یک شرکت ژاپنی از نیسان GT-R R34 رستومود خود با قدرت حدود ۶۶۰ اسب بخار رونمایی کرد.
ابتدا باید به یکی از مهمترین ویژگیهای خودروی موردبحث یعنی قیمت آن اشاره کنیم که جدای از قیمت خود خودرو، هزینه این پکیج ارتقا به حدود ۴۲۵ هزار دلار میرسد. البته خریدار در ازای پرداخت چنین مبلغ هنگفتی مالک یکی از قویترین GT-R R34 ها خواهد شد. قدرت ۶۶۰ اسب بخاری خودرو حاصل ارتقای پیشرانه RB26 است که البته هماکنون MB7 نام دارد.
ردلاین این نیروگاه پرقدرت به ۸ هزار دور در دقیقه رسیده و گیربکس ۶ سرعته دستی نیز نیرو را راهی چرخها میکند. البته تغییرات دیگری نیز وجود دارند که قدرت GT-R R35 رستومود را به اندازه یک سوپر اسپرت رساندهاند که از جمله آنها میتوان به ECU ارتقا یافته، ورودیهای هوا و سوخت بهینه شده و حتی انژکتورهای جدید اشاره کرد.
شرکت لجندز علاوه بر ارتقای پیشرانه روی شاسی نیز کار کرده و آن را کاملاً بازسازی کرده است. این شرکت استحکام شاسی را بیشتر کرده و از سیستم تعلیق جدیدی سود برده است. همچنین تمامی بوشها و بیرینگ ها تعویض شدهاند و دیسکهای ترمز جدید و بزرگتر هم پشت رینگها خودنمایی میکنند. بد نیست به بدنه نیز بپردازیم که در آن سپر و کاپوت کربنی جدید نصب شدهاند تا باعث بهبود جریان هوا شوند. از کربن بیشتر در دیگر بخشهای بدنه نیز استفاده شده است.
ماساهارو کوجی مدیرعامل شرکت لجندز میگوید:
ما حس میکنیم حفظ یکپارچگی GT-R و درعینحال ارتقای آن به منظور لذت بردن از دنیای مدرن امری ضروری است. زمانی که اولین بار چنین ایدهای در شرکت مطرح شد یک سؤال ساده همهچیز را به پیش برد: اگر بخواهیم یک نسخه از GT-R را بسازیم، چه مدلی از آن را میخواهیم برانیم؟
خریداران این خودرو باید حدود یک سال منتظر باشند و البته حدود نیم میلیون دلار نیز برای آن کنار بگذارند. به نظر شما چنین مبلغی برای خودرویی که گرانتر از فراری SF90 است ارزشش را دارد؟
Kato
۸ تیر ۱۴۰۳ای جانم ….
سرسخت بی ادعا…
SMS
۸ تیر ۱۴۰۳گرونه اما ….
۰۰۹۸سامورایی
۸ تیر ۱۴۰۳من به سوپرا ترجیحش میدم حتی موتورش
کلا با محصولات رترو رستوماد حال میکنم
برای قیمتش هم مشکلی نیست چون دلیلش اینه که این محصولات محدود و خاصن
و وقتی کسی ندونه شاید بگه اینقدر نمی ارزه، البته از نظر فنی درست میگن ولی همونطور که گفتم دلیل قیمت نامتعارف شون اینه که محدود و خاصن با مشتری های خاص خودشون
زیزیگولو
۸ تیر ۱۴۰۳موتور RB26 شرکت نیسان حدود ۴۰ سال پیش واسه نیسان GT-R Skyline معرفی شد و این موتور همیشه عضوی از خانواده ی تیونینگ ماشینای ژاپنی نو سراسر دنیا بوده ولی انگار بازار ماشینای اسپرت و تیونرها قصد ندارن از این گودزیلای ژاپنی خداحافظی کنن ❤️
Amiro
۸ تیر ۱۴۰۳😋🤤😍
Cert
۸ تیر ۱۴۰۳آیا گیربکس آن می تواند این قدرت را تحمل کند یا خیر؟
علی جردن
۸ تیر ۱۴۰۳آیا راننده میتواند کلاچ را تحمل کنید یا خیر :)))
Mostafa
۸ تیر ۱۴۰۳شاهکاره ولی ۶۰۰ اسب معمولیه برا این ماشین نسخه هایی هست ازش تا ۲۰۰۰ اسب
۰۰۹۸سامورایی
۸ تیر ۱۴۰۳مصطفی جان اتفاقا این میزان حد مناسب برای استفاده روزمره برای این موتوره بیشتر از این باعث زود خراب شدن موتور و پایین اومدن دوام و عمر موتور میشه پس چون عمر و دوام موتور کم میشه دیگه شرکت ها اینکارو نمیکنند مگر اینکه تیونر ها اقدام به تیونینگ کنند که اونها هم براشون مهم نیست و پیه شو به تنشون میمالند چون میدونن اگه اسب بخار بیشتر بشه هر آن موتور خراب میشه
JaMsHiD-R1988
۸ تیر ۱۴۰۳ماشین باید قابلیت اطمینان داشته باشه . اونایی که شما میگید از مسابقه تا مسابقه بعدی استارت نمیخورن و فقط با سوخت مسابقه استارت میخورن و فقط با یدک کش از پیست به گاراژ یا از گاراژ به پیست میرن .
درسته این ماشین به عنوان کلکسیون استفاده میشه ، ولی شرکت جوری ماشینو تنظیم کرده که به عنوان شهری و استفاده روزانه و دور دور های شبانه هم قابل استفاده باشه
𝐀𝐥𝐢
۸ تیر ۱۴۰۳هنوزم برام جذابه
abbas
۸ تیر ۱۴۰۳دیگه وقتی دل میاد وسط عقل میره کنار
این واقعا خود دله … الخصوص رنگ آبی معروفش
SMS
۸ تیر ۱۴۰۳با احساسات آدم بازی می کنه
جرمی کلارکسون
۸ تیر ۱۴۰۳ماشین هایی مثل جی تی آر یا سوپرا رو دوست دارم خودم تیون کنم لذتش بیشتره انقدر گرون هم در نمیاد
علی جردن
۸ تیر ۱۴۰۳با پول این ابوتیاره قدیمی یه هوراکان ده سیلندر تنفس طبیعی میخری
datsun
۸ تیر ۱۴۰۳نمونه های این بیشتر از این قیمت هم خرید فروش میشه
Taha Ayoobi
۸ تیر ۱۴۰۳هر چیزی جای خودش
پیام۲
۸ تیر ۱۴۰۳هوراکان بی روح ترین ماشین لامبورگینیه
الکی رامه
بیشتر برای خانوماییه که میخوان پز یه ماشینو بدن
JaMsHiD-R1988
۸ تیر ۱۴۰۳پیام ماشین خوبیه ولی قضیه اش شده مثل رولز رویس کالینان و جی کلاس
هر کسی که میبینی که ادعا تریدر و پولدار بودن میکنه عکس یکی از این ماشینا رو گذاشته پروفایلش
واقعا خز شده دیگه
پیام۲
۸ تیر ۱۴۰۳من نمیگم ماشین بدیه
میگم روح نداره
علی
۱۰ تیر ۱۴۰۳ببخشید تا حالا چند تا روح دیدی ،،؟؟؟؟؟؟
لامبورگینی هوراکان رو. خیلی ها امثال تو زیر سوال ببرن ولی نتونستن. هیچ ایرادی پیدا نشد حالا میگی روح نداره …..خخخخخخ
اینم شد حرف منم میگم پیام آدم خوبی ولی روح نداره. حالا بیا ثابت کن که داری
علی
۱۰ تیر ۱۴۰۳نمی دونم جاپنی فن ها از کجای نیسان جی تی آر میخواستن روح در بیارن.
حالا مشکلتون با لامبو چیه خدا داند. لامبورگینی خط قرمز اروپایی فن هاست مواظب باشید با پادشاه بازی نکنید
JaMsHiD-R1988
۸ تیر ۱۴۰۳علی جون قیمت های نسخه nurburgring این ماشینو ندیدی که به این میگی گرون …
علی
۱۰ تیر ۱۴۰۳اونایی که کلکسیونی ژاپنی دارن میخرن. وگرنه با قیمت توجیه دیگه ای نداره
علی
۱۰ تیر ۱۴۰۳داش علی اینحا جاپونی فن ها. حضور دارن هر اسمی از خودروهای اروپایی یا آمریکایی رو بیاری. میخوان بگن فلانه و بی روحه این فرغون حتی اسم لامبو رو ببینه اون چهارتا لاستیک هاشم میریزه
میلاد
۱۰ تیر ۱۴۰۳منظورت لامبورگینی اوراکان هست چون املا ش رو اشتباه نوشتی و اطلاعاتی نداری پس نظر نده
JaMsHiD-R1988
۸ تیر ۱۴۰۳من از این شرکتا آخر شکایت میکنم
بابا لعنتیا من قلبم ضعیفه …
بازی با احساسات به دور از انسانیته
نکن بزرگ مرد …
maziarkhani
۸ تیر ۱۴۰۳به به
به یاد پائول..
Taha Ayoobi
۸ تیر ۱۴۰۳خیلی گرونه
BMW
۸ تیر ۱۴۰۳این جیگره
این خود جیگره😃
حمید پارسا
۸ تیر ۱۴۰۳می ارزه واقعا می ارزه ، نیسان جی تی آر بهترین خودروی اسپرت جهان هست .
NAVID@@98
۹ تیر ۱۴۰۳نه اشتباهه اینو جایی دیگه نگو وگرنه بهت میخندن
معمولا این حرفا رو تینیجر ها میگن که هنوز سر از چیزی در نمیارن
چون درستش اینه که حرفه ای ها و اونایی که هرچیزی میدونن گفتن و میگن خیلی خودروهای اسپرت برتر دیگه که هرچیز اول هستن از سازندگان اروپایی یا آمریکایی بهترین خودروی اسپرت جهان رو دارن و هر چیز اول هستن
مثل فراری و مرسدس بنز و فورد و پورشه ۹۱۱ دیگه هر رکوردی که بخواهی و بگی زدن و بهترین خودروهای اسپرت جهان هستن
علی
۱۰ تیر ۱۴۰۳جی تی آر خوبه حیف که روح نداره
گات
۸ تیر ۱۴۰۳ای جانم عروسک با اصالت
بنظرم اگه ماشینباز و عشق ماشین باشی ارزش خرید داره
امید اسماعیلی بازرگانی
۱۷ تیر ۱۴۰۳من پاگانی زوندا رو بیشتر ترجیح میدم با این قیمتا