نیسان در حال آمادهسازی نسخهٔ قویتر Z نیسمو است که انتظار میرود قدرت موتور V6 توئین توربوی آن به ۵۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند.
نیسان سال گذشته نسل جدید کوپهٔ Z را معرفی کرد اما حالا مشتاقانه منتظر معرفی نسخهٔ نیسمو هستیم که دو پروتوتایپ آن در حال آزمایش در آریزونا شکار شدهاند. هرچند یکی از این پروتوتایپها بشدت استتار شده اما پوششهای استتاری دیگری سبکتر بوده و به لطف این موضوع میتوانیم سپر جلوی جدیدی را با ورودی هوای متفاوت و بالههای جانبی ببینیم. در بخش جانبی خودرو رینگهای سبکوزنی دیده میشوند که از نمونههای Z پرفورمنس افراطیتر هستند.
همچنین هرچند به نظر میرسد کالیپرهای ترمز قرمزرنگ از Z پرفورمنس گرفته شده باشد اما ممکن است در نسخهٔ نیسمو دیسکهای بزرگتری آنها را همراهی کنند. نمای اسپرت این کوپهٔ جدید در عقب هم با سپر تهاجمیتر و شبرنگهای مستطیلی ادامه پیدا کرده درحالیکه یک قسمت مستطیلی عمودی هم بین دو سر اگزوز دیده میشود که شبیه چراغ ترمز سوم الهام گرفته از فرمول یک است اما در تصاویر روشن نیست.
فعلاً نیسان حرفی در مورد مشخصات فنی Z نیسمو نزده است اما گزارشهای قبلی اشاره کردهاند که در این نسخه قدرت موتور ۳ لیتری V6 توئین توربوی Z به حدود ۵۰۰ اسب بخار خواهد رسید که افزایش قابلتوجهی نسبت به قدرت ۴۰۰ اسب بخاری نسخهٔ معمولی محسوب میشود. البته اینفینیتی در مدل ناکام Q60 Project Black S به کمک سیستم هیبریدی و همین موتور V6، مجموع قدرت را به ۵۷۰ اسب بخار رسانده بود اما انتظار میرود Z نیسمو از پیشرانهٔ بنزینی سنتی استفاده کند.
Amiro
۱۵ بهمن ۱۴۰۱میدونید خوراک دانشگاه و تینج بازیه 😜
Sigma
۱۵ بهمن ۱۴۰۱پلتفرم قدیمی و حوصله سر بر
Hamilton1970
۱۵ بهمن ۱۴۰۱این کارش ستودنیه ولی کاش یذره بیشتر روی GTR کار میکرد
Siyavash
۱۵ بهمن ۱۴۰۱Gtr کا واقعا یه افتضاح به تمام هست برایه نسخه به روز رسانی،، با این که بهروز رسانی شده ولی طراحیش کوچیکش به شدت عقب گرد داشته….اصلا کاری به طراحیش ندارم میگم سلیقه ای هست..ولی لامصب از سال ۲۰۱۳ دیگه اصلا دست به موتور نزدی..پورشه ۹۱۱ از همون سال از موتورش که فکر کنم ۵۴۰ اسب قدرت داشت رسیده به ۶۵۰ اسب…هوراکان همون سال فکر کنم اولین نسخشو داد ۵۶۰ اسب قدرت داشت الان ۶۴۰ اسب قدرت داره…فراری ۴۵۸ همون سال قدرتش اونم فکر کنم همون ۵۶۰ تا ۵۷۰ اسب بود اما الان اف ۸ نسخه جانشینش ۷۱۰ اسب قدرت داره..میرسیم به مکلارن همون سال اولین نسخه خودش رو معرفی که و تویه این ۱۰ سال سه نسل عوض کرده تا رسیده به ۷۲۰..فکر کنم تا چندماه آینده نسل جدیدشم رونمایی بشه …ولی داش نیسان هنوز همون موتور با قدرت ۵۶۰ اسبی داره حداقل برایه این که تویه رقابت میمونه نسخه پرمیوم باید ۶۲۰ اسب قدرت میداشت و نسخه نیسمو ۶۷۰ اسب ازش قدرت میگرفتن ..موتور Gtr به شدت تیونینگ پذیره و چیزه پیچیده و سختی نیست ازش قدرت گرفتن ولی نمیدونم فاز اینا چیه چرا دارن خرابش میکنن…
Taha Malek
۱۵ بهمن ۱۴۰۱عشق خوراک دوران جوونیه قابلیت تیون زیاد قطعات افتر مارکت زیاد
محمدهادی
۱۵ بهمن ۱۴۰۱اوفففف
بلاخاره نسخه کامل شده نیسان زد سرو کله ش پیداشد
امیدوارم بالای ۵۵۰ اسب قدرت داشته باشه تا عملکردی مثال زدنی ازش ببینیم و تویوتا سوپرا رو با خاااک یکسان کنه
خخخخ
Siyavash
۱۵ بهمن ۱۴۰۱Gtr کا واقعا یه افتضاح به تمام هست برایه نسخه به روز رسانی،، با این که بهروز رسانی شده ولی طراحیش کوچیکش به شدت عقب گرد داشته….اصلا کاری به طراحیش ندارم میگم سلیقه ای هست..ولی لامصب از سال ۲۰۱۳ دیگه اصلا دست به موتور نزدی..پورشه ۹۱۱ از همون سال از موتورش که فکر کنم ۵۴۰ اسب قدرت داشت رسیده به ۶۵۰ اسب…هوراکان همون سال فکر کنم اولین نسخشو داد ۵۶۰ اسب قدرت داشت الان ۶۴۰ اسب قدرت داره…فراری ۴۵۸ همون سال قدرتش اونم فکر کنم همون ۵۶۰ تا ۵۷۰ اسب بود اما الان اف ۸ نسخه جانشینش ۷۱۰ اسب قدرت داره..میرسیم به مکلارن همون سال اولین نسخه خودش رو معرفی که و تویه این ۱۰ سال سه نسل عوض کرده تا رسیده به ۷۲۰..فکر کنم تا چندماه آینده نسل جدیدشم رونمایی بشه …ولی داش نیسان هنوز همون موتور با قدرت ۵۶۰ اسبی داره حداقل برایه این که تویه رقابت میمونه نسخه پرمیوم باید ۶۲۰ اسب قدرت میداشت و نسخه نیسمو ۶۷۰ اسب ازش قدرت میگرفتن ..موتور Gtr به شدت تیونینگ پذیره و چیزه پیچیده و سختی نیست ازش قدرت گرفتن ولی نمیدونم فاز اینا چیه چرا دارن خرابش میکنن…
Peyman.JDM
۱۵ بهمن ۱۴۰۱۵۰۰ اسب باشه ولی هیبرید ۵۷۰ نه
911
۱۵ بهمن ۱۴۰۱عالی…
کاش ۵۷۰ تا داشته باشه..
با یه باله بزرگ…
آرین
۱۵ بهمن ۱۴۰۱امیدوارم همهمون یک روزی دست روی دندهش و پا رو کلاچش بذاریم.