نیسان

تخت گاز با نیسان GT-R نیسمو در اتوبان!

نیسان GT-R یک سوپر اسپورت عالی برای گشت‌وگذار در آلمان است. باور ندارید؟ خب شاید این ویدئو از کانال AutoTopNL نظر شما را عوض کند. در این ویدئوی منحصربه‌فرد فرصتی فوق‌العاده برای تجربه مجازی نشستن روی صندلی راننده نیسان GT-R نیسمو R35 خواهیم داشت. علاوه بر جولان در جاده‌های مختلف، تست شتاب و حداکثر سرعت نیز در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت انجام شده است.

نیسان GT-R R35 مدت‌های زیادی است که در بازار حضور دارد. از زمان معرفی در سال ۲۰۰۹ تاکنون این خودرو کاملاً به تکامل رسیده است. GT-R نیسمو گل سرسبد خانواده گودزیلاست و از بهبودهای متمرکز روی پیست سود می‌برد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری این خودرو از یک جفت توربوی متعلق به نیسان GT-R GT3 مسابقه‌ای استفاده می‌کند تا قابلیت دوام و پرفورمنس بهتری داشته باشد. نتیجه این تغییرات نیز دستیابی به قدرت ۶۰۰ اسب بخاری است. نیسان برای مهار این قدرت بالا از ترمزهای سرامیک کربن برمبو استفاده کرده است. به این موارد باید رینگ‌های سبک‌وزن فورج کاری شده و تنظیمات جدید سیستم تعلیق را اضافه کنیم. نیسان همچنین از چسب‌های اتصال پیشرفته برای بهبود استحکام شاسی GT-R استفاده کرده است.

ژاپنی‌ها همچنین از کاپوت، سقف و گلگیرهای فیبر کربنی برای کاهش وزن و مرکز ثقل سوپر اسپورت خود استفاده کرده است. آئرودینامیک نیسمو نیز برای افزایش داون فورس بهینه شده است که این کار به مدد بال عقب فیبر کربنی و نمای جلوی بازنگری شده میسر شده است. نتیجه نهایی هم یک سوپرکار پیست محور است که هنوز هم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. شما را به تماشای این ویدئوی جذاب دعوت می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. 1123

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    در کل با این عدم محدودیت سرعت مخالفم، یک سرعت پیشنهادی هست که بیشر جاها180 کیلومتر بر ساعته
    ولی خب وقتی به سرعتای بالا برسی خطر خیلی زیاد میشه مثل اون یارو که با بوگاتی شیرونش 417 کیلومتر بر ساعت میروند فقط کافی بود ذره ای اشتباه کنه خودش و سایر راننده هارو در معرض مرگ قرار بده
    اما در مورد این جی تی آر بنظرم دیگه قدیمی شده و ارزش خرید نداره با همین پول میشه 911 توربو خرید که بسیاار دیلی تر و گاها سریعتره و یا اگه هیجان بیشتری بخوای 911 GT3 و یا پورشه کیمن جی تی 4 آر اس
    در کل نیسان نیاز داره یا جی تی آر رو بازنشسته کنه یا نسل جدیدش رو هرچه زودتر وارد فاز توسعه کنه

    موافقم 6
    مخالفم 33
  2. ارین صاحب جمعی

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    یک سوال دارم کشور جز آلمان نیست اینارو تست کنن ساییده شد تمام اسفالت های این کشور هر کی میخواد تست کنه میبره یا نوربرگ رینگ یا اتوبان های آلمان پیست به جز نوربرگ رینگ نداریم ؟؟؟ کشور جز آلمان نداریم ؟؟؟ البته که بهترین کشور جهان در سال ۲۰۲۲ این ویژگی ها را هم داره

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. Hami.R

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (10 ديدگاه)

      فکرنکنم کشور دیگه ای باشه که اتوبان‌های (سرعت آزاد) داشته باشه

      موافقم 20
    2. 1123

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      متاسفانه با توجه به سوابقتون تو بحث های غیرمنطقی ترجیح میدم جوابتون رو ندم

      موافقم 10
      مخالفم 2
    3. B.A.E Systems

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      نوربرگ رینگ یه پیست خیلی پر پیچ و خم و با مسافت زیاد هست
      تنها کشوری هم که اتوبان بدون محدودیت سرعت داره آلمان هست
      بقیه کشور باید هماهنگ بشه تا به سرعت های خیلی زیاد دست یافت

    4. آیدین

      ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      جناب آرین ، دست‌کم تو اروپا آلمان تنها کشوریه که چندین اتوبان بدون محدودیت سرعت داره . تنها مزیتش هم فقط نداشتن محدودیت سرعته و الا از نظر کیفیت زیاد جالب نیستن ! یه سوال از شما بکنم از‌ چه نظر بهترین کشور دنیا در ۲۰۲۲ آلمان هست ؟! من نوعی که تو هلند زندگی میکنم خیلی علاقه‌مندم بدونم از روی چه معیارهایی و کدوم موسسه اینرو اعلام کرده ؟ با سپاس

  3. مردیم از خوشی

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1441 ديدگاه)

    دیگه خیلی قدیمی شده

    موافقم 5
    مخالفم 12
  4. علی

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (147 ديدگاه)

    سلطان گودزیلا

    موافقم 11
    مخالفم 1
  5. seyedjavadrouhani-mercedesbenz

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    متاسفانه دیروز وقت نکردم که معرفی سریعترین suv تاریخ رو به دوست داران این برند فوق العاده انگلیسی و عاشقان یکی از بهترین انجین ساز های تاریخ یعنی amg تبریک بگم ، با امید پیشرفت روز افزون همچین برندهای دوست داشتنی که از پایه های ساختمان این صنعت هستن و با همکاری هاشون دارن این بنارو محکم تر هم میکنن و دل مارو هم شاد تر میکنن و با بار دیگر با معرفی اعجوبه ای که اشرافیت رو از انگلیسی ها و مهندسی رو از آلمانی ها به ارث برده ، تونستن قابلیت های خودشون رو به همگان ثابت کنن❤

    موافقم 10
    مخالفم 1
  6. mos

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    ماشین های کمی هستن که بعد این همه سال تولید همچنان عالی باشن.
    خوشبختانه نیسان چند وقت پیش ساخت پلتفرم جدید برای نسل بعدی (R36) رو تایید کرد و گفت مهندس های نیسان روی هایبرید کردن جی تی آر کار می‌کنن.

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      چه شود

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. آرش

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (750 ديدگاه)

      نسل بعدی پرواز میکنه

      موافقم 3
      مخالفم 1
  7. میثم

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (51 ديدگاه)

    چه صدایی، چه سری چه دمی عجب پایی!!!

    موافقم 3
    مخالفم 1
  8. قاتل پراید

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    گودزیلا هرگز نمی میرد نسل بعدی نیسان gtr طبق گفته نیسان پلاگین هیبرید خواهد بود ولی من اصلا نمیخوام هیچوقت بیاد چون بی روح خواهد بود …

    موافقم 3
    مخالفم 3
  9. قاتل پراید

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یه فیس لیفت بده بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  10. یوسف

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    با این که دوستش دارم اما دوران اینا دیگه داره تموم میشه…. البته بجز داخل ایران
    الان دوران شاسی بلند اسپرته مثل پورشه و لامبو اوروس که راحت 310 تا میرن….
    با وجود اونا دیگه کسی اینو نمی خره…. مگه عاشقش باشه

  11. MOHAMMAD.n.r

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    مدل نیسمو قیمت بالاست.
    ترجیح میدم با پول نیسمو، مدل معمولی رو بخرم و با پول باقی مونده کیت آلفا ۱۲ بندازم و از ۱۲۰۰ اسب بخار لذت ببرم.

    موافقم 1
    مخالفم 2
  12. MOHAMMAD.n.r

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    کسی GPS میشناسه که تو ایران خوب کار کنه و سرعت بالا رو هم نشون بده؟؟
    من هر چی نصب کردم بیشتر از ۲۰۰ نشون نمیده و محدودیت سرعت داره

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا