خودروهای بازسازی شده و متمایز شاید روی کاغذ جذاب به نظر برسند اما معمولاً نتیجه نهایی باب میل همه نیست. این نیسان 240SX با پیشرانه LS7 که مشاهده میکنید شاید جزو استثناها باشد. این خودرو پروژهای زیباست و شاید راهی عالی برای ناراحت کردن افرادی باشد که در گردهماییهای خودرویی شرکت میکنند.
برای افرادی که یک کتاب را از روی جلدش قضاوت میکنند، این 240SX شاید خودرویی عصبی کننده باشد که دلیلش هم بخش جلوست که شبیه نیسان سیلویا S13 کار شده است. سیلویا در آمریکا محبوبیت زیادی دارد و تعداد محدودی از آن وارد شده است. البته برای افرادی که دور 240SX بچرخند و فکر کنند با سیلویا طرف هستند یک ناامیدی محض وجود خواهد داشت.
خوشبختانه اکثر افراد میتوانند توجه استثنایی به جزئیات این کوپه ژاپنی را تحسین کنند. بدنه خودرو به رنگ زیبا و متالیک بژ مزین شده است. از طرف دیگر به محض اینکه کاپوت را باز کنید پیشرانه LS7 با قدرت ۶۲۰ اسب بخار را خواهید دید که شاید بازهم باعث ناامیدی برخی افراد شود.
این پیشرانه شبیه نمونههای قدیمی LS7 نیست چراکه بهطور کامل ارتقا یافته است و دارای قطعاتی همچون پیستونهای دایموند ۱۲.۵:۱، سوپاپهای ورودی تیتانیومی و… است. نتیجه نهایی همانطور که گفتیم کسب قدرت ۶۲۰ اسب بخاری است. البته این پیشرانه که با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده است احتمالاً توانایی تولید قدرت بالاتر را دارد.
شاید هدف سازندگان نیز چنین چیزی بوده است. این نیسان 240SX چیزی نیست که افراد زیادی انتظارش را داشته باشند اما درست زمانی که فکر میکنید به اصل مطلب پی بردهاید یک سورپرایز دیگر را میبینید. چنین خودرویی به تعداد زیاد دیده نمیشود اما محصولی خاص و ویژه است. حتی سختگیرترین ماشین باز دنیا هم میزان توجه و دقت سازندگان 240SX را تحسین خواهد کرد چراکه کیفیت متریال بکار رفته در بدنه و کابین واقعاً مثالزدنی است.
و بالاتر از همه اینها و صرفنظر از بازخوردهایی که وجود دارد، شما میتوانید از ۶۲۰ اسب بخار قدرت 240SX لذت ببرید زیرا که این خودرو برای فروش آماده شده است.
slatanat JDM
۲۶ بهمن ۱۴۰۰این پیشرانه شبیه نمونههای قدیمی LS7 نیست چراکه بهطور کامل ارتقا یافته است و دارای قطعاتی همچون پیستونهای دایموند ۱۲.۵:۱، سوپاپهای ورودی تیتانیومی و… است. نتیجه نهایی همانطور که گفتیم کسب قدرت ۶۲۰ اسب بخاری است. البته این پیشرانه که با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده است احتمالاً توانایی تولید قدرت بالاتر را دارد.
با این ماشین دهن آسفالت آسفالت میشه🤤🤤🤤🤤🤤🤤
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۴۰۰عجب جیگری ❤
قیمتش چند ؟!
Amir
۲۶ بهمن ۱۴۰۰این s13 است!!
کجاش ۲۴۰ عه؟!
من متوجه نشدم
viper2
۲۶ بهمن ۱۴۰۰این ماشین عالیه واقعا اسطوره هست . اسطوره دریفت . اما به نظر من یه ماشین باید اصالت خودش رو تا جایی که امکان داره از دست نده مثلا میتونستن روش موتور rb26 خود نیسان رو ببندن تا اصالتش از بین نره . این موتور شورلت عالیه حتی از بعضی نظرات بهتر از rb26 هست اما با این کار اصالتی نداره این ماشین . ممنون از مقاله خوبتون.
کافر مقدس
۲۶ بهمن ۱۴۰۰»اشین های دهه 90 نیسان. تویوتا.مزدا. میتسوبیشی .هوندا قدیمی نخواهند شد گویا
هوندا آکورد 93 با کیلومتر یکبار صفر شده همچنان اینجا داره کار میکنه . داشبرد یدونه ترک نداره . جنس خاصی داشتن اصلا اون داشبرد ها
بهنام
۲۶ بهمن ۱۴۰۰این که روی یک ماشین ژاپنی پیشرانه آمریکایی ببندی هرچقدرم قوی و خوب باشه یا بلعکس روی آمریکایی انجین ژاپنی بندازی برای یک ماشین باز اصن جالب نیست
البته این نظر منه
بخوام آمریکایی جمع کنم باید کاملا آمریکایی باشه 😎ژاپنی باید کاملا ژاپنی باشه JDM😍
از نظر برند هم همین طوری فکر کن روی کامارو انجین فورد بندازی 😬
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۴۰۰بهنام جان
با شما موافقم اما بستگی داره خودرو را برای چه هدفی میخواهید بازسازی کنید !
بهنام
۲۶ بهمن ۱۴۰۰اره خب اگه هدف تیونینگ مثلا برای مسابقات درگ دریفت یا … باشه چنین کاری توجیه پذیره
Philipp
۲۶ بهمن ۱۴۰۰شترگاوپلنگ شده
من که 240SX معمولی رو خیلی دوست دارم
ولی از این اصلا خوشم نیومد
Amard
۲۶ بهمن ۱۴۰۰چرا قیمه ها رو ریختی تو ماستا ها چرا قیمه هارو ریختی تو ماستا