پیکربندی نیسان Z مدل ۲۰۲۳ بهصورت آنلاین راهاندازی شده و بنابراین شما میتوانید ایده آل ترین نسخه از جدیدترین نسل این خودروی اسپرت ژاپنی را بسازید. با انتخاب تمامی وسایل جانبی و آپشن های در دسترس برای تریم پروتو، نیسان Z جدید قیمت ۶۰۳۶۷ دلاری پس از اعمال هزینههای تحویل ۱۰۲۵ دلاری خواهد داشت. در جدول زیر میتوانیم قیمت هر تریم از نیسان Z مدل ۲۰۲۳ را ببینیم:
تریم | گیربکس | قیمت (پس از اعمال هزینه تحویل ۱۰۲۵ دلاری) |
Z Sport | ۹ سرعته اتوماتیک | $۴۱,۰۱۵ |
Z Sport | ۶ سرعته دستی | $۴۱,۰۱۵ |
Z Performance | ۹ سرعته اتوماتیک | $۵۱,۰۱۵ |
Z Performance | ۶ سرعته دستی | $۵۱,۰۱۵ |
Z Proto Spec | ۹ سرعته اتوماتیک | $۵۵,۳۱۰ |
Z Proto Spec | ۶ سرعته دستی | $۵۵,۳۱۰ |
باتوجه به قسمت کانفیگ نیسان آمریکا، تمامی نمونههای نیسان Z مدل ۲۰۲۳ به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری مجهز هستند. این پیشرانه تا دور ۶۸۰۰ در دقیقه میغرد و تجربه لذت بخشی را در اختیار راننده میگذارد. تریم پرفورمنس این خودرو در مقایسه با نسخه پایه اسپرت از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، ترمزهای بزرگتر و رینگهای ۱۹ اینچی سود میبرد. به این موارد باید پوشش چرم کابین، نمایشگر مرکزی ۹ اینچی و سیستم صوتی با ۸ بلندگو را نیز اضافه کرد.
مدل پروتو که اساساً یک پکیج سفارشی برای تریم پرفورمنس محسوب میشود با بدنه دو رنگ ایکازوچی زرد سه پوششه و مشکی، کالیپرهای ترمز زرد رنگ و رینگهای برنزی رنگ در دسترس خواهد بود. داخل کابین این نسخه از محصول اسپرت نیسان میتوانیم صندلیهای چرمی با عناصر زرد رنگ را ببینیم. نیسان تنها ۲۴۰ دستگاه از تریم پروتو را برای مدل سال ۲۰۲۳ بازار آمریکا عرضه خواهد کرد.
اگر خریداران خواهان شخصیسازی نیسان Z مدل ۲۰۲۳ باشند برخی وسایل جانبی برای مدل پروتو در دسترس خواهد بود. گل پخشکنها قیمت ۳۳۵ دلاری دارند و محافظ شفاف کاپوت نیز با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه میشود. دو نوار روی سقف و صندوقعقب هم قیمت ۵۹۵ دلاری دارند. برای چراغهای اضافی نیز باید ۳۹۵ دلار بپردازید. داخل کابین نیز مواردی همچون کفپوشهای ۴۰۰ دلاری، جعبه کمکهای اولیه و محافظ کف صندوق وجود دارد. با پرداخت ۳۶۰ دلار میتوان دوربین روی داشبورد نیز را خریداری کرد. رکابهای داخلی نورانی هم بهای ۵۰۰ دلاری دارند. نیسان عرضه Z مدل ۲۰۲۳ در آمریکا را به خاطر مشکلات مربوط به زنجیره تأمین به تعویق انداخته است. این خودرو از تابستان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
phonix
۲۱ مرداد ۱۴۰۱هنوز منتظرم تیونش کنن
با هزار اسب بخار به بالا کیف کنیم
یکی این یکی سوپرا اقا تیون کنید اینا اصلا برای تیون کردنن
JDM lover
۲۱ مرداد ۱۴۰۱و همچنین کیت های بدنه جذاب 😍
منتظر بادی کیت های راکت بانی و لیبرتی واک و… برای این ماشین هستم
F22RAPTOR
۲۱ مرداد ۱۴۰۱لذت رانندگی خالصه و این ماشین یه حای تاسف داره
اونم اینه واسه ما ایرانیا ساخته نشده در اصل بخوای حساب کنی
ایلیا
۲۱ مرداد ۱۴۰۱مدلاشون هیچ فرقی باهم ندارن فقط گیربکس باهم متفاوته
JDM lover
۲۱ مرداد ۱۴۰۱من اگه باشم تریم z performance دنده دستیش رو میگیرم حالشو میبرم
البته تو این رده قیمتی موستانگ مک وان و gt هم وجود دارن
Si
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ارزش داره بری یه تیونش بکنی
Alan.r
۲۱ مرداد ۱۴۰۱این ماشین محشره لذت خالص رانندگی رو میشه باهاش تجربه کرد
Prpr
۲۲ مرداد ۱۴۰۱جلوپنجرش سادست
زنده باد دوازده سیلندر
۱ شهریور ۱۴۰۱ماشینی که تو این 5سال طراحیش بیش از همه نظرمو جلب کرد همینه فقط حیف صداش خوب نیست