برنامه میراث نیسمو یکی از بهترین اخبار برای مالکان نسلهای R32، R33 اسکای لاین و R34 GT-R بوده است. هماکنون سیستم اگزوز تیتانیومی نیز برای این سهگانه دوستداشتنی ارائه شده است. سیستمهای اگزوز موردبحث برای نصب در تمامی مدل های R32 و R34 و البته نسخههای دو درب R33 طراحی شدهاند. هر سیستم اگزوز حدود ۱۲.۵ کیلوگرم سبکتر از اگزوز اصلی بوده و گفته میشود این سیستم با کاهش فشار اگزوز موجب افزایش ۷ درصدی قدرت تولیدی میشود.
تمامی اگزوزهای تیتانیومی نیسمو دارای پوشش الماسی مانند در خروجی اگزوز هستند که این امر باعث جلوگیری از تغییر رنگ آنها میشود. واضح است که چنین سیستم اگزوزی ارزانقیمت نخواهد بود. نمونههای طراحی شده برای R32 و R33 قیمت معادل ۶۶۳۰ دلاری داشته درحالیکه قیمت اگزوز مدل R34 به ۶۴۵۷ دلار میرسد.
نیسان در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه بازسازی وسیعی را برای مدل های اسکای لاین تهیه کرد. این برنامه شامل جدا کردن تمامی قطعات بدنه و شاسی و رنگآمیزی و تعمیر آنها بوده است. پیشرانه نمادین RB26DETT نیز کاملاً باز شده و از قطعات جدید در آن استفاده میشود. این خودروساز ژاپنی همچنین اقدام به بازسازی سیستمهای تعلیق و ترمز کرده و تمامی سیستمهای برقی را با نمونهای اصلی تعویض میکند.
نیسمو همچنین میتواند کابین اسکای لاین را با همان متریال نسل فعلی GT-R بازسازی کند. قیمت بازسازی کامل این خودروها بسته به نیازهای مشتریان متغیر است اما از حدود ۴۰۰ هزار دلار شروع میشود.
ایلمان
۴ دی ۱۴۰۰نیسان فعلا بهتره خود GT-R جدید رو بده بیرون
اگزوز پیشکش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ دی ۱۴۰۰امیدوارم دقیقا عین کاری که با نیسان 400z کردن با gtr هم بکنن، دقیقا عین اجدادش نسل جدیدشو درست کنن با الهام از اونا، اون کانسپت قضاییه اصلا جالب نیست…
واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )
۴ دی ۱۴۰۰وقتی به r-35 نگاه میکنم دیگه اون هیولای ژاپنی قدیمی رو نمیبینم
کسایی که تسلا پرست و برقی پرست هسن لطفا لایک یا دیس لایک ندن اونایی که واقن درست حسابین ظر بدین