نسل جدید نیسان پاترول یا آرمادا با وجود تغییرات بزرگ، همچنان با قیمت پایهٔ ۵۶ هزار دلار به بازار عرضه میشود و هزینه خرید مشابه نسل قبل خواهد داشت.
نیسان قیمت نسل جدید پاترول که در آمریکای شمالی با نام آرمادا عرضه میشود را اعلام کرده است. این خودرو نسبت به نسل قبلی که از سال ۲۰۱۰ بدون تغییر بزرگی در حال تولید بود، تحول بزرگی را تجربه کرده ولی بااینوجود، قیمت پایهٔ آرمادای جدید بدون تغییر باقیمانده و همچنان از همان ۵۶,۵۲۰ دلار آغاز میشود. بااینحال، تیپهای بالاتر افزایش قیمت قابلتوجهی را تجربه کردهاند. بهعنوانمثال، تیپ SL محرک عقب ۲,۶۳۰ دلار و تیپ پلاتینوم ۱,۳۴۰ دلار گرانتر شدهاند.
تیپ جدیدی که به خانوادهٔ آرمادا در این نسل اضافه شد، تیپ آفرودی Pro-4X است که قیمت پایهٔ ۷۵,۷۵۰ دلاری دارد. این نسخه از امکانات خارج جادهای مثل لاستیکهای ۲۰ اینچی آلترین، صفحات فلزی محافظ، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی و… بهره میبرد. آرمادا Pro-4X همچنین ۵۳ میلیمتر فاصلهٔ بیشتری از زمین نسبت به نسخههای دیگر دارد که فاصلهٔ کلی را به ۲۴۴ میلیمتر میرساند. گرانترین تیپ این شاسیبلند بزرگ ژاپنی هم پلاتینوم رزرو با قیمت ۸۲ هزار دلار است که با رینگهای ۲۲ اینچی، ماساژور صندلی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی و دیگر ویژگیهای لوکس عرضه میشود.
نسل جدید آرمادا به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو مجهز شده است که ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این اعداد افزایش قابلتوجهی را نسبت به موتور V8 قبلی نشان میدهند حتی با وجودی که دو سیلندر کمتر شده است. انتقال نیرو هم توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد و خودرو بهصورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل انتخاب خواهد بود. آرمادا به ریشههای خود پایبند مانده و همچنان شاسی نردبانی مستقل را حفظ کرده است. فروش این خودرو از دسامبر امسال در آمریکای شمالی آغاز خواهد شد.
آرین
۳۰ آبان ۱۴۰۳نیسان قیمت نسل جدید پاترول که در آمریکای شمالی با نام آرمادا عرضه میشود را اعلام کرده است. این خودرو نسبت به نسل قبلی که از سال ۲۰۱۰ بدون تغییر فنی در حال تولید بود، حالا تحول بزرگی را تجربه کرده ولی بااینوجود، قیمت پایهٔ آرمادای جدید بدون تغییر باقیمانده
دمشم گرم
آرین
۳۰ آبان ۱۴۰۳یه لحظه
این همون پلت فرم قبلیه
اساسا با یک فیس لیفت کامل و از ریشه
به پروفایل جانبی دقت کنید
فرم درب ها مانند نسل قبلی هست و زاویه شیشه ها همون قبلیس
JaMsHiD-B
۳۰ آبان ۱۴۰۳داش یعنی چی تغییر نکرده
آرین
۳۰ آبان ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/11/2023-nissan-armada.jpg
شکل جانبیش شبیه اینه
میگم پلت فرم همونه
Homan
۳۰ آبان ۱۴۰۳شبیه کادیلاک اسکالید نسل قبلی هست.
hosen
۳۰ آبان ۱۴۰۳واقعا لذت بردم از طراحیش
زیزیگولو
۳۰ آبان ۱۴۰۳زیباست 👌👌👌
🥇M🏆 Bavaria///👑
۳۰ آبان ۱۴۰۳پاترول، سلطان قلب ها👑❤️❤️
همایون
۳۰ آبان ۱۴۰۳خیلی خوب دراومده درسته که تو آمریکا نمیتونه در حد غولها باسه ولی حتما بهتر از سکویا میفروشه تو بقیه مناطقم احتمالا بهتر از لندکروز عمل کنه مگه اینکه تو قابلیت اطمینانش مشکلی پیش بیاد
فرامرز
۳۰ آبان ۱۴۰۳تو۱۱۴سال کلی پیشرفت کرده اما قیمتش همونه اونوقت توایران توی۱۴سال چندهزاردرصد خودرو گرون شده البته گاری بگیم بهتره چون درمقابل این هیولا گاری هممحسوب نمیشن،واقعا چرا؟تقصیرکیه؟کی میخوادکه اینجوری بشه؟
Siyavash
۳۰ آبان ۱۴۰۳روخش آمریکایی تر شده مخصوصا اون ستون هایه عقب که مشکی شدن و با شیشه تقریبا یکی شدن آدمو یاد اسکالید میندازه..در کل بسیار عالی
Iman 007
۳۰ آبان ۱۴۰۳خیلی قیافش مردونست
datsun
۳۰ آبان ۱۴۰۳تعییر نسل بدون افزایش برای جلب مشتری،
خودروساز وطنی افزایش قیمت ۱۵۰ میلیونی یه شبه بدون تغییر کیفیت و ظاهر واکنش خودروساز همینی که هست
اشکودا عشق مردم ترکیه
۳۰ آبان ۱۴۰۳اوووف لاکشری
علی
۳۰ آبان ۱۴۰۳رو نفت خوابیدیم ولی بیشتر از همه کشورهای بدون نفت دغدغه استفاده از خودروهای با موتور ضعیف شده رو داریم. جالبترینش بی آبرو کردن اوتلندر 1700 کیلویی هست با موتور 1500 سی سی چینی!
NISSAN
۳۰ آبان ۱۴۰۳شیرررررر سلطان جنگل
ایران زیبا
۲۱ دی ۱۴۰۳ادمین ادیب از زحماتتون سپاس آرمادا یه سروگردن از نیسانهای خاورمیانه سرتره حالا تیپ رزرو و پرو را اضافه کردند واقعا چشم نواز وقابل رقابته با خودروهای آمریکایی طبق گفته کارشناس خودشون.حقیر سوار شدم آرمادای۲۰۱۵کل خودروهای داخلی رو حتی لندکروزرم گرد پاشو جمع نمیکرد پلاک موقت کویت بودحیف و صدحیف وارد کشور ما نمیشن هموطنان استفاده کنن حتی اون دوست ما گفت لندکروز وحتی لکسوس وچند مدل دیگه عوض کرده مث آرمادا نبودن و فقط از مصرفش کمی گلایه داشت حالا شما حساب کن ۱۰مدل بالاترش چطوره.کویت به اندازه قم ما نیست دوتا شیخ عقب مانده باید لوکس سواری کنن دینار کویت هم که مطلع هستین چطوره.کاش میرفتم شانس ما حب وطن دوستیمون گل کرد و فقط فعلا ضربه خوردیم.وحشتناکه تو جاده و آفرود میترسیدم پا رو پدال گاز فشار بدم.با شورلت تاهو gmcیوکان دنالی مدل عادیش نه اولتیمیت و فورد اکسپدیشن تقریبا رقابتی هست چون قیمتش و مصرفش از اونا کمتر.الکی نیس آمریکاییا خودشون تافته جدا بافته میبینن.شایدم کارشناسه اغراق میکرد باید نتیجه رو دید عربهای حاشیه خلیج که زدن تو پوز تویوتا وهمه نیسان پاترول عادی و نیسمو رو قبول دارن.حتی یه نمایندگی تویوتا رو آتش زدن و صاحبش کتک کاری کردن.همکاری نیسان و فورد قابل تحسینه.فقط یه دنده از لکسوس و لند grکمتره که تو شتاب اولیه یک یا دوثانیه عقب میفته که باتوجه به قیمت و کیفیت وجاداری و ظرافت و زیباییش بنظرم بچربه به رقیبش.
ایران زیبا
۲۱ دی ۱۴۰۳اگه براتون مقدور بود در مورد فورد اکسپدیشن۲۰۲۵ معمولی ومدل تومور تیمبرلاین واستیلث پرفورمنس و جیپ گرند واگونیر۲۰۲۵ ولندرور دیفندر اوکتا و آوت باند هم مطلب بذارین بنظرم بد نباشه برای مخاطبان و شاید اثر در نخریدن و تحریم کالای چینی اگه درک داشتیم اونا منت ما رو میبردن نه برعکس چون خودرو کالای مصرفی استهلاکیه نه سرمایه ای حتی از طلا ساخته بشه سال بعد قیمتش میشکنه ماها با پراید و۴۰۵ حس پولداری و لوکس سواری داریم ادمین عزیز میدونی از چه خندم میگیره از لمپنهای سوار همین لگن ها که عینک دودیاشون محشره واقعا خخ.از ماست که برماست.