نیسان نسخهٔ بروز شدهٔ پیکاپ میان سایز فرانتیر را با چهره جدید، اصلاح تیپها، تجهیزات بیشتر برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است.
در جلوی خودرو، جلوپنجره تغییر کرده و حالا در گوشههای پایینی که به روکش پلاستیکی روی سپر متصل شده، حالتی مستطیل شکل پیدا کرده است. از بالای جلوپنجره هم نوشتهٔ FRONTIER حذف شده و در عقب هم در نسخههای PRO-X روی در پشتی تریم پلاستیکی سراسری کار شده است. برای این نسخههای آفرود همچنین رینگهای جدیدی هم در نظر گرفته شده است درحالیکه تمام نسخههای فرونتیر در داخل از تریم جدیدی بهرهمند شدهاند. در همین حال، نیسان برای مدل ۲۰۲۵ رنگ نارنجی جدیدی را هم برای پیکاپ خود در نظر گرفته است.
خریداران فرانتیر مدل ۲۰۲۵ از تجهیزات بیشتری هم بهرهمند خواهد شد و حالا تیپهای SV به بالا با نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگتر ۱۲.۳ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم و تنظیم برقی شش جهتهٔ صندلی راننده قرار میشوند. تیپ SV بهصورت استاندارد با رینگهای ۱۷ اینچی ارائه میشود و حالا تمام تیپهای فرونتیر به فرمان تلسکوپی و شیشهٔ عقب تلسکوپی مجهز شدهاند. تعداد زیادی از سیستمهای کمکراننده مثل هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عقب، هشدار نقاط کور و… نیز بهصورت استاندارد ارائه میشوند.
ظرفیت یدک کشی در تمام نسخههای فرونتیر ۲۲۵ کیلوگرم افزایش پیدا کرده و بسته به تیپ و تجهیزات، حداکثر به ۳۲۴۰ کیلوگرم میرسد. نیسان هیچ اشارهای به ایجاد تغییری در قوای محرکهٔ پیکاپ میان سایز خود نکرده است که این یعنی فرونتیر همچنان با همان پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 ارائه میشود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل خواهد بود. قیمت فرونتیر مدل ۲۰۲۵ قبل از پایان تابستان امسال اعلام خواهد شد اما انتظار میرود کمی نسبت به قیمت پایهٔ ۳۲ هزار دلاری نسخهٔ قبلی افزایش داشته باشد.
ADNAN136900
۱۶ مرداد ۱۴۰۳توی نسخه پایه اش سنسور مانع برخورد در دنده عقب را داراست که خیلی کاربردیه
net
۱۶ مرداد ۱۴۰۳زیر جلوپنجره سپر و وسط درب عقب میان چراغ عقب و جارکابی متضاد مشکی شده بد هست. چراغ عقب کامل قرمز بود قشنگتر میشد
net
۱۶ مرداد ۱۴۰۳این وانت در متن هم نوشته میان سایز و به نظرم ابعادش کمی بزرگتر هست نسبت به وانت میان سایز . شیشه عقبش هم مثل وانت های فول سایز هست . زیر آینه بغل که مثل وانت فورد f150 شیشه فرورفتگی داره بد هست اگر مسطح بود قشنگتر میشد
datsun
۱۶ مرداد ۱۴۰۳حالا به خاطر تو کلاس بندی رو تغییر میدن ابعاد کلاسها تو امریکا کمی فرق داره خیلی کم
RAM1500TRX
۱۶ مرداد ۱۴۰۳این اقای net فک کنم میرسلیم باشه اومده اینجا نظر میده و فقط خودش به خودش لایک میده
جز خودش هیشکی لایک نمیده
میگم اقای net نظرت چیه با ۲۰۶ مقایسش کنی
Matin
۱۶ مرداد ۱۴۰۳داشو حالا یه دفعه بیا از خوبیاش بگو
net
۱۶ مرداد ۱۴۰۳طراحی داخلی یکپارچه مشکی خوبه ولی خطوط و دوخت متضاد نارنجی بد شده. شیشه ریلی شده بد هست . اگر اطراف لاستیک گلگیر نداشت قشنگتر میشد
net
۱۶ مرداد ۱۴۰۳وانت های میان سایز مدل افرودش که لاستیک بزرگ میره زیرش قیافه اش بد میشه . برای وانت میان سایز لاستیک استاندارد و کوچکش قشنگه
datsun
۱۶ مرداد ۱۴۰۳آره کلا بد است داش رباتی چیزی هستی کل کامنتای که گذاشتی تو این چن ساله همین سبک بوده
Taha Ayoobi
۱۶ مرداد ۱۴۰۳کلا بد هست، همه چی بد هست.
البته که صفحه نمایش فورد رنجر عالی هست.
Mr wrong
۱۶ مرداد ۱۴۰۳برو یه پس گردنی به طراحش بزن ازین به بعد حواسش جمع کنه
𝐀𝐥𝐢
۱۶ مرداد ۱۴۰۳پیکاپ جذابیه 👍
علی
۱۶ مرداد ۱۴۰۳نیسان نارنجی اونها..:)
Cert
۱۶ مرداد ۱۴۰۳خوب شده که داشبورد آن را جدید
کرده است و شده یک خودرو ی
درست
Mr wrong
۱۶ مرداد ۱۴۰۳کمی طعام برای او بیاورید
Afg
۱۶ مرداد ۱۴۰۳بنظرم جز بهترین پیکاپهای بازاره خیلی دوسش دارم فقط کمی بد شانسه
JaMsHiD_R1988
۱۶ مرداد ۱۴۰۳خیلی پیکاپ خوبیه نمیدونم چرا ازش استقبال نمیشه
JaMsHiD_R1988
۱۶ مرداد ۱۴۰۳چقدر رینگ های ماشین با خود ماشین مچ شده
جهانبخش
۱۶ مرداد ۱۴۰۳سلام اگه اقساطی میدادیدوپیش پرداخت زیر۵۰۰میگرفتیدوتحویل فوری میدادیدخیلی خوب بودمردم هم زورشون میرسیدهم خوب استقبال میکردندوهم مشتریاتون زیادمیشددرعوض یکی۲۵تامیفروختید
میثم
۱۷ مرداد ۱۴۰۳اگه این ماشین ها دست همه مردم ایران بود و کالای سرمایه ای نبود هم آمار تصادفات خیلی خیلی کمتر میشد هم آمار جنگو دعوا …. وقتی تو ماشینای بی کیفیت میشینی زود خسته و کلافه میشی ولی تو ماشینای با کیفیت فقط دوسداری راه تموم نشه و ادامه بدی.