نیسان

نیسان اسکای لاین GT-R R34 رستومود با قدرت 660 اسب بخار معرفی شد

یک شرکت ژاپنی از نیسان GT-R R34 رستومود خود با قدرت حدود ۶۶۰ اسب بخار رونمایی کرد.


ابتدا باید به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودروی موردبحث یعنی قیمت آن اشاره کنیم که جدای از قیمت خود خودرو، هزینه این پکیج ارتقا به حدود ۴۲۵ هزار دلار می‌رسد. البته خریدار در ازای پرداخت چنین مبلغ هنگفتی مالک یکی از قوی‌ترین GT-R R34 ها خواهد شد. قدرت ۶۶۰ اسب بخاری خودرو حاصل ارتقای پیشرانه RB26 است که البته هم‌اکنون MB7 نام دارد.

ردلاین این نیروگاه پرقدرت به ۸ هزار دور در دقیقه رسیده و گیربکس ۶ سرعته دستی نیز نیرو را راهی چرخ‌ها می‌کند. البته تغییرات دیگری نیز وجود دارند که قدرت GT-R R35 رستومود را به اندازه یک سوپر اسپرت رسانده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ECU ارتقا یافته، ورودی‌های هوا و سوخت بهینه شده و حتی انژکتورهای جدید اشاره کرد.

شرکت لجندز علاوه بر ارتقای پیشرانه روی شاسی نیز کار کرده و آن را کاملاً بازسازی کرده است. این شرکت استحکام شاسی را بیشتر کرده و از سیستم تعلیق جدیدی سود برده است. همچنین تمامی بوش‌ها و بیرینگ ها تعویض شده‌اند و دیسک‌های ترمز جدید و بزرگ‌تر هم پشت رینگ‌ها خودنمایی می‌کنند. بد نیست به بدنه نیز بپردازیم که در آن سپر و کاپوت کربنی جدید نصب شده‌اند تا باعث بهبود جریان هوا شوند. از کربن بیشتر در دیگر بخش‌های بدنه نیز استفاده شده است.

ماساهارو کوجی مدیرعامل شرکت لجندز می‌گوید:

ما حس می‌کنیم حفظ یکپارچگی GT-R و درعین‌حال ارتقای آن به منظور لذت بردن از دنیای مدرن امری ضروری است. زمانی که اولین بار چنین ایده‌ای در شرکت مطرح شد یک سؤال ساده همه‌چیز را به پیش برد: اگر بخواهیم یک نسخه از GT-R را بسازیم، چه مدلی از آن را می‌خواهیم برانیم؟

خریداران این خودرو باید حدود یک سال منتظر باشند و البته حدود نیم میلیون دلار نیز برای آن کنار بگذارند. به نظر شما چنین مبلغی برای خودرویی که گران‌تر از فراری SF90 است ارزشش را دارد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. Kato

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (461 ديدگاه)

    ای جانم ….

    سرسخت بی ادعا…

    موافقم 22
    مخالفم 2
    1. SMS

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (637 ديدگاه)

      گرونه اما ….

      موافقم 18
      مخالفم 1
    2. ۰۰۹۸سامورایی

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (142 ديدگاه)

      من به سوپرا ترجیحش میدم حتی موتورش
      کلا با محصولات رترو رستوماد حال میکنم
      برای قیمتش هم مشکلی نیست چون دلیلش اینه که این محصولات محدود و خاصن
      و وقتی کسی ندونه شاید بگه اینقدر نمی ارزه، البته از نظر فنی درست میگن ولی همونطور که گفتم دلیل قیمت نامتعارف شون اینه که محدود و خاصن با مشتری های خاص خودشون

      موافقم 14
      مخالفم 1
    3. زیزیگولو

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (6010 ديدگاه)

      موتور RB26 شرکت نیسان حدود ۴۰ سال پیش واسه نیسان GT-R Skyline معرفی شد و این موتور همیشه عضوی از خانواده‌ ی تیونینگ ماشینای ژاپنی نو سراسر دنیا بوده ولی انگار بازار ماشینای اسپرت و تیونرها قصد ندارن از این گودزیلای ژاپنی خداحافظی کنن ❤️

      موافقم 15
      مخالفم 1
  2. Amiro

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (403 ديدگاه)

    😋🤤😍

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. Cert

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (179 ديدگاه)

      آیا گیربکس آن می تواند این قدرت را تحمل کند یا خیر؟

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. علی جردن

        ۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2102 ديدگاه)

        آیا راننده میتواند کلاچ را تحمل کنید یا خیر :)))

        موافقم 11
        مخالفم 3
  3. Mostafa

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (49 ديدگاه)

    شاهکاره ولی ۶۰۰ اسب معمولیه برا این ماشین نسخه هایی هست ازش تا ۲۰۰۰ اسب

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. ۰۰۹۸سامورایی

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (142 ديدگاه)

      مصطفی جان اتفاقا این میزان حد مناسب برای استفاده روزمره برای این موتوره بیشتر از این باعث زود خراب شدن موتور و پایین اومدن دوام و عمر موتور میشه پس چون عمر و دوام موتور کم میشه دیگه شرکت ها اینکارو نمیکنند مگر اینکه تیونر ها اقدام به تیونینگ کنند که اونها هم براشون مهم نیست و پیه شو به تنشون میمالند چون میدونن اگه اسب بخار بیشتر بشه هر آن موتور خراب میشه

      موافقم 14
    2. JaMsHiD-R1988

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2985 ديدگاه)

      ماشین باید قابلیت اطمینان داشته باشه . اونایی که شما میگید از مسابقه تا مسابقه بعدی استارت نمی‌خورن و فقط با سوخت مسابقه استارت میخورن و فقط با یدک کش از پیست به گاراژ یا از گاراژ به پیست میرن .
      درسته این ماشین به عنوان کلکسیون استفاده میشه ، ولی شرکت جوری ماشینو تنظیم کرده که به عنوان شهری و استفاده روزانه و دور دور های شبانه هم قابل استفاده باشه

      موافقم 15
  4. 𝐀𝐥𝐢

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1599 ديدگاه)

    هنوزم برام جذابه

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. abbas

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (288 ديدگاه)

    دیگه وقتی دل میاد وسط عقل میره کنار
    این واقعا خود دله … الخصوص رنگ آبی معروفش

    موافقم 15
  6. SMS

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (637 ديدگاه)

    با احساسات آدم بازی می کنه

    موافقم 14
  7. جرمی کلارکسون

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1035 ديدگاه)

    ماشین هایی مثل جی تی آر یا سوپرا رو دوست دارم خودم تیون کنم لذتش بیشتره انقدر گرون هم در نمیاد

    موافقم 11
    مخالفم 1
  8. علی جردن

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2102 ديدگاه)

    با پول این ابوتیاره قدیمی یه هوراکان ده سیلندر تنفس طبیعی میخری

    موافقم 5
    مخالفم 15
    1. datsun

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      نمونه های این بیشتر از این قیمت هم خرید فروش میشه

      موافقم 11
      مخالفم 2
    2. Taha Ayoobi

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4687 ديدگاه)

      هر چیزی جای خودش

      موافقم 10
    3. پیام۲

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (278 ديدگاه)

      هوراکان بی روح ترین ماشین لامبورگینیه
      الکی رامه
      بیشتر برای خانوماییه که میخوان پز یه ماشینو بدن

      موافقم 4
      مخالفم 6
      1. JaMsHiD-R1988

        ۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2985 ديدگاه)

        پیام ماشین خوبیه ولی قضیه اش شده مثل رولز رویس کالینان و جی کلاس
        هر کسی که میبینی که ادعا تریدر و پولدار بودن می‌کنه عکس یکی از این ماشینا رو گذاشته پروفایلش
        واقعا خز شده دیگه

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. پیام۲

          ۸ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (278 ديدگاه)

          من نمیگم ماشین بدیه
          میگم روح نداره

          موافقم 3
          مخالفم 3
      2. علی

        ۱۰ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (818 ديدگاه)

        ببخشید تا حالا چند تا روح دیدی ،،؟؟؟؟؟؟
        لامبورگینی هوراکان رو. خیلی ها امثال تو زیر سوال ببرن ولی نتونستن. هیچ ایرادی پیدا نشد حالا میگی روح نداره …..خخخخخخ
        اینم شد حرف منم میگم پیام آدم خوبی ولی روح نداره. حالا بیا ثابت کن که داری

      3. علی

        ۱۰ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (818 ديدگاه)

        نمی دونم جاپنی فن ها از کجای نیسان جی تی آر میخواستن روح در بیارن.
        حالا مشکلتون با لامبو چیه خدا داند. لامبورگینی خط قرمز اروپایی فن هاست مواظب باشید با پادشاه بازی نکنید

    4. JaMsHiD-R1988

      ۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2985 ديدگاه)

      علی جون قیمت های نسخه nurburgring این ماشینو ندیدی که به این میگی گرون …

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. علی

        ۱۰ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (818 ديدگاه)

        اونایی که کلکسیونی ژاپنی دارن میخرن. وگرنه با قیمت توجیه دیگه ای نداره

    5. علی

      ۱۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (818 ديدگاه)

      داش علی اینحا جاپونی فن ها. حضور دارن هر اسمی از خودروهای اروپایی یا آمریکایی رو بیاری. می‌خوان بگن فلانه و بی روحه این فرغون حتی اسم لامبو رو ببینه اون چهارتا لاستیک هاشم میریزه

    6. میلاد

      ۱۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      منظورت لامبورگینی اوراکان هست چون املا ش رو اشتباه نوشتی و اطلاعاتی نداری پس نظر نده

  9. JaMsHiD-R1988

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2985 ديدگاه)

    من از این شرکتا آخر شکایت میکنم
    بابا لعنتیا من قلبم ضعیفه ‌‌…
    بازی با احساسات به دور از انسانیته
    نکن بزرگ مرد …

    موافقم 11
  10. maziarkhani

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    به به
    به یاد پائول..

    موافقم 11
    مخالفم 1
  11. Taha Ayoobi

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4687 ديدگاه)

    خیلی گرونه

    موافقم 3
    مخالفم 2
  12. BMW

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    این جیگره
    این خود جیگره😃

  13. حمید پارسا

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    می ارزه واقعا می ارزه ، نیسان جی تی آر بهترین خودروی اسپرت جهان هست .

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. NAVID@@98

      ۹ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (878 ديدگاه)

      نه اشتباهه اینو جایی دیگه نگو وگرنه بهت میخندن
      معمولا این حرفا رو تینیجر ها میگن که هنوز سر از چیزی در نمیارن

      چون درستش اینه که حرفه ای ها و اونایی که هرچیزی میدونن گفتن و میگن خیلی خودروهای اسپرت برتر دیگه که هرچیز اول هستن از سازندگان اروپایی یا آمریکایی بهترین خودروی اسپرت جهان رو دارن و هر چیز اول هستن

      مثل فراری و مرسدس بنز و فورد و پورشه ۹۱۱ دیگه هر رکوردی که بخواهی و بگی زدن و بهترین خودروهای اسپرت جهان هستن

      موافقم 6
      مخالفم 7
    2. علی

      ۱۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (818 ديدگاه)

      جی تی آر خوبه حیف که روح نداره

  14. گات

    ۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (309 ديدگاه)

    ای جانم عروسک با اصالت
    بنظرم اگه ماشینباز و عشق ماشین باشی ارزش خرید داره

    موافقم 4
    مخالفم 1
  15. امید اسماعیلی بازرگانی

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من پاگانی زوندا رو بیشتر ترجیح میدم با این قیمتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا