما هنوزم محشره
Amard
۷ آبان ۱۴۰۱با این قیمت میشه bmw m5 cs و audi rs7 و amg gt63s و حتی پورشه بعضی مدل های مک لارن لامبو خرید اگه امریکایی فن هم باشی کوروت میخری اگرم که برقی بخای تسلا هست با اون سرعت عجیب غریب پلاد اس اگه نیسان این موتور میزارش رو ماکسیما یا اینفینتی جواب میداد البته اونم که منقرض شد نیسان کلا بنزین گذاشته کنار اصلا توسعه نداد پاترول هم وضعیتش همین پث فایندر ولی جذاب بین محصولات نیسان
MOHAMMAD.n.r
۷ آبان ۱۴۰۱M5 cs معرکه هست ولی
این ماشین رو فقط باید خرید
یه کیت آلفا ۱۲ به قیمت ۷۰ هزار دلار انداخت روش و از ۱۲۰۰ اسب بخار لذت برد!!!!
پول بیشتر داشته باشی آلفا کویین هم میشه انداخت، بالای ۳۰۰۰ اسب قدرت!!
Hamilton1970
۷ آبان ۱۴۰۱نه اینکه بخوام مخالفت کنم،
.
.
.
.
ولی تعمیرگاه میبینمت:)
بی خیال اسم
۷ آبان ۱۴۰۱اره دقیقا
@
من پکیج ۱۰۰۰ اسبیش رو می خرم تازه کاش بتونم ماشین رو مهار کنم
این پکیچ ها هم ماله اون شرکت آمریکایی که الان حضور ذهن ندارم
d1123
۷ آبان ۱۴۰۱ولی اگه جی تی آر بخوای، فقط همین جوابه
Eb
۱۴ آبان ۱۴۰۳داداش اگه ماشین باز بودی همچین نظری نمیدادی
NAVID۰۰۹۸
۷ آبان ۱۴۰۱دوستان در نظر بگیرند که این خودرو بیش از یک دهه پیش ساخته شده و اگر نه اگر میخواست امروز ساخته و طراحی بشه ، به راحتی قیمتش به بالای ۲۵۰ هزار دلار میرسید و بلایی که سر هوندا NSX آمد دچار میشد و احتمال شکستش در بازار بود !
این قیمت برای این گودزیلا حقیقتاً رقمی نیست و اگر روزی در ایران مثل یک انسان زندگی کنیم و نمایندگیها به ایران بیایند ، مطمئن باشید ارزش خرید این خودرو از تمام خودروها بالاتره و من جز نفرات اول تو صف خریدش انتظار میکشم !
این گودزیلا تیون نشده همه را دِرو میکنه ، و فکر کن با مبلغی بسیار کمتر از رقبای اروپایی میشه تیونش کرد و به جنگ بزرگانی چون بوگاتی کوئنیگزگ پورشه فراری لامبو و …. رفت !
این خودرو برای عاشقان ساخته شده که در این دنیا فقط به راندن و لذت سرعت و پیچیدن میاندیشند !
ای خدا ، یعنی میشه یه روزِ خوب بیاد 😧 !
رضا
۷ آبان ۱۴۰۱بله بیش از یک دهه پیش طراحی شده ولی با قیمت روز فروخته میشه نه با قیمت یک دهه پیش.
NAVID۰۰۹۸
۷ آبان ۱۴۰۱خیر ، آقا رضا
هزینهی طراحی ، مهندسی و ساخت چیزی نیست که بشه به راحتی از کنارش گذشت و سال به سال به دلایل مختلف از جمله قوانین کشورها تغییر میخوره ( جدا از تورمی که بعد از کرونا باعث گرانی ساخت محصولات شد ) !
اگر غیر از این بود تویوتا میبایست سوپرا را میساخت بدونِ کمک از bmw اما اینکار از توانش خارج بود ، چرا ؟! چون میشد اتفاقی که سر هوندا NSX آمد ، که با اینکه در کلاس خودش باارزش هست اما نه ۳۰۰ هزار دلار !
به نسل جدید نیسان Z توجه کنید ، یه نیسان اصیل و دوستداشتنی اما رسیده به قیمت سوپرا در حالی که سوپرا اگر توسط تویوتا میخواست اصیل ساخته بشه ، میشد هم قیمت NSX !
حالا ضرر نداره که ، بلاخره نیسان باید روزی GTR جدید را بسازه و دیدید که یه مدل تو مایههای کانسپت و تعداد محدود ساخت و فروخت بالای ۱ میلیون دلار و حالا هم بشینید ببینید زمانی که دوباره خواست نسل جدید این خودرو را بسازه که باید مطمئناً از اینی که هست بهتر هم باشه یه اتفاقی میوفته و آن هم انفجار قیمتیست !
نیسان این رو خوب میدونه و فعلاً ترجیح میده دست به ترکیب برندهی این گودزیلا نزنه چون این خودرو بسیار فراتر از سال ۲۰۰۸ ساخته شد و میبینید که هنوز هم دیگران خودشان را با این رقیب میبینند و درگ و مسابقه میگذارند !
بحث GTR اصلاً ظاهری نیست !
بحث GTR فنی و تخصصی و باطنی هست که عاشقان را مجنون میکنه و برای همین هم هست که هرکجا GTR واردش شد ، رقیبها به تکاپو برای بهتر شدن از آن شدند !
در نظر بگیرید که GTR در کارخانهای ساخته میشه که محرمانه هست و مهندسانش فقط روی GTR کار میکنند و نه محصولات دیگر نیسان و به مانند موتورهای AMG هر موتور و هر خودرو توسط یک مهندس ساخته و امضاء میگردد !
شما حتی بخواهید از این خودرو زیاد هم بخرید ، نمیتوانید چون محدودیت تولید داره اما نه مثل خودروهای ایتالیایی یا ورژندار آلمانی !
Iman99
۷ آبان ۱۴۰۱ارزش پورشه ۹۱۱ خیلی بیشتر از اینه
این جی تی ار الان بایست نسل عوض میکرد و نسل جدیدش رو میدیدیم ولی تغییر نسل و مهندسی دوباره اون کار راحتی نیست
بعد پایینتر گفتی حالا هم بشینید ببینید زمانی که دوباره خواست نسل جدید این خودرو را بسازه که باید مطمئناً از اینی که هست بهتر هم باشه یه اتفاقی میوفته و آن هم انفجار قیمتیست !
خدایی چی داری میگی واسه خودت
قیمت میلیون دلاری تموم شه دیگه هنر نیست
اگه تا الانشم نتونسته نسل عوض کنه علتش همین بوده که خواستن قیمت تمام شدش
قابل رقابت باشه و یه چیزی باشه که حرفی واسه گفتن داشته باشه وگرنه میشه یه هایپرکار فیبر کربنی ساخت که پول فیبر کربنش رو بدن
اصل بحث سر همین قضیه هست که مهندسی دوباره نسل جدید تفاوت قیمتی فاحشی نداشته باشه فقط افزایش قیمتی برای تورم زمان خودش باقیش دیگه سختی کار اینجاس که در طراحی و مهندسی اون یه چیز رقابتی ساخته شه با قیمت قابل رقابت که همین کار مهندسی و توسعه نسل جدید رو سخت میکنه
پس از رویاهای خودت حرف نزن
چون پورشه این کارو خیلی بهتر انجام داده و تجربه در موتور اسپرت و تکنولوژی مهندسی خیلی بالاتری داره
d1123
۷ آبان ۱۴۰۱همین الان هم فروشش تعریفی نداره.
Payfast
۷ آبان ۱۴۰۱این گودزیلا تیون نشده همه را ډرو میکنه
حقیقتا فک کنم شما از اینده اومدی یه ۴۰ تا درگ باش انداختی
Iman99
۸ آبان ۱۴۰۱اونی که تیون نشده همه رو درو میکنه و بهترین و خیلی بهتر هست پورشه ۹۱۱ و داج چلنجر دیمون هستن از اروپا و امریکا که برتری کلی دارن همه رو تیون نشده درو میکنن و خیلی بهتر هستن و بهترین هستن
مثلا پورشه ۹۱۱ با قدرت کمتر شتاب بالاتری داره و تایم بهتری میزنه و بهینه تره و بازدهی بالاتری داره و یا همچنین داج چلنجر پتانسیل بسیار بالاتری داره
Iman99
۸ آبان ۱۴۰۱دلیل اینکه نیسان جی تی آر لانچ معروفی داشت بر میگرده به طراحی و مهندسی گیربکس دوکلاچه اون که توسط شرکت امریکایی بورگوارنر که به طور خاص برای نیسان جی تی آر طراحی و مهندسی شد
درحقیقت به طور کلی گیربکس نیسان جی تی آر یعنی مجموعه کلاچ دوبل و مجموعه لاچ کنترل و طراحی و مهندسی مجموعه عملکردی اون توسط همین شرکت امریکایی بورگ وارنر انجام شده و با کمک بورگ وارنر بود که تونست اون زمان به نتایج مناسبی برسه و به درگ هاش معروف شد و تو درگ ها عملکرد مناسبی داشت دلیلش همین بود گیربکس دوکلاچه نیسان که با مهندسی شرکت بورگ وارنر طراحی شده این شرکت امریکایی که گیربکس و مجموعه لانچ کنترل نیسان جی تی ار رو طراحی و مهندسی کرد یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت ها تو این زمینه هست که اصل گیربکس که مجموعه کلاچ دوبل و لانچ کنترل و نرم افزار و سخت افزار گیربکس هست رو واسه نیسان طراحی و مهندسی کرده که همین باعث شده نیسان جی تی آر بعد از پورشه ۹۱۱ یکی از مناسب ترین شتاب و لانچ ها رو داشته باشه مطمئن باش اگه تو این مورد هم خود نیسان به تنهایی این کارو میکرد نتیجه نمی گرفت حد اقل به خوبی کار مهندسی بورگ وارنر نمی شد
حتی موتور همین نیسان جی تی آر هم به کمک یک شرکت اروپایی باسابقه و کاربلد و موفق در موتور اسپرت طراحی شد چون موتورش برگرفته از موتور مسابقه ای لمانز نیسان هست که همون موتور توسط این شرکت اروپایی که مقر اون در انگلیس هست توسعه داده شد
نیسان جی تی آر در کل این عملکرد مناسبی که اون زمان داست رو به کمک این شرکت های اروپایی و امریکایی بدست آورده بود
حتی در نسخه های نیسمو تجهیزات جانبی اونم هم متعلق به شرکت های اروپایی و امریکایی بوده مثل صندلی های اسپرت ریکارو آلمانی و کمک فنر های آلمانی و…
درکل نیسان جی تی آر همه چیزش بخصوص موتور و گیربکس و طراحی شاسی اون متعلق به شرکت های اروپایی و امریکایی بوده و توسط این شرکت های کار درست و باسابقه اروپایی و امریکایی طراحی و مهندسی شده
البته با این وجود به گرد پای خود محصولات شاخص اروپایی و امریکایی نمیرسه چون اونها خیلی بالاتر هستن تو همه چیز نه فقط این مورد ولی در کل گزینه قابل قبول و دوست داشتنیه
مهردادکمال
۷ آبان ۱۴۰۱قبول که دوست داشتنیه رخ بیرونیش ام ادرنالین رو بالا میبره اما ای کاش دستی به داشبردش میکشید کاملا دمده شده
Reza Waffen SS
۷ آبان ۱۴۰۱فکرشو بکن 2 سال کار کنی یه GT-R بخری وای خداااا
کاراکتر
۷ آبان ۱۴۰۱فکر کن بری نمایندگی و جی تی آر رو تحویل بگیری و طی دوسال اقساطش رو بدی
البته من موستانگ رو ترجیح میدم
NAVID۰۰۹۸
۷ آبان ۱۴۰۱کاربر کاراکتر
این خودرو اصلاً با موستانگ قابل مقایسه نیست !
موستانگ دنیایی دیگر هست و GTR هم دنیایی دیگر !
با کمی اِرفاق این خودرو با کروت مقایسه میشه اما هنوز هم هیچ خودروی استاندارد کارخانهای نتوانسته به هندلینگ بالای GTR حتی نزدیک هم بشه با این قیمت و اگر جای شما بودم یه نگاهی به تست و بررسی این خودرو توسط جرمی کلارکسون در تاپگیر میانداختم !
کاراکتر
۷ آبان ۱۴۰۱بله نوید جان گودزیلا بی رقیبه گرمای اگزوزش کره را تا سئول آب میکنه!!!!
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۷ آبان ۱۴۰۱اتفاقاً مقایسه میشوند هر دو ماسل کارن
سوشیانت
۷ آبان ۱۴۰۱کی گفته نیسان جی تی آر ماسل کاره ماسل کار رو فقط آمریکایی ها شامل میشن
d1123
۷ آبان ۱۴۰۱اینها فقط مشتی در خروارن
پورشه 718 و 911
مرسدس ای ام جی جی تی
لوتوس امیرا
آلپاین آ110
….
Iman99
۷ آبان ۱۴۰۱نه ۰۰۹۸ کی گفته هیچ خودروی استاندارد کارخونه ای نتونسته به هندلینگ gtr نزدیک بشن
این حرفارو از کجا در میاری قبل حرف زدن یکم فکر کن در این مورد
اتفاقا
از هرلحاظ پورشه ۹۹۱ بهتر از اینه زمان معرفی نسل هاشون هم نزدیک هم هست پس تقریبا هردو قابل مقایسه هستن رقیب مستقیم هم هستن در یک سگمنت
تو همین پدال هم مقایسه مدل ۲۰۱۵ پورشه ۹۹۱ با مدل ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۰ اگه درست گفته باشم هست
که اونجا میتونید ببینید
که مدل ۲۰۱۵ پورشه از ۲۰۲۰ نیسان چقدر جلوتره و مهندسی و پرفومنس بالاتری داره و کلا پورشه خیلی بهتره
حتی تو آزمون شتاب جانبی هم پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۱ شتاب جانبی بالاتری داره
تو نوربرگرینگ هم پورشه ۹۹۱ رکورد داره تمام خودرو های جاده ای هست الان و از جی تی ار خیلی سریعتره
پس اگه بخوام بگیم کسی به هندلینگش نزدیک نشدن اون پورشه ۹۱۱ هست که به هندلینگش تو این کلاس نزدیک نشدن رقبا
حتی فورد ماستانگ نسل جدید الان تایم پیستش از جی تی ار سریعتره البته اون نسل جدیدش رو میگم که هم نسل نیست با جی تی ار ولی همون پورشه ۹۱۱ رقیب مستقیمش هست که گفتم
درضمن پورشه نسخه های مختلفی داره که هرکدوم تفاوت های زیادی باهم دارن
مثل سری gt2 و gt3 و turbo که هرکدوم از این سری ها کاملا تفاوت های زیادی با هم دارن و هرکدوم تجربه متفاوتی رو ارائه میدن
ولی جی تی ار نه چون مدل نیسمو و ترک ادیشن و یا معمولی تفاوت قیمتی زیادی دارن ولی خودشون تفاوت خاصی باهم ندارن و کار مهندسی آنچنانی هم روشون انجام نگرفته نسبت به پورسه
ولی پورشه بازه مهندسی و پرفورمنس بسیار گستره ای داره از مدل راحت و همه کاره و مناسب روزمره سری turbo s بگیرید تا سری gt2rs خدای پیست با مهندسی اعجاب انگیز پورشه
Payfast
۷ آبان ۱۴۰۱ماسل کار، کوپه اسپرت، سوپر اسپورت، همشونو بریزید دور، فقط هایپرکـار.
Hadi
۷ آبان ۱۴۰۱#برای_حسرت_یه_زندگی_معمولی
Hamilton1970
۷ آبان ۱۴۰۱و هیچی نخوری😂
ولی شوخی کردم خدایی خیلی خوب میشه اگه یه روز خوب بیاد…:)
محمدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۱تو ایران با دوسال کار پرایدم نمیشه خرید ../
میلاد زد ام
۷ آبان ۱۴۰۱نه تو رو خدا بیا افزایش قیمت هم بده !
این ماشین از همه رقباش نه یک پله بلکه چندین پله عقب مونده .
با این قیمت هم اصلا ارزش خرید نداره
کلی انتخاب های بهتر هستش
پارسال ( سال 2021 ) توی مارکت آمریکا ۲۲۰ تا فروخته .
امسال هم تا به اینجای کار حدود ۵۰ تا
که تا آخر سال شاید به زووووور ۶۰_۶۵ تا برسه
خیلی نخوام راه دور برم همون شلبی جی تی ۵۰۰ که تازه ماسل کار هست و ۳۰_۴۰ تا هم از این قیمتش کمتره توی اکثر پیست ها راحت جی تی آر رو شکست میده .
حالا اختلاف عملکردش با کوروت z06 که تقریبا هم قیمتش هست بماند ….
Reza Waffen SS
۷ آبان ۱۴۰۱GT-R مشتری های خاص خودشو داره بخصوص کسایی که میخوان تیون کنن GT-R بهترین گزینس
میلاد زد ام
۷ آبان ۱۴۰۱داداش از خودم نمیگم که
اینو بازاری داره میگه که توش آزادی انتخاب هر گزینه ای رو داری
یه بازار آزاد و رقابتی به اسم مارکت آمریکا
این ماشین سال ۲۰۰۸ که اومده بود توی این بازار نزدیک ۱۹۰۰ تا فروخت !
ولی الان رسیده به ۵۰ تا !
البته در طی این سال ها افزایش قیمت هم داشته .
این معنیش چی میتونه باشه ؟
یعنی اینکه دیگه توانایی رقابت نداره !
بهنام
۷ آبان ۱۴۰۱شما درمورد خودروهای ژاپنی و کلا خودروهای با اصل و نسب نظر نده برو به همون کره ای های بی اصل و نسب برس .
datsun
۷ آبان ۱۴۰۱اگه تو مهندسی ساخت و کیفیت و قابلت اطمینان موستانگ رو با gtr یکی میدونی خوب حق داری موستانگ رو انتخاب کن.
NAVID۰۰۹۸
۷ آبان ۱۴۰۱داداش
یه کمکی بکن به نیسان تا شاید بخش شاتلسازی هیوندای یعنی N ( بخوانید اَ.ن ) زیر بالوپر GTR را گرفت و از گِل کشیدش بیرون !
میلاد زد ام
۷ آبان ۱۴۰۱به به داستون عزیز
رفیق دیگه مغلطه نباید بکنیم
یه عمر تو بوق و کرنا کرده بودین که این ماشین توی پیست همه رو میخوره و ..
الان که یه ماستنگ با ۳۰_۴۰ تا قیمت کمتر از این داره توی اکثر پیست ها اینو به راحتی شکست میده و از طرفی از بهترین مهندسی روز دنیا بهره میبره مثل :
انجین دست ساز شاهکار
بهترین تنظیم شاسی و سیستم تعلیق و …
و کیفیت فیت اند فینیش موستانگ جدید هم دست کمی از بقیه نداره ؛ ناچارا به مقوله جدیدی به نام « مهندسی ساخت » پناه بردید !
حقیقتا ترکیب جدیدی به ادبیات اضافه کردی 🙂
قابلیت اطمینان ؟
مگه داریم در مورد ماشین های انگلیسی صحبت میکنیم که میگی قابلیت اطمینان ماستنگ پایینه ؟
تا حالا مشکل آنچنانی از قابلیت قابلیت اطمینان شلبی نشنیدیم و اگر هم به فرض محال قابلیت اطمینان جی تی آر یه قطره بیشتر باشه اصلا توی این خودرو ها فاکتور مهمی نیست .
در کل کامنتت از روی استیصال بود و ناتوانی از دفاع از یک محصول بسیار قدیمی که توی سال ۲۰۲۲ حتی از رقبای با نصف قیمت خودش هم توی خیلی موارد شکست میخوره و استفاده از کلمات گنگ و بی مفهوم و کلی .
مثل کلمه کیفیت !
شما لطف کنید کامل اینجا شرح بدید کیفیت جی تی آر در چه قسمتی از ماستنگ شلبی جی تی ۵۰۰ بالاتره .
ممنون
قاسم
۷ آبان ۱۴۰۱👏👏👏👏👏
datsun
۷ آبان ۱۴۰۱میلاد زم نسخه پیست محور gtr نیسمو که سال ۲۰۱۵ رفته رکورد زده و سریع ترین خودرو تولیدی نوربرگ بود که بعد از مدتی ۹۱۸ رکوردش رو شکست از اون موقع دیگه برای تایم نرفته ولی همین رکورد هم هنوز خیلی ها بعد ۶ سال و اندی بهش نرسیدن کوروت از زمان معرفی r35 تا الان دو نسل عوض کرده ولی هنوز مدل پایه ش تو درگ از مدل پایه gtr شکست میخوره درگ هم موجود تو همین پدال فورد gt500 با اون همه گشتاورش و قدرت بیشتر شتاب ۳.۵ و حداکثری ۲۹۰ کیلومتر در صورتی که این اعداد واسه gtr شتاب ۲.۸ و حداکثری ۳۳۰ کیلومتره
در مورد قابلیت اطمینان هم طبق مقالاتی که هست و تو پدال هم منتشر شده بود gtr هزینه نگهداری کمی نسبت به بقیه سوپر اسپورت ها داره،هر چند تو آمریکای باز نیستی و فن چوسان قدیمی ولی چون تو این موردها کره چیزی واسه ارائه نداره پشت آمریکایی ها قایم میشی من خودمم هم علاقه زیادی به اسپورتها آمریکای دارم ولی جواب تو رو باید داد، موتور جی تی آر شاهکاره و فعلا تو نسخه ۵۰ قوی ترین شش سیلندر دنیاست و سیستم لانچ کنترلش جز اولین های دنیاست و همچین سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک گیربکس عقب و دو گاردنه یکی از نمادی ترین سیستم انتقال های موتور درون سوزه که تو تاریخ ثبت میشه.
میلاد زد ام
۷ آبان ۱۴۰۱به هر حال داداش ممنون بابت اطلاعات
ولی خب بازم به اون 50 تایی که از این ماشین توی آمریکا فروش رفته چیزی اضافه نمیشه :((((
سوشیانت
۸ آبان ۱۴۰۱کوروت از لحاظ پرفورمنس خیلی جلوتر از بالاترین مدل نیسان gtr یعنی نیسمو هست حداکثر سرعت c7 zr1 ۳۴۵ کیلومتر در ساعته یعنی ۱۵ تا سریع تر از نیسان و ۷۵۵ اسب هم قدرتشه در ضمن کوروت کوپه یه ردیفه هست نیسان تو این بخش خودرویی نداره و از فورد جی تی و شورولت کوروت عقب تره البته اگه بخوایم نیسان جی تی آر رو با کومه های دو ردیفه آمریکایی یعنی دوج چلنجر و شورولت کامارو و فورد موستانگ مقایسه کنیم نیسان از کامارو و موستانگ بهتر عمل کرده ولی دوج چلنجر دیمون در حال حاضر قوی ترین کوپه بنزینی دو ردیفه ی جهان هست با شتاب ۲.۳ نیسان جی تی آر نیسمو شتابش ۲.۵ هست و دیمون ۸۴۰ اسب هم قدرتشه و از نیسان جی تی آر تو پرفورمنس بهتره
MOHAMMAD.n.r
۷ آبان ۱۴۰۱قدیمیه و…………. مهم نیست
مهم اینه که هنوز حرف برای گفتن داره.
یک سوم درگ های carwow با حضور این ماشین بوده!! حالا چه نسخه های مختلف فابریک چه تیون شده با قدرت های متفاوت!
میلاد زد ام
۷ آبان ۱۴۰۱شما جاپونی فن ها که همیشه میگفتین اگه حرف داری بیا توی بازار ( مارکت ) بزن !
الان چطور خط کشی که باهاش مسائل رو اندازه میگیرین شد درگ های کارواو ؟؟
عزیز من
کسی که توی کشوری مثل آمریکا زندگی میکنه و توان این رو داره که ۱۰۰_۱۲۰ تا خرج یه ماشین سوپراسپورت کنه و عین آب خوردن به همین جی تی آر و تک تک رقباش دسترسی داره خیلی بهتر از من و تو میدونه چی خوبه چی بد
وقتی یه محصول در یه مارکت رقابتی و آزاد فقط ۵۰ تا توی یه سال میفروشه یعنی در برابر رقباش هیچی نیس !
الان یه ماستنگ شلبی جی تی ۵۰۰ از همه نظر بهتر از یه جی تی ار هست .
یعنی رقباش نه یه پله بلکه هزار پله ازش جلو زدن !
کلا این ماشین تموم شده هست .
سر چی بحث میکنید نمیدونم :)
Hamilton1970
۷ آبان ۱۴۰۱شما برو سوناتات رو سوار شو😂
دوست نداری ژاپنی نمیخواد به خودت فشار بیاری با همون کیا و هیوندا عشق کن
میلاد زد ام
۷ آبان ۱۴۰۱اتفاقا درست فهمیدی سوناتا داریم
مدل ۲۰۱۴
انقد هم خوشگله که راحت سرت رو توی جمع بالا میگیری میگی اون سوناتا واسه منه
NAVID۰۰۹۸
۷ آبان ۱۴۰۱سوناتا ۲۰۱۴
اوه اوه اوه
میگم جدا از تمام بدیهای YF ، دور تا دور سقف پاناروماش را با چسب آکواریوم آببندی کن تا بلکه جیر جیر نکنه و رِیلِش کمتر خراب بشه گیر نکنه !
رو صندلیهاش لاهاف دوشک بگذار تا از کمر درد نَکُشَتِت و تازه مکمل صندلیهاش میشه سیستم تعلیق مضخرفش که خدا را گواه میگیرم پژو پارس در برابرش شاه به حساب میاد و از خشکترین خودروهای وارد شده به ایران هست که حتی با افزایش فاق لاستیک هم درست نمیشه چون سیستم تعلیقش مشکل کیفیت و مهندسی داره !
کیفیت مضخرف متریال داخلیش که تو حلقم ، اینقدر بَراق میشه که یاد نیمهشعبان میندازتمون !
نوشته و چاپ روی دکمهها سریع پاک میشه !
سیستم ترمزش شاید با پراید وانت برابری کنه و به کشتنت نده ( البته همهی کرهایها این مشکل را دارند ) !
مصرف سوختش هم خدا بده برکت ، بلاخره خوشگلی هم تاوانی داره ، نه داداش 🤦♂️😂 !
حداقل اگر NF یا LF داشتی یه چیزی ، از چی دفاع میکنی ،!!!! از بدترین سوناتای ساخته شده توسط بدترین خودروساز کلاهبردار تاریخ که میتسوبیشی یادش داد ۲×۲ میشه ۴ !
زمانی که YF وارد ایران شد ، مثل بمب ترکوند و همه عاشقش شدن از جمله خودم و اکثریت جامعه خریدنش اما با گذشت مدتی و مقایسه کردن و سواری گرفتن با رقیبها تازه فهمیدن چه فاجعهای بود و شروع کردن به فروختنش و شما در بازار به ندرت تک برگ سندش را پیدا کنید از بس ماشین چاق بود کسی نگهش نمیداشت حتی جالبه که اپتیما هم از این سوناتا بهتر بود با اینکه پلتفرمشان یکی هست !
جداً حالا میفهمم چرا این دنیا به درد نمیخوره چون پدال کاربرانی داره باسواد در سطح بینالمللی مهدکودکهای وسط طهران که چون سوناتا دارند پس تمام دنیا به کنار ، YF هم به کنار 😂🤦♂️ !
Pa
۷ آبان ۱۴۰۱برو همه درگ هارو ببین نیسان جی تی پونصد رو سوسک میکنه توی هر پیستی چون جی تی پونصد تک دف عقب هست و موقع حرکت هرز گردی بسیاربالایی داره اما حی تی ار دو دف هست
Payfast
۷ آبان ۱۴۰۱اتفاقا دف عقب واسه پیست بهتره
amir1400
۷ آبان ۱۴۰۱ای جانم ژاپن ، داره با ۱۱۳ هزار دلار ماشینی میفروشه که صفر تا صد واقعیش زیر ۳ ثانیه هست و حتی تو نسخه استوک هم قاتل خیلی ابرخودروهای بالا ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلار هست ، علاوه علاوه بر این خودرو های نیسان پتانسیل زیادی برای تقویت و تیونینگ سنگین دارن به خاطر همین هست که تیونر ها عاشق گودزیلا هستن ( البته تویوتا سوپرا هم تا ۲۰۰۰ اسب بخار تقویت شده ولی سلطان gtr تا حدود ۴۰۰۰ اسب هم داره )
HS
۷ آبان ۱۴۰۱4500 دلار در ماه برای آمریکایی ها
ولی ولی ولی ما ……
بقیه شو خودتون کامل کنین….
رضا
۷ آبان ۱۴۰۱آره بابا، تازه هر ماه ۴۰۰۰تاشو هم پس انداز میکنن
بهنام
۷ آبان ۱۴۰۱خودروی مورد علاقه ی طراح کوئنیگزگ.همچنان پس از چهارده سال برام جذابه و واقعا آرزوی داشتنش رو دارم .
abolfazl poursharif
۷ آبان ۱۴۰۱این هنوز تولید میشه مگه! کم کم داره بیست ساله میشه. خبری از ورژن جدید نیست؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۷ آبان ۱۴۰۱نیسان الان خسته است
حوصله نداره
Hadi
۷ آبان ۱۴۰۱GT-R همیشه تو اوج بوده
فقط اون موتور V6 دست سازش 👌🏼
این گودزیلا معرکس امیدوارم نسل بعدش رو برق نگیره!
Dna
۷ آبان ۱۴۰۱من همچین پولی رو به ال سی 500 میدادم
احمدرضا
۷ آبان ۱۴۰۱پیرمرد جذاب و دوست داشتنی
از نمای کنار آدم دیوونه میکنه لامصب
Afg
۷ آبان ۱۴۰۱تورم ۸ درصد و حقوق میانگین سالیانه ۵۴ هزار دلار…پدال جان میخای مردم رو امیدوار کنی یه چیز دیگه بگو چون هر امریکایی تصمیم بگیره این gt رو داشته باشه دوسال صبر نمیکنه پولش جمع بشه
رضا
۷ آبان ۱۴۰۱چرا فکر میکنین توی آمریکا مردم عادی میتونن هرچیزی رو که بخوان به راحتی به دست بیارن؟!اکثر خودروهایی که در فیلم و اخبار و فظای مجازی و …… دیده میشن قیمتشون به ۴۰هزار دلار نمیرسه
بی خیال اسم
۷ آبان ۱۴۰۱نیسان خدایی بکش بیرون بسه….
ولی خب من هنوز عاشقشم
فوق العاده عالی
مخصوصا تیون خورش😍
دانیال
۷ آبان ۱۴۰۱یه رنگ دلفینیش لطفاً با رینگ مشکی براق با کیت اگزوز HKS 😍
MohammaD
۷ آبان ۱۴۰۱پس کی نسل جدید این فسیل دوست داشتنی میاد 😂 اما به نیسان حق میدم ، صد سال هم بگذره ما همینطوری عاشق gtr می مونیم ولی نسل جدید به خاطر اینکه دوباره سکوی قهرمانی رو از همه رقبا پس بگیره و فروشش هم چند برابر شه لازمه
R@min
۷ آبان ۱۴۰۱پیر دوست داشتنی فکر نمی کنم دیگه سوپراسپرتی ساخته شه که انقدر تو بازار دووم بیاره حتی نسل بعد خودش.
Yasin
۷ آبان ۱۴۰۱نیسان دیگه مسخرشو دراورده
حداقل کاش هی نسخه ازش بیرون نده
برای من دیگه جیتیآر جذابیت قبلو نداره
Muty
۷ آبان ۱۴۰۱با احترام به نیسان
من با 113هزارتا 911 کررا رو ترجیح میدم %104
امپراطوری خورشید
۱۰ آبان ۱۴۰۱گودزیلا همیشه محشر بوده و هست . من که عاشقشم بویژه نسخه های تیون شده ۱۲۰۰ اسبی و ۱۷۰۰ اسبی و …
🇯🇵🇯🇵🇯🇵