نیسان

گران‌ترین نسخه نیسان Z مدل 2023 چه قیمتی دارد؟

پیکربندی نیسان Z مدل ۲۰۲۳ به‌صورت آنلاین راه‌اندازی شده و بنابراین شما می‌توانید ایده آل ترین نسخه از جدیدترین نسل این خودروی اسپرت ژاپنی را بسازید. با انتخاب تمامی وسایل جانبی و آپشن های در دسترس برای تریم پروتو، نیسان Z جدید قیمت ۶۰۳۶۷ دلاری پس از اعمال هزینه‌های تحویل ۱۰۲۵ دلاری خواهد داشت. در جدول زیر می‌توانیم قیمت هر تریم از نیسان Z مدل ۲۰۲۳ را ببینیم:

تریم گیربکس قیمت (پس از اعمال هزینه تحویل ۱۰۲۵ دلاری)
Z Sport ۹ سرعته اتوماتیک $۴۱,۰۱۵
Z Sport ۶ سرعته دستی $۴۱,۰۱۵
Z Performance ۹ سرعته اتوماتیک $۵۱,۰۱۵
Z Performance ۶ سرعته دستی $۵۱,۰۱۵
Z Proto Spec ۹ سرعته اتوماتیک $۵۵,۳۱۰
Z Proto Spec ۶ سرعته دستی $۵۵,۳۱۰

باتوجه به قسمت کانفیگ نیسان آمریکا، تمامی نمونه‌های نیسان Z مدل ۲۰۲۳ به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری مجهز هستند. این پیشرانه تا دور ۶۸۰۰ در دقیقه می‌غرد و تجربه لذت بخشی را در اختیار راننده می‌گذارد. تریم پرفورمنس این خودرو در مقایسه با نسخه پایه اسپرت از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، ترمزهای بزرگ‌تر و رینگ‌های ۱۹ اینچی سود می‌برد. به این موارد باید پوشش چرم کابین، نمایشگر مرکزی ۹ اینچی و سیستم صوتی با ۸ بلندگو را نیز اضافه کرد.

مدل پروتو که اساساً یک پکیج سفارشی برای تریم پرفورمنس محسوب می‌شود با بدنه دو رنگ ایکازوچی زرد سه پوششه و مشکی، کالیپرهای ترمز زرد رنگ و رینگ‌های برنزی رنگ در دسترس خواهد بود. داخل کابین این نسخه از محصول اسپرت نیسان می‌توانیم صندلی‌های چرمی با عناصر زرد رنگ را ببینیم. نیسان تنها ۲۴۰ دستگاه از تریم پروتو را برای مدل سال ۲۰۲۳ بازار آمریکا عرضه خواهد کرد.

اگر خریداران خواهان شخصی‌سازی نیسان Z مدل ۲۰۲۳ باشند برخی وسایل جانبی برای مدل پروتو در دسترس خواهد بود. گل پخش‌کن‌ها قیمت ۳۳۵ دلاری دارند و محافظ شفاف کاپوت نیز با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه می‌شود. دو نوار روی سقف و صندوق‌عقب هم قیمت ۵۹۵ دلاری دارند. برای چراغ‌های اضافی نیز باید ۳۹۵ دلار بپردازید. داخل کابین نیز مواردی همچون کف‌پوش‌های ۴۰۰ دلاری، جعبه کمک‌های اولیه و محافظ کف صندوق وجود دارد. با پرداخت ۳۶۰ دلار می‌توان دوربین روی داشبورد نیز را خریداری کرد. رکاب‌های داخلی نورانی هم‌ بهای ۵۰۰ دلاری دارند. نیسان عرضه Z مدل ۲۰۲۳ در آمریکا را به خاطر مشکلات مربوط به زنجیره تأمین به تعویق انداخته است. این خودرو از تابستان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. phonix

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    هنوز منتظرم تیونش کنن
    با هزار اسب بخار به بالا کیف کنیم
    یکی این یکی سوپرا اقا تیون کنید اینا اصلا برای تیون کردنن

    موافقم 16
    مخالفم 3
    1. JDM lover

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (886 ديدگاه)

      و همچنین کیت های بدنه جذاب 😍
      منتظر بادی کیت های راکت بانی و لیبرتی واک و… برای این ماشین هستم

      موافقم 7
      مخالفم 2
  2. F22RAPTOR

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    لذت رانندگی خالصه و این ماشین یه حای تاسف داره
    اونم اینه واسه ما ایرانیا ساخته نشده در اصل بخوای حساب کنی

    موافقم 18
    مخالفم 1
  3. ایلیا

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (501 ديدگاه)

    مدلاشون هیچ فرقی باهم ندارن فقط گیربکس باهم متفاوته

    موافقم 4
    مخالفم 11
  4. JDM lover

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    من اگه باشم تریم z performance دنده دستیش رو میگیرم حالشو میبرم
    البته تو این رده قیمتی موستانگ مک وان و gt هم وجود دارن

    موافقم 7
    مخالفم 1
  5. Si

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    ارزش داره بری یه تیونش بکنی

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. Alan.r

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    این ماشین محشره لذت خالص رانندگی رو میشه باهاش تجربه کرد

    موافقم 3
    مخالفم 1
  7. Prpr

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    جلوپنجرش سادست

  8. زنده باد دوازده سیلندر

    ۱ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (375 ديدگاه)

    ماشینی که تو این 5سال طراحیش بیش از همه نظرمو جلب کرد همینه فقط حیف صداش خوب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا