نتایج دلسردکننده خودروی مسابقهای نیسان GT-R LM نیزمو در فصل گذشته لمانز، باعث شد تا این شرکت در اقدامی غمانگیز این خودروی نوآور خود را رها نماید.
به گفته نیسان، این برنامه قادر نیست برنامههای در حال توسعه و جاهطلبانه این شرکت در مسابقات را محقق نماید. این ماشین که یک تمرین شجاعانه برای این شرکت ژاپنی در مسابقات نفسگیر و استقامتی محسوب میشد با ترکیبی دیفرانسیل جلو و معماری هیبریدی عملاً در رقابت با تیمهای پیشروی اینگونه مسابقات نتوانست خودی نشان دهد. نکته بدتر اینکه نیسان تنها با ارسال ایمیلی به کارمندان برنامه LMP1 این خبر ناخوشایند و تعطیلی برنامههای آنها را اعلام نموده است. این موضوع را میتوان پایانی بر بلندپروازیهای نیسان در مسابقات دانست. هرچند پشتیبانی این شرکت از تیمهای شرکتکننده از طریق برنامههای مختلفی نظیر تأمین موتور LMP3 ادامه خواهد یافت.۱۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
كاپيتاليسم
۳ دی ۱۳۹۴مهم انجام این پروژه و دانش وتجربه ای بود که شرکت بدست اورد هرچند حیف شد موفقیتی کسب نکرد ، درواقع مسیری که پیموده شد مهم تر از مقصد بود…
RRTT
۳ دی ۱۳۹۴فک میکنم دلیلش تغییر رویکرد نیسان به GT-R باشه. جدیدا یکی از مهندسا ی ارشد نیسان گفته که تو نسل بعدی بیشتر رو GT تمرکز می کنن تا R و نسل جدیدش فعلا هم نمیاد.
سامان اذری
۳ دی ۱۳۹۴:(
علیرضا سی بی
۳ دی ۱۳۹۴ای بابا
این چه خبری بود دلم گرفت…
Carbonado Aventador
۳ دی ۱۳۹۴دلیل نمیشه هرشرکتی که وارد رقابتی میشه . سربلند بیرون بیاد!!!
منکه فعلا منتظر نسل بعدی gtr هستم
احمد باقری
۳ دی ۱۳۹۴مهم اینه که کلی تلاش کردن، روشهای مختلف رو آزمودند و تجربه ها و دستاوردهای زیادی داشتن.
نوید جهرمی
۳ دی ۱۳۹۴واقعاَ حیف شد.
اما میشه به حضور دوباره و قدرت مند در آینده ای نزدیک برای نیسان امیدواربود.
shahab
۴ دی ۱۳۹۴اگه ژاپنیان که تسلیم نمیشنو برمیگردن
مهرداد
۵ دی ۱۳۹۴به هر صورت در زمینه های دیگه این کمپانی بسیار موفق بوده و هست .شاید در آینده با برنامه جدیدی به مسابقات بیاد
enzo
۵ دی ۱۳۹۴یادمه روزایی که این ماشین تو مرحله تست بود و پدال هم یه سری مطلب دربارش کار کرده بود تو همینجام پیش بینی میشد این طرح شکست بخوره چون خیلی با ایده های رادیکالی جلو رفتن مثل دیف جلو بودن ماشین
برعکس پورش در عرض دوسال نتیجه زحماتش رو دید آئودی رو کنار زد و قهرمان شد