به گفتهٔ مدیرعامل جدید نیسان، نام GT-R قطعاً در آیندهٔ این شرکت وجود خواهد داشت هرچند که فعلاً مشخص نیست بازگشت گودزیلا کِی و چگونه خواهد بود.
مدتی است که اوضاع نیسان به هم ریخته که برنامههایی برای ادغام با شرکتهای دیگر و تغییر مدیریت را به دنبال داشته است. بااینحال، خوشبختانه مدیرعامل جدید این شرکت «ایوان اسپینوزا» یک عشق ماشین واقعی با برنامههای بزرگ است که شامل بازگرداندن GT-R افسانهای هم میشود. وی در مصاحبهای با اتو نیوز گفته است:
ما به کار روی خودروهای اسپرت ادامه خواهیم داد. این بخشی از DNA ما است. نمیتوانم بگویم کِی و چگونه ولی مطمئناً نام GT-R در آینده وجود خواهد داشت.
البته نیسان قبلاً نشان داده بود که برنامههایی برای جانشین GT-R R35 دارد و حتی کانسپتی با نام هایپر فورس را رونمایی کرد که پیشنمایش احتمالی جانشین گودزیلا بود ولی این برنامهها قبل از تغییر مدیریت شرکت بودند و معمولاً خودروسازان در شرایط سخت برنامهٔ خودروهای اسپرت را لغو میکنند ولی خوشبختانه مدیرعامل جدید نیسان اطمینان داده است که GT-R بازخواهد گشت هرچند که هنوز قوای محرکهٔ این ماشین مشخص نیست.
GR-R اما تنها نام افسانهای در تاریخ نیسان نیست که در دوران مدیریت جدید احیا خواهد شد زیرا اسپینوزا بازگرداندن مدل سیلویا را هم در برنامه دارد. وی سال گذشته زمانی که معاون ارشد استراتژی جهانی محصولات نیسان بود خبر از آغاز برنامهریزی اولیه و توسعهٔ سیلویای جدید داد. بااینحال، درحالیکه فروش GT-R R35 کنونی تازگی به پایان رسیده، مدتی طول خواهد کشید تا بتوانیم جانشین گودزیلا را ببینیم و فعلاً زمان دقیقی برای این اتفاق اعلام نشده است. بااینحال، اگر برنامههای مدیر جدید نیسان درست پیش برود و این شرکت بتواند اوضاع خود را سروسامان بدهد، شرکت ژاپنی امکان توسعه و عرضهٔ خودروهای اسپرت هیجانانگیز مثل GT-R و سیلویا را پیدا خواهد کرد.
𝐀𝐥𝐢
۷ فروردین ۱۴۰۴فقط برقیش نکنن
MehdiTurbo
۷ فروردین ۱۴۰۴ای کاش عین همین عکس اول تولید کنند ورشکستگی نیسان حبران میکنه مخصوصا اگه بنزینی باشه
من که خیلی خوشم اومد از عکس اولی
۸ فروردین ۱۴۰۴باید از مزدا کمک بگیرن
محمدهادی
۹ فروردین ۱۴۰۴همینکه پیدا کردن یه آدم مشتی اهل دل،برای ما کافیه
کاری که توش عششق وجود داشته باشه قطعا نتایج تاریخی رقم میزنه
خوشحالم یه همچین آدمی رو تونستن برا مدیریت کارخانه پیداکنن
همین درسته
رهبر باید کودک درونش وجود داشته باشه
تمام رویدادهای بزرگ یک سرمنشأ کودکانه و خالص دارن
Ahmad
۸ فروردین ۱۴۰۴سریع تر بیا گودزیلا بیا درس بده به الکی گرون ها اون زمان بوگاتی ویرون رو میخوردی حالا بیا به توربیون درس بده تا بفهمن هیچ کس حریف سخت کوشی شما ژاپنی ها نمیشه
NAVID@@98
۸ فروردین ۱۴۰۴جی تی ار خودشو پاره کنه به گرد پای بوگاتی توربیون نمیرسه و نخواهد رسید همون موقه هم به گرد پای بوگاتی ویرون با ۲ تن وزن نرسید مگر مثل احمقا بگن
تقویت و تیونینگ که اگه اینم باشه هیچکسی حریف وی ۸ های وحشی آمریکایی ها که نمیرسه و کلا هرچیز هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ که هرچیز اول۱ هستن دیگران باید برای بعد از اینا دوم شدن به بعد رقابت کنند
NAVID@@98
۹ فروردین ۱۴۰۴نه اتفاقا اشتباه گفتی Ahmad اشتباه گفتی
چون پرستش اینه که من میگم درستش اینه :
جی تی ار درس گرفته از پورشه ۹۱۱ و بوگاتی و … هست و جی تی ار خودشو پاره کنه به گرد پای بوگاتی توربیون نمیرسه و نخواهد رسید همون موقه هم به گرد پای بوگاتی ویرون با ۲ تن وزن نرسید مگر اینکه بعضی بیسوادا مثل احمقا بگن
تقویت و تیونینگ و ماشین تیونینگ شده رو که یه پیچشم از خودش نی رو با ماشین استاندارد مقایسه کنند که اگه اینم باشه هیچکسی حریف وی ۸ های وحشی آمریکایی ها که نمیشه و نمیرسه چون کلا هرچیز هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ که هرچیز اول۱ هستن دیگران باید برای بعد از اینا دوم شدن به بعد رقابت کنند
با بوگاتی و امثالهم هم که اصلا جی تی ار قابل مقایسه نیست چون سرعت و پایداری که بوگاتی تو ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت داره هیچ جی تی ار و ژاپنی هیچ تو خوابم نمیتونن نمیبینن که بخوانم داشته باشند قبل از اون چپ کردن
جی تی ار خودش درس گرفته از پورشه ۹۱۱ هست پورشه درس داده به جی تی ار سیستم چهار چرخ محرک جی تی ار کپی برداری شده از پورشه هست البته به گرد پای خود پورشه که نمیرسه جی تی ار هم چیزی از خودش نداشت گیربکسش آمریکایی بود و شاسی از اروپا موتور از اروپایی ها مثل سوپرا و… ولی البته به گرد پای خودشون نمیرسه هرچیزشونم همینه درس دادن بهشون ولی بازم به گرد به گرد پای هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ که هرچیز اول۱ هستن که نمیرسن و اسیایی ها باید برای بعد از اینا دوم شدن با هم رقابت کنند
چون جی تی ار به گرد پای پورشه ۱۹۱ نمیرسه و کلا بعد از هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ که هرچیز اول۱ هستن قرار میگیرد و میگیرند
و هیچکسی حریف شما هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ که هرچیز اول۱ هستن که نمیشه
بعد شما بعد از پورشه ۹۱۱ و… باید دیگران برای بعد اینا دون شدم به بعد رقابت کنند
پورشه ۹۱۱ با همون نسل قبلش جی تی ار رو لوله کرد بعضی بیسوادا فکر میکنن اوایل جی تی ار واسش شاح بازی دراورد ولی همونم فیک و بیخود و کاذب بود
جی تی ار هم چیزی از خودش نداشت گیربکسش آمریکایی بود و شاسی از اروپا موتور از اروپایی ها مثل سوپرا و… ولی البته به گرد پای خودشون نمیرسه هرچیزشونم همینه
چون پورشه ۹۱۱ با همون نسل قبلش یعنی ۹۹۱ که زمان معرفی نزدیک به جی تی ار داره یعنی همسن و سال هم هستن جوری پورشه ۹۱۱ رکورد ها رو یکی یکی زد و درو کرد از نوربرگرینگ بگیرید تا الی ماشاءاللّه… که حتی جی تی ار تو خوابشم نمیتونه نمیبینه
چون برای پورشه ۹۱۱ پورشه تجارب بینظیری از مهندسی و طراحی و تکنولوژی ها و… از موتوراسپرت به خودروهای جاده ای اسپرت مثل ۹۱۱ آورد و درنتیجه امثال جی تی ار رو لوله کرد و پورشه ۹۱۱ بهش درس داده
درنتیجه اگه درس دادنی هست هم که خواسته باشی درموردش هم بگی
فقط پورشه ۹۱۱ درس داده به جی تی ار که البته بازم به گرد پای خود پورشه ۹۱۱ که نمیرسه
چون به کرات و در موارد متنوع اثبات شده هرچیزیم همینه
پورشه با ۹۱۱ به وضوح این ها رو اثبات کرده همه هم شاهد واقعیت و درستی حرف من هستیم درستی حرف من فقط
اونی که رودستش نتونستن و نمیتونن بسازن فقط پورشه و هرچیز اول۱ اروپایی و آمریکایی ها هرچیز اول۱ هستن
یه دوره کوتاهی از خلائی که آوانسی عزیز های خدایی همیشه برتر پیروز شاخ های اصلی مثل پورشه و مرسدس بنز و فورد و پورشه عزیز های همیشه پیروز برتر و پورشه که اونا ایجاد کردن و اینکه کسی به اون سگمنت رو توجهی نکرد و اهمیتی ندادن و به قول معروف کلانتر شهر دنبال کار خودش بود شهرو اینجوری دید از فرصتی که بهش دادن سو استفاده کرد که اونم کاذب بود چون وقتی اصل کاریا مثل پورشه و … به این سگمنت توجه کردن بازم برتری رو به دست گرفتن اونم واقعی ش چون چیزی که به تنهایی باشه که چیه باید در اصل در رقابت باشه که در اصل وقتی اصل کاریا به این توجه کردن برتری رو بدست اوردن اونم خدایی خوب همیشه هر چیز همینه
مثل برتری پورشه ۹۱۱ خارق العاده بیهمتا که کسی پوزشو نتونسته زمین بماله و درس داده به هر کی چون برتری پورشه ۹۱۱ از هر لحاظ با همون نسل قبلش که زمان معرفی و سن نسلی نزدیک به این جی تی ار که پوزش توسط پورشه ۹۱۱ به زمین مالیده شده و وپورشه ۹۱۱ از هر لحاظ قبضه اش کرده و لوله اش کرده چرا میگیم این برتری 👑🥇پورشه 911🥇👑 که تونسته برتر باشه چون پورشه ۹۱۱ توسعه مداومی که از همون نسل ۹۹۱ برای پورشه ۹۱۱ انجام دادن باعث برتری همه هر جانبه پورشه ۹۱۱ شد
چیزی که جی تی ار تو خواب هم نمیتونه ببینه
حتی بحث تیونینگ هم باشه دوج چلنجر آمریکایی همه رو میخوره
ولی هرچن همون پورشه ۹۱۱ هم ۲۰۱۱ اسب به بالا هم با همون موتور تیونینگ میشه و اصل کار هم برتری همه هر جانبه بخصوص پیست و پرفورمنس هست که به اثبات قطعی رسیده
که اینم با توسعه مداوم و وارد کردن مهندسی و تکنولوژی و تجارب ارزشمند پورشه از موتوراسپرت به خودروهای جاده ای میسر شده چیزی جی تی ار تو خواب هم نمیتونه ببینه حالا بدو ***
چون اتفاقا پورشه ۹۱۱ از هر لحاظ خیلی بهتره و خارق العاده بیهمتاست و پوز جی تی ار رو به زمین مالیده از هر لحاظ درس داده بهش
چون اتفاقا از هرلحاظ پورشه ۹۱۱ بهتر از اینه حتی با درنظر زمان معرفی نسل هاشون نسل ۹۹۱ پورشه هم نزدیک هم هست پس تقریبا هردو قابل مقایسه هستن رقیب مستقیم هم هستن برای مقایسه در یک سگمنت هم هستن نسل جدیدش که بماند
ولی هرکدام از مجلات جهان هم مقایسه مدل ۲۰۱۵ پورشه ۹۹۱ با مدل ۲۰۲۰ نیسان جی تی ار مقایسه کردن
که اونجا میتونید ببینید
که حتی مدل ۲۰۱۵ پورشه از ۲۰۲۰ نیسان چقدر از هر لحاظ جلوتره و مهندسی و پرفومنس بالاتری داره و بهتره و کلا پورشه از هر لحاظ خیلی بهتره نرمی سواری در عین مال با هندلینگ و کیفیت بهتر و … لینکش هم هست
مثلا سواری نرم هر مسیری رو در عین حال با هندلینگ بهتر بدست آورده
حتی تو آزمون شتاب جانبی هم پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۱ شتاب جانبی بالاتری داره
تایم figure8 که بسیار اساسی و کلیدی مشخص کننده توانایی هندلینگ هست پورشه ۹۱۱ خیلی بهتره
حتی لانچ کنترل پیشرفته ای که پورشه برای ۹۱۱ توسعه داد با موتور تنفس طبیعی و با اون اسب بخار و با تک دیفرانسیل کاری کرد که بهتر از یه جی تی ار چارچرخ محرک باشه
که این دیگه برتری همه هر جانبه رو به وضوح کرده تو چشم بدخواهاش و هنشون رو بسته
تایم پیست ها هم نگو که با همون نسل ۹۹۱ پورشه رکورد نوربرگرینگ رو زده این که دیگه آپ پاکی رو ریخته تو مخالفانش …
تو نوربرگرینگ هم پورشه ۹۹۱ رکورد داره تمام خودرو های جاده ای هست الان و از جی تی ار خیلی سریعتره نزدیک مرسدس بنز AMG gt بلک سریز هست یکی موتور عقب و یکی هم موتور جلو با تایم ۶ و ۴۰ نوربرگرینگ
پس اگه بخوام بگیم کسی به هندلینگش نزدیک نشدن و خارقالعاده بیهمتاست که پوز اینو و.. به خاک مالیده و پرس داده به هرکی اون پورشه ۹۱۱ هست که به هندلینگش تو این کلاس نزدیک نشده رقبایی که شکست خوردن ازش مثل این جی تی ار ازش شکست خورد ازش
حتی فورد ماستانگ نسل جدید الان تایم پیستش از جی تی ار سریعتره البته اون نسل جدیدش رو میگم که هم نسل نیست با جی تی ار ولی همون پورشه ۹۱۱ رقیب مستقیمش هست که گفتم
درضمن پورشه نسخه های مختلفی داره که هرکدوم تفاوت های زیادی باهم دارن
مثل سری gt2 و gt3 و turbo s که هرکدوم از این سری ها کاملا تفاوت های زیادی با هم دارن و هرکدوم تجربه متفاوتی و متنوعی رو ارائه میدن تجارب بینظیر پورشه که طی سالها تجربه از موتوراسپرت بدست اومده کاری کرده که فرقشون از زمین تا آسمون باشه و با همون نسل کاری کرده که از هر لحاظ خیلی بهتر و اول۱ شده
مثلا تو نسخه 991 GT3rs با ۳.۸ لیتر حجم موتور بیش از ۵۰۰ اسب قدرت تولید میکنه چیزی که فقط خدایی خوب
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑 هستن میتونن رقیبش باشن اروپایی یا آمریکایی خوب خدایی هرچیز اول۱ میتونن رقیبش باشن خودشون رقیب خودشونن
تازه به این تک دیفرانسل بودن هم اضافه کنیم در مدل gt3rs
با این توان و با این تک دیفرانسل بودن ببین چه لانچ کنترل خدایی خوبی داشته چه مهندسی پیشرفته بالایی بکار بردن که حتی علاوه بر شتاب تو پیست و هرجا از هر لحاظ بهتر عمل کرده نسبت به اون که چهار چرخ محرکه و توان بیشتری هم داره ولی ۹۱۱ با این شرایط از هر لحاظ خیلی بهتر عمل کرده حالا بماند به نسخه های بالاتر ش چه برسه به اونها که دیگه نگو چون انواع مدل های متنوع با مهندسی های متنوع از کاربرد های مسیر های ناهموار و شهری تا مخصوص پیست و مسابقه ای با طیف متنوعی از مدل ها و تفاوت و بازه زیاد در عملکرد های متنوع هست
ولی جی تی ار نه چون مدل نیسمو و ترک ادیشن و یا معمولی تفاوت قیمتی زیادی دارن ولی خودشون تفاوت خاصی باهم ندارن و کار مهندسی آنچنانی هم روشون انجام نگرفته نسبت به پورشه
درنتیجه
وقتی میگیم خدایی خوب هستن همیشه 👑🥇
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑
🥇👑🇪🇺 🇩🇪🇺🇸🥇👑
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑🥇 هستن خدایی خوب همیشه مخصوصا خود این
پورشه چون بازه مهندسی و پرفورمنس بسیار گستره ای داره از مدل راحت و همه کاره و مناسب روزمره سری turbo s بگیرید تا سری gt2rs خدای پیست مدل رالی با مهندسی اعجاب انگیز داکار پورشه ۹۱۱ که از هر لحاظ بهتر عمل کرده مدل های دیگه هم مثل فراری و مرسدس بنز و فورد و پورشه الان
یه نکته جالب دیگه اینکه هنوز پورشه های ۹۱۱ نسل قبل یعنی ۹۹۱ ( نسل جدیدش نه، همون نسل قبلی ) که زمان معرفی نزدیک به جی تی ار داشت هنوز داره خیلی خوب و زیاد خرید و فروش میشه و فروش میره اونم با بهترین حفظ قیمت
درودخدا۱برهرچیزاول۱اروپاآمریکادرودخدا۱برهرچیزاول۱اروپاآمریکا۱
همیشه خدایی خوب
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑
چون هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ هستن
چون همیشه برنده بازی خدایی خوب
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑 هستن
👑🥇همیشه خدایی خوب هستن برنده هرچیز🥇👑
🥇👑🇪🇺🇩🇪🇸🇯🇷🇴🇫🇮🇨🇵🇬🇧🇬🇷🇨🇭🇺🇦🇸🇪🇮🇹🇪🇦🇧🇬🇨🇦🇷🇺🇺🇸🥇👑 چون همیشه برنده هر چیز هستن🥇👑 👑🥇خدایی خوب هستن🥇👑
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑 هستن همیشه خدایی خوب برنده هر بازی هستن
و دیگران باید برای بعد از اینا برای دوم شدن به بعد رقابت کنن دیگران و همونی که تو میگی و گفتی و هرکی غیرشون
ولی جی تی ار تو امریکا طبق آخرین امار فروشش منفی شده که اینم برای خودم هم عجیب بود قضیه ش رو دنبال نکردم ولی این اولین بار بود که فروش منفی یعنی زیر صفر رو من دیدم حتی
که این نشون میده یه ماشین هر چقدرم که عملکرد مناسبی داشته باشه نباید ادعای بیخود کنه یا طرفدارانش ادعای بیخود کنن کنه یا بگن این چیه چی بوده چون براحتی توسط همون همدوره ای های خودش شکست میخوره و خورده و بهس درس دادن از هر لحاظ طبق همون اثبات مثال هایی که گفتم که پورشه چطور با همون همدوره سنی خودش با ۹۱۱ خارق العاده بیهمتا برتر ۹۱۱ بطور خارقالعاده برتر بیهمتا چطور از هر لحاظ شکست داد جی تی ار رو شکست داد و پوزش رو به خاک مالیده جی تی ار رو چطور شکست داد و پوزشو به خاک مالیده و درس داده به جی تی ار اونم با اثبات و از هرلحاظ حتی با حاشیه امن
که مثالهایی بالا ازش گفتم و دلایل ش رم گفتم
اینم منطقی با سند مدرک گفتم نگید این وحشی بازی در میاره
من اینو منطقی و با اثبات گفتم نه از این حرفای بیخود
حتی خودم قبلا فکر میکردم پورشه هرکاری کنه چطور با همون نسل ۹۹۱ میخواد به برتری دست پیدا کنه تا اینکه به همون صورت که گفتم بطور خدایی خارق العاده معجزه آسایی بیهمتا پوز جی تی ار رو به زمین مالید و تعجب کردم که چطور با موتور تنفس طبیعی با اون اسب بخار و تک دیفرانسیل بودن حتی تو لانچ درگ هم به برتری برسه نسبت به این شکست خورده جی تی ار شکست خورده و درس دادن بهش چهار چرخ محرک و با این تفاوت اسب بخار و…
برای همین میگن اینا سنده هاااا چون اینا همینجوری بدست نمیاد مگر اینکه تکنولوژی مهندسی طراحی و علم موتوراسپرت تو روح ماشین خودروسازی حلول پیدا کنه و مثل یک جن سریع باشه حتی بالاتر و بهتر حالا یاد گرفتی بدو ****
درمورد نیسان هم عملا هم شاید خودرو های اسپرت نیسان نجاتش بدن مثل کارلوس گوسن فرانسوی با نیسان زد کرد و باهاش نیسانو از ورشکستکی چندین سال نجات داد تا اینکه
بازم بی عقلی و حماقت کردن ژاپنی ها احمق ها از دستش دادن
بطور کلی خبر امیدوار کننده ایه ولی الانشم باید دید که ایوان اسپینوزا مدیر عامل مکزیکی جدید این شرکت و جیوانی آروبا آمریکایی رئیس دپارتمان طراحی نیسان که آمریکایی هست چه برنامه هایی برای نجات دوباره نیسان با این مدیریت و طراحان جدید دارن
پارسا
۹ فروردین ۱۴۰۴🤯🤯 من دو خط تایپ میکنم انگشتام فلج میشن تو چطور انقد نوشتی🤯
Arshin
۷ فروردین ۱۴۰۴اگه هیبرید بشه و همینقدر مثل نسل پیشین خودش دقیق و قوی باشه چه قاتل سوپرکار ترسناکی بشه
سیستم هیبرید با اون سیستم AWD شاهکار و موتور کاملا مهندسی شده
یه ماشین اسپرت تمام عیار میشه البته اگه برقی نکننش
مصطفی
۷ فروردین ۱۴۰۴مطمئنم برقی میشه حالا این خط و این نشان…
هر اسطوره ای رو که از دور خارج میکنن یه آشغال برقی رو به عنوان جایگزینش میارن…
آینده صنعت خودرو سازی رو سپردم به خدا…
ماشین دوست
۷ فروردین ۱۴۰۴عکس اول که رندره، عجب چیز خوفی شده!
با این رخ، گودزیلا برازندشه
پارسا
۹ فروردین ۱۴۰۴بیشتر شبیه نسل های آینده موستانگ شده
الف.ی
۸ فروردین ۱۴۰۴به به
چندتا خبر خوب پشت سر هم تو پدال😍
Mr wrong
۸ فروردین ۱۴۰۴معلومه شبای قدر دعا ها همه گرفته
bMw
۸ فروردین ۱۴۰۴جدیدا خبرای خوب داره زیاد میشه
موتور های بنزینی هم که ایشالا آروم آروم دارن برمیگردن سرجاشون
خدا کنه این گودزیلا فقط برقی نشه
صامورایی از قله فوجی
۸ فروردین ۱۴۰۴اوضاع مالی نیسان درحال حاضر خرابه و اصلا جایی برای توسعه همچین محصولی نداره. اگه هم بخواد بعد از چندسال جانشینی معرفی کنه به احتمال زیاد برقی خواهد بود که ارزش خاصی نداره.
یه احتمال دیگه هم هست که اگر دوباره مذاکره با هوندا به نتیجه برسه بخشی از بار به دوش هوندا بذاره.
Amir
۸ فروردین ۱۴۰۴خداییش به نظر شما این طراحی اصالت ماشینو زیر سوال نبرده؟؟؟
ممد
۸ فروردین ۱۴۰۴آفرین اولین کامنتی که به این ظاهر به اصطلاح مدرن و مزخرف اشاره کرده
تنها ابهتی که این طراحی داره اون آرم جی تی آره
خداوکیلی ظاهر r34 کجا این گوگولی کجا به این واقعا نمیشه گفت گودزیلا
Yaghoob
۸ فروردین ۱۴۰۴کار خیلی سختی هست
چون طرفدارها منتظر یه خودروی خوب نیستند
منتظر یه قاتل هستند.
چیزی که تا سال ها استاندارد ها رو تعیین کنه
Saeed Jame
۸ فروردین ۱۴۰۴چه خبر خوبی روحیم عوض شد🙏
تهرانی مقدم
۸ فروردین ۱۴۰۴گودزیلا علیه تویودا
Titanium
۸ فروردین ۱۴۰۴چرا نیسان داره برشکسته میشه مگه ماشیناش پرطرفدار نیست؟؟
nima.jdm
۸ فروردین ۱۴۰۴کی اینو گفته؟
Titanium
۹ فروردین ۱۴۰۴همه میگن داره ورشکسته میشه
Mazda
۸ فروردین ۱۴۰۴بَه بَه به رخ این نسل GTr
امیدوارم این نسل هم دوباره با مدل بنزینی یا حداقل هیبرید بیاد و برقیش نکنن
اینشالا دوباره شاهد رکورد شکنی های نیسان خواهیم بود🔥💪
zm.1994
۸ فروردین ۱۴۰۴منکه خوشم اومد
ممد
۸ فروردین ۱۴۰۴اوففففف🫀
nima.jdm
۸ فروردین ۱۴۰۴دنیای ماشین ها بدون جی تی ار معنی نداره
Titanium
۹ فروردین ۱۴۰۴امیدوارم بیاد اما برقی نشه و اصالتش رو حفظ کنه
SepehrV10
۹ فروردین ۱۴۰۴خیلی خوبه ولی سخته جوری درستش کنن که مثل R35 یه گودزیلای واقعی باشه
مثلا در صورت برقی بودن اصلا گودزیلا نیس