نیسان

معرفی نیسان تایتان 2024 با قیمت پایه 50 هزار دلار

نیسان با معرفی وانت پیکاپ تایتان مدل ۲۰۲۴ جزئیات قیمت‌گذاری آن را منتشر کرد. خریداران تایتان ۲۰۲۴ شاهد افزایش قیمت آن نسبت به مدل سال قبل خواهند بود.

تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل تغییرات یادی ندارند اما ژاپنی‌ها تریم ها و نسخه‌های گوناگون آن را دست‌خوش تغییر کرده‌اند و حاصل این کار افزایش قیمت تایتان پایه نسبت به قبل است. در حال حاضر مدل پایه نیسان تایتان SV سال ۲۰۲۴ با قیمت ۴۷,۶۶۵ دلار در دسترس است که این رقم شامل هزینه‌های تحویل ۱۸۹۵ دلاری نیز خواهد بود.

نیسان در تایتان ۲۰۲۴ تریم پایه قبلی با نام S را عرضه نمی‌کند و همین کار باعث افزایش بیش از ۵ هزار دلاری نسخه پایه تایتان به‌روز شده می‌شود. برای مقایسه باید گفت بهای تایتان King Cab S مدل ۲۰۲۳ از ۴۲,۲۴۵ دلار شروع می‌شد و خریداران برای تایتان Crew Cab S مدل ۲۰۲۳ نیز می‌بایست ۴۴,۰۳۵ دلار پرداخت می‌کردند. همچنین در سال جدید خبری از تایتان XD Crew Cab S نیست، خودرویی که سال قبل حداقل قیمت ۴۹,۸۸۵ دلاری داشت. در مدل سال ۲۰۲۴ این خودرو نیز شاهد افزایش ۱۲۰ دلاری قیمت تمامی تریم ها نسبت به سال قبل هستیم.

برای تایتان ۲۰۲۴ پکیج جدید SV برنز ادیشن در نظر گرفته شده است که شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی برنزی، تریم مشکی براق جلوپنجره، سپر جلوی تیره، نشان‌های مشکی روی بدنه، میله اسپرت فضای بار و آینه‌های مشکی خواهد بود. داخل کابین نیز قطعات تزئینی مشکی و برنزی به همراه کف‌پوش‌های سفارشی وجود دارند. این پکیج که شامل چراغ‌های جلوی LED نیز هست ۲۹۸۰ دلار قیمت دارد. نیسان تایتان ۲۰۲۴ به‌صورت استاندارد با بسته ایمنی سپر محافظ این خودروساز عرضه می‌شود. بسته ایمنی یاد شده شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب خودرو، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و ترمز عقب خودکار است. این وانت به‌صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز سود می‌برد. تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۲۴ همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کنند. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز نیروی تولیدی را راهی چرخ‌ها می‌کند.

مدل گیراتر تایتان Pro-4X نیز با وجود جذب‌کننده‌های شوک بیلشتین و فلاپ های محافظ وارد مدل ۲۰۲۴ خود شده است. نسخه پلاتینیم رزرو این خودرو نیز از صندلی‌های جلوی سردکن دار، تریم کروم بدنه، رینگ‌های ۲۰ اینچی و سیستم صوتی فندر با ۱۲ بلندگو سود می‌برد. علیرغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته، فروش نیسان تایتان تعریفی ندارد و در شش‌ماهه اول امسال تنها ۱۰۵۰۰ دستگاه از آن به فروش رفته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۵.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

تایتان در تعقیب نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی تویوتا توندراست که فروش حدود ۵۰ هزار دستگاهی را ثبت کرده است. این وانت ژاپنی همچنین فاصله بسیار زیادی با سنگ محک این کلاس یعنی فورد سری F دارد، خودرویی که در نیمه اول امسال فروش ۳۸۲,۸۹۳ دستگاهی را بر جای گذاشته است. شاید افت فروش و کاهش تریم های قابل‌عرضه نشان دهنده خداحافظی تایتان با بازار باشند. این موضوع با انتشار شایعاتی درباره خاتمه توقف تایتان در آینده نزدیک همراه شده است. زمانی که نسل دوم تایتان به عنوان محصول سال ۲۰۲۰ معرفی شد دو فرم بدنه مدل‌های تایتان XD حذف شدند. ژاپنی‌ها اما شایعات منتشر شده در این زمینه را تائید یا تکذیب نکرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. HessamS500

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    عاشقش شدم
    خیلی خوبه

    موافقم 52
    مخالفم 4
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10478 ديدگاه)

      این اعجوبه‌ی نیسان ( به نظرم نسبت به قیمتش مفت و ارزانِ ) را اگر از نزدیک ببینید ، اولین واکنشی که در ذهن میپرورانید اینه که تیگو ۸ پرومکس چند دلاره در ایران و این ۵۰ هزار دلار و محکم میچسبانید توکِ پیشانی و با آه کشیدن به بدبختی خودتان روی تردمیل دویدن ادامه میدهید !!!

      موافقم 44
      مخالفم 19
  2. Rerace777

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    به به
    واقعا جذابه
    مخصوصا موتور ۸ سیلندرش

    موافقم 43
    مخالفم 4
    1. ali

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (269 ديدگاه)

      این پارسال بخاطر فروش کمش داشت توقف تولید میخورد!
      قبل منفی دادن یه سرچ فارسی ساده بکنید

      بدون تعصب الحق رقبای غولی داره

      موافقم 16
      مخالفم 6
  3. محمد

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی آمریکایی ها اساتید خودروسازی تو این کلاسن ، برای کار های سنگین منطقی نیست بخوای از فورد و رم بگذری و نیسان بخری

    موافقم 43
    مخالفم 18
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10478 ديدگاه)

      اینکه ماشین خوبیه رو همه میدونیم !!!
      اما اینکه چطور شد از فن کره‌مربا داری رنگ عوض میکنی و سوق پیدا میکنی به سمت آمریکایی‌ها ، جای تَفَکر داره !

      حالا که کره گند زده اَخ شده ، اینقدر باید سریع رنگ عوض کنی ، خب بیا قشنگ بگو اشتباه کردی 😂 !

      موافقم 8
      مخالفم 32
      1. کرگدن باواریا

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (777 ديدگاه)

        کاری با بحثتون ندارم ولی ماشین کره ایی آرزو نیست لطفا لفظ آرزو رو با این کلمات به قا نبرین…
        یه وقت فکر نکنین نفسم از جای گرمی در میادا نه ؛ منتها با همین یه تیکه کامنت باعث شده یه سری ها که موقع ارزونی ماشین کره ایی خریدن و الان حتی از پس هزینه های نمایندگیش هم بر نمیان توهم ماشین لاکچری و گرون و… باهاش برداشتن و برای ملت تعیین تکلیف میکنن و درس زندگی تو اینستاگرام میدن …
        هرکی رو دیدین بین آشغال درجه سه چینی و کره یاتاقانی فرق قائل میشه بزنین پس کلش بگین ” پیاز هرچی گرون بشه قاطی میوه نمیشه”.
        یه قاطر هیچ وقت نباید خر رو نصیحت کنه 🤏؛ ( خدمت داداشای کره سوار که جدیدا خیلی شدید به چینی سوارا حمله میکنن) ؛ مشکل اینجاس که سنگر دفاعی‌شون “اصالته” 😆 تورو خدا…. ۴۰ سال اصالت ؛ ۴۰ سال اقتدار… خوبه حداقل یه جا با ایران‌خودرو تفاهم داره کره ؛ شاتون+اصالت

        موافقم 6
        مخالفم 1
    2. 💤

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      https://s8.uupload.ir/files/20230701_002859_xk15.jpg

      بله کاملا درست می‌فرمایید

      موافقم 13
      مخالفم 6
  4. Enzo Ferrari 2008

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    کپی از دوج رام
    از نیسان بعید بود

    موافقم 6
    مخالفم 68
  5. PRPR

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (241 ديدگاه)

    هرچه طراحی تویوتا داره به سمت آلمانی میره نیسان آمریکایی تر میشه

    موافقم 17
    مخالفم 14
  6. امیر

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    از نظر تئوری که باید فروش خیلی خوبی داشته باشه ! چون هم قیمت خیلی مناسبی داره و هم امکانات مناسب ، موتور ۸ سیلندر هم که جذابیتش رو چندیدن برابر میکنه ، نیسان تو آمریکا نمایندگی های خیلی زیادی داره پس میشه نتیجه گرفت که از نظر خدمات پس از فروش هم نباید مشکلی داشته باشه ، در کل برای یه پیکاپ سوار انتخاب خیلی مناسبی میتونه باشه

    موافقم 27
    مخالفم 8
  7. مانی

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (254 ديدگاه)

    قیمت پایه این پیکاپ شیک و قلدر حدود 50 هزار دلار یا تقریبا 2,5 میلیارد تومان به پول ایران هست.یعنی تقریبا حدود نصف قیمتی که تو بازار ایران برای یک توسان مدل 2018 توسط مشتری پرداخت می شه.جا داره اون دسته از پرفسورهای رند و پر ادعا و بی انصاف ضد چینی که دائما در رسانه های مکتوب و مجازی به قیمت ماشین های داخلی و چینی گیر میدن و هی در این باب چرتکه میندازن به این موارد هم توجه کنن.چرا یک کراس اوور کوچک و دست دوم کره ای دو برابر یک پیکاپ فول سایز مدل 2024 در بازار ایران فروخته میشه؟

    موافقم 17
    مخالفم 7
  8. ابوالفضل

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    بعید می‌دونم حتی تو بازار آمریکا اسمش بشنون

    موافقم 5
    مخالفم 26
  9. ali

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (269 ديدگاه)

    چقد یه عده تعصب دارن رو این ماشین!! فروش پارسالش فک کنم ۱۶ هزار تا بوده امریکا طوری که قرار شد تولیدش متوقف بشه
    واقعا در برابر f150 و رم و تاندرا و جی ام سی سیرا و شورولت و… نمیتونه موفق بشه

    موافقم 8
    مخالفم 14
  10. 18:45

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (671 ديدگاه)

    امیدوارم فروشش بهتر بشه واقعا.
    تایتان خیلی وقته که تو بازار حضور داره فروشش یک دهه پیش خیلی خوب بود و سرزبونها بود. اما متاسفانه عملکرد و اسم و رسم قدیمی تر رقبا باعث شده که کم رنگ جلوه کنه. من این و به تویوتا تاندرا ترجیح میدم👍

    موافقم 12
    مخالفم 1
  11. کیان

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1491 ديدگاه)

    خیلی رخ و هیبت جذابی داره این ماشین واقعا
    چراغهای جلوش واقعا عالی هستن
    تو این کلاس خودرو ساختن با رقابت فوق فشرده کار سختی هست، کمتر کسی توانایی وارد شدن داره

    موافقم 14
    مخالفم 1
  12. JDM

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1185 ديدگاه)

    یه مدلشو از نزدیک دیدم نمیدونم مدل دقیقشو نمیدونم ولی خیلی بزرگ و قلدر بود درقیاس با پاترول تایتان بزرگتر به نظر میرسه واقعا قابلیت های افرودش حرف نداره

    موافقم 14
    مخالفم 1
  13. همایون

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (790 ديدگاه)

    حالا درسته ما همه واسش غش و ضعف میریم ولی حتما یه دلیل داره که تو بازارهای آزاد حتی در حد رقیب هموطنش نیست فروشش چه برسه غولهای آمریکایی درسته سگ جون بودن نیسان آبی یا جونیور باعث شده فکر کنیم نیسان طبق قاعده باید الان غول پیکاپ سازی باشه ولی حقیقت اینه اینطوری نیست باز تو کلاس یه سایز کوچیکتر وضعیتش بهتره هرچند اونجاهم باز به پای تویوتا نمیرسه.خودم برند نیسان رو بیشتر از تویوتا دوست دارم و امیدوارم یه روزی بتونه از زیر سلطه رنو که مثل زالو داره خونشو میمکه دربیاد تا دوباره تو بازار آقایی کنه.بنظرم اتحاد میتسو و نیسان بدون رنو میتونه جفت کمپانیهارو به روزهای خوبشون برسونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا