نیسان

پایان رسمی تولید نیسان GT-R با معرفی دو نسخه ویژه

نیسان که قصد دارد حدود چهار ماه دیگر به تولید GT-R پایان دهد، برای خداحافظی با گودزیلا اقدام به معرفی دو نسخهٔ ویژه کرده است.

پس از ۱۷ سال، نیسان GT-R نسل R35 سرانجام به آخر خط رسید. سازندهٔ ژاپنی با معرفی دو نسخهٔ ویژه بنام‌های اسکای‌لاین و تاکومی ادیشن، رسماً خبر از پایان تولید GT-R در اکتبر امسال برای بازار آمریکای شمالی داده است. هنوز مشخص نیست که تولید این خودرو پس از ماه اکتبر برای دیگر بازارها ادامه خواهد داشت یا نه اما اگر بنا بر ادامهٔ تولید باشد هم مطمئناً برای زمان زیادی نخواهد بود.

نسخهٔ اسکای‌لاین بر اساس مدل پایهٔ پریمیوم ساخته شده و صرفاً با رنگ بیرونی و داخلی آبی عرضه می‌شود. قیمت این نسخه ۱۳۲,۹۸۵ دلار است. نسخهٔ تاکومی ادیشن هم بر اساس مدل T-Spec ساخته شده است و از ویژگی‌هایی شامل رنگ بنفش نیمه‌شب، ترمزهای کربن سرامیکی اسپرت، رینگ‌های فورج‌کاری شدهٔ طلایی و گلگیرهای جلوی عریض‌تر بهره می‌برد. در محفظهٔ پیشرانه نیز پلاک وین طلایی و نوشتهٔ قرمزرنگ پلاک تاکومی به چشم می‌خورد که به استادکارانی اشاره دارد که به‌صورت دستی موتور GT-R را می‌سازند. قیمت تاکومی ادیشن ۱۵۲,۹۸۵ دلار اعلام شده است.

هردو نسخه از همان پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی GT-R معمولی استفاده می‌کنند که ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد و به گیربکس شش سرعته دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک متصل می‌شود. نیسان حرفی در مورد تعداد تولید این دو نسخهٔ ویژه نزده است.

GT-R زمانی که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد، با عملکردی بسیار فراتر از قدرت و قیمتش، دنیای خودروهای پرفورمنس را شوکه کرد. این گودزیلا بازی را کاملاً تغییر داد و بسیاری از خودروسازان را مجبور کرد برای مغلوب کردن این نیسان قاتل سخت تلاش کنند. بااین‌حال، طی سال‌های بعد رفته‌رفته سن GT-R بالا رفت و درحالی‌که رقبا پیشرفت کردند، سوپرکار نیسان طی ۱۷ سال تنها به‌روزرسانی‌های جزئی و دو فیس‌لیفت را تجربه کرد. سازندهٔ ژاپنی چند وقت پیش یک GT-R الکتریکی کانسپت را هم معرفی کرد اما ممکن است جانشین گودزیلا را تا پایان دههٔ جاری نبینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. .

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    چقدر بد که دوتا سلطان با هم بازنشت میشن
    جی تی آر….پارس😁🤭

    موافقم 12
    مخالفم 12
    1. PURIYA

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (568 ديدگاه)

      آیا یکی کردن نیسان gtr با پژو پارس کار خوبیست؟
      خیر

      موافقم 12
      مخالفم 5
      1. froG-driVer

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1035 ديدگاه)

        با اینکه طرفدار دو آتیشه اش نبودم مثل بعضیا ولی ناراحت شدم🫤

        موافقم 13
        مخالفم 1
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (10385 ديدگاه)

        خداحافظ به‌یادماندنی‌ترین نیسانِ جهان😢❤👏…

        موافقم 14
        مخالفم 2
      3. علی

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (818 ديدگاه)

        بله کار شایسته ای هست مقایسه این دو خودرو پرشیا با عملکرد بی‌نظیر از آخر اول شد
        سال ۲۰۰۷ آئودی با R8 و نیسان با GTR
        فلسفه سوپر اسپرت ها رو از اول تعریف کردن و به رفرنس سوپر اسپرت ها تبدیل شدن

        موافقم 8
        مخالفم 3
      4. مجید

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام،ضمن احترام به عقیده و سلیقه شما دوست خوبم،عارضم محضر مبارک که اگر از زاویه فان و شوخی نگاه کنیم بد هم نیست،حتی اگه درست نباشه
        جسارت نشه خدمتتون
        صرفا بیان نظرم بود
        مانا باش و شاد زی

  2. Scuderia Ferrari

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4065 ديدگاه)

    نیسان متاسفانه خلاف جهت آب شنا میکنه برعکس تویوتا ، مزدا و هوندا
    باور کن هیچی تو الکتریکی سازی نیست ، اگه بود تویوتا و هوندا زرنگ تر از تو بودن
    برگرد که آخر این جاده بن بسته ⛔⛔
    حیف از اسطوره هایی که در سوء مدیریت نیسان به پایان راه رسیدن (GTR و ماکسیما)

    موافقم 16
    مخالفم 5
    1. ! i M α η δ υ α R

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2346 ديدگاه)

      ماکسیما هیچ وقت توی هیچ بازاری اسطوره نبود ، اما می تونست به سطح بی رقیب بودن ، برسه که متاسفانه با سیاست های اشتباه ، تولیدش متوقف شد …

      نیسان سوراخ دعا رو گم کرد …

      گیربوکس CVT و دور شدن از ژنتیک ماکسیما و آخر سر هم زبان ( لال ) طراحی سردرگم ” Liquid Motion ” میخ محکمی بود بر تابوت ماکسیمای رنجور و سالخورده …

      نجاست وجود ” رنو ” آخرش دامن پاک نیسان رو هم لکه دار کرد …

      با بدان منشین که صحبت بد …

      گرچه پاکی ، تو را ، پلید کند …

      آفتاب به این بزرگی را …

      لکه ای ابر ، ناپدید کند …

      موافقم 17
      مخالفم 5
      1. علیرضا

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (261 ديدگاه)

        اگر سرمایع رنو نبود اخرین نسل جی تی ار همون r34 بود رنو سرمایع لازم برای زنده بودن نیسان فراهم کرد ، نیسان سلفی جایگزین رسمی ماکسیما که سالیانه بالای ۶۰۰ هزار دستگاه در جهان میفروشه

        موافقم 9
        مخالفم 8
        1. ! i M α η δ υ α R

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2346 ديدگاه)

          رنو خودش بیست ساله که مرده ، اونوقت نیسان رو زنده نگه داشته ؟؟؟

          رنو اگه سرمایه داشت که از ” نیسان و ولوو ” پلت فرم و انجین گدایی نمی کرد …

          رنو آویزون ترین برند با سابقه ایه که به عمرم دیدم …

          همون ” کارلوس گون ” خودش برای خفت کشیدن فرانسوی ها تا آخر دنیا کافیه …

          موافقم 14
          مخالفم 6
    2. B

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (919 ديدگاه)

      مشکل اینجاست تو همون الکتریکی هم چندان خوب نیست بحران مالی که داشت نیسانو خیلی عقب انداخت

  3. علیزاده

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (304 ديدگاه)

    اگر قراره برقی باشه بهتره که هرکز نسل جدیدش نیاد

    موافقم 16
    مخالفم 4
  4. مازیار

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    از جمله اتومبیل‌هایی که قبولش دارم اما دوسش ندارم همین R35 هست. برخلاف R34 که خیلی ازش خوشم میاد

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. Cert

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (179 ديدگاه)

      Gt-R دیگر نمی تواند بتونید ادامه دهد و نیسان منابع لازم یرای ارائه نسل تازه را ندرد

      موافقم 3
      مخالفم 3
  5. شهروند ایرانی

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (838 ديدگاه)

    ده سال فقط دارن خبر خداحافظی میزارن

    موافقم 11
  6. Amir

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    یکی یکی اسطوره ها میرن کنار جاش آرمیچر و جارو برقی میاد
    حیف 😔

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. B

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (919 ديدگاه)

      جا این همون لباسشویی هم نیومد دل آدم به برقیش خوش باشه

  7. زیزیگولو

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    نیسان GT-R در تاریخ صنعت خودروی جهان ماندگار شد و همیشه به عنوان یه اسطوره تو ذهنها باقی میمونه

    موافقم 13
  8. BlackWing

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1319 ديدگاه)

    جی‌تی‌آر تا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ که سوپرکارهای مکلارن ، فراری های نسل جدید , هوراکان حتی دو قلوهای هلکت به بازار نیومده بودن ، عملکرد خیلی خوبی داشت اما رفته رفته حضورش کمرگ شد و نهایتاً با همین خروجی ۵۶۵ اسبی داره خداحافظی میکنه.

    جگوار هم اعلام کرد آخرین نسخه F type رو در رنگ سبز یشمی ساخته و رسماً تولید این سوپرکار با تولید ۸۶ هزار دستگاه از سال ۲۰۱۳ تا الان ، به پایان رسید.
    این نسخه برای فروش نیست و در موزه میراث دایملر جگوار قراره نگهداری بشه.

    موافقم 16
    مخالفم 1
  9. پارسا

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    هی میگه این آخریشه بعد یه نسخه ویژه دیگه میده

    موافقم 8
    مخالفم 3
  10. Hossein

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (109 ديدگاه)

    خداحافظ گودزیلای دوست داشتنی ❤️🙏

    موافقم 9
    مخالفم 1
  11. پیام

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2160 ديدگاه)

    ازین به بعد راهشو آیونیک سری N ادامه میده ولی خیلی پرقدرت تر و متنوع تر! بنزینی و الکتریکی. با طراحی خیلی بهتر

    موافقم 4
    مخالفم 17
    1. car lover

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1568 ديدگاه)

      این رو همیشه بدون، اگر یه روز دیدی کفتارها دارن جایی حکمرانی میکنن، شیرها از اونجا رفتن. چون در صورت وجود شیر کفتار هرگز جرات همچین کاری رو نداره، حتی اگه شیر خسته و زخمی باشه.

      موافقم 15
      مخالفم 6
      1. پیام

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2160 ديدگاه)

        خیلی جمله تاثیرگذاری بود پهلوون car lover
        تحت تکثیر قرار گرفتم

        موافقم 1
        مخالفم 8
        1. amir

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3686 ديدگاه)

          همون تحت تکثیر قرار گرفتی و به احسان امیرمحمد کارلاو کیلر و ِغیره تبدیل شدی

          موافقم 10
    2. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (319 ديدگاه)

      ایونیک هنوز بلد نیست چطور دریافت بزنه بعد می خوای با گودزیلا مقایسه کنی؟

      موافقم 9
      مخالفم 1
      1. پیام

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2160 ديدگاه)

        اتفاقا آیونیک اولین ماشین برقی بود که به بقیه فهموند با ماشین برقی هم میشه دریفت زد!!! معلومه هیجی در موردش نمیدونی!! برو تو اینترنت ببین

        موافقم 3
        مخالفم 5
        1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (319 ديدگاه)

          اتفاقا هم دیدم بهتر از تو ولی کسی با انون دریافت زده ؟ نه هیچکس
          کسی تهت فشار قرارش داده ؟ نه
          اونم که تبلیغات خود شرکت سازنده براش بیشتر نبود

        2. amir

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3686 ديدگاه)

          تازه اونم باید کیچی سوچیا ژاپنی بشینه پشتش به نوادگان گوگوریو دریفت زدن یاد بده

        3. علی

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (818 ديدگاه)

          آخه ایونیک چی هست که درموردش بخواییم بخونیم این ماشین باید با کولر آبی و جارو برقی و با فن کامپیوتر مسابقه بده.
          نه با درون سوزی که با زحمت فراوان و تلاش مهندسین طراحی و تولید میشه

          موافقم 2
          مخالفم 2
    3. حسین

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1157 ديدگاه)

      فقط مواظب باشه در ادامه دادن راه جی تی آر نره قاطی یونجه ها چون میدونی که جی تی آر جزو یکی از رکورد داران نوربرگ رینگ بوده، رکورد سریع ترین دریفت جهان هم دست جی تی آر هست 😁

      موافقم 11
      مخالفم 5
      1. پیام

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2160 ديدگاه)

        وقتی قه بدنه حلبی و سبک میذاری رو یه موتور با اسب بخار بالا همینجوری میشه!!! حسین امثال تو بوگاتی و پروجکت وان به دردشون نمیخوره!!! جی تی آر در نقابل چنین ناشینایی آشغالی ببپیش نیست! ای کلش جی تی آر و بوگاتی رو با سرعت ۱۲۰ تا به یه جا بزنن که تو حرفمو بیشتر متوجه بشی!!!

        موافقم 3
        مخالفم 8
        1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (319 ديدگاه)

          کجای جی تی ار سبکه با ۱۸۰۰ کیلو وزن؟ بیشتر تحقیق کن کمتر سبسته

          موافقم 2
          مخالفم 1
    4. JaMsHiD-R1988

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2985 ديدگاه)

      بی سوادیتو ثابت کردی
      آیونیک هیچ حرفی در برابر نسبت قدرت به وزن و سیستم تمام چرخ محرک که با ترنس اکسل ترکیب شده نداره
      میگم که بی سوادی . باز خوبه بقیه متعصبا یه چیزی میدونن ولی تو دیگه کفرشو درآوردی

    5. JaMsHiD-R1988

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2985 ديدگاه)

      پیام چاقو زیر گلوت نداشتن کامنت بذاری !
      آیونیک با تایم افتضاحش تو نوربرگ رینگ در برابر جی تی آر هیچ حرفی نداره

      موافقم 6
      مخالفم 1
    6. ناخدا

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (368 ديدگاه)

      باشه پیام سکوت از ما ژاپنی فنها احساس زرنگی از تو !!! این که فکر میکنی آدم زرنگی هستی قشنگه و اینکه فکر میکنی آدم ماشین شناسی هستی که هر چیزی که میگی دقیقاً درسته حتی اینم خیلی قشنگه اما خُب فقط فکر میکنی
      🤭🤭🤭🤭

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. پیام

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2160 ديدگاه)

        ناخدا امیر اگه یادت باشه چند ماه پیش به حسین گفتم جی تی آر میره کنار و آیونیک ادامه راه رو میره.

        موافقم 2
        مخالفم 3
        1. amir

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3686 ديدگاه)

          ثولتان اگه اجازه بفرمایید جی تی آر آشغال ماله ۱۷ سال پیشه هنوز داره میتازه ولی چایونیک چی؟ پس فردا میره پیش داداشاش جنسیس کوچه وجی هفتاد و استینگر و … تو سطل زباله

          موافقم 5
          مخالفم 2
        2. datsun

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3953 ديدگاه)

          ت رولها را گنده نکنید،

        3. FY

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (289 ديدگاه)

          درسته

    7. B

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (919 ديدگاه)

      مطالب طنز

  12. mojavad

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    حیف این همه تاریخچه که بخواد اخراش باشه.

    موافقم 7
    مخالفم 1
  13. datsun

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    R35 هم مثل پدر بزرگانش در تاریخ به عنوان یک اسطوره یاد میشه و در آینده منتظر تولد گودزیلای جدید هستیم،

    موافقم 11
  14. datsun

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    ظاهرا فقط تو آمریکا توقیف میشه و در جاهای دیگه فعلا ادامه داره

    موافقم 6
    مخالفم 2
  15. johnmarston

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    بازنشستگی مبارک گودزیلای پیر دوست داشتنی
    شاید فرزند چندان خلفی برای پیشینیانت نبودی ولی بازهم سوپر اسپرت شایسته ای بودی که رفتنت ناراحت کننده است

    موافقم 6
    مخالفم 3
  16. Taha Ayoobi

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4688 ديدگاه)

    ایشالا که نسل بعدیش بنزینی باشه و گرنه نیسان کار بدی میکنه اگه برقی بده.

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. JaMsHiD-R1988

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2985 ديدگاه)

      نیسان هایپر فورس برقی با هزار اسب بخار قدرت و تکنولوژی مسابقات GT3 و طراحی فضایی جایگزین این پیرمرد جوون میشه

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. Taha Ayoobi

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4688 ديدگاه)

        ای بابا

  17. Taha Ayoobi

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4688 ديدگاه)

    چه R35 هایی که با تیون قدرت هاشون رفت بالای 1000 اسب بخار و پیست های درگ رو به آتیش کشیدن.

    ببین نیسان چی ساخته بود که بعد 17 سال بدون هیچ تغییر اساسی هنوز طرفدار داره.

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Amir

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (74 ديدگاه)

      ربطی به تغییر اساسی این چیزا نداره چون ژاپنی فن ها خیلی تعصبی هستن و حتی فرغون ساخت ژاپن هم میپرستن

  18. 18:45

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (703 ديدگاه)

    هیهاااات….. 😑😑😑

    موافقم 4
    مخالفم 1
  19. sinasvj

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (426 ديدگاه)

    این کمپانیا چی دیدن تو برقی سازی که ما نمیبینیم و درک نمیکنیم😐

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4688 ديدگاه)

      دست خودرو سازی ها نیست.
      سیاست…

    2. علی

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (818 ديدگاه)

      فقط و فقط اقتصاد و آلایندگی و راندمان باعثش هست
      راندمان موتور برقی
      بازده و برگشت سرمایه با سرعت تولید بالا
      آلایندگی کمتر و مصرف گرایی
      یه ماشین برقی نهایت عمرش پنج سال یا نهایت ده سال هست
      ولی بنزینی حداقل ۲۰ سال تا ۳۰ سال

  20. ...

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    اگه نیسان جانشین لایقی برای gtr معرفی نکنه تا آخر عمر ازش نمیگذرم

    موافقم 5
    مخالفم 1
  21. ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5000 ديدگاه)

    مرگ پارس و جی تی ار را
    تسلیت به ایران و ژاپن میگوییم
    انشالله خودرو ملی افغانستان راهشو ادامه میده🤣🤣

    موافقم 5
    مخالفم 5
    1. ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (5000 ديدگاه)

      نان خشک میریزی تو کاپوتش ۳۰۰ تا میره

      موافقم 1
      مخالفم 2
  22. علی

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (818 ديدگاه)

    تیبا و سورن باعث شدن ژاپنی ها بفکر ساخت ماشینی در حد رقابت با تیبا داشته باشن که اونم خیال خام هست رقابت گودزیلا با اسب وحشی ایران‌خودرو بنام سورن استاندارد ۸۵ گانه داره هاااااااا شوخی نیست پسر

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. گات

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (309 ديدگاه)

    جی تی ار یه افسانه بود
    بخصوص در نسخه نیسمو با اون پکیج آئرودینامیک و ۶۰۰ اسب قدرت و با اون تکنولوژی قدیمی مال سال ۲۰۰۷ هنوز قاتل سوپر کار هاست
    حیف این افسانه هم مثل چلنجر و… باقی افسانه ها تموم شد

    موافقم 2
    مخالفم 1
  24. ناجی

    ۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    سال 1388 بصورت اتفاقی یک مجله خودرویی خوندم که یک گزارش چند صفحه ای مفصل داخلش بود، عنوان این گزارش بازگشت گودزیلا بود و تصویری از نمای پشتی یک اتومبیل با چهار چراغ گرد، مطلب ترجمه شده بود و نویسنده یک خبرنگار اروپایی حوزه خودرو بود که ساعت پنج صبح برای اولین بار جی تی آر رو به همراه یک پورشه نهصدویازده به پیست نورنبرگ رینگ برده بودن، این گزارش بقدری جذاب بود که چندین مرتبه خوندمش، خبرنگار که رانندگی نیسان رو به عهده داشت نوشته بود وقتی میرفتم نیسان رو تحویل بگیرم با خودم فکر میکردم محاله نیسان خودرویی بسازه که حتی نزدیک پورشه بشه، ولی با نشستن پشت فرمان جی تی آر به ناگاه پورشه در مقابل دیدگانم درهم شکست، بعد از برگزاری مسابقه یک دور کامل پیست و برتری قاطع نیسان خبرنگار نوشته بود انگار دیگه خیلی پیر شدی پورشه

  25. BMW

    ۵ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    خداحافظی با گودزیلا که قراره سخت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا