هرچند حدود شش ماه از معرفی نسل جدید نیسان پاترول میگذرد ولی نسل قبلی همچنان در استرالیا عرضه میشود و حالا نسخهٔ بروز شدهٔ آن معرفی شده است.
نسل قبلی نیسان پاترول که با کد Y62 در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، با دو فیسلیفت در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ به حیات خود ادامه داد و درحالیکه نسل جدید پاترول با موتور V6 توئین توربوشارژ در بازارهای جهانی عرضه شده، استرالیاییها باید تا اواسط ۲۰۲۶ برای آن صبر کنند؛ اما نیسان برای جلب رضایت خریداران استرالیایی، نسخه بهروز شده نسل قبلی را با فناوریهای جدید برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این بهروزرسانیها پاترول را برای رقابت با شاسیبلندهای مدرن آمادهتر میکند.
بزرگترین تغییر در پاترول ۲۰۲۵، تجهیز به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که جایگزین واحد ۱۰.۱ اینچی قدیمی شده و از اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم پشتیبانی میکند. یک صفحهنمایش ۷ اینچی در صفحه آمپر، شارژر بیسیم گوشی و سیستم نظارت محیطی هوشمند نیسان با تشخیص اشیاء متحرک نیز بهصورت استاندارد ارائه میشوند. در تیپ لوکس TI-L نیز خریداران از امکانات بیشتری مانند سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو، کولباکس در کنسول مرکزی و آینه دید عقب دیجیتالی بهرهمند خواهند شد.
برای تریم داخلی خریداران میتوانند بین دو طرح رنگی مشکی یا شاهبلوطی با روکش چرمی و تریم چوبی یکی را انتخاب کنند. طراحی بیرونی خودرو تغییر خاصی را تجربه نکرده اما رنگ جدید قرمز صحرایی متالیک به گزینهها اضافه شده درحالیکه نیسان به لیست امکانات نسخهٔ آفرودی Warrior هم پلههای جانبی مشکی را افزوده است.
در سینهٔ پاترول قدیمی مدل ۲۰۲۵ همان موتور آشنای ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است که به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک متصل میشود. این موتور نقطه قوت پاترول در برابر رقیب اصلیاش، تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ با موتور ۶ سیلندر، محسوب میشود ولی نسل جدید پاترول که در سال ۲۰۲۶ به استرالیا میرسد، تنها با موتور ۳.۵ لیتری V6 توربوشارژ با ۴۲۵ اسب بخار عرضه خواهد شد.
قیمت نیسان پاترول مدل ۲۰۲۵ در استرالیا از ۹۰,۶۰۰ دلار استرالیا معادل ۵۷,۶۰۰ دلار آمریکا آغاز میشود که افزایشی جزئی را نسبت به قبل نشان میدهد. فروش این مدل هماکنون آغاز شده و تیپ Warrior نیز برای علاقهمندان به آفرود در دسترس است.
datsun
۲۹ فروردین ۱۴۰۴الان سه نسل از پاترول همزمان رو خط تولیده :)
MehdiTurbo
۲۹ فروردین ۱۴۰۴فکر کنم نسل قبلیش بیشتر نسل فعلیش بفروشه 😁
به نظرم این کار نیسان درسته خود من به شخصه تو خیلی از مدلا نسل قبلیشان ترجیح میدادم شدید که تو نسل جدیدشان حالم ازشون بهم میخوره
شاید سبب افزایش هزینه تولید بشه ولی مشتری هاییم قطعا خواهد داشت
محمد
۲۹ فروردین ۱۴۰۴هر نسل از این ماشین به قدری خوب بود که سخت میشه ازش دل بکنی
Lyting
۲۹ فروردین ۱۴۰۴مگه پاترول نقیه ،😂
محمد
۲۹ فروردین ۱۴۰۴نیسان پاترول Y62ازنسل جدیدبهتره،موتور8سیلندرتنفس طبیعی به چیزدیگست،موتورهای توربوشارژ هیچ وقت نمیتونن به پای موتور تنفس طبیعی برسن
ناشناس
۳۰ فروردین ۱۴۰۴آی گفتی!!!خداپدرت بیامرزه بااین نوع دیدگاه شمافقط نوع«تنفس طبیعی»مؤفق ترین،کم استهلاک ترین نوع طراحی انجین وموتور،برای خودروهای جدیدهست،به نظرم«توبوشارژ»یه طرح شکست خورده وبه دردنخوره دقیقامثل گیربکس های چنبری یاCVTبه دردنخورالکی
amir
۲۹ فروردین ۱۴۰۴یکی از ماشین های که اگه یک روز پولدار بشم میخرم عاشق این ماشینم مخصوصا y61
Battman
۲۹ فروردین ۱۴۰۴آخه داشبورد رو نگاه کن شما ، ببینید چقدر اندازه صفحه نمایش با داشبورد متناسب و هماهنگه نه اینکه مثل بعضی ماشینا از این سر داشبورد تا اون سر داشبورد کیلومتری مانیتور بکارن (حالا کاری ندارم که ماشین نسل قدیمه)
ناشناس
۳۰ فروردین ۱۴۰۴آی گفتی!!!خداپدرت بیامرزه بااین نوع دیدگاه شمافقط نوع«تنفس طبیعی»مؤفق ترین،کم استهلاک ترین نوع طراحی انجین وموتوربرای خودروهای جدیدهست،وبه نظرم«توبوشارژ»یه طرح شکست خورده وبه دردنخوره دقیقامثل گیربکس های چنبری یاCVTبه دردنخورالکی! که تولید گیربکس چنبری یاcvtکم کم داره فراموششون میکنندخودروسازان مطرح دنیامثل تویوتا!توربوشارژهم سرنوشتی به مانندگیربکس هایcvtپیدامیکنه ومنسوخ میشه آخرش
کنجکاو
۳۰ فروردین ۱۴۰۴تمرکزراننده خصوصاموقع شب بایددروسعت میدان دیدکامل راننده باشه وخسته نشدن چشم هاباتشعشع نوراضافی این صفحه نمایش های بدردنخوردروسرتاسر داشبورد!توخونه نیستی که مثلاتلوزیون۷۵جلوی چشم باشه،جاده هست وتمرکز!داشبوردهرچه تاریک تر،بهترو درجاده های تاریک وظلمات بیرون ازشهر،مشخص ترو دیدبهتر!
Arman
۲۹ فروردین ۱۴۰۴ما شهرستانیم و یه بار یه صحنه ای دیدم که یادم نمیره.لندکروز اتاق ۳۰۰ نمیدونم فیس لیفت بود یا نه به همراه نیسان پاترول و یه لکسوس lx 570 دیدم و از ابهتشون واقعا مات مونده بودم😁
جالبه هر سه تا رنگ متفاوتی داشتن مشکی سفید و نقره ای اگر اشتباه نکنم.اول لکسوس رو دیدم همینجوری داشتم نگاهش میکردم بعد پاترول که رد شد بعد لندکروز خیلی جالب بود دیدن سه تا ژاپنی خاص در یک قاب.وااای اینا که دیدنشون انقدر لذت داره سوار شدنشون دیگه چیه…🙂
hrsjamei
۲۹ فروردین ۱۴۰۴دید درست نیسان با معرفی نسل جدید هنوز می توانید نسل قبلی بخرید
ناشناس
۳۰ فروردین ۱۴۰۴آی گفتی!!!خداپدرت بیامرزه بااین نوع دیدگاه شمافقط نوع«تنفس طبیعی»مؤفق ترین،کم استهلاک ترین نوع طراحی انجین وموتوربرای خودروهای جدیدهست،وبه نظرم«توبوشارژ»یه طرح شکست خورده وبه دردنخوره دقیقامثل گیربکس های چنبری یاCVTبه دردنخورالکی! که تولید گیربکس چنبری یاcvtکم کم داره فراموششون میکنندخودروسازان مطرح دنیامثل تویوتا!توربوشارژهم سرنوشتی به مانندگیربکس هایcvtپیدامیکنه ومنسوخ میشه آخرش
کنجکاو
۳۰ فروردین ۱۴۰۴تمرکزراننده خصوصاموقع شب بایددروسعت میدان دیدکامل راننده باشه وخسته نشدن چشم هاباتشعشع نوراضافی این صفحه نمایش های بدردنخوردروسرتاسر داشبورد!توخونه نیستی که مثلاتلوزیون۷۵جلوی چشم باشه،جاده هست وتمرکز!داشبوردهرچه تاریک تر،بهترو درجاده های تاریک وظلمات بیرون ازشهر،مشخص ترو دیدبهتر