نیسان سرانجام قیمت نسل جدید کوپهٔ اسپرت Z را در ایالاتمتحده اعلام کرده است. قیمت این خودرو در آمریکا از ۴۰ هزار دلار شروع میشود و از تابستان راهی نمایندگیهای فروش در این کشور خواهد شد. تیپ پایهٔ کوپهٔ جدید نیسان، Z Sport نام دارد که با گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا ۹ سرعتهٔ اتوماتیک قابل خریداری خواهد بود. قیمت دقیق این تیپ با هردو نوع گیربکس از ۳۹,۹۹۰ دلار بهعلاوهٔ ۱,۰۲۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد آغاز میشود.
بالاترین تیپ Z جدید هم Z Performance نام دارد و قیمت آن از ۴۹,۹۹۰ دلار بهعلاوهٔ همان هزینهٔ حمل آغاز میشود. برای این تیپ هم هردو نوع گیربکس قابل انتخاب خواهد بود بدون آنکه تأثیری در قیمت داشته باشد. اصلیترین ویژگیهای این تیپ در مقایسه با Z Sport برخورداری از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، ترمزهای جلو و عقب بزرگتر با کالیپرهای رنگی، رینگهای ۱۹ اینچی فورجکاری شده، لاستیکهای بریجستون، لانچ کنترل، پدالهای آلومینیومی، اسپویلرهای جلو و عقب، گرمکن آینههای جانبی، غربیلک فرمان چرمی، وای فای داخلی و سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو است.
علاوه بر این اما نیسان یک نسخهٔ ویژه و تولید محدود از کوپهٔ جدید خود را هم با نام Z Proto Spec ارائه خواهد کرد که ۵۲,۹۹۰ دلار قیمت دارد. این نسخه که از آن تنها ۲۴۰ دستگاه برای بازار ایالاتمتحده تولید خواهد شد، به رینگهای ۱۹ اینچی برنزی، کالیپرهای ترمز زردرنگ، رنگ زرد ویژهٔ بدنه و تریمهای زردرنگ در کابین مجهز است. آپشنهای سفارشی برای دو تیپ Z Sport و Z Performance هم شامل طرح دورنگ بدنه، خطوط مسابقهای روی بدنه، چراغهای خوشامد بیرونی، پارکابیهای چراغدار و نورپردازی داخلی میشود.
اصلیترین رقیب نیسان Z جدید تویوتا GR سوپرا است که قیمت آن با موتور ۳ لیتری شش سیلندر ۳۸۲ اسب بخاری از ۵۲,۹۱۵ دلار آغاز میشود. حتی سوپرای چهار سیلندر هم که تنها ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد، با قیمت ۴۴,۵۶۵ دلار ارائه میشود که حدود چهار هزار دلار از نیسان Z گرانتر است. این در حالی است که کوپهٔ جدید نیسان بهصورت استاندارد با پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت ارائه میشود.
Amard
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱تویوتا از یه حدی بیشتر نمیتونه قیمت بیاره پایین چون موتور بی ام وی روش احتمالا نیسان با این ماشین بازار تویوتا سوپرا بگیر ولی تو آمریکا باید با موستانگ کامارو چلنجر رقابت کن البته با این مشخصات که داره خیلی نزدیک شده از لحاظ دوام کم مصرف بودن که ژاپنی ها شهره هستن
NAVID۰۰۹۸
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱بَهبَه
بَهبَه
بَهبَه
.
.
.
من که به سوپرا ترجیهش میدم با اینکه سوپرا را دوست دارم !
وای اینو بگیری تا دندون تیون فنی و ظاهریش کنی ، چی میشه !
عاشق طراحی شیک و سادش شدم که جون میده برای بستن قطعات افترمارکتی ، بَهبَه ، بَببببهبَه ، جونم ❤❤❤👌
Jdm باز
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱دقیقا
خیلی فوق العاده اس
خوراک تیون کردنه و من با وجود این حتی یه لحظه هم به سوپرای بی اصالت فکر نمیکنم
Alirreza 33
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱سلطان تمام زیبایی این خودرو به سادگیش،شما میخوایی جوادش کنی؟
Reza Waffen SS
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به شدت ارزش خرید داره یه کیت خوبم روش نصب کنی چی میشه 🔥🔥🔥
محمد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱همه چیش خوبه فقط بدیش اینه که رو پلتفرم fm نیسانه که برای 2003 هست
ولی پلتفرم تویوتا که برای بی ام و هست جدیده
من^_^
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱دقیقا مساله اصالت وسطه
AMANTE
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱✌️ Hi Supra
محمد امین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی جذاب هست ، موتور فوقالعاده ای هم داره
دکتر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱اصیل دوست داشتنی
javadhy
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱با اینکه از نظر ظاهری جذابیت نسلای قبلشو نداره ولی با این قدرت از تویوتا z4 خیلی بهتره در مورد مقایسش با موستانگ و کامرو و چلنجر پایه هم واقعیتش اصلا نباید مقایسه بشن ولی اگرم بشن مطمئنا این ماشین توی این قیمت پرفورمنس و هندلینگ بهتری نسبت به اونارو ارائه میده(اونا توی نسخه های بالا ردشون هندلینگ خوبی دارن توی مدلای پایه هیچکدوم فرمان پذیری درست حسابی ندارن)
hssn
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱اتفاقا جذابیتش و موندگاریش تو همین ساده تر بودن طراحیش نسبت به سوپراست
نیسان بهترین جایگزین ممکن رو برای Z370 رو معرفی کرده بنظرم ، چه عملکرد چه طراحی
javadhy
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱در درستی حرفتون شکی نیست فقط به نظر من نسلای قبلی z خیلی زیبا تر بودن مخصوصا ۳۵۰ و ۲۴۰
احمدرضا
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱از سوپرا با اصالت تر و زیباترع
بین این دوتا قطعا Z
R@m!n
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ویدیو hagerty رو پوشش بدین درگ جالبی داره با نیسان جدید.
hssn
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱این درگ رو دیدم ، تعجب کردم از اختلافشون
البته فکر کنم برگ برنده نیسان توی پیست باشه ، حالا باید ببینیم…
mos
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱اختلافشون بخاطر تایره تو ویدیو هم بهش اشاره شد.
نیسان Z با تایر بریجستون میاد که چسبندگی بالایی نداره و اگه دقت کرده باشی تو دنده اول شورت شیفت کرد و حتی تو دنده دوم هم ویل اسپین داشت.
سوپرا و مک وان تایر میشلن پایلوت اسپورت دارن که چسبندگی بالایی داره و همون اول یه لانچ خوب داشتن.
نیسان هم با یه تایر چسبنده میتونه به راحتی تایم ۳.۸ و حتی سریع تر ثبت کنه.
Pussy Nissan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱IS THAT A suppppra
GMA
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱بهترین نیسان حال حاضر از نظر من❤️
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱نسل قبل خیلی اسپرت تر بود.نمای جلو این اصلا قشنگ نیست.ولی کاپوتش عالیه
Jdm باز
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به به چه خفن
قدرت ۴۰۰ اسب بخار قیمت ۴۰ هزار دلار!!!!
مطمئنم فروش بالایی روتجربه خواهد کرد و خریداران سوپرا رو جذب خودش میکنه
TML BN
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظرم Z جدید از سوپرا جدید عملکرد بهتری واقعا داشته
پدرام
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به شخصه سوپرا رو بیشتر می پسندم هر چی قسمت عقب z خوب شده جلوش اصلا جالب نیست
Hadi
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱با ۴۰ هزار تا میشه مدل دنده دستی رو با موتور ۴۰۰ اسبی خرید 👌🏼
خیلی عالیه اینو به تویوتا سوپرا ترجیح میدم 👌🏼😍
تویوتا هم اگه همون 2jz رو میذاشت خیلی بهتر بود…
al-ml-kh
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱نیسان قیمت این ماشین رو خیلی عالی و معقولانه زده
کلا قیمت ماشین های دیگش میشه گفت یجورایی الکی بالاس
تو بازار آمریکا رقیبایی خوب و خوش قیمتی داره مثلا چلنچر 2022 از حدودای 30 هزار تا شروع میشه
یاس ی
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱همه چی عالی فقط جلوپنجره دیگه خیلی خیلی ساده شده. از نظر من یکم زیادی مربع هستش.
f-l-p
۱ خرداد ۱۴۰۱واقعا با این قیمتش تونسته عالی ظاهر بشه . من اینو کاملا به سوپرا ترجیح میدم . فقط یک عیبی که به نظرم داره مشکل هارمونی این ماشین هست . منظورم اینه که اون جلو پنجره مربعی با بدنه تداخل داره . اگه یکم روی این جلو پنجره و نمای جلویی ماشین کار بشه دیگه رو دست ندارم ( نمای جلویی هم به نظر من یکم ناهمانگه با بدنه و اون حالت نرمی بقیه قسمت هارو نداره )
پ.ن : منظورم از حالت نرمی اون حالت ایرودینامیکیه