برای رقابت با تسلا مدل S باید قدرت بسیار زیادی داشته باشید؛ اما همانگونه که مالک این نیسان 370Z میفهمد، آتش واقعی خیلی در بحث سریع رفتن کمک نمیکند چه برسد به اینکه بخواهید با تسلا مدل S پلد رقابت کنید!
شاید ایلان ماسک و مدیرانش در زمینه اعلام شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۹۹ ثانیهای مدل S پلد غلو کرده باشند اما اشتباه نکنید! مدل S پلد پرشتابترین خودروی تولیدی بازار است هرچند از لیست باید ریماک هایپرکار را فاکتور بگیرید.
اما جامعه تیونینگ نظر دیگری درباره خودروهای الکتریکی دارد و یکی از آنها هم مالک این 370Z است. این فرد زمان زیادی را صرف تیونینگ خودروها و استخراج قدرت دو برابری در مقایسه با مدلهای استاندارد میکند؛ و خب واضح است که این خودروها از نظر شتاب گیری حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
بر اساس آنچه در توضیحات ویدئو دیده میشود، این نیسان 370Z زرد رنگ قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را روانه چرخ ها میکند و بنابراین از پکیج توربو برای بهبود شتاب گیری استفاده کرده است. لازم به ذکر است نسخه استاندارد این کوپه ژاپنی تنها ۳۳۲ اسب بخار قدرت دارد.
مالک در روی کاغذ فکر میکند این نیسان تیون شده میتواند تسلای سنگینتر و پرقدرتتر را شکست دهد؛ اما آیا اینگونه خواهد بود؟
در درگ اول به نظر میرسد نیسان پیش میافتد هرچند از آنجایی که تسلا مدل S پلد صدایی ندارد، به سختی میتوان فهمید راننده پدال گاز را چگونه میفشارد؛ اما زمانی که پدال گاز را فشار میدهد نیسان سریعاً ناپدید میشود.
مالک 370Z به وضوح دنبال جبران مافات است هرچند به زودی میفهمد کار به این راحتیها نیست. راننده نیسان حتی منتظر پایان شمارش معکوس در درگ دوم نمیماند و پدال گاز را میفشارد اما صدای ناخوشایندی از قوای محرکه به گوش میرسد و به دنبال آن برق نارنجی پررنگی از پشت نیسان دیده میشود و این خودرو آتش میگیرد.
خوشبختانه به نظر میرسد آتش خودبهخود خاموش میشود اما رنگ صندوق و سپر عقب کاملاً از بین رفته است. مشخص نیست این خودرو از نظر مکانیکی چه آسیبی دیده است اما قطعاً مالک با هزینه سنگینی روبرو خواهد شد. آیا بهتر نبود مالک Z شکست را میپذیرفت و هزینه سنگین تعمیر این خودرو را به جان نمیخرید؟
امین
۷ بهمن ۱۴۰۰اینم تقدیم به کسی که میگفت تسلا چیزی نیست با سوپرای ۲۰۰۰ اسبی میخورنش دیدی؟ دیدی چقدر زور لازمه؟
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۷ بهمن ۱۴۰۰داش بیا پایین زورت به 350 زد رفته🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سوپرا رو بزن داش 🤣🤣🤣🤣🤣
قاسم
۷ بهمن ۱۴۰۰کجا رفت تأثیر سوز و دعا؟
کجایند مردان بیادّعا؟
کجایند شورآفرینان عشق؟
علمدار مردان میدان عشق
کجایند مستان جام تویوتا؟😂😂😂😂😂😂
نوید دوصفر ۹۸ تسلیت عرض میکنم داداش😂😂😂😂 انقدر آتشسوزی و آتشسوزی و آتشسوزی کردی تا آخرشاین نحسی گریبان تویوتا را گرفت😂😂😂 البته ژاپنیهای بی خاصیت در فراخوان دادنهای میلیونی و آتشسوزی یَد طولایی دارن 😂😂😂 این یکی هم روش 😂😂😂 یه افتضاح جدید به لیست افتضاحات اضافه شد🤦🤦🤦🤦🤦
قاسم
۷ بهمن ۱۴۰۰البته نیسان بود ولی خُب چه فرقی میکنه چون هرچی که بود یه ژاپنی بی خاصیت و بی مصرف بود 😂😂🤦🤦
legatuspropraetore
۱۲ بهمن ۱۴۰۰با پایین یاوه نگو همش حرف مفت میزنین تا میای جوابتون رو میدن یه عده بلند میشن میگن کامنتا مسمدمه و فلان شعور شخصیت ،،بابا بیاین بلند شین ببینین چی چرت و پرت میگن
A ... She just reminds Me of love ... A
۷ بهمن ۱۴۰۰من نمیفهمم چون خبر قبلی به دل تسلا دوستان خوش نبوده این خبرو گذاشتین که مبادا ناراحت نشوند؟!
این چه کاریه؟!
1123
۷ بهمن ۱۴۰۰بعد هی برای بنزینی ها ضجه بزنید
جناب ایکس
۷ بهمن ۱۴۰۰ربطی نداره، این تیون شده هست، بعد از هر بار گاز دادن باید برن در تعمیرگاه.
A ... She just reminds Me of love ... A
۷ بهمن ۱۴۰۰درست تیون کنی مشکلی پیش نمیاد اینا تیون خَرَکی بهش میگن. تیون مهندسی باشه یعنی یک مهندس مکانیک ماشین رو تیون کنه چیزی نمیشه.
AMIN (M.A.S)
۷ بهمن ۱۴۰۰https://youtu.be/Vtnq95nG2Y0
درگ دوج دیمن دیمنولوژی (Soul Snatcher)با تسلا مدل اس پلاد
چهار روز پیش چلنجر دیمن دیمنولوژی بعد از نصب دف جدید تایم 8.575 در سرعت 161mph رو ثبت کرد و فاصله خیلی کمی تا سریعترین دیمن دنیا داره
1200 اسب بخار سر چرخ با نیترو مشخصات ماشینشه
اگر همی426 بیاد حتی تولیدمحدود
کابوس برقیا اغاز میشه
جناب ایکس
۷ بهمن ۱۴۰۰برای همین اصالت موتور از قدرتش مهمتره ( کاری به الکتریکی ها ندارم) ، ولی من خودم کلا با تیونینگ مخافلم، حیفه واقعا، مخصوصا بخوای شاهکار هایی مث فراری و یا لامبورگینی رو از حالت استوک در بیاری.
ارسلان
۷ بهمن ۱۴۰۰جناب ایکس
یه وقت جسارت نباشه ولی استوک به معنای دست دوم هست اونی که منظور شما هست پیش فرض کارخانه یا فابریک / البته فابریک هم معنای جهانی نداره اگه اشتباه نکنم برداشت اشتباهی ایرانی هست مثله برداشت اشتباه Hello که میگن اَلو پشت تلفن / وقتی تلفن تازه اومد ایران مردم کنجکاو میدیدن طرف خارجیه پشت گوشی میگه Hello ایرانیا فک کردن باید همینو بگن تا کار کنه اما این واژه رو اَلو شنیدن و دیگه همینجوری موندش
داستان فابریک یکم متفاوت تره که خودتون میتونید دربارش جستجو کنید
mohamadreza
۷ بهمن ۱۴۰۰درباره منشأ پیدایش کلمه الو روایات بسیار زیادی هس
یه عده میگن از روی کلمه فرانسوی که تو فارسی معنی سلام میده برداشته شده
یه عده هم میگن از روی اسم نامزد الکساندر گراهامبل برداشته شده ؛ چرا که بعد از اختراع تلفن بیشتر به اون زنگ میزده و اولین کلمه ای که میگفته صدا زدن اسم وی بوده
و البته چندین روایات دیگه ای هم هس
ولی اینکه از hello گرفته شده باشه چیزی نشنیدم ….
ولی فکر نکنم فقط مختص ما ایرانیا باشه ؛ چون تو خیلی از زبان های دیگه هم موقع برداشتن تلفن «الو» میگن …
Arman
۷ بهمن ۱۴۰۰ارسلان تیونینگ هم اصلش مال ایرانه درسته؟ رو اسب انجام میدادن قبل از اختراع خودرو،اسمش تیونینگ ایرانی
seyedjavadrouhani-mercedesbenz
۷ بهمن ۱۴۰۰دوستان ببخشید میدونم بحث جدیه ولی صحبت آقا آرمان یه چیز هایی رو به ذهن من اورد که گفتم حیفه با شما به اشتراک نذارم ، فقط برای شوخی اینو نوشتم ، بازم عذر میخوام از شما 😂
کیت بدن که باعث پهن تر شدن اسبا میشد ، زاویه کمبر میدادن به سم ها ، گذاشتن اسپویلر واسه افزایش داوتفورس ، تعویض اجزای بدن با نمونه های فیبر کربنی ، گذاشتن لنز توی چشم اسب ها ، دودی کردن زین ها ، کوتاه کردن پاها واسه کاهش ارتفاع و اسپورت کردن ، گذاشتن نعل های برمبو ، گذاشتن هورس لایت بالای چشم ها ، سم اسپورت ، تازه بعضا دیده شده پاهای اسب های تندرو رو میبریدن مینداختن زیر اسب های معمولی که اینکار در واقع جد تعویض موتور بوده ، تازه انواع مختلف اسب هم داشتیم ، اسب خانوادگی که فاصله پاهای بیشتری داشتن تا ترک راحت تر بشینه و عقبشونم کمی برآمده بود تا وسایل از پشت نیفتن و حالت پشتی مانند داشت ، سوپر اسب که ارتفاع کمی داشت و هندلینگشون فوق العاده بود که البته شخصا اسب های کمر بلند ( موتور وسط ) رو به اسب های دم بلند ( موتور عقب ) یا پوزه بلند ( موتور جلو ) ترجیح میدم ، چون توی هندلینگ بهترن ، تو اسب های اسپورت ترک زیاد راحت نبود چون اکثر نشیمنگاهش ماهیچه های سفت و قطعات فیبر کربنی بودن ، نوع بعدی اسب ، اسب های آفرود بودن این اسب ها بابالنگ دراز بودن ، قدشون در بعضی حالات به ۳۰ متر میرسید ، سم هاشون خیلی بزرگ بودن و معمولا پوزه های کوتاهی داشتن که زاویه ورود و خروج رو بهبود بده ، اسب های بعدی ، درگسترن ، این سم هاشون خیلی نرم و چسبناکن و خوب تغییر جهت نمیدن ، از نظر ظاهری تقریبا شبیه سوپر اسب بودن ، با این تفاوت که پاهای جلوشون خیلی کم جون و کوتاه بودن ( دیمن ) و بیشتر روی دوپای عقبی راه میفرتن ، چون ماهیچه ها عقبشون خیلی قوی بود معمولا هرزگردی داشتن ، نوع آخر اسب هم ، اسب های لوکس بودن که کاملا ظاهر متعادلی داشتن ولی پاهاشون به بدنشون وصل نبود و دست انداز هایی که روی پا تاثیر میگذاشتن به اتاق نمیرسیدن و گرمکن زین داشتن و خیلی هم بیصدا راه میرفتن ، امیدوارم مفید بوده باشه
ارسلان
۷ بهمن ۱۴۰۰mohamadreza
جالب بود بنده همون روایتی که گفتم رو فقط شنیده بودم البته چون کشور ما همش دست انگلیس بوده از زمان قاجار به اینور و هر چی اومده کشور از انگلیس یا کشورای انگلیسی زبان (امریکا) اومده مثله همون پیکان انگلیسی یا هیلمن هانتر فک میکنم همون روایتی که گفتم محتمل تر باشه بنا به دلایلی که در ادامه خواهم گفت
چون فرانسه که شما گفتی که حضور میدانی در ایران نداشته و استعمار فرانسه در شمال افریقا بوده که چند تایی هم از اون کشورا در حال حاضر زبان دوم رسمی شون فرانسوی شده و مردم شون هم اکثریت بلدن گراهام بل هم در ایران زمان مدرسه ما هم اسمشو یاد نگرفتن زمان ما توی کتاب فارسی دبستان بود اگه اشتباه نکنم دیگه چه برسه اسم همسرش / هرچند وقتی تلفن اومد اون زمان ایران اکثریت ملت سواد نداشتن که بخوان در کتاب فارسی باهاش اشنا بشن ما که خودمون دهه شصتی هستیم اونم اواخر دهه شصت
Arman
آرمان فشار حقایق اون روز رو هنوز با خودت داری ؟!! راستی بچه ی خوزستان بودی نه؟؟ کاملا مشخصه درسته به رگ غیرت عربی ت برخورد ولی حقیقت با خوش نیومدن شما عوض نمیشه و این تیکه های خاله زنکی از مد افتاده که الان بکار میبری فقط باعث خنده ی من میشه چون خاله زنک های امروز هم لول آپ شدن دیگه در این سطح نیستن
بگذریم
من خودم اصالتا کورد آذربایجان غربی هستم ولی متولد شده و بزرگ شده ی بندرعباسم ما یه ضرب المثل خیلی پرکاربرد داریم که میگه حق رَقَه / رَق در زبان کردی به معنای سفت و سخت میده در زبان فارسی میگن حقیقت تلخه ولی ما میگیم سفته یعنی وقتی حقیقت خورد به سرت خیلی درد داره و سعی میکنی یه جوری با این درد مقابله کنی خوبش کنی حکایت الان شماست چون درده حقیقت اون روز هنوز با خودت داری و خوب نشده
یه ضرب المثل دیگه هست میگه بزرگ شی یادت میره خیلیا فک میکنن منظور از بزرگ شی سن هست ولی منظور بزرگ شدن از لحاظ عقلی و ذهنی هست چراکه یه ذهن بالغ کودکانه رفتار نمیکنه
ارشیاSVJ
۷ بهمن ۱۴۰۰من میگمشاید از allow به معنای اجازه دادن یا قبول کردن میاد ولی به هر حال معنی خاصی نمیده
پدال باید یه شعبه بزنه برا اینکارا
ویدیو هم که والا دوتا توربو بزاری رو توربو قبلیا ندونی باید بوستشون ردیف باشه بدنه موتور و سیلندهارو تقویت نکنی که توان تحمل اون قدرتو داشته باشن چه میدونم ECU رو اپگرید نکنی همین میشه دیگه میره هوا
امیر
۷ بهمن ۱۴۰۰دوست عزیز معنی اصلی استوک یعنی همونشکلی که از کارخونه اومده بیرون بدون دستکاری ما ایرانی ها به دست دو میگیم استوک
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۷ بهمن ۱۴۰۰تیونینگ نمیفهمن اینا
شرکتای بزرگ تیونینگ مثل بارابوس، منصوری و اینا بلدن چطور تیون کنن و با بهترین کیفیت تیون می کنن
البته کلا از بیخ مقایسه (از نظر سرعت) اشتباهه
ارسلان
۷ بهمن ۱۴۰۰“” آیا بهتر نبود مالک Z شکست را میپذیرفت و هزینه سنگین تعمیر این خودرو را به جان نمیخرید؟ “”
مگه ایرانه ؟؟؟ که ماشین کالای سرمایه ای باشه و بعضا 5 برابر قیمت جهانیش قیمتش باشه که نگران این باشه ماشین از قیمت افتاد و سرمایه ش از بین رفت
طرف مفت خریده مخصوصا که نسل قبل هم هست اگرم دست دوم خریده باشه که از مفت هم یه چی اونورتر خریده معمولا کسایی که میخوان موتور ماشین رو از نو بهش مفهموم بدن میرن سراغ کارکرده ها چون دور ریختنی زیاد انجام میشه از قطعات فابریک تعویض با قطعات پرفورمنس
Yasin
۷ بهمن ۱۴۰۰عاقبت شاخ بازی برای تسلا 😂
Arman
۷ بهمن ۱۴۰۰تیون همینه دیگه
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۷ بهمن ۱۴۰۰وقتی روی ی موتور با تحمل کم اینقدر وسیله بزاری معلومه میره تو هوا
دو جی زد دوای هر درده به خدا دو جی زد بزاری روی تسلا ریمک نوورا رو هم میزنه!
دوجی زد تیون پذیر ترینه
Lamborghini
۷ بهمن ۱۴۰۰بله با تو جی زد میشه کهکشان ها رو هم جابجا کرد و میلیارد ها اسب بخار ازش قدرت گرفت
بس کنید خداوکیلی این همه نفرت از یه برند واقعا بعیده
seyedjavadrouhani-mercedesbenz
۷ بهمن ۱۴۰۰تیون مبحثش خیلی پیچیده تر از چنتا قطعس ، اگر ماشین اصولی تیون نشه ، ممکنه از نسخه استوکش هم کندتر بشه ، تازه جدا از کندتر شدن بعد از هر مسابقه کلی خرج داره واسه همینه که باید در جاهای معتبر و یا با کمک اشخاص حرفه ای در این زمینه ، تیون کرد
علی
۷ بهمن ۱۴۰۰هیزم فایرد
یعنی هیزماش آتیش گرفت
Kamy
۷ بهمن ۱۴۰۰میگه نیسان فایرد داداش
شاهین
۷ بهمن ۱۴۰۰تیونینگ باید اصول باشه وگرنه تسلا توی رولینگ همچین رقیب سختی نیست برای تیونرها
https://www.instagram.com/p/CZKOXYJB8dH/
موستانگ تویین توربو در مقابل اس پلد
heshmat021
۷ بهمن ۱۴۰۰استوک به معنی پیش فرض کارخونه و همچنین کالا های نو است که از دست شخص چندم میخری
غقط تو ایران که معنی دست دوم میده
Elmiraj
۷ بهمن ۱۴۰۰((مدل S پلد پرشتابترین خودروی تولیدی بازار است هرچند از لیست باید ریماک هایپرکار را فاکتور بگیرید.))
یک ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته و هنوز هیچ نِوِرایی تحویل هیچ کسی نشده .
شرکت کلا دو نمونه پیش تولیدی ازش داره که جهت تبلیغ روانه carwow و drag time’s شدن و دیگر هیچ…..
میثم
۷ بهمن ۱۴۰۰تازه اونم با قیمتی که باهاش میشه چند تا مدل اس پلد خرید
ایلان
۸ بهمن ۱۴۰۰هعی خدا سر نداشتههامون بحث میکنیم
اصلا یدونهی حتی گذرموقت و یا اصلا تو منطقه آزادها چی تسلا (هر کدوووم از مدلاش فرقی نمیکنه) و چی نیسان z370 هست اینجا؟؟؟
ایلان
۸ بهمن ۱۴۰۰آقا اشتباهی برا تو رسپلاس زدم وگرنه پیامم در ریپلای کسی نبود
کوروش
۸ بهمن ۱۴۰۰تسلا نه ولی ۳۵۰ زد که ماشین قدیمیه من خودم ۲ تا تو ایران دیدم
Taha Malek
۸ بهمن ۱۴۰۰شتاب و تبلت برا خودتون
ما از ماشینا فان بودن و پیست جر دادن میخوایم
چرم و چوب ناب رولز رویس و بنتلی رو میخوایم
تکنولوژی مرسدس رو میخوایم
یه 2jz میخوایم که ازش همینجور اسب بگیریم
یه جیپ رانگلر و برانکو میخوایم بریم همه جارو باهاش فتح کنیم
یه هلکت میخوایم باهاش لاستیک دود کنیم
Taha Malek
۸ بهمن ۱۴۰۰چرا خبر یه تیونینگ غیر اصولی باید تو پدال باشه
که تسلا فنا ی خبر خوب بشنون
عمو ایلان هم گفت خبری از مدل25 هزار دلاری نیست و میخوایم با یه تبلت و پلاستیک خشک و چرم مصنوعی به ماشینامون بگیم لوکس و گرون بفروشیمشون
مهدی
۸ بهمن ۱۴۰۰الان تسلا فنا و برقی فنا شروع میکنن
عزیز من ماشینی که تیونینگ شده این اتفاقات احتمالش زیاده که برای خودرو بیفته
ما لامبورگینی هم داشتیم که پشتش اتیش گرفته پس نیایید نیسان و خودرو های ژاپنی رو خراب کنید