نیسان

معرفی نیسان GT-R مدل 2025، آخرین نسخه گودزیلا

نیسان GT-R مدل ۲۰۲۵ با چند به‌روزرسانی جزئی راهی بازار خواهد شد. این احتمالاً آخرین مدل GT-R نسل R35 خواهد بود و گفته شده تنها در ۱,۵۰۰ دستگاه ساخته می‌شود.

نیسان GT-R مدل ۲۰۲۵ با چند به‌روزرسانی جزئی در ژاپن معرفی شده است. گفته می‌شود این آخرین مدل GT-R نسل R35 خواهد بود و گودزیلای پیر که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد سرانجام به آخر خط رسیده است. این مدل آخر در بیرون تغییری را تجربه نکرده است و از همان طراحی جدید فیس‌لیفت ۲۰۲۴ بهره می‌برد. همین موضوع در داخل خودرو هم جریان دارد هرچند که حالا تودوزی آبی جدیدی ارائه شده است که قابل انتخاب خواهد بود.

در بخش فنی تنها تغییر مدل ۲۰۲۵ تجهیز نسخه‌های پریمیوم ادیشن و ترک ادیشن به رینگ‌های پیستون، شاتون‌ها و میل‌لنگ با وزن متعادل است که قبلاً فقط در نسخهٔ نیسمو ارائه می‌شد. درنتیجه، موتور V6 حالا سریع‌تر دور می‌گیرد و توربوشارژرها سریع‌تر می‌چرخند. داخل محفظهٔ پیشرانه هم حالا پلاکی با نام مهندس تاکومی نصب شده است. وی کسی است که روی این پیشرانه کار کرده است.

با وجود این قطعات جدید، خروجی پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو تغییری نداشته و مثل قبل ۵۶۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که این رقم در نیسمو به ۶۰۰ اسب بخار می‌رسد. نیسان GT-R مدل ۲۰۲۵ هم‌اکنون در ژاپن قابل سفارش است و تحویل آن از ژوئن آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو نسبت به سال قبل افزایش داشته و حالا از ۱۴.۴ میلیون ین معادل ۹۷,۷۰۰ دلار برای مدل پایهٔ پیور ادیشن آغاز شده و در نیسمو به‌عنوان گران‌ترین نسخه به ۳۰.۶ میلیون ین معادل ۲۰۷ هزار دلار می‌رسد.

طبق گزارشات اخیر، GT-R مدل ۲۰۲۵ فقط در ۱,۵۰۰ دستگاه عرضه خواهد شد اما نیسان هنوز در این رابطه اظهارنظری نداشته است. پیش‌نمایش فصل بعدی GT-R چند ماه پیش توسط کانسپت هایپر فورس در نمایشگاه ژاپن ارائه شد. این کانسپت هرچند ظاهری کاملاً وحشی دارد اما امکان تولید خواهد داشت و به گفتهٔ مقامات نیسان می‌تواند تا پایان دههٔ جاری روی خط تولید برود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Light Year

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شاهکار معاصر . به زودی شاهد افزایش قیمت و کلکسیونی شدن این ماشین خواهیم بود

    موافقم 18
    مخالفم 5
    1. net

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3469 ديدگاه)

      نیسان gtr در دسته اسپرت کوپه هست و سوپر اسپرت نیست

      موافقم 10
      مخالفم 12
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (10391 ديدگاه)

        عاشقِ پلاکِ به‌جا مانده از مهندس سازنده‌ی انجینشم ❤😍!
        فقط به قیمتش نگاه بندازید ، جز پورشه‌های لیمیتد ۹۱۱ ، رغیبی برایش نمیبینم در سطح فنی اونم با این طول عمر!!!
        به نظر شخصی خودم ، نسل بعدی هیبرید باید باشه نه برقی نه بنزینی!!!

        موافقم 7
        مخالفم 11
  2. kawaki

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    نسل بعدشو چیکار میخوان بکنن
    کسی چیزی میدونه

    موافقم 11
    1. Mohammad

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (338 ديدگاه)

      قراره برقی بشه
      ولی دیگه نه جی تی آر
      یه ماشین دیگه به جاش تولید میشه🫠

      موافقم 6
      مخالفم 5
    2. ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (4989 ديدگاه)

      جلوشو کلا تغییر میدن

      موافقم 0
      مخالفم 4
    3. Mr

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (961 ديدگاه)

      هیچی تویوتا باتری نداره
      مجبورم همین بنزینی رو هی تولید کنن فعلا

      موافقم 2
      مخالفم 2
    4. داریوش

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نسل دیگه خدا میدونه

  3. ar-ma-n

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (223 ديدگاه)

    پایان یک افسانه یا امپراتوری یا فاجعه ای و شکست برای نیسان ؟؟

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/03/Nissan-GT-R-7.jpg

    این شیش گانه زیبا ژاپنی واقعا مثل یک داستان یک فیلم میمونه وقتی برای آیندگان تعریف کنی هر کدوم از این ماشین ها افتخار هاشون و… مطمئنا اونام افسوس میخورن.

    شایدم نیسان یک سورپرایز بزرگی داره چون نیسان همیشه کارش تولید بزرگان هست چه به وضوح میشه تو عکس هر نسل دید چه شاهکاری هست شایدم نسل بعدی همینطوری باشه ولی فکر نمیکنم صدای موتور های درون سوز و صدای غرش اگزوز بده .
    شاید چند مدل تولید محدود با موتور درون سوز بده.

    خلاصه هرچی هست امیدوارم طراحیش در خور یک gtr باشه .
    نه یک کانسپت از دنیای مجازی.

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. JaMsHiD

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2965 ديدگاه)

      کانسپت ایپر فورس رونمایی شد و یه نسخه پروتو تایپ هم ازش ساخته شده و کامل حرکت می‌کنه و قابلیت رانندگی داره . از یه کامیون توی ژاپن بیرون اومد که خبرنگاران فیلماشو گرفتن

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. ar-ma-n

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (223 ديدگاه)

        آره دیدم ولی جمشیدیان کاری به برقی بودنش ندارم طراحیش چنگی به دل نمیزنه بیشتر شبیه انیمه های خود ژاپن تا ماشین
        انگار حس میکنم از پلاستیک های بازیافتی درست کردن .هم من میدونم هم خودت اینک نیسان پتانسیل زیادی داره ولی نمیدونم چرا استفاده نمیکنه نمیدونم چرا پول خرج نمیکنه از اون موقع شرکت تجاری با رنو شد بعد جدا شدن نیسان اون نیسان سابق نشد؟؟

        این سرعتی که هم دوست دارن برقی بشن یا طراحی های آینده نگری میدن نمیگم بدم ولی جلوتر از زمان اگه تولید بشن یک شکست بزرگ .
        هرچیزی به موقعش خوبه

        موافقم 9
        مخالفم 2
        1. JaMsHiD

          ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (2965 ديدگاه)

          قبول دارم طراحیش یه ذره برای زمان حال و تولید توی این دهه ناجوره ! یه ذره که چه عرض کنم . در حد خودش خوبه ها ! ولی در حد نسل های پیشینش فاجعس . اینو خودمم قبول دارم .
          ولی ۱۳۰۰ اسب ! این قیافه وحشی که داره بازم آندرنالین تو خون آدم جریان پیدا می‌کنه .
          قبول دارم انگار طراحان این ماشین انگار ارث پدرشون رو نیسان خورده ، ولی بازم زیبایی های خودش رو داره . و مثل جلو پنجره های کلیوی ب ام و ، طول می‌کشه به طراحیش عادت کنیم . چون آرمان جان همون‌طور که خودت میتونی هم من ، این ماشین از آینده اومده . شما یه نگاه به خط و خطوطش بنداز …

          موافقم 4
          مخالفم 1
    2. ar-ma-n

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (223 ديدگاه)

      درست قبول دادم درحد یک مدل آینده نگر و جدید مناسب ولی اینک جانشین gtr باشه نه

      چون هیچکس نمیدونم آینده چطوری و چه شکلی هست آیا فردا هستیم یا نه هایپر فورس بیشتر شبی یک کانسپت از دنیای موتور اسپرت باشه تا واقعیت و بیشتر با طراحی که دار خوراک پیست نه جاده بله جذاب و وحشی هست بخصوص کابین ولی موقع رانندگی احساس میکنی پشت هواپیما یا پشت شبیه سازی تا ماشین. درک باید امتحان و تست ها انجام بشه بعد درموردش نظر بدین و اینم قبول دارم مثل نسل جدید جلو پنجره های بی ام دبلیو هست
      طول میکشه عادت کنیم و خب فعلا یک کانسپت و این مشخصات و تست رانندگی و… نیمده بیرون مثل مدل جانشین LFA که اونم کانسپت که پدال مقاله رو گذاشت .

      و اینک اینم بگم ژاپنی ها اونقدر بالا پایین میکنن تا یک مدل خوب ارائه بدن کانسپت های زیادی پروژ های زیادی بالا پایین میشه چه برای LFA چه برایGTR که مطمعنا ساده از بغلش رد نمیشن

  4. ar-ma-n

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (223 ديدگاه)

    امیدوارم کاری که با نیسان z کرد با این مدل نکنه .
    هنوز برام قابل درک نیست .
    یا تویوتا با gt86

    جدا از هم این اینک هم خودروسازان دارن مدل ها و سنت ها و نماد هاشون تغییر میدن مطمعن ضرر و زیان داره حالا به هر شکل هرچقد موفق باشه ضرر داره نه الان قبلا شاهد این بودیم تو هر کالای که تولید میشه بی نقص نیست و هر آدمی کامل نیست .

    تنها بازمانده از دوران طلایی ژاپن (نیسان gtr)
    و تنها مدل با اصالت و نماد قدرت (چارجر و چلنجر)
    و خداحافظی های مدل های که امسال توقف تولید شدن .
    امسال هرچقدر واس بقیه خوب بود برای دوست دارن خودرو یک سال نحثی بود

    هم اینا هرکدوم یک ضرر داره برای شرکت مادر .

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      نحس

      موافقم 1
      مخالفم 4
      1. ar-ma-n

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (223 ديدگاه)

        بله ممنون بابت اصلاح کلمه .🙏🏼

    2. ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (4989 ديدگاه)

      من با نیسان Z خیلی خاطره دارم

      1. ar-ma-n

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (223 ديدگاه)

        هم خاطره دارن بخصوص نید فور اسپید .
        سریع و خشن 3 (توکیو دریفت).
        و‌…
        اصلا نیسان زد جدا از پرفورمنس زوج طلایی نیسان بود .
        تیون خورش حرف نداشت طراحی بینطر بود
        مثل gt 86 یک نماد برای صنعت تیونینگ بودن

    3. JaMsHiD

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2965 ديدگاه)

      نیسان چه بلایی سر z آورد؟
      یا تویوتا چه بلایی سر GT86 آورد؟
      هر دوتا این ماشین ها فعلا عالی هستن که

      نیسان زد که چهارصد اسب قدرت میده و یه طراحی رترو داره ، تویوتا هم یه ماشین آنالوگ توی عصر مدرن هست !

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. ar-ma-n

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (223 ديدگاه)

        حرفت قبول دارم ولی منظورم اینکه نیسان اونقدر که به gtr بها داد به مدل 370z نداده حتا نسل جدیدش .

        و همینطور تویوتا کاری که با سوپرا کرد با gt86 جدید نکردن.

        حتما دلیلی داره حالا من میگم تویوتا قبول ولی 370z دست کمی ازgtr نداشت با اون طراحیش که خیلی انتقاد میکردن ولی بنظرم یکjdm واقعی بود ی پکیج بود

        1. JaMsHiD

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (2965 ديدگاه)

          از این لحاظ بله درست میفرمایید

    4. امیر جام خانه

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (30 ديدگاه)

      درسته داداش طراحی جالبی نداره ولی اینو بگم که به عنوان یه برقی زیاد وحشیه ۱۳۰۰ اسب کم نیست ها فک کنم صفر تا صد ۱.۴ داشته باشه همه ای سوپر اسپرت های جهان رو میزنه دقیقا داداش

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. parhamiof

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (753 ديدگاه)

    اگه قراره برقی و هیبریدی و بشه،همون بهتر که توقف تولید بخوره.

    موافقم 10
    مخالفم 3
  6. JaMsHiD

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (2965 ديدگاه)

    از کانسپت هایپر فورس تنها ایرادی که میشه گرفت برقی بودنشه . وگرنه با طراحی آینده نگرانه ای که داره بازم بسیار وحشی و جذابه . و حتی بنظرم با اینکه برقی هست هیجان و آدرنالین زیادی به آدم منتقل می‌کنه .
    ولی تا موقعی که سوار نشی نمیشه احساس کرد

    موافقم 3
    مخالفم 3
  7. نیسان

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ولی خوب یه چیزیم که هستا ماشینای نیسان اونقد تو ایران نبوده نیسان گفتنی بعضیا یاد نیسان وانت زاغارت میفتن و همین باعث حس بی کلاسی برای نیسان هست حالا درست که نیسان اسم کمپانیش هست و هزار مدل ماشین میزنه و شاید اصلا اون وانت نیسان پر ایراد و ناموفق رو که مال عهد بوق هست یادش نیاد

  8. JaMsHiD

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (2965 ديدگاه)

    این ماشین اسطوره بود . چون گیربکسش روی دیفرانسیل عقب بود و یه موتور تمام دست ساز داشت که فابریکش هفتصد اسب بخار راحت قدرت میداد .
    از صداش نگم که هنوز که هنوزه تو بازی هایی مثل گرن توریسمو لرزه به تن آدم میندازه .
    این ماشین آنقدر اسطوره بود که نیسان نتونست جانشین درون سوزی براش پیدا کنه !
    میراثی که نیسان به جای گذاشت هیت.لر به جا نذاشت

    موافقم 5
    مخالفم 4
  9. سبحان

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (322 ديدگاه)

    شده مثل پراید و پارس هر سال میگن اخریشه دیگه

    موافقم 2
    مخالفم 3
  10. علی جردن

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (2103 ديدگاه)

    اصالت یعنی ۹۱۱ از نسل اول تا آخرین نسل یک شکل بوده نه نیسان جی‌تی‌آر کهنه

    موافقم 3
    مخالفم 18
    1. امیر جام خانه

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (30 ديدگاه)

      😂 قشنگ معلومه چیزی از اصالت نمیدونی 😂 از وقتی که gtr r35 اومده پورشه ۹۱۱ چند نسل عوض کرده قدرت و اصالت یعنی gtr و چلنجر که خیلی وقته با اون مهندسی قدیمی هنوز خیلی از ماشین های نسل جدید رو میزنن بعد هیچ وقت آلمانی نمیتونه به پای ژاپن و آمریکا برسه فعلا آلمان جذب بی کیفیت ترین انجین ساز ها هست گول فلان اسب و امکانات نخور سر ۳۰ هزار تا میان تعمیر متور

      موافقم 1
      مخالفم 3
  11. Amir

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (155 ديدگاه)

    کنار رفتن یکی از بهترینای gtr یکی این خوب بود یکی نسل r34 و مدل 1973 کلاسیکش

  12. Arshia m3csl

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    چقدر ماشین های دوست داشتنی از خط تولید رفتن😑 امیدوارم نسل r36 نیسان gtr یک شاهکار باشه و زیبایی خاص gtr رو نگه داره و مثل وایپر نشه که خداحافظی کرد

  13. sinasvj

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (426 ديدگاه)

    سرزمین آفتاب تابان غروب تکرار نشدنیو داره تجربه میکنه

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. JaMsHiD

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2965 ديدگاه)

      این از GT-R که برقی شد … (نیسان پول توسعه مدل بنزینی رو نداشت و الان هم عصر بنزینی ها به پایان رسیده و این کار برای نیسان سودی نداشت)
      اون از wrx که تقریبا کنار کشید
      اون از lancer Evo که بخاطر کمبود رفت کنار
      اون از supra که ب ام و شد
      اون از سدان های دف عقب تویوتا و نیسان
      مزدا با موتور افسانه ای روتاری
      کلا دارن محو میشن بخاطر عصر برقی سازی

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. محمدهادی

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2476 ديدگاه)

      امیدوارم نیسان یک فکری بحال هودداران اسپرتی ش بکنه
      دیگه دارن همه جون میدن
      لنتی دست بجنبون
      یه هیولای جدید بساز
      گودزیلا هم که عمرش به پایان رسید
      چرا هیچ خط سیری رو برا عاشقاش معرفی نمیکنه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. JaMsHiD

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (2965 ديدگاه)

        داداش آخر مقاله رو بخون
        هایپر فورس جانشین جی تی آر با هزار و سیصد اسب بخار قدرت و امکانات خودرو های مسابقات GT3

  14. Siyavash

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (884 ديدگاه)

    یعنی خاک عالم بر سر تمام عوامل نیسان که نتونستن یه نسخه آبرومندانه برایه خدافظی درست کنن آخه بی شرف ها ۱۰ ساله با ۵۶۵ اسب دارید تولید میکنید همون ۱۰ سال پیش هم این قدرت نسبت به رقبای کم بود ،الان دیگه واقعا هیچ…..
    این موتور قابلیت تیونینگ بسیار بالایی داره آخه چرا اینطوری میکنید میمیرید ازش ۶۵۰ تا ۷۰۰ اسب بگیرید بدونه دردسر ….

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Arshia m3csl

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      دقیقا باید نسخه ۸۰۰ اسب بخاری میساختن براش و دیفیوزر متفاوت و اسپویلر بزرگ و اسپویلر جلو و رینگ های برنزی و کاپوت فیبر کربنی و رول کیج داخلش و کابین جیر و فیبر کربن باید براش خداحافظی ترتیب میدادن

      موافقم 2
      مخالفم 1
    2. امیر جام خانه

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (30 ديدگاه)

      همین ۶۰۰ اسب هم خیلی زیاده اون پژو پارسی که مردم دارن کلا ۷۰ اسب بخار هستش

  15. ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (4989 ديدگاه)

    دلم تنگ میشه برای این افسانه من که اصلا از نزدیک ندیدمش ولی خب😅

  16. مانی

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (248 ديدگاه)

    نیسان GT-R یک شاهکار و یک اسطوره تکرار نشدنی در صنعت خودروسازی ژاپن هست.به زودی شاهد افزایش قیمت و کلکسیونی شدن نسخه های متفاوت این خودروی اسپرتی خواهیم بود.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  17. همایون

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (807 ديدگاه)

    خیلی سخته که با برقی سازی نیسان دوباره بتونه خودرویی توسعه بده که تو درگ تا سالها رقیب نداشته باشه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  18. رهام

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    چرا این دوتا ژاپنی انقد دل ادمو میشکنن
    کارشون درسته ها ولی مثلا میتسوبیشی لنسر ایوو را کارشو تمام کرد
    حالا هم نیسان اخه چرا باید با این گودزیلا خداحافظی کرد

    1. JaMsHiD

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2965 ديدگاه)

      نسل بعدیش هایپر فورس هستش که برقیه . آخر مقاله لینکش هست

  19. گات

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (307 ديدگاه)

    جی تی ار نیسمو
    شاهکار لعنتی نیسان

  20. BMW

    ۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1497 ديدگاه)

    اینم دیگه میخواین بگیرین از ما🥲😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا