نیسان

نیسان 240SX با پیشرانه LS7 و نمای جلوی سیلویا S13!

خودروهای بازسازی شده و متمایز شاید روی کاغذ جذاب به نظر برسند اما معمولاً نتیجه نهایی باب میل همه نیست. این نیسان 240SX با پیشرانه LS7 که مشاهده می‌کنید شاید جزو استثناها باشد. این خودرو پروژه‌ای زیباست و شاید راهی عالی برای ناراحت کردن افرادی باشد که در گردهمایی‌های خودرویی شرکت می‌کنند.

برای افرادی که یک کتاب را از روی جلدش قضاوت می‌کنند، این 240SX شاید خودرویی عصبی کننده باشد که دلیلش هم بخش جلوست که شبیه نیسان سیلویا S13 کار شده است. سیلویا در آمریکا محبوبیت زیادی دارد و تعداد محدودی از آن وارد شده است. البته برای افرادی که دور 240SX بچرخند و فکر کنند با سیلویا طرف هستند یک ناامیدی محض وجود خواهد داشت.

خوشبختانه اکثر افراد می‌توانند توجه استثنایی به جزئیات این کوپه ژاپنی را تحسین کنند. بدنه خودرو به رنگ زیبا و متالیک بژ مزین شده است. از طرف دیگر به محض اینکه کاپوت را باز کنید پیشرانه LS7 با قدرت ۶۲۰ اسب بخار را خواهید دید که شاید بازهم باعث ناامیدی برخی افراد شود.

این پیشرانه شبیه نمونه‌های قدیمی LS7 نیست چراکه به‌طور کامل ارتقا یافته است و دارای قطعاتی همچون پیستون‌های دایموند ۱۲.۵:۱، سوپاپ‌های ورودی تیتانیومی و… است. نتیجه نهایی همان‌طور که گفتیم کسب قدرت ۶۲۰ اسب بخاری است. البته این پیشرانه که با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده است احتمالاً توانایی تولید قدرت بالاتر را دارد.

شاید هدف سازندگان نیز چنین چیزی بوده است. این نیسان 240SX چیزی نیست که افراد زیادی انتظارش را داشته باشند اما درست زمانی که فکر می‌کنید به اصل مطلب پی برده‌اید یک سورپرایز دیگر را می‌بینید. چنین خودرویی به تعداد زیاد دیده نمی‌شود اما محصولی خاص و ویژه است. حتی سخت‌گیرترین ماشین باز دنیا هم میزان توجه و دقت سازندگان 240SX را تحسین خواهد کرد چراکه کیفیت متریال بکار رفته در بدنه و کابین واقعاً مثال‌زدنی است.

و بالاتر از همه این‌ها و صرف‌نظر از بازخوردهایی که وجود دارد، شما می‌توانید از ۶۲۰ اسب بخار قدرت 240SX لذت ببرید زیرا که این خودرو برای فروش آماده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. slatanat JDM

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (750 ديدگاه)

    این پیشرانه شبیه نمونه‌های قدیمی LS7 نیست چراکه به‌طور کامل ارتقا یافته است و دارای قطعاتی همچون پیستون‌های دایموند ۱۲.۵:۱، سوپاپ‌های ورودی تیتانیومی و… است. نتیجه نهایی همان‌طور که گفتیم کسب قدرت ۶۲۰ اسب بخاری است. البته این پیشرانه که با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده است احتمالاً توانایی تولید قدرت بالاتر را دارد.

    با این ماشین دهن آسفالت آسفالت میشه🤤🤤🤤🤤🤤🤤

    موافقم 21
    مخالفم 2
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    عجب جیگری ❤
    قیمتش چند ؟!

    موافقم 18
    مخالفم 3
  3. Amir

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (121 ديدگاه)

    این s13 است!!
    کجاش ۲۴۰ عه؟!
    من متوجه نشدم

  4. viper2

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    این ماشین عالیه واقعا اسطوره هست . اسطوره دریفت . اما به نظر من یه ماشین باید اصالت خودش رو تا جایی که امکان داره از دست نده مثلا میتونستن روش موتور rb26 خود نیسان رو ببندن تا اصالتش از بین نره . این موتور شورلت عالیه حتی از بعضی نظرات بهتر از rb26 هست اما با این کار اصالتی نداره این ماشین . ممنون از مقاله خوبتون.

    موافقم 13
    مخالفم 1
  5. کافر مقدس

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    »اشین های دهه 90 نیسان. تویوتا.مزدا. میتسوبیشی .هوندا قدیمی نخواهند شد گویا

    هوندا آکورد 93 با کیلومتر یکبار صفر شده همچنان اینجا داره کار میکنه . داشبرد یدونه ترک نداره . جنس خاصی داشتن اصلا اون داشبرد ها

    موافقم 11
    مخالفم 5
  6. بهنام

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (994 ديدگاه)

    این که روی یک ماشین ژاپنی پیشرانه آمریکایی ببندی هرچقدرم قوی و خوب باشه یا بلعکس روی آمریکایی انجین ژاپنی بندازی برای یک ماشین باز اصن جالب نیست
    البته این نظر منه
    بخوام آمریکایی جمع کنم باید کاملا آمریکایی باشه 😎ژاپنی باید کاملا ژاپنی باشه JDM😍
    از نظر برند هم همین طوری فکر کن روی کامارو انجین فورد بندازی 😬

    موافقم 17
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      بهنام جان
      با شما موافقم اما بستگی داره خودرو را برای چه هدفی میخواهید بازسازی کنید !

      1. بهنام

        ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (994 ديدگاه)

        اره خب اگه هدف تیونینگ مثلا برای مسابقات درگ دریفت یا … باشه چنین کاری توجیه پذیره

  7. Philipp

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    شترگاوپلنگ شده

    من که 240SX معمولی رو خیلی دوست دارم
    ولی از این اصلا خوشم نیومد

    موافقم 1
    مخالفم 6
  8. Amard

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (832 ديدگاه)

    چرا قیمه ها رو ریختی تو ماستا ها چرا قیمه هارو ریختی تو ماستا

    موافقم 3
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا