نیسان از پکیج جدید نیسمو برای GT-R مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد. از جمله بهبودهای این خودرو میتوان به پکیجهای تایپ ۱ و ۲ ریستینگ اسپرت اشاره کرد که باعث افزایش حداکثر سرعت خودرو میشوند.
علیرغم اینکه نسل R35 نیسان GT-R از سال ۲۰۰۷ تاکنون در بازار حضور دارند اما ژاپنیها با روشهای گوناگون آن را بهروز نگه داشتهاند و اخیراً هم نیسمو برخی پکیجهای ارتقا را برای آن معرفی کرده است. گودزیلا در بازار ژاپن با پکیجهای تایپ ۱ و ۲ ریستینگ اسپرت در دسترس خواهد بود که علاوه بر مدل ۲۰۲۴ این خودرو، مالکان مدلهای قبلی نیز میتوانند آن را سفارش دهند. پکیج تایپ ۱ فقط مختص مدلهای نیسمو بوده درحالیکه تایپ ۲ را میتوان برای مدل استاندارد سفارش داد.
نیسان GT-R مدل ۲۰۲۴ نیسمو در صورت تجهیز به پکیج تایپ ۱ از محدود کننده سرعت متفاوتی برای جلوگیری از خطرات مرتبط با تفاوت سرعت در زمان رانندگی در پیست سود میبرد. اگرچه ما معنی این گفتههای نیسان را نمیدانیم اما باید گفت مالکان خودروی یاد شده که میخواهند با سوپرکار خود راهی پیست شوند باید ۲۲۳۰ دلار برای پکیج یاد شده بپردازند. همچنین دیگر تغییر رخ داده با سفارش این پکیج ماژول کنترل پیشرانه متفاوت خواهد بود. ماژول یاد شده را میتوان روی تمامی GT-R های مدل ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۴ نصب کرد درحالیکه مدلهای ۲۰۱۵ با ماژول کنترل گیربکس بهروز نیز در دسترس هستند. باید خاطرنشان ساخت قیمت هر ماژول بسته به مدل تولیدی خودرو متفاوت خواهد بود.
پکیج تایپ ۲ جالبتر به نظر میرسد زیرا گشتاور بیشتری را در دورهای پایینتر ارائه میکند و به این ترتیب خودرو شتاب گیری بهتری خواهد داشت. این پکیج از ماژول کنترل پیشرانه و گیربکس جدید به همراه بهبود فشار بوست و بازنگری گیربکس برای تعویضهای سریعتر سود میبرد. نیسمو برای پکیج یاد شده ۲۶۰۰ دلار طلب میکند و مدلهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۴ نیسان GT-R میتوانند از آن استفاده کنند. یک کیت تایپ ۳ هم برای مدلهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در دسترس است که تمامی موارد تایپ ۲ را در بر داشته و پیشرانه را نیز بهبود میبخشد تا تمامی پتانسیلهای خود را آزاد کند. این پکیج قیمت ۲۵۰۰ دلاری خواهد داشت اما اگر قبلاً پکیج تایپ ۲ سفارش داده شده باشد قیمت تایپ ۳ به ۱۶۵۰ دلار کاهش خواهد یافت. به عنوان نکته پایانی باید گفت اگرچه فعلاً خبر دقیقی از معرفی جانشین GT-R R35 در دست نیست اما ژاپنیها کار روی نسخه برقی R32 اسکای لاین را شروع کردهاند.
kato
۲۶ فروردین ۱۴۰۲اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف…
A.Az
۲۶ فروردین ۱۴۰۲عجیبه همه خودروسازا داره طراحیاشون هر سال بیشتر به فنا میره ولی gtr هر روز داره جذاب تر میشه👌👌👌
Amard
۲۶ فروردین ۱۴۰۲حداقل مثل دوج قدرت ببرید بالا یا هیبرید بزنید خیر سرتون این چیه اخه سدان اسپرت المانی قورتش میدن
مجید
۲۶ فروردین ۱۴۰۲مال این حرفا نیستن
فرشاد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲جدای اینکه جی تی آر ماشین خوبیه ولی
یه بار بگو که جی تی آر تونسته یه سدان ژرمن و بزنه اصلا میتونه؟
M4cs
M5
CLS
Panameraزورش به کدوم میرسه؟
Reza Waffen SS
۲۶ فروردین ۱۴۰۲همه چی که قدرت نیست همینطوری قدرتو ببری بالا هندلینگ ماشین میریزه بهم
احسان
۲۶ فروردین ۱۴۰۲عشق است.
احسان
۲۶ فروردین ۱۴۰۲عشق است.
زنده باشی اعلاحضرت کبیر.قلدر ژاپنی
Royal Driver AMG
۲۶ فروردین ۱۴۰۲توئم که فقط ملاک خوب بودنو درگ قرار میدی ۰ درصد هم بارت نیست.
Reza Waffen SS
۲۶ فروردین ۱۴۰۲شاید باور نکنید ولی هنوزم واسم جذابه 💪
MehdiTurbo
۲۶ فروردین ۱۴۰۲به نظرم این خودرو از خیلی خودروهایی که امسال معرفی شدند و نسبت به نسل قبلشان بی روح تر شدند و یه مانیتور بزرگ پشت امپر دیجیتالی شدند حالا میخواد مرسدس باشه یا هر برند دیگه ای جذاب تره
فقط ای کاش یه ذره داخلش به روز تر میکرد مثل کاری که مزدا میکنه همان اصول فقط به روز تر شده یا پورش کرده هر چند تو کاین جدید یکم خراب کرده ولی بقیشان تا به اینجا عالی بودند
Amin
۲۶ فروردین ۱۴۰۲طبیعی هست ….
تا همیشه جذاب میمونه 😍😍
علی جردن
۲۶ فروردین ۱۴۰۲وقتی ۲۰۷ و ۲۰۶ و پارس ۳۰ سال پیش برای ایرانی ها جذابه نیسان GT-R بعد ۱۶ سال جذاب تر بنظر می رسه
datsun
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ولا تو خارج r32gtr های ۳۵ سال پیش رو هم هنوز استفاده میکنن و براشون جالبه
Amir evolution
۲۶ فروردین ۱۴۰۲بسه دیگه
محمد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲نیسان جان بیخیال این زبون بسته بشو شیره جون این موتور گیربکس و شاسی رو کشیدی بیرون نسل جدیدش رو بساز
گازوئیل ریزه بین راهی
۲۶ فروردین ۱۴۰۲اینو بندازی تو اتوبان تهران ساوه قبل از عوارضی اول دو جاش می خوره به برآمدگی آسفالت و قبل از عوارضی دوم سه جاش قبل از عوارضی سوم هم آتیش سوزیش حتمیه
JDM سابق
۲۶ فروردین ۱۴۰۲قلدر بی حاشیه نیازمند بروزرسانی
Siyavash
۲۶ فروردین ۱۴۰۲خدا لعنتت کن نیسان که از سال ۲۰۱۳ منتظر نسل جدیدتم ..از اون موقع سومین پسرم به دنیا آمد ولی تو نسل جدید معرفی نکردی….حداقل قدرت موتور رو از ۵۷۰ اسب نسخه ساده به ۶۷۰ و تویه نسخه نیستو از ۶۰۰ اسب ببر بع ۷۰۰ اسب تا یکم جبران کنی این بیرون ندادن نسل جدیدت رو…یه زمان با فراری458..دوج وایپر..پورشه ۹۱۱..مکلارن لامبو کل کل میکردی الان BMW m4cmبرات بسه بقیه رقبای اصلیت بم9انند به کنار که یه زمان براشون خط نشون میکشیدی…..دوستان bmwفن بد برداشت نکنید
datsun
۲۶ فروردین ۱۴۰۲مقصر قصن ملعون بود که رو یک دلاری هم حساب باز میکرد وگرنه همون موقع بهترین زمان برای نسل جدید بر پایه همین بود سال ۲۰۱۴ ،الان هم که نیسان اوضاع مالی خوبی نداره که یه نسل جدید از نو طراحی کنه از طرفی هم خودروهای الکتریکی فراگیر شدن و قوانین آلایندگی خیلی سختگیرانه تر شده مگه اینکه بر پایه همین یه سوپر اسپورت هیبریدی ارائه بده،
Taha Malek
۲۶ فروردین ۱۴۰۲911 نسل 997 همزمان با r35 اومد الان 2 نسل عوض کرده
Hamilton1970
۲۶ فروردین ۱۴۰۲نیسان برای GT-R داره مثل کاری که تویوتا برای لندکروز کرد رو انجام میده
یعنی انقدر ماشین رو نگه میداره رو یه نسل تا حال خودش بد بسه و نسل جدید معرفی بشه
هرچند که گودزیلا هنوز جذابیت داره و تکراری نمیشه:)
Taha Malek
۲۶ فروردین ۱۴۰۲هنوزم جذابه این عشق وای به r36
samurai
۲۶ فروردین ۱۴۰۲موتور این ماشین اثر هنریه حیفه با ارمیچر عوض بشه میشه اسباب بازی بی روح :((
اگه میخواد برقی بشه همین نسلو ادامه بده بهتره
phonix
۲۶ فروردین ۱۴۰۲خلاصه شرکت های ژاپنی: انقدر از این مدل میسازم تا بمیرم
Ali
۲۸ فروردین ۱۴۰۲خلاصه شرکت های آلمانی/آمریکایی:یه ماشین جدید طراحی میکنیم با قیافه عجیب و یه آرمیچر میندازیم روش تا برینیم به دنیای ماشین بازا
OldBoy
۲۶ فروردین ۱۴۰۲چه عجب بالاخره این پیرمرد ورزشکار ژاپنی یکم تغییر کرد
Ali.mhd
۲۷ فروردین ۱۴۰۲حکایت این بنده خدا هم شده مثل حکایت GTA 5