کارشناسان اتوتاپ NL به تازگی تست شتاب و نهایت سرعت نیسان GT-R نیسمو را در شرایط واقعی انجام دادهاند. این بررسی، نشان میدهد گرانترین خودروی تولیدی نیسان، همچنان یکی از بهترین مدلهای اسپرت ژاپنی در بازار جهانی است.
اولین نمونه از نیسان GT-R سال ۲۰۰۷ رونمایی شد. این محصول بدون تغییر مهم برای بدنه، همچنان توسط کارخانهی نیسان در کامینوکاوا ژاپن تولید میشود. GT-R به دلیل ساختار دودر چهار صندلی و تواناییهای فنی مشابه خودروهای سوپراسپرت، تنها رقیب آسیایی برای پورشه ۹۱۱ است.
نیسان GT-R امروزی (R35) با طول ۴,۶۹۰ میلیمتر، عرض ۱,۸۹۵ میلیمتر و ارتفاع سقف ۱,۳۷۲ میلیمتر، همراه فاصله محورهای ۲,۷۸۰ میلیمتر، کمی بزرگتر از نسخهی اولیه است. تقویت پیشرانه و نصب امکانات جدید روی این خودرو به مرور زمان اتفاق افتاد اما وزن خالص GT-R همچنان در محدودهی ۱۷۵۰ کیلوگرم باقی ماند.
مدل پایه از GT-R ساخت ۲۰۲۲، پیشرانهی توئین توربوشارژ ۳/۸ لیتری V6 با قدرت ۵۷۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتنمتر دارد. برای این خودرو، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۸ ثانیه و نهایت سرعت ۳۱۵ کیلومتر برساعت ثبت شده است. تمام مدلهای GT-R، مجهز به سیستم دو دیفرانسیل و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته هستند.
نسخهی نیسمو از GT-R جدید، ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. این محصول از نظر شتاب و نهایت سرعت، تفاوت خاصی با مدل پایه ندارد؛ اما به دلیل بهرمندی از ۳۰ کیلوگرم کاهش وزن و امکانات ویژه برای رانندگی اسپرت، عملکرد بهتری برای مانور ارائه میدهد.
در تست و بررسی کانال اتوتاپ NL یک دستگاه نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۵ استفاده شده است. این خودرو، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۷ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۰ کیلومتر برساعت ثبت میکند.
مدل ۲۰۲۲ از GT-R در بازار جهانی، آستانه قیمت ۱۱۵ هزار دلار دارد و همراه امکانات اضافی برای نسخهی نیسمو، به قیمت ۲۱۵ هزار دلار فروخته میشود. در سالهای اخیر دو مدل ترک ادیشن و نیسمو اسپشیال ادیشن هم با قیمتهای ۱۵۰ و ۲۲۰ هزار دلار به تولیدات GT-R اضافه شدهاند.
سعید(تهران)
۲۹ بهمن ۱۴۰۰کاراکتر خاص، پرفورمنس یونیک، کمی قدیمی، بسیار گران…
Nima
۲۹ بهمن ۱۴۰۰کمى قدیمى ؟
شما فقط داشبورد رو ببین؟
ولى هنوزم پرفورمنس خوبى داره(عالى نه)
datsun
۲۹ بهمن ۱۴۰۰داشبوردش واسه gtr قبل فیس لیفته نویسنده محترم طبق معمول زحمت تصاویر جدید رو نکشیده کابین نسبت به رقبا خیلی هم شیکه
datsun
۲۹ بهمن ۱۴۰۰https://www-asia.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/AU/Images/vehicles/GT-R/nismo/gtr-19-nismo-interior-at-your-fingertips-3000×1500.jpg
1123
۲۹ بهمن ۱۴۰۰کابینش از کدوم رقیبش شیک تره؟
911؟
کوروت؟
مرسدس آ ام گ جی تی؟
آر8؟
بی ام و ام8؟
لکسس ال سی 500؟
ان اس اکس؟
توی بحث عملکرد شااااید خیلی بد نباشه ولی تو کابینش واقعا بده
فورد
۲۹ بهمن ۱۴۰۰من تو حسرت جاده هاشون موندم
آیدین
۱۱ اسفند ۱۴۰۰دوست گرامی ( فورد )
از لحاظ مزیت جادههای آلمان فقط اینو میتونم بگم که بعضی از اتوباناش محدودیت سرعت نداره که اونم برای همه مهم نیست . باور کن از لحاظ کیفیت خطکشی ، کیفیت آسفالت ، روشنایی در شب و از همه مهمتر تابلوهای نشانگر مسیرها اصلا خوب نیستن . من نمیخوام با جادههای ایران مقایسه کنم ولی با کشور همسایهش هلند که مقایسه کنی به این نتیجه میرسی . خروجیهای بسیار تیزی هم داره که تا جیپیاس تذکر میده بپیچ میبینی ازش رد شدی ! شاید نظرمو قبول نداشته باشی ولی میتونی از چند نفر که تو جادههاش رانندگی کردن بپرسی . البته قیاس نه با ایران ! این ویدیو هم توسط یه هلندی ساخته شده ولی چون هلند محدودیت سرعت تا حداکثر ۱۲۰ کیلومتر داره اونم در بهترین شرایط ، مجبور شدن تو آلمان بگیرن !
زیزیگولو
۲۹ بهمن ۱۴۰۰عشق قدرت و عشق سرعت …. کسایی که این هر دوتا عشق رو دارن میتونن با نیسان GT-R نیسمو بهش برسن و تجربه ش کنن
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۲۹ بهمن ۱۴۰۰:/
شاهرخ
۲۹ بهمن ۱۴۰۰خخخ جالب بود شهاب
علی
۲۹ بهمن ۱۴۰۰داداش خدایی خیلی نمکی
ولی من یه چیز دیگه هم به گزینه هات اضافه میکنم
جون دار ترین و پر فروش ترین خودرو های جهان
ماکسیمیلیان
۲۹ بهمن ۱۴۰۰سلام و درود!
با احترام جناب علی بنده گزینه ی شما را انتخاب میکنم.
کاربر شهاب دقیقاً بالعکس فرموده اند ، ظاهراً با پراید تصادف سهمگین و دردناکی را متحمل شده که
دود بنزین کمی روی مغزشان اثر گذار بوده است.
یا علی🌷
بهنام
۲۹ بهمن ۱۴۰۰چقدر مسخره مثلا که چی
میان سایت دو تا مطلب بخونین چند تا چیز یاد بگیرین یا خودرو های مورد علاقتون دنبال کنین
کل کل هم میکنین خوب کل کل کنین نه اینطوری
والا قبلا جو سایت خیلی خوب بود یه سری دوستان با اطلاعات بالا کامنت میذاشتن یه چیزی یاد میگرفتی الان بلانسبت بعضی دوستان شده بچه بازی فقط کامنت بی محتوا و صرفا جهت متشنج کردن جو یا جلب توجه
datsun
۲۹ بهمن ۱۴۰۰(لطفاً از نوشتن بهصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمیشوند. برای تغییر آواتار خود میتوانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.)
قوانینی که پدال برای برای ثبت دیدگاه بیان کرده و ولی خودش منتشر میکنه.!!
ناخدا
۲۹ بهمن ۱۴۰۰من نه مسخره بازیهای ژاپنی فنهایی مثل تو رو تاید میکنم و نه این مسخره بازیهای کره ای فنها رو تاید میکنم که مثل بچه ها تو سر و کله هم میزنین و همدیگه رو جر میدین و آخر سر هم هیچکدوم به هیچ جا نمیرسین ! ولی ای کیان تو هم خودت یکی از همون فیکهایی هستی که همیشه میای زیر خبرهای مربوط به کره ای ها یا ژاپنیها از این حرفهای بی مصرف و بی اساس میزنی و شَر درست میکنی ! یادت رفته ! زشته بخدا ! دس از بچه بازی بردارین و بزرگ شین ! والا بخدا من که مکانیک هستم تا به حال این چرندیاتی که شماها در مورد ماشینهای ژاپنی و کره ای سر هم بندی میکنین نشنیدم ! این حرفها رو از کجاهاتون در میارین ؟
mos
۲۹ بهمن ۱۴۰۰متاسفانه پدال کامنت فیک های کره ای فن رو منتشر میکنه که بقیه بیان جواب بدن و تعداد کامنت ها بره بالا.
اگه این کامنت پاک میشد این مطلب ۵-۶ تا کامنت میگرفت.
ولی الان ۱۹ تا!!
نمیدونم این روند تا کی میخواد ادامه پیدا کنه ولی دیگه سطح سایت خیلی اومده پایین.
حسین
۳۰ بهمن ۱۴۰۰هیچوت یک ژاپنی باز را درک نکردم
Moein
۵ اسفند ۱۴۰۰یعنی شیش سیلندر باشه و 600 اسب تولید کنه .
نه مثل امریکا هشت یا دوازده سیلندر و 700 تا 800 اسب . مهندسی ژاپنی
Mercedes-benz
۳۰ بهمن ۱۴۰۰هیچوقت کسایی که اینو میگن درک نکردم
ماشین ژاپنی یعنی عشق